Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/09/22 ve všech sekcích
-
Cenu vyřeší jako když na SK přecházejí na Euro, posunou des. čárku… Jinak k tvému “občanské vybavenosti” a zbytečnosti jízd, ano, pokud bydlíš ve stejném městě kde i pracuješ, potom ano. Nicméně je zde spousta lidi co denně dojíždějí více než 70km jen kvůli tomu, aby se dostali do práce, pokud toto považuješ za zbytečnou jízdu autem, potom ano… A ano, opravdu existují místa, kam jede autobus párkrát do dne a nemusí to být kompatibilní s prac. dobou… Samozřejmě souhlas, ze nějaké stopování nebo snižování daní není cesta, stejně tak jako opakování historie…3 body
-
Ačkoliv je to velmi nepříjemné, s tímhle souhlasím a pokud bude jen toto daní za to, že nemusíme řešit tanky s okupační armádou v ulicích, tak jsme vlastně vyhráli.3 body
-
Předpokládám, že většina inteligentních lidí chápe, že "zastropovat cenu" je nerealizovatelný nesmysl (nebo návrat k centrálně plánovanému hospodářství), jen Burešův stranický tisk a sociální média tvrdí opak. Na druhou stranu ale popisuješ nepěkné sociální inženýrství (co je zbytečná jízda a kdo to rozhodne?), přičemž lidi s 2t SUV by o svůj komfort přišli nepochybně mezi posledními...2 body
-
2 body
-
Předem se omluvám za delší čtení... Tak kamarádi, po delší době jsem se rozhoupal k nákupu zesíku. Chtěl jsem každopádně s DSP procesorem. Problém ve Scale a i v jiných autech je ten, že levná (na výrobu levná, ne prodejní cena😀) bolera a amundseny mají navržený hodně mizerný koncový stupeň. Takže jak postupem času všichni zjišťujeme, na kloudné vybuzení custom repráků musí být hlasitost min. na polovině. A to už je docela rachot. Mluvím hlavně o FM a částečně i o DAB příjmu ve spodní části frekvence. Repra ve dveřích co jsem zkoušel nejsou vůbec špatná. Pokud se do nich pustí signál z BT a je dobře okořeněný equalizerem v mobilu tak hrají velice dobře. V rámci mých uší samozřejmě. Basů spousty i na malou hlasitost. Výšky má Scala úplně nádherné, k těm nemám výhrady. Výškáče jsou i vzadu, takže paráda. Jelikož tlumení dveří na normální nebo trochu hlasitější poslech je "docela" obstojné, první krok v audiomaratonu je zesilovač. Ale na tlumení se chystám také. V merku bylo pár kusů. Ale drahé drahé drahé. MACROM M-DSPA401 7,5tis. + kabel 500Kč Axton A542DSP 5,5tis. (malý výkon) Pioneer DEQ-S1000A2 4,5tis. - pozor má jen dvoukanálový vsup!!!!!! řada Nakamichi DSP cca 5tis. malý vykon a nejdou nastavovat přes BT bez dalšího adaptéru (+ dalších 1500 Kč) --------- Pokud máte ve Scale 8 repro tak je potřeba min. 4 kanál zesík, aby šel fader ovládat přímo přes rádio!!! A další moje podmínka byla plug & play instalace, aby se člověk nemusel jebat s pájením a cvakáním. Pro ty co mají záruku ideální stav. Jelikož koukám na prachy, asi jako každý 😀, nakonec padla volba na značku Isudar. Mnozí určitě znáte. Montoval jsem několik rádií této značky, dokonce i s dsp procesorem. Jak win tak i android. Vždy naprostá spokojenost. Komunikace obchodu výborná. Sice Čína, ale jedna z nejlepších. Už tu značku prodávají nějakou dobu i eshopy přímo v ČR s plnou zárukou. Je to objednané přímo z jejich obchodu. Novinka s názvem Idudar DSP D4. Sklad v Polsku (takže EU), v neděli objednáno, ve čtvrtek doma!!! Jediné mínus je, že nemají kabely pro Škodovky v EU a posílají je zvlášť z Číny. To trvá cca 14 dní od objednávky a připlácí se 1 dolar. Scala má konektor Quadlock 3. Isudar má komplet bypass konektor (č. 25 - skoda octavia, rapid 2015 a víc) který má komplet osazeno všech 40 pinů!!!, takže funguje vše jako dřív -> canbus, napájení... prostě vše. Jen se se vloží iso bypass konektor a vyvede se z tohoto bypassu jeden cca metrový kabel do zesilovače. Jde tam 4 repro signál tam a ven + napájení. Toť vše. Ideál instalace plug & play. Isudar D4 se sám spustí když se na HI vstupu objeví signál a pak se i sám vypne po cca 1 min. bez signálu. Je plně automatický. Dá se nastavit zapínání i přes REM signál, ale je to zbytečné. Má to BT modul už v sobě. Jak na streamování tak i na nastavovaní. Výkon 4x110W RMS a 30A pojistku (ta o hodně vypovídá!!!) Pozor, nekupovat zesilovače které maji relat.velký výkon, ale pojitsku jen 5 nebo 10A. Je to podvod!!! Cena Isudaru D4 je 3500,- (mají slevové kódy) Přes ali nebo ebay už za to chtějí min. 4300,-!!! Fotky instalace dávat nebudu, nic se z toho nevykoumá. Na webu najdete fotky, popis, vše... Instalaci doporučují do kastlíku. Přišlo mi škoda zaplnit kastlík zesilovačem tak jsem našel prima místo. Vejde se hezky úplně napravo od kastlíku, hned za plastem kde se vypíná airbeg. Je potřeba vyndat kastlík (3 šrouby nahoře, 2 šrouby dole, 2 špunty napravo -> za plastem kde je vypínač airbegu) Zespoda se zesilovač zasune do volného prostoru vpravo vedle kastlíku... Akorát místo pro zesilovač 😉 31 pásmovej EQ Časové zpoždění všech repro. Strmosti... To už je ale vyšší dívčí. Umí to i auto kalibraci přes telefon pomocí růžového šumu. (pro toho kdo se v audiu moc nevyzná) která trvá cca 5min. Velká výhoda pro nastavení DSP procesoru. Tato funkce je až u dražších zesíků! Má i svoje DO, kde se dají přepínat EQ profily, mute, hlasitost. Ale DO je úplně zbytečné. Jednou se dsp nastaví a už o něm nevíte. Zesilovač je postaven ve třídě D. Takže minimum tepla. Na koncovém stupni jsou mosfety, které mají min. odpor v sepnutém stavu a jejich "výkon" se řídí jen stavy 0 a 1. Zjednodušeně řečeno. Žádný polovodičový přechod a tedy skoro žádné vyzařování tepla do okolí i při vysokých výkonech. Kdo se zabývá elektronikou tak ví. Rušení do okolí (FM příjem) zde není žádné!!! (měl jsem z toho maličko strach) Příjem rádia i vlastní zvuk z jiných zdrojů je čistý! A teď to nejdůležitější. Zvuk. Prostě paráda!!!!!! Basů kolik hrdlo ráčí nebo spíš kolik snesou repra. I při nízké hlasitosti!!! Úplně jinej level i s origo reprákama. Fakt úžasný rozdíl.1 bod
-
Jj na křemíkovce je 0,7. Asi by to stačilo. Dobrej nápad. Třeba na to fundovanější člověk přijde. Kdo ví ať napoví 🙏 Další věc je konstrukce těchhle "novejch" aku. Mám podezření, že když aku vyndám z auta, nabiju ho do plna, tak tam za pár hodin bude zase 12,2 i bez odběru. Ale to je jen domněnka.1 bod
-
Tak jen doplním podařilo se mi usmlouvat slevu a s tou jsem celkem spokojený. Ceníková cena 688 900 Kč sleva 13% + povinná výbava a koberce víc se bohužel nedalo. Dodání snad na podzim říkal prodejce tak jsem zvědav. Cena je stejná jak na úvěr tak v hotovosti.1 bod
-
Vyzkoušel jsem novou 308 1.2T 130k man. + desing + zelená met.zdarma + desing a zpracování interiéru + podvozek + odhlučnění + ovládání tempomtu na volantu + odstínění virtual cocpitu + výdechy na vrchu palubky zakomponované do lišty + kamera s čistým obrazem s ostřikem + lišta na odtok vody z čelního skla provedena funkčně + Allture Pack výbava plně dostačující + velmi pěkné ceny - čekačka 8 - 12 měsíců + odemknutí na přiblížení, co umí Captur2 + pěkný výhled zevnitř + kožené boky sedaček - na francouzké nové auto to tam nesmrdí jako lepidla - kdo říká, že ovládat Octavii přes tablet je složité a špatné v tom nikdy neseděl, toto je masakr. Jestli mají školení při novince na trhu nevím, ale prodejce nebyl schopný říci, jestli to umí personalizaci na klíči, přepnout zobrazení virtual … - to je tak hodinu někde stát, vzít návod a studovat - ty lesklé klavírované plasty - Kessy jen na předních dveřích - el. ručka se sama neodblokuje a nezabrzdí - při sedačce dole tunel s loketkou moc vysoko i dlouhá řadička Motor tedy hlasitější než TSi do 3 tis. ot. to jde. Auto najeto 35 km i z 1200 ot. se to sebralo. I přesto, že je to levné vybral bych jinde.1 bod
-
1 bod
-
Děkuji za reakci, nic rozporovat nebudu a hloupých nic neříkajících bezdůvodných komentářů se zdržím! :-) :-) ...hroznej ego up. :-)1 bod
-
@15degren "Všude je nafta levnější než benzín." - právě, že nyní není, tak mě udivilo, že na SK to neplatí. Ty máš na všechno odpověď a svoji pravdu, že? :-)1 bod
-
@Kubo22 to máte všechny ty uvede né problémy na své Scale? Proč ji neprodáte nebo nereklamujete? Pokud se opakuje stále stejná chyba, tak je možné vrátit, snížit cenu atd. Je fakt, že to stojí čas a nervy. K těm jiným značkám - moc si to neidealizujte. Dokud nekoupíte, nevlastníte, tak nevíte. To za mně.1 bod
-
Ten kdo problém nemá tyto fóra vesměs nevyhledává... Neřekl bych, že je to tak špatné.1 bod
-
1 bod
-
Já bral běžnou naftu převčírem večer na dálnici u Salzburgu za cca 1.9 Eur. Jinak ceny letí raketově vzhůru v celé Evropě.1 bod
-
1 bod
-
Já si zase vzpomínám, že podobná zelená barva byla dodávána tehdy v 60.-tých letech min. století u nové řady Škoda 1000/1100 MB a později byla k vidění i u nové Fabie I. Myslím, že se to tehdy jmenovalo "lahvová zelená", tou barvou to fakt tehdy připomínalo zelené pivní flašky. A zrovna u té řady 1000/1000 MB to byla žádaná barva, vzpomínám si jak náš učitel chemie na ZŠ si ji vyzvedl v Mototechně a byl z ní úplně nadšený (z vozu i z té barvy) a my jako malí kluci jsme mu ji záviděli (tu barvu). Holt je to jako s módou, každému a v jiné době se líbí něco jiného. Mně osobně se ta barva tedy líbí, možná trochu i z té dávné nostalgie. Jinak ty fotky od @kacer1, jsou v tom počasí barevně dosti špatné, no a v krásném počasí ta zelená barva na tom Karoqu vynikne o dost více. Samozřejmě každý máme jiný vkus, to beru jako normál.1 bod
-
My tu riešime modifikovane dosky, ktoré si ty nemal a ktoré keď niekto v AS dostal na záruku bol pokoj. Ja poľské ATE na auto nechcem, vždy keď som dal ATE na auto následne bol problém. Jasne, verím, že ty problém nemáš, ale ja si ate na auto nedám už nikdy v živote. Na octavii mi vydrzali powerdisc 20 000km a potom total ko skrutene do kosa, 500eur predok zadok s ceramic doskami. Originál funguje, tu je aj dôkaz. Ja som s originálom problém nemal, len estetický, že kotúč nebralo po celej sirke.1 bod
-
1 bod
-
Opravdu zde na fóru někdo psal osobní zkušenost, jak se mu to aktualizovalo právě takto z flashky a trvalo to hodinu Nemůžu najít ten "důkaz" o tom co píšu, nepamatuji si ani kdo to psal Osobně nemám toto MIB, nikdy jsem tedy přes flashku neaktualizoval, nemohu tedy toto sám otestovat, chtěl jsem spíše jen propojit zkušenost, co jsem zde četl od někoho jiného Našel jsem akorát tohle na briskoda, možná jsem četl dřív tohle, už opravdu nevím. https://www.briskoda.net/forums/topic/493598-navigation-map-update-over-usb-worked-probably/1 bod
-
1 bod
-
Hm, neřekl bych tedy, že půjde výstraha úplně vypnout. Ono stejně ten LA omrzí. Co pozoruji, hodně lidí okolo je spokojeno s vypnutým stavem. Nemá rádo to drbání do volantu. FA je v pohodě, LA k hovnu. (ty hele bacha na to Z🤣)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A to jsi jako můžu stáhnout celou DP a po skončení zaplaceného přístupu můžu nadále používat? To jsou pro mě novinky :-)1 bod
-
1 bod
-
Pratele, kamarádi, musim vam rict, ze me toto vlakno uz trosicku stve. Je od pocatku jasne, ze original sada je naprosty ksunt! Kdyz jsem mel najeto cca 60 tisic, byly zadni brzdy totalne pryc. To ale uz asi kazdy poznal! Proto jsem si v te dobe koupil uplne obycejnou sadu ATE, tu jsem si prinesl do AS (5 let záruka) at mi to tam daji, protoze uz tehda jsem tady cetl toto vlakno. Od te doby mam klid! Ted jsem ve 105 sam menil predek, zaruka uz je pryc, kontroloval jsem zadek a krom toho, ze desticky budou v lete na vymenu, jsou kotouce naprosto v poradku. Tak uz to PROSIM prestante dokola resit, kupte neco jineho nez dava Skoda a jednak usetrite, ale hlavne budete mit klid. Snad jsem nikoho nenastval, ale je to porad dokola!0 bodů
-
Někde už jsem na takovou diskuzi narazil, myslím, že výsledek byl, že to zákon zakazuje, viz citace: "Motorová vozidla musí mít za jízdy rozsvícena obrysová světla a potkávací světla nebo světla pro denní svícení. Tato povinnost vyplývá ze zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích " Takže buď jedna nebo druhá světla, nikoliv oboje.-1 bodů
-
-1 bodů