Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/11/22 ve všech sekcích
-
Mám tu jednu prídavnú prevodovku , 10 rokov , nikdy nemenný olej a málo oleja z minula , zrejme tieklo trošku gufero takto to dopadá keď sa na všetko kašle a berie sa olej ako doživotný ...a tiež je to skvelý kompromis zákazníka ..jeden rieši blbosti a slyší "trávu rust" a druhý nepočul tieto ložiská , podotýkam že auto pri malej rýchlosti hodilo flek a zdvihlo zadok do luftu , ísť na tom rýchlejšie ako 20 tak sa zabije .. o stave oleja vie byť predstava podľa tej čierne mazľavej hmoty vnútri ...4 body
-
Spoléhal na dojezd udavany pp. Při udávaném dojezdu 20km to zdechlo a naštěstí doplachtilo k pumpě. Tj. Tímto si myslím že nádrž byla prázdná a vešlo se neco okolo 75,5l.2 body
-
2 body
-
Na felicii s dělaným vytlumením (3cm čedičové vaty s hliníkovou fólií)kapoty v létě př jízdě žádný problém(Chorvatsko OK), ale když jsem chvíli stál a otevíral garáž, tak spouštěl ventilátor, měl jsem mezityp - stará maska, nová palubka, MPI motor. Až bude Scala doma, rozhodně to udělám, a přikoupím i clonu, na zimní pojíždění se bude hodit, budu mít tažné - otevřená maska.1 bod
-
1 bod
-
Mě se to stalo taky, 4 měsíce od převzetí auta. Oprava proběhla úplně stejně jako u tebe. Do dnes zatím v pohodě.1 bod
-
Jak si EU buduje závislost na energii z ciziny pomocí neviditelné ruky trhu. Název tohoto článku viz. odkaz, evokuje rozhovor s pirátským poslancem Mikulášem Peksou, který jsem tady dal nedávno a je to názor energetického poradce, tedy ne názor pomalu "zelenajícího" politika, alias názor z druhé strany. Článek je reakcí tohoto energetického poradce na názory a závěry Mikuláše Peksy. Porovnejte si tyto dva názory a obrázek si udělejte sami. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-ocima-byznysu-jak-si-eu-buduje-zavislost-na-energii-z-ciziny-pomoci-neviditelne-ruky-trhu-188042#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=gEMLotdRXCK-202202111456&dop_id=188042&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz1 bod
-
optické vedení mezi MIB a budíky,nakódovat,odstranit ochranu komponent1 bod
-
Tu ale to nie je celkom o tom, ci je tam ta "deka" ci nie. Lebo tdi ju ma standardne uz tam a kolega izoloval este priestor pod nou. Ako ja si myslim, ze v zime tomu motoru neuskodi a v lete tam prudi dostatok vzduchu cez masku1 bod
-
Ano bez deky sníh na kapotě hned roztaje a s ní ho ometám. Hlavně ale v zimě při krátkodobém odstavení motor tak rychle nevychladne. U všech modelů už od Felicie se deky montovaly hlavně na vyšší výbavy a nafťáky a pak zase nemontovaly v rámci různých úspor. Můžu srovnat už dvě feldy s dekou i bez, na O1 Tour jsem ji dokupoval a na hlučnosti se to taky dost projevilo. Za mě deka ano.1 bod
-
@LuBe79stačí ťuknout na ikonu vlevo dole a tím přepínáš zobrazení, musíš ale 2x, 1x je to návrat na hlavní obrazovku a funguje to Swingu, Boleru i Amundsenu1 bod
-
Do prázdné nádrže u SIII fl2020 combi natankuji něco málo přes 75 litrů benzínu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ten drát tam má byť , akurát bol zlomený tak ti ho bodol k sebe ,... ak tam nebude nič sa tomu nestane ... alebo kúp nový 6Q0253197A1 bod
-
Pokud máš rezervní kolo, tak ho zkus namontovat místo toho naraženého. Geometrie křivý ráfek neodhalí. I když při vyvažování by se asi na ohnutý disk přišlo.1 bod
-
Mne se treba pri zapnuti tlumenych svetel prepne na infotainmentu Waze navigace do nocniho rezimu. To je takova pro me nejvyraznejsi indikace, protoze ta ikonka za denniho svetla a v mlze neni dostatecne dobre videt. Jooo, indikace v budikach by se hodila.1 bod
-
Hmla je celkovo problem pre denne svietenie......tam je potrebny ten manualny zasah vodica a otocit "gombik" z AUTO na stretavacky....je to stale iba asistent...1 bod
-
Rád by som doplnil môj rozsiahly príspevok hore vyššie ohľadom toho uchytenia platničky. Už viem, prečo má Tiguan R zmenené uchytenie platničky. V podstate ide o to, že Tiguan R a Golf mk8R používa už 2 piestikový brzdový strmeň s kotúčom o priemere 357 mm. Takže moja teória, že by postačilo vymeniť držiak je mylná. Držiak z Tiguanu je pre kotúč o priemere 357 mm, takže samozrejme by to nepasovalo s pôvodným 340 mm na Superbe. Pátral som po pôvode tých bŕzd a zdá sa, že debut mali na Audi S3. Z bočnej strany vyzerajú veľmi podobne ako 1 piestik na Mk7R (to isté má SUP) a to ma pomýlilo. Takže kto by mal záujem o lepšie uchytenie platničky a upgrade brzdného výkonu nie je to zlá voľba. Podľa informácii, ktoré som našiel na internete to pasuje bez problémov na tehlicu Supu a hlavne je možné použiť OEM kolesá od 18". Nie je potrebná zmena ET ako pri väčšine brake kitov. 2-piestik s upraveným úchytom pre platničky: vs to čo máme na Supoch: Fakt škoda, že nezmenili to uchytenie aj pri "podradnejších verziách".1 bod
-
Tak clony dobré! Venku 0°C. Olej po 6km na 57!!! Překvapila mě voda. Ač s tím moc nesouvisí tak po 4km byla na 80 a krásně to hřálo! Přímotop byl vypnutej. Fakt nechápu🤔1 bod
-
Já mám jedno z prvních CitiGo, tzn. nemám v kastli nachystané montážní otvory. Nechtěl jsem nic vrtat a ničit protikorozní úpravu, protože na těchto místech není o chronickou vlhkost a následnou korozi nouze. Tak jsem to vyřešil tak že jsem podběh pořádně umyl a inkriminované místa odmastil a nalepil jsem tam "mamutem" nerezové šrouby s velkou hlavou (protože mám TIG, tak jsem si je vyrobil z normálního nerezového šroubu na jehož hlavičku jsem přivařil nerezovou karosářskou podložku - tlustá, velkoplošná). Víc napoví obrázky. Použil jsem originál montážní sadu i podběhy, v zadní části pod nárazníkem jsem je lehce zastřil nůžkami na plech aby navazovaly na nárazník. Podběh jsem ještě lehce polepil antivibrační protihlukovou folií, ale stejně je antihluková úprava zadní části CitiGO strašná a hluk od zadní nápravy je pořád slyšet, takže se chystám celý kufr, zadní podběhy a podlahu (ten holý plech) stejně pořádně polepit a zatlumit.1 bod
-
Ja len cakam kedy vam tu teplotu oleja zrusia, alebo vyfiltruju ako to urobili s teplotou vody. Voda ti beha od 82 do 98st a ukazuje ti 90 tak si spokojny. Olej daju na 100st v rozsahu 90 az 110st a budes tiez spokojny. Jazdit neriesit olej okolo 100st je v poriadku. Do 110to ani neries.1 bod
-
Moc pěkný. Můžeš popsat změnu trochu podrobněji. Uvažuji o tom.1 bod