Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/19/22 ve všech sekcích

  1. Jen pro zajímavost : V roce 2021 se celkově na českém trhu prodalo 14 007 kusů Octávií IV - z tohoto počtu si 6 % což je pouze 791 vozů zakoupila soukromá osoba.
    6 bodů
  2. Je to už vážně drahé auto, tak to je. Stačí zavzpomínat kolik stala například druhá nebo třetí generace RS a kolik stojí dnes. Nedávno stojím na wapce a čekám, přede mnou chlapík s m3 alpinou sedan. Jdu za nim a kecáme. Říká, hele, já to bral dvakrát. To same pro manželku v kombi a dostal jsem na dvě slevu. Jedno vyšlo cca 1,75. Pak kouká na tu moji chrochtu, ze se mu to líbí, kolik to stojí, když jsem mu řekl 1,25, šel do vrtule. Povídá mi, to už ale není Skodovka přece. A tak to přesně je. Nemluvě o tom, kam se dalo vyšplhat s RS výbavou Kodiaqa.
    2 body
  3. 2 body
  4. No ani ja by som to nechcel.
    2 body
  5. To je tak maximálně kvůli děckám jak na to koukám? Nebo když má někdo ouzkou garáž. Ale to je lepší si dát něco na zeď. Většinou ty dveře zvenku omlátí nějaký hovado na parkovišti. Na to jsou tyhle ochrany bohužel zbytečné. Jak tak čtu ty postřehy (hrozný zvuky, stížené zavírání a následné mlacení s dveřmi, budoucí problémy s mechanismem...) tak to dodělávat nedává vůbec smysl! Na starším autě jsem měl nalepené origo takové gumové proužky. Byly zároveň s hranou dveří. Suplovaly tenhle vehement a tím, že byly vystouplé chránily i před těmi hovady na parkovišti (částečně, záleží na vzájemné poloze aut, no...) Vypadalo to docela hezky a vydržely přes 10 let.
    2 body
  6. Já tlumil palubku takto. Výhoda je, že palubka je na hrbolech totálně ticho, žádný zvuk nevydá.
    2 body
  7. čistenie brzd každý rok je len o tom že časom vytiahneš závity na vodítkach ... a tiež to extra význam nemá , najlepšie je to nové v zinku , akonáhle do toho ide pilník tak to kvitne stokrát rýchlejšie a môžeš to mazať čím chceš... auto má slúžiť a nie onanovať okolo neho a riešiť problém ktorý neporiešila fabrika ...dával som kadečo a kdejaké značky a všetky skončia rovnako
    2 body
  8. Ahoj, zrovna se okolo hardwarové deaktivace startstop systému rozpoutala diskuze v "Kódování funkcí na Superba III (VCDS)", ale sem to patří spíše. Koupil jsem před rokem u číňana tohle: https://www.aliexpress.com/item/4001012474153.html?spm=a2g0o.9042311.0.0.27424c4divkILb a funguje to bezvadně. Funguje to na principu zapamatování posledního stavu, takže když je při vypnutí motoru startstop deaktivovaný, tak bude deaktivovaný i po nastartování. Když si startstop aktivuji, tak po nastartování bude aktivní. Vyhovuje mi to maximálně. Montáž naprosto jednoduchá, jen se odpojí konektor od levé řady tlačítek a vloží se mezi. Konektor pasuje a ostatní tlačítka jsou propojené.
    1 bod
  9. Můžeš trochu popsat demontáž toho tlačítka?
    1 bod
  10. A ve které skupině jsou započítány Škofiny a jiné leasingovky, od kterých si to berou soukromé osoby. Domnívám se, že těch 791 aut bylo za hotové, nebo placené jinými úvěry. Prostě 1. záznam v TP je FO.
    1 bod
  11. nemám, koupil jsem nové tlačítko... ale to fakt není důležitý. to se dalo vypreparovat.
    1 bod
  12. TJ se bavis o redukci a ne o tlacitku... Tlacitko mas puvodni...
    1 bod
  13. Ano, je to buď celé tlačítko, nebo úprava kabelu pod tlačítkem. Jen co nastartuju auto, tak se to tlačítko "samo" zmáčkne a mám vypnuto. Kdybych si někdy chtěl ublížit, tak to dalším zmáčknutím zase zapnu. Dřív toho bylo plný aukro a teď skoro nic. Na aliexpresu po zadání "startstop superb" to najde hodně výsledků. Pak už stačí průměrnej elektrikář a je to :-)
    1 bod
  14. Totéž udělá i průměrný zájemce o O4. Hyundai i30 je už velmi solidní auto a konfiguraci typu přední a zadní parkovací senzory, 2 zónová klimatizace, LED světla a vyhřívané sedačky nabízí o nějakých 200tis. levněji a ve výsledku dostane lepší výbavu a 5 letou záruku v ceně. Nehledě na to, že ho lze stále koupit i v jednoduché verzi s atmo 1.5L motorem s nepřímým vstřikem nebo třeba halogeny.
    1 bod
  15. V roce 2021 se prodalo na českém trhu celkem 9671 ks vozů Karoq - z tohoto počtu si pouze 2268 ks (což je 23 % ) pořídili soukromé osoby.
    1 bod
  16. Před Vánoci byly slevy i 35%. Zrovna dnes jdu vyměřovat kolik čeho bude potřeba a někdy únor/březen určitě zase budou výprodeje.
    1 bod
  17. V ETCE je toto - pozice 21 - 5JB863949G. Jelikož je to kresleno na protější straně od pravé tlumící desky, co je u kabinového filtru, měl by to být nějaký kryt pod volantem, který se tam ale ve skutečnosti nedává. Nestojí raketu, tak to zkusím objednat ve Škodovce. Něco podobného bylo v O1.
    1 bod
  18. Takhle to vypadá originál za schránku před spolujezdcem. Po odhlučnění jsem to blbec nevyfotil. Ale stejně tam na jaře znovu polezu, protože to budu ještě vylepšovat.
    1 bod
  19. Tak ideální by bylo sundat celou palubku, ale jak už bylo psáno. Na to musíte mít koule. U spolujezdce jsem odhlučnil celou podlahu a když jsem dojel ke kaslíku, tak jsem ho prostě vymontoval a celou plochu za ním polepil Integrou. Když je velku kaslík, tak máte pár otvorů za oblast kde je rádio atd. Tak jsem se snažil vylepit SoftWave15 pěnou. Upozorňuji, že vylepení za kaslíkem se logicky ten kaslík vrací zpátky úplně na hov** :) . Na jaře chci odhlučnit hlavně motor a to je tedy první na řadě torpédo. D2 jako vytlumení a protihluk Neoprene. Tam mě štve že nemají kvalitnější odhlučňovací materiál v čisté černé barvě, aby to nebylo vidět. To Neoprene není zase tak kvalitní. Na to jak se sundavají stěrače jsem ještě nekoukal. Už je někdo sundaval? Další bude na řadě palubka. Určitě ji nebudu sundavat, ale tam, kde jsem dával jenom SoftWave15, tak chci polepit asi Integrou (která prostě odhlučňuje podstatně více) a na ní ještě nalepím SoftWave15. Nad pedály co půjde. Sundám zase boky palubky (jsou dole hned a polepil jsem SoftWave15 i tyto plasty) a pak zase Integrou co jen půjde + SW15. Poslední krok bude kufr. Fáze 1 bude podlaha. Mám liftback. 550l. Zkuste vyndat i rezervu a zaklepat na ten plech. To je jako kostelní zvon. Dle Ahifi a 2DIN je odlučnění kufru neskutečně znát v interieru. Výhoda je luxusní přístup. Nevýhody jsou rozměry, kdy bude potřeba velké množství materiálu a tím samozřejmě naroste i váha. Fáze2 budou boky kufru a to znamená vyndat boční kobercové obložení celého kufru. Přiznávám, že jsem ještě ani nekoukal co to všechno obnáší a zda se do toho pustím. Střechu řešit nebudu určitě. Možná hrůzná myšlenka je, že pokud se pustím do výměny repro a budu rozebírat dveře, tak zda neudělat to, co nedělají ani v ahifi a to polepit vnitřní plech ještě Integrou.
    1 bod
  20. @tom01 zespodu palubky nic není. Tu měkkou vatu jsem měl v původní palubce i já, ale jen v oblasti nad pojistkama a končila pod spínačem světel a levým ofukem. Zbytek holý plast.
    1 bod
  21. Bocny kryt palubky das dole lahko a rychlo, nic tam nebude
    1 bod
  22. Mám v autě a nestěžuji si. Ochrana hran dveří (přední i zadní) fungují jak mají.
    1 bod
  23. Startstop od MY21 už jen přes výměnu tlačítka. Nechal jsem si ho tam vyměnit a je to paráda. Ještě, že jsem si nekoupil O4, to bych bez toho umřel :-)
    1 bod
  24. Ja by som to do auta nechcel. Po problemoch v Kodiaqu kedy sa rozoberali dvere a menili sa tie mechanizmy si myslim ze to v Skode nemaju dobre vyriesene. Co v aute nieje, pokazit sa nemoze. A tento mechanizmus casom urcite postihnu problemy, ked sa vyskytli aj hned na zaciatku vyroby. Skoda penazi.
    1 bod
  25. NEKUPUJ KRÁLÍKA Z PODKRKONOŠÍ, pokud není známo, z jakého chovu pochází :-) VID-20150706-WA0000.mp4
    1 bod
  26. Jo za chvíli seberou další ramínko na volantu měl snad Olcit 😀. Neosvětlenou schránku v autě skoro střední třídy je žalostné, má snad i Sandero. Ta chlazená schránka funguje. Za Prahou koupím na pumpě chlazené pití a i po 500km byla vlažná. Půllitrová lahev je do O4 jako dělaná - v držáku na pití jsou výstupky na otevření jednou rukou. Lepší než nějaká poskakovací plechovka.
    1 bod
  27. Jo tak bylo to vyplé rádio, moje první škodovka a tak jsem netušil že se radio zapíný/vypíná skrz to tlačítko😂 mám ji zatím chvilku Děkuji za tip
    1 bod
  28. To jsou věci, objednáno 10.9.2021 akční model. Původně to mělo být přelom únor/březen 2022. Před měsícem jsem komunikoval, zda se zbavovat havarované Fabie co jezdím, jestli to nebude dřív a info jen o rychlejším dodání, že v lednu 2022. Mno fábii jsem nechal vyklepat za 16 000 Kč a čekal, že ji budu drtit někdy do května. Včera jsem jel do práce a na sjezdu z dálnice kamion se Škodovkami a na konci návěsu Kamiq stejné barvy co jsme objednali. Tak z prdele říkám synkovi, hele Maro támhle je náš Kamiq. No a dnes telefonát a byl to on :) Tož trošku čára přes rozpočet: - chtěl jsem v lednu pořešit samostatně zimní pneu, možná lité. Ale koukám, je to třeba rychleji řešit a asi vemu dle jejich eshopu Polaris na plechu za 3000 Kč kus. - na protiúčet měl jít dezolátní Focus, teď mu upadl mu posledni dil vyfuku, chtěli jsme to časem doladit :), jezdí děda bez toho, ale nějak to poflikujeme zrychleně,nové nemá cenu, to auto má cenu šrotu.... V pondělí jedeme vše domluvit.. Pěkné dárek vánoční :) EDIT: Už je doma :) Nevím kdo co podrbal, měla tam být jiná kola. Za stejnou cenu jsem chtěl Castor. Možná prodejce zapomněl z konfigurace nabídky to přenést do objednávky? Nechtěl jsem prudit, dostal jako omluvu nádrž plnou... Ta vícepaprsková Castor se mi líbí více :(
    1 bod
  29. přes vcds: 1) Jednotka 17- přístrojová deska 2) 10 přizpůsobení 3)kanál WIV -->> hodnota špatná hodnota oleje 4)kanál SIA --->> hodnota km do výměny oleje (km)
    1 bod
  30. mám octavku 1.5 110kW a duní mi to fest při 2-válcovém režimu, při delší jízdě z toho zaléhá v uších. Reklamovat se to nedá, že to je konstrukční věc. Škoda už nikdy víc, nikdy! A závidím těm co tu píšou, že je to neznatelné, buď jsou hluší, nebo jezdí s rádiem naplnekule. :)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...