Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/18/22 ve všech sekcích
-
3 body
-
Vyrabal som si to. Plast zo starej reklamy, semisova latka. Nemal som vtedy drziaky na nohy, tak som improbizoval. Drziaky uz mam origo, toto som vybral Karton, papier, ceruzka, pravitko, meter a ides. Kludne si tam pridaj aj tlmenie, stierace podla mna budes pocut stale. Alebo si odchyt niekoho s TDI, tie by mali mat na viacerych miestach palubky tlmiaci material2 body
-
Ahoj, ve svém vlákně k O4 píšu o rychlém a bezproblémovém infotaimentu. Nyní jsem zjistil, že verze 1889 je relativně čerstvá a můžu být rád, že jsem se nesetkal s problémy předchozích jako ostatní beta testeři :). Potvrzuji tedy dosavadní nadšení z verze 1889. Auto je vyrobeno 15.12., dodáno dealerem v lednu. Nevím, zda již bylo se systémem 1889, protože po prvním nastavení mi infotaiment nabídl větší aktualizaci, která se stáhla, nainstalovala a ač mě smazala jako hl. uživatele, po opětovném přihlášení vše šlape na 100 %. Auto mám týden a 800 km. Viz první dojmy ZDE.2 body
-
@DavesMan mea culpa, to byla vlastne O3. edit: takze update: 1) obdeleven opravdu softwarove vypne startstop do druheho dne. Dnes jsem si dal pasy, abych to zkusil, a starstop znovu vypina. Jdu jim to reklamovat, pac to byl jediny duvod obdeleven k VCDS a Cariste vlastne kupovat. 2) skleneny panel klimatizace nema tlacitko na webasto a vyhrev predniho skla. Webasto se tvari mrtve, nespusti se ani online, ani ovladacem, a v menu klimatizace je jenom off... takze pujde zpatky stary climatronic. 3) maj sice aplikaci na vypnuti pipani kufru, nicmene ta nefunguje. Resim s podporou, ale asi opravdu budu muset casem na vylet do mesta na konci sveta jehoz obyvatel je zde zabanovan, i kdyz jenom kvuli startstopu, kufru a to je asi vlastne vse... coz me stve.2 body
-
Nešlo. Kódování nestačí ani před FL. Možná u nějaké specifické verze jednotky / SW. Ale jak píšu, mám Supa 2016 a musela se udělat nejprve parametrizace jednotky. A to jaksi jednoduše neuděláš, pokud nevíš jak, a např. přes VCDS to neuděláš vůbec.2 body
-
Mohu potvrdit, že minimálně při výměně Bolera 819A MIB1 za 842 MIB 2.5 (písmeno bohužel nevím, nicméně podpora SmartLink+ je, nicméně mohu zjistit) se modul displeje měnit nemusí.1 bod
-
Takovy kablik mezi tlacitko a kabelaz stoji na aliexpresu 15euro a je to plug&play. (Nicmene to vypada, ze za chvili bude potreba jeste dokoupit auta co jsou auta, a nebudou mi sami brzdit a rikat kolik muzu jet.)1 bod
-
Startstop od MY21 už jen přes výměnu tlačítka. Nechal jsem si ho tam vyměnit a je to paráda. Ještě, že jsem si nekoupil O4, to bych bez toho umřel :-)1 bod
-
Ja by som to do auta nechcel. Po problemoch v Kodiaqu kedy sa rozoberali dvere a menili sa tie mechanizmy si myslim ze to v Skode nemaju dobre vyriesene. Co v aute nieje, pokazit sa nemoze. A tento mechanizmus casom urcite postihnu problemy, ked sa vyskytli aj hned na zaciatku vyroby. Skoda penazi.1 bod
-
normálne to odmasti a zakvapni paratkem alebo modelarskym stetcem ... lak som ja nikdy nedaval vobec len farbu , lebo to potom robi nepekny kopcek1 bod
-
NEKUPUJ KRÁLÍKA Z PODKRKONOŠÍ, pokud není známo, z jakého chovu pochází :-) VID-20150706-WA0000.mp41 bod
-
Čidlo na motoru G62 je odporové čidlo-termistor , které mění odpor podle teploty a potřebuje ho řj motoru. Čidlo na chladiči je obyčejný spínáč (sepnuto-rozepnuto) a pouští ventilátory. V tom jednom "čidle" jsou vlastně schované dvě. Jedno spíná kolem 90°C a druhé něco kolem 100°C. Proto tři dráty. Přívod a dva odvody.1 bod
-
Možná velká vrstva laku? To chce na diagnostiku a přes akční členy kouknout na hodnoty.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem se na to zaměřil v úplné tmě, jakmile zapne zadní kamera, nejdříve je tak 1-2 vteřiny obraz tmavší, ale pak se projasní a díky zadním couvacím světlům naprosto v pohodě viditelnost několik metrů. Chce to mít zadní top led.1 bod
-
Dovolím si nesouhlasit. Problém je v destičkách. Když je materiál destičky měkčí než rez na kotouči, tak i bodová koroze na kotouči vydře do destičky drážku a na kotouči se začne dělat kruh. A pak už to jde rychle..... Na kotoučích nejsou vydřené drážky pod úrověn povrchu. Naopak je tam "nabobtnalá" vrstva koroze a ta vydírá destičku. A trochu jiné téma. Jak, podle čeho, vybíráte destičky??? Já nikde žádné parametry třecích materiálů destiček nenašel.1 bod
-
u tak nového auta (myšleno MR) je to dost risk, jsem zvědav co na to servis, jedno připojení na online a možná ztráta záruky, pozor na to1 bod
-
Odspodu na tom kryte madla je taký akože výrez, dole pri tom látkovom tapadírungu. Tak odtiaľ pomaly ťahať smerom k sebe, a potom už pomaly hore aj vrchnú časť krytu madla. Je nacvaknuté do takých drážok v madle PVC a kryt má výstupky s nacvaknutými plieškami. Ide to na prvý raz dosť ťažko, ale ide. Kryt je dosť pružný, nedolámeš ho. Len pomaly a opatrne.1 bod
-
Ahoj, ďakujem za múdru radu, spravil som aj scan aj zálohu. Ale namiesto múdrosti by som potreboval radu. Myslím si že nikto učený nepadol z neba a každý niečo najprv len skúšal ako sa stal profikom :-). Ďakujem za pochopenie a prajem ti pekný deň. :-) Ďakujem pekne za radu, pozriem sa teda na tie logy a dám vedieť.1 bod
-
Este jedna otazocka, postrehol si nejaku spotrebu oleja? Alebo pokles chladiacej kvapaliny?1 bod
-
Přijde přijatý mladý absolvent VŠ k řediteli na pohovor. Ten mu mezi telefonátem říká: Vemte si koště a zameťte dvůr. Absolvent stojí a čumí.. Ředitel se ho ptá, čemu nerozuměl a absolvent říká: " já jsem vystudovaný ing". Aha, tak chvilku počkejte a já vám ukážu, jak se to dělá.1 bod
-
Zalohu pred kodovanim si si nespravil,ze? Pomoc mam,teda radu.....,nevrtaj sa nabuduce v tom,comu sa vobec,ale vobec nerozumies.-1 bodů
-
Len,taketo "vyskusal" u brzd...aby to nabuduce nebolo napisane,ze drbol som do lampy,alebo nedobrzdil pred prechodom.....ale to sa tu pravdepodobne asi nikto nepochvali....-1 bodů
-
Tak ještě jednou a naposled, téma je o VAQ, ne o DSG, ani ničem jiném. Žádné další debaty o čemkoliv jiném sem nepatří, viz pravidla fora.-1 bodů