Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/22 ve všech sekcích

  1. Ja som tu velvet videl nazivo v stredu pocas servisu u dealera.Vypada ozaj uzasne s tymi ciernymi lakovanymi doplnkami,celkovo som bol prekvapeny,ako Scala MC skvelo vypada.
    4 body
  2. https://forum.skodahome.cz/topic/150179-škoda-fabia-iv/?do=findComment&comment=2559099
    2 body
  3. Pro liftback i combi je stejná, pro všechny motorizace.
    2 body
  4. Potrebujes presne cislo dielu kupit ako mas teraz. Nechat odblokovat ochranu a skontrolovat adaptacie. Menil som radio 4krat,stlae som si kodovanie na F3 upravoval sam. Skodovka si nevedela rady ani z vymenou BCM kvoli zmenenej vybave (ine zadne svetla, svetelny senzor, osvetlenie noh a mnoho dalsieho). Sadol som do auta, porovnal vypis povodnej a novej jednotky BCM ci radia a nakodoval Ak nemas nic navyse v radiu kodovane, nechaj vymenit jednotku a nech ti stiahnu kodovanie a adaptacie zo serveru. Tak isto by to robili keby ti dali jednotku oni. Podmienka je rovnake cislo zariadenia
    2 body
  5. Ano, smí to tak být. A můžeš mít zimní pneu i s ještě nižším rychlostním indexem. Ale v těchto případech, vzhledem k tomu, že bude konstrukční rychlost vozidla vyšší než maximální konstrukční rychlost pneumatiky musí být nějakým způsobem o tomto zajištěno upozornění pro řidiče. Uvádí se třeba samolepka, nebo nastavení max. rychlosti v pal. počítači. https://www.autojournal.cz/lze-jezdit-s-nizsim-rychlostnim-indexem-zimnich-pneumatik-nez-uvadi-tp/
    2 body
  6. Dnes jsem změnil barvu ze Steel na Červená Velvet metalíza :) Děkuji všem! a co ten Infotainmentem Amudnsen 9,2" s navigací nemá někdo info jestli to už šlape v pohodě?
    1 bod
  7. Pokud vim tak tlumice jakykoliv se menej vzdycky v paru. Stejne tak kdyz treba praskne pruzina tak se taky meni v paru. Za tu dobu co ma odjeto uz bude mit trochu jine chovani nez ten novy tlumic a pak by to akorat mohlo delat neplechu. 😉
    1 bod
  8. Proto si měním sám olej a vím co jsem udělal a nebo neudělal.
    1 bod
  9. Možnost objednání většinou končí tak, že neuděláš ani ťuk. Na to bych vůbec nespolíhal. Ceny stagnovat nebo dokonce klesat nemůžou. Automotive je kvůli elektrodoktríně a covidmánii v řiti. Mladých ojetin je málo, takže z té strany nová auta taky konkurenci nemají. Nikdy jsem neřešil možnost pozdějšího dodání, ale jestli to je možný, tak bych neváhal.
    1 bod
  10. Tak co takhle další sraz?😁 Termín: 19.2. Čas: 14:00 Místo: Guty Kdo dojede?😎
    1 bod
  11. 1 bod
  12. @Kovar však také co by měli říkat ? ten odpojený konektor nemá s STK vůbec nic společného.
    1 bod
  13. Dnes jsem byl na technické (auto 6 let), zapomněl jsem zacvaknout konektor u baterky. Vše v pořádku, nic neříkali. Mám odpojeno od r. 2016, baterka původní, v dobré kondici, startuje při -12°C.
    1 bod
  14. Ano auto nemá prodlouženou záruku :-/ Abych Vás blíže seznámil s úrovní jednoho z největšího autorizovaného servisu tak sem napíši celý příběh: Auto jsem dal do Škody se zamrzlým infotainmentem, přijímací technik udělal chybu a navedl zakázku jako garanční. Tím pádem Škoda opravila problém, auto jsem převzal a byl spokojen, jenže po týdnu mi volali, že jim to Boleslav vrátila, že auto nemá záruku a že měnili řídící jednotku a po mě budou chtít 43 tisíc, načež jsem jim řekl, že jsem ale opravu za tuto cenu neodsouhlasil, jelikož se mě ani neptali atd.. Tak jsem zajel osobně za ředitelem provozovny, řekl mu k čemu došlo a nabídl mu, že zaplatím alespoň tu jednotku a práci ať mi dají zdarma, když udělali chybu (což by byla cca půlka), ale on že ne, že mi raději vrátí zpět tu starou, dají to ZDARMA :-D do původního stavu a ať si to opravím jinde. Takže takový je přístup Škody, raději mi vrátí vše zpět (pro ně další vícepráce) a práce co odvedli jim nikdo neuhradí, než aby mi vyúčtovali jednotku a práci dali zdarma jako omluvu - mám sto chutí to prodat.. Proto chci jít cestou viz výše.. Původně byla jednotka 3V0035816A pak mi tam dali 3V0035816C a teď je tam opět 3V0035816A.
    1 bod
  15. Tak co kluci. Tady na Vysočině je úplně bílý mlíko. No hnus fialovej venku😀 Scala je v průjezdu a boky celé od soli☹️ Asi zima no. Ještě jsem s ní nejel furt. Zitra asi a taťkou. Tak dám vědět jak se jeví vytlumení haubny uvnitř.
    1 bod
  16. Mezitím jsem ze servisu Škoda zjistil v rámci té kalkulace, že cena čistě nové jednotky je 22 tisíc a dalších 21 tisíc chtějí za práci :-D Tak to jsem teda nepochopil.. Jednotka, kterou mi nabízeli má označení 3V0035816C takže to by ta z Miho 3V0035816D viz https://www.mihocar.cz/radio-navigace-ridici-jednotka-a-display-skoda-scala-657-655919606-izy-3v0035816d/d-175683?gclid=Cj0KCQiAxc6PBhCEARIsAH8Hff3XmkxTo7Z-vAb7LqiKOu7fNHPDvtQuA7GwptfH66XKQqY3doTtBGMaAsnXEALw_wcB mohla fungovat ne? Prosím nemáte někdo ty tabulky, zda na ni půjde vše co má moje Škoda TMBEG6NWXK3006116? Mám plnou výbavu, tak ať nekoupím špatně. Tohle mě zviklalo jít vlastní cestou a zkusit si to vyměnit sám..
    1 bod
  17. @Rapid1.0 Co jsem se na toto téma bavil se svým známým prodejcem, tak ten prodejce jenž auto prodává (neboli zadal do systému) má i k těm informacím přístup. Pouze pokud bys chtěl informace o svém autě od jiného dealera, neměl by ti je poskytnout - respektive nemá možnost přístupu k těmto informacím. Jedině až po prodeji. Nevím teď přesně jak je to se zaplánováním do výroby - domnívám se že to prvotní datum je pouze orientační a až teprve když se opravdu zadá pevný termín výroby je to viditelné i v systému. Toto by nám tu musel přesně popsat někdo z prodejců.
    1 bod
  18. Áno ten na chladiči. Jeho zvuk, keď je spustený nejde z vonku, keď vystúpiš z auta prepočuť.
    1 bod
  19. Nechápu, všichni snad jedou ve stejném systému. Jak může jeden prodejce vidět výrobní týden od samého začátku, a některý po roce nic neví?
    1 bod
  20. Jakou máš objednanou výbavu? Jinak se mi nechce věřit, že ti prodejce není schopný říct, jaký vidí plán zahájení výroby. Určitě se má možnost podívat, pokud tvrdí že ne, je jenom línej. Já jsem od objednání vozu v podstatě v měsíčním kontaktu s prodejcem, který mi ochotně pravidelně podává info jak se předpoklad výroby hýbe, viz. mé vlákno.
    1 bod
  21. Zkusil bych nastudovat manuál k ovládání. Určitě to musí jít změnit páčkou, pokud nemáš na volantu.
    1 bod
  22. @Dodi 15 Se mrkni do sekce F4. Nádrže jsou opravdu stejné.
    1 bod
  23. Vcera 1 jazda po dialnici 100 km nasledne auto 1 den v garazi :D a este susedov Jaguar, ktory ak ma zrak neklame ma velmi podobne strmene ako nase Supy. Akurat teda je z opacnej strany kotuca. Vyzera to tak, ze Skodovka nieje jedina co ma sh*t :).
    1 bod
  24. Takže dnes první návštěva servisu, neb jsem najel prvních 15.000km a nechal jsem si vyměnit olej, filtr...
    1 bod
  25. Jo, tiez som si vsimol, ale je to foto hned po montazi, odpoved bola "to si sadne" a zda sa, ze tentokrát mali (zatial) pravdu. Foto po 1000km. Ak mi tam dali rovnake ako tebe na poslednej foto, tak amen maria. Ale ked ma Skoda na to menit v zaruke brzdy kazdy rok, tak prosim...
    1 bod
  26. Větší sranda je to u F4, základ 40 a za příplatek 50L? Přitom nádrž je stejná 🤣.
    1 bod
  27. Pokud jsi dokupoval navigaci pres shop, tak mas urcite Bolero. V teto variante nelze zobrazovat navigaci ve virtual kokpite.
    1 bod
  28. Asi záleží, jak člověk auto provozuje. Pro mě to topení má výhodu - promrzlé auto, zvenku nastříkám rozmrazovač a jak je sklo vlhké, zevnitř se zamlží. Zapnu tedy odmlžení čelního skla a za minutu vlažný vánek z výdechů, odmlží se část skla a mohu jet. Cca. po 5 min to vypnu a topí normálně. Vliv na teplotu motoru to nemá, stoupá plynule, konstantně. Při cestách do práce 5 km se to hodí.
    1 bod
  29. Mám pocit, že je už nějak převaculíkováno 😂, možná tam opravdu nacpeš 60, když zamáčkneš odvzdušňovák v hrdle nádrže. Vím, že se to zásadně nedoporučuje a ani jsem to v Rapidu nezkoušel jak kdysi u O1.
    1 bod
  30. Ďakujem za info. Viem čo to je dorábať doma ... dorábal som klimatizáciu na F1, sám s bratom v bratrancovej dielni 😁 Tomu sa chcem za každú cenu vyhnúť....
    1 bod
  31. Ahoj. Návod jsem si našel na fóru. Ve zkratce: Výměna předního okna byla přes firmu, která se tím zabývá. Na mě zbylo vymyslet a udělat elektrické připojení. Okno je potřeba při instalaci do rámu nahoře u zpětného zrcátka ukostřit. To jsem si domluvil s firmou. Pod oknem z venku jsou v každém spodním rohu konektory, na které je třeba přivést silné kabely s vysokým napětím. Já jsem volil průměr vodiče 6 mm. Tyto kabely jsem vedl na silový pól spínacího relé, které jsem umístil jako v originální instalaci pod pojistkovou skříň v motorovém prostoru. Z této pojistkové skříně jsem vzal napájení přes pojistku s originální hodnotou 60 A, kterou jsem nově osadil do skříně na originálně posazenou pojistkovou pozici a přivedl na druhý silový spínací kontakt do relé. Takže máme hotovou silovou část napájení přes pojistku do relé, z relé udělány rozvod do rohu pod okno a zbývá spínací impuls. To jsem zvolil obyčejným spínačem u řadící páky do nevyužité pozice vypínačů. Kabel 1,5 mm jsem přivedl tunelem a pod rádiem ke svazku kabelů pod volantem, který vychází z kabiny do motorového prostoru. Jakmile jsem byl u motoru, dotáhl jsem ho k relé a přidělal na kladný pól ovládacího páru relátka, druhý záporný pól ovládacího relátka jsem ukostřil. Tuto variantu jsem volil z ekonomického důvodu, neb bazarový climatronik s ovládacím tlačítkem stojí cca 3K a je rozdílný pouze v jednom tlačítku a to se mi nechtělo platit. Celkové finanční nároky: výměna okna firmou 2000,- spínací relé 500,- vypínač 50,- drobný elektromateriál 100,- Celkové náklady: 2650,- Kč. Časová náročnost 5 hodin a to jsem si s instalací velmi vyhrával. Kdyby někdo chtěl ještě nějakou informaci, dejte vědět klidně na mail: vitamucha zavináč seznam.cz Zdar a šťastné kilometry.
    1 bod
  32. @ghkim Pokud jde o mne, vypadá to skvěle 👍🏻😃 Mimochodem moc pěkné auto!
    1 bod
  33. šlaušek RS: No co se týká vzhledu se zástěrkami, tak je to asi ryze individuální, podle mě jsou vzhledově u Fabie III docela pěkné a efekt v menším ušpinění auta je jasný. O zimě, kdy se ty zmrzlé hroudy sněhu drží na zástěrkách a ne na prahu, ani nemluvím... U předchozího auta jsem problém, že by to hnilo v místě zástěrek neměl, ale je fakt, že tam byla prostě přiznaná škvíra mezi zástěrkou a podběhem a dalo se to tam vymýt. Tady zástěrka sedí docela přesně. Ono se stejně člověk zaměří na nějaké místo, kde si myslí, že by to mohlo zreznout a pak to tam každý rok čistí a ošetřuje, ale ve finále ti to za 15 - 20 let prohnije někde úplně jinde, jako mě u Saxa uložení zadní nápravy... A Fabie III je prostě ještě moc mladá na to, aby se vědělo, jestli nějaké takovéhle rizikové místo má. Ale je fakt, že to umístění toho molitanu je fakt hovadina a určitě se to vyplatí to nějak eliminovat... Miklisek: No to je vlastně fakt, polystyren vrže. To už raději zvýšený hluk od kol:-)
    1 bod
  34. Budem se více věnovat Superbu IV.
    1 bod
  35. Tak to je opravdu otřesné.......hrozná opičárna, sorry...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...