Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/19/21 ve všech sekcích
-
To jsou opravdu starosti... jasně, že to šetří baterku, pokud mají hodinu i víc otevřené dveře při diagnostice nebo nahrávání SW a zapnuté zapalování.2 body
-
přesně tak, apka nefunguje od soboty zkoušel jsem kde co, odinstalovat, vymazat data, několikrát a nic a píše mi to po přihlášení: a když dám po přihlášení OBNOVIT GARÁŽ, chvíli se to snaží a naskočí to samé, když dám + PŘIDAT,zadám nebo vyfotím VIM, tak naskočí: když se přihlásím na https://www.skoda-connect.com/ , tak naskočí: a nejlepší paradox na to je, že jsem psal hodnocení aplikace, že nechápu proč do toho furt vrtají a proč zrušili widget, tak mi zrovna v pátek odepsali, že pracují na nové lepší verzi a že se widgery ve vylepšené funkčnosti vrátí zpět a že se moc omlouvají1 bod
-
Právě jsem u sebe na vlákně zveřejnil návod jak si vyrobit poměrně jednoduchý a celkem i levný (něco málo přes 600,-) převodník, který umožňuje přemapování tlačítek, kterým by jinak auto nerozumělo. Převodník zároveň umí deaktivovat start-stop. samozřejmě při zachování všech běžných postupů v automotive, tedy napájení přes pojistku, napojení přímo na BCM... Pokud by si někdo nevěřil s výrobou sám, můžeme se operativně domluvit na výrobě a možná i instalaci ale rozhodně neplánuju nějakou manufakturu. Zatím testováno jen na Fabia III ale mělo by to fungovat i na ostatních modelech. obecný technický návod spíše netechnická dokumentace vývoje a instalace do auta zde Tolik asi k tomu jestli vím nebo nevím o co jde (opravdu chlapácké zpětně editovat zprávy a přečti si prosím znovu a pomalu moji přezdívku)1 bod
-
1 bod
-
Mne to teda nepomohlo. Inak neviem o ziadnom pondelku, kedze este v piatok mi appka fungovala.1 bod
-
Trochu oživení tématu o kameře. K novému rádiu bylo nutné pořídit i novou kameru, protože ta stará s obyčejným rozlišením 480P poskytovala na AHD displeji obraz jak z dob počátku vysílání TV. Odkaz na camera GreenYi 720P GFA 8012 Naštěstí je zapojení stejné, takže stačilo vyměnit konektor napájení z původního jacka 3,5mm na dvoupinový AMP Mate-n-Lock. Video kabel je stejný s konektorem Cinch. Na jaře budu muset opravit trochu poškozená místa na laku. Spojení video kabelu. Mezi video kabelem a kamerou je ještě napájecí výhybka, kamera má totiž výstup kabelem s čtyřpinovým videokonektorem. Napájecí konektor. Napájení mám dotažené dvoulinkou až k rádiu, kde je kostra a připojení na výstup z rádia, označený BRAKE, kde se při zařazení zpátečky objevuje +12V. Uchycení kamery zevnitř. Pro fixaci madla ve dveřích jsem vyrobil o něco lepší držák, dvě L-ka ze zdroje "codůmdal" začala reznout (to jsou ty stopy rzi na fotce). Kamera zvenku. Obraz AHD 720P se přepne u této kamery přestřižením bílého vodiče. Zelený vodič ruší naváděcí pravítko, to se zapne v rádiu, kde je volba tří nastavení nebo jde vypnout. Obraz ve dne. A v noci. Tohle je fakt síla, protože obraz je i za tmy krásně jasný a ostrý. Už jen kvůli tomu se vyplatilo kameru pořídit.1 bod
-
Tak vypadá to, že nastupující vláda s Fialou v čele, snad nebude 100% poklonkovat návrhům Evropské komise na konec spalovacích motorů a bude podporovat jádro, aspoň v rozhovoru pro zpravodajskou TV to potvrdil. Co se týče toho jádra , tak Rakušani jsou tradičně proti, no a Němci taky, což mně nepřekvapuje, když si odsouhlasili ukončení provozu vlastních jaderných elektráren. Na Němce a jejich energetickou politiku bych si dal zvláště pozor, následovat jejich vzoru v tomto směru, by pro nás nebylo vůbec schůdné a hlavně celkově máme jiné podmínky. Němci v EU mají největší slovo a páky, no a tradičně jedou podle toho, co hlavně jim vyhovuje, v globále na druhé až zas tak nehledí! https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-politika-fiala-zakaz-aut-se-spalovacimi-motory-je-neprijatelny-ohrozil-by-mnoho-lidi-183859#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=8x7OYzfE7qR-202112191550&dop_id=183859&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
Mne tiež nefunguje... Možno to nefunguje už dlhšie,ale včera som chcel zapnúť Webasto a nič... Jedna z hlavných "moderných" veci Škoda auto a oni nemajú 1schopneho "hackera" ktorý by tu appku dal do fungujúceho stavu... Či to vyvíjajú a testuju na "kalkulačkách :-)1 bod
-
WEb connect mi fungoval, tam jsem auto viděl, v aplikaci mám jen "přidat nový vůz" a po zadání VIN kodu mi to zahlásí, že je služba nedostupná. Tak asi nezbyde, než počkat :/ jedu příští týden na Slovensko 1400 km a docela by se šiklo mít pod kontrolou nabíjení a vzdálenou správu klimy..1 bod
-
OK, díky, tak budeme holt muset čekat. Možná by bylo fajn mít v aplikaci také informace, kdy bude probíhat nějaká údržba systému :/1 bod
-
Díky, máš pravdu. "VAG flash data" a je toho mraky. Něco zaheslované, heslo nikde, ale stačí hledat a člověk fakt najde použitelný ZIP. Na ty updaty bacha je tam šance že to umrtvíš a pak je potřeba oživit jednotku na stole, pokud to vůbec půjde.... ne všechny případy mají šťastný konec.1 bod
-
Ano, aplikace My Skoda od včerejška nefunguje. Nepomůže nic - vymazání mezipaměti, úložiště, přeinstalace aplikace... Na webu vše OK (aspoň u mě), nezbývá než vydržet do opravy.1 bod
-
Výkon nyní bude 13800 Wp a to z 5 regulátorů půjde 5x 48 Volt. a cca 60 A. celkem tedy 48 V a skro 300 A. kapacita baterek vyjde tak na cca 3-4 dny prvozu domu na jedno nabití. Tedy je nadbytek výkonu a ten se v létě použije na vzduchovací čerpadla na velkém jezeře na mé zahradě. Něco taky si vezme bazén a další technologie. Tím pádem zbyde i na eventuální elektromobil, ale zatím se nevyrábí to co by mě zajímalo. Takže až v budoucnu. Výkon můži zvýšit az na dvojnásobek , místo na to mám dostatečný.1 bod
-
Já teda nemám elektroauto, ale v tom by problém snad být neměl, možná dělají jen "nějakou úpravu", což bývá poslední dobou docela často. Podpora funguje jen v pracovní dny a to ještě dost sporadicky... A web Connectu funguje?1 bod
-
1 bod
-
@TOMUS tak to nevim zda je to dobrá volba aspoň ne pro mě protože eleven nemá popisky a blbě se podle toho koduje ( pokud si nedává člověk ty přednastavený za ty body ) a jako diag asi dobrý ale občas ten překlad taky stojí za to :D Za mě nejlepší volba vcds i třeba s těma 3 vin pokud to člověk bude mít pro sebe a ne pro ostatní A vcp je to ty více vzdělané co už si svoje odkodovali a chtěj se posunout vejš :D1 bod
-
@TOMUS ano obdeleven je taky moznost osobne mam k vcds vcp i obdeleven a pak chinu odis kazda diagnostika se hodi na neco jineho a kazda ma svoje pro a proti. Pak je otazka jak clovek tomu hovi a jak moc sni umi osobne jsem si taky blbym vcds pohnojil jednotku a nedokazal jsem to dat dohromady a to a diag delam x let i tak jsem to dokazal .... :) Mit diag je to nejmenci ale pak stim fungovat aby nenastal problem je vec druha. Ale vcds pro zacatek je to nejlepsi co clovek muze koupit. @DavesMan ano tohle umi vcp ale taky ne vzdy je to spravna volba data stahnes vsude dej si do googlu audi flash data nebo tak nejak ma to 30giga cca1 bod
-
Pomôže na čas, mikroprach sa tam časom nazberá zas.Ježíšek možno donesie nové plexi na svetlomety(na jednom mám malé X a ma to hreje, samozrejme obe už majú čosi za sebou) tak sa do toho pustím po sviatkoch. Mám doma celú mechaniku šošovky z rozbitého svetla tak to na tom nacvičím aby som ničomu neuškodil.Poprípade kúpim nový Butylénový pás Orgavylu aby to nemlžilo ako teraz, niečo nafotím a dám to sem pre inšpiráciu.1 bod
-
Takže opravdu jedině doma kdo má možnost. Mi to vyhovuje ,už mě to ani neotravuje :-) Letos v Chorvatsku měli u hotelu zásuvky na elektromobily a dej si svoji nabíječku a nabíjel jsem tam zadara :-) A u nás kde jsme byli taky taky do klasické zásuvky a fičelo to...........s prodlužovačkama byl většinou problém, neutáhlo to...............ale nabíječka přímo do zásuvky a šlo to. Všude :-)1 bod
-
Nie nove menu v mriežke ma skoda az od 4xx FW. Ten co ty pises ma len to modernejšie kolotocove ale nie dlzdice VW a seat maju to dlazdicove uz od verzie 3xx ale skoda az so 4-kovym FW. A ku vhodnosti skinu, nie nie je to oddelene verziou train. Zoberie to kazda technisat navigacna jednotka.1 bod
-
nie je to "nove" zobrazenie menu v mriezke dostupne nahodou v novom skine? teda podmienka Bolero SW 366 a kodovanie VCDS?1 bod
-
Jo, tak ono tam v metainfo je napsané, na které SW Train se to dá nainstalovat, takže jestli to někdo udělal zodpovědně, tak ty jednotky, které to brickne určitě, nebudou v seznamu, ale kdo ví jak to kdo dělal a hlavně jak zodpovědně. Osobně jsem to, že je to riskantní, zmínil, protože je tam opravdu velké riziko. Já osobně bych to nepoužil, i kdybych to menu tam hrozně moc chtěl1 bod
-
Dajte si pozor na tieto skiny... Su určené len pre FW z ktorého su upravene.. T.j. Ak su zo 4xx FW tak 3xx ti zamrzne pri spustani... A urcite nepojdu nainstalovat na Bolero, su urcene pre discover media/amundsen. No ked myslis ze to das sam tak si najprv pozri co je BDM, tak sa pamat k PC pripaja.1 bod
-
Vím, že na mibsolution, jak jsem posílal odkaz, tak tam je soubor "ZR_AplineSkins_WithCP", což by mělo být právě to menu, které je žádáno, ale jestli to nemůže nenávratné poškodit jednotku, to netuším. Píšou tam, že je to riskantní. Je to připravené jako klasický update FW/SW rádia, takže postup bude úplně stejný, jako pro klasickou aktualizaci. Ke stažení je zde: mibsolution.one Soubor: ZR_AplineSkins_WithCP1 bod
-
Aha. Mě ten zvuk (uvnitř kabiny) bez umělého zvuku teda podobný 1.2 TSI rozhodně nepřišel.1 bod
-
Ja a hubnout...tak tos pos... Mel jsem moznost jet v aute 5hodin, kterou tuto skvelou funkci melo a nemohl jsem si to vynachvalit, proste nastaveni sily foukani a po vystoupeni z auta sucha kosile ... a tlustej fakt nejsem, 95kg na 2m vysky neni tloustka1 bod
-
Pavel to myslel asi tak, že bude mít clonítko bez nálepky a třeba může srazit srnu. Kdyby tam tu nálepku měl, určitě tu srnu nesrazí. To bys nevěřil co vše ta nálepka dokáže :-(. Už jsem se tu setkal s tím, že je nálepka pro jisté lidi ultimativně důležitá a svatá. Prohlašují, že "tam ta nálepka být musí", a tak. No prostě peklo. Těmto lidem pomůže ke spokojenosti snad jen rouška na hubu :-). Vůbec nechápu jak jsem mohl jezdit se š105? Že nejsem už 7x mrtvej. Stopětce do bezpečnosti chybělo hodně technických řešení. To by se dnešní jupíckej moralista divil. Dneska je doba jiná. Stačí nálepka a je vytaráno. Nebýt nálepky, je v crashtestu o hvězdičku míň.-1 bodů