Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/25/22 ve všech sekcích
-
omezení 20l platí pouze pro tankování do kanystrů, bral jsem včera plnou v maďarském Szentgotthardu na MOLce, skoro 35l a na stojanu měli nalepený informační letáček němčině a angličtině, kde bylo upozornění, že tankování je umožněno pouze do standardních kanystrů a jen do množství 20l/den3 body
-
Já si nemyslím že je to postihnutelné. Hlavní jsou přeci potkávací a obrysová světla, popřípadě brzdová. Standardně se dodělávali LED světla na denní svícení na starší vozy co vůbec denní svícení neměli. To čím svítím v denním svícení je přece fuk, stejně tak couvací světlo, podle mě to žádné důležité homologaci nepodléhá. Pokud by s tím přece jen někdo na STK měl problém, tak bych to viděl spíš na hledání důvodu k úplatku. Stejně tak SPZ. Je osvětlená ? Je ! Já mám v leonu (5F8) halogenová světla a LED v denním svícení problém na STK nebyl, stejně tak LED v couvacích světlech, nikdy jinde LED nemám. Mi řekni jak například ten to homologovaný LED pásek https://www.autodilyjimo.cz/superlight-svetla-pro-denni-sviceni-rl-5led-diod-420lm-homologace-p9449?gclid=CjwKCAjwjZmTBhB4EiwAynRmD7QDBCOX1LJxL7h5ZdRAFK32yB0s-bKbQE6sCbzJFzAFgjAHHAvIsRoCeKwQAvD_BwE Je více bezpečný než LED žárovky v denním svícením k tomu určenému z výroby.2 body
-
@Baracek Psal jsem v jiném vlákně, mám Philips led v couvačkách (auto FL 2018), byl jsem v únoru na STK v Praze a bez problému. I když jsem byl poslední před pauzou na oběd, tak možná jen technik spěchal... :D2 body
-
2 body
-
A co nechat vyrobit? To zvládnou v každý reklamce i s nalepenim.😎1 bod
-
1 bod
-
Zde v angličtině odkaz: https://cardiagn.com/skoda-octavia-mk4-body-repairs-interior/ kapitola : 68-interior equipment, bod 1.3.21 bod
-
@jenycek Já se inspiroval videem, které se objeví po načtení QR kódu na předním příčníku. V mém vlákně jsem dával odkaz. Přední cca někde nad B sloupek a zadní nad ten "tenký C sloupek" na zadních dveřích. V návodu jsou přesné rozměry, ale takhle od oka je to podle mě ok. Video hodím i sem přímo. https://www.skoda-auto.com/services/accessories-assembly-manuals1 bod
-
Pred 2 rokmi som mal na F3 na STK aj v hmlovkach LED, zadne spiatocky/smerovky boli zdvojene a tiez nic nepovedal. Len odvtedy sa to sprisnovalo. Oco na Roomstri na jesen musel stretavacky menit spat na halogeny (ma projektory), spiatocka ich netrapila a ma tam LEDky1 bod
-
Já to mám taky tak, nabíječek mám více, je to už hromada let co jsem dělal tyristorovou právě i s funkcí desulfatace. V případě že by bylo třeba nahodit úplně mrtvou tak mám laboratorní zdroj. Nicméně celé léta používám na příležitostné dobití Cteka a hlavně jako udržovací na motorku. Já osobně jsem se nesetkal s tím, že bych vymlátil baterku do prázdna. A navíc při ceně akumulátoru versus nádrž benzínu ani nic neřeším. Na to je život příliš krátký.1 bod
-
Vidím, že si dodal výňatek z návodu CTEKu. No kdyby to bylo dle návodu 100% tak jo, to beru. Bohužel prodejce autobaterií a nabíječek, mi naznačil že nějaká smysluplná desulfatace, nebo rekondice baterie u tzv. "lidových", i když inteligentních nabíječek (patří sem i ten CTEK), je dle něj spíše jen marketingový tah. Údajně srovnával práci takových nabíječek v těchto režimech s prací a účinností profesionálních nabíječek, kde cenová relace profi začíná na desítkách tisíc Kč a je to prý jako porovnávat třeba účinnost a schopnost GOLA sady od vietnamce za pár stovek, s profi GOLA sadou od renomovaného výrobce. Nějakou práci ti vykonají obě, ovšem v jaké účinnosti a kvalitě? Dokonce ty baterie i kuchal a závěr byl, že lidové nabíječky dobře nabíjejí ještě dobré baterie, nic víc. Sám mám CTEK nabíječku, ještě schopné baterie mi nabijí tak, že hustota elektrolytu je na hodnotě plného nabití a víc ani řešit nehodlám, sám pochybuji, že by tato nabíječka za cca 2.000,- Kč toho kromě nabití, zvládla něco extra více. Pokud mi někdo doveze baterii k nabití a tyhle nabíječky ji z důvodu nízkého napětí, nebo snad i nadměrné sulfatace, velkého vnitřního odporu nehodlají vůbec registrovat, tak baterii hodím na cca 70 let starou, klasickou selénovou nabíječku (AGM tam samozřejmě nesmí!!!!), která si sama vyhodnotí a automaticky dává úroveň 1/10 dodávaného proudu (zabudovaný ampérmetr) dle kapacity baterie. Takhle jsem tzv. rozjel skoro všechny ještě něčeho schopné baterie a dále jsem to přehodil na CTEK a jelo se dál. Pro mne kombinace stará selénová a nová CTEK je naprosto dostačující skoro ke všemu, vše ostatní co nejde vyřešit tímto, řeším koupí, nebo doporučením ke koupi nové baterie, samozřejmě napřed musí být zkontrolována a proměřena celá dobíjecí soustava v autě.1 bod
-
BMW i4 eDrive40, 250kW motor na zadku, zrychleni 5.7s, dojezd 590km, 205kW nabijeni, skvele zpracovani, uvnitr ticho a jizdne sama chvala. Slusna zakladni vybava za 1.479.400 Kc. Pridal sem lepsi kola 18" (37K), vyhrivany volant (7K) a predni sedacky (12K), aktivni tempomat (13K), kamery kolem auta (15K) a elektricke sedacky (32K). Celkem pod 1.6mio pred slevama. Jen je vyrazne mensi nez Enyaq (hlavne zadni sedacky a kufr) a nizsi. https://www.bmw.cz/cs/all-models/bmw-i/i4/2021/bmw-i4-highlights.html1 bod
-
@Baracek je to o lidech, když natrefíš na idiota tak ti vždy něco najde, ty přední mlhovky ti neřeknu, tam mám klasické, ale myslím, že problém nebude těch aut už je tolik, co to má v základu, že ani oni sami nemohou vědět. Když tak nad tím přemýšlím, tak mi přední mlhovky nikdy snad ani nekontrolovali. Když jsem byl poprvé na STK (tam kde pindali na ledky kámošovi) tak zkouška proběhla tak, že technik zablikal na vrata, tím zjistil že světla svítí a bylo. Podruhé už to prošel a nic neřekl, to mě zaskočilo že kontroloval zda funguje zadní stěrač (kombi) a neuměl ho zapnout :-) a teď jsem šel už jinde, kde byl TOP přístup a tam mi akorát technik zkontroloval přední světla tím přístrojem a seřídil je. Zadní viděl jen jak jsem najel na kanál a brzdil jsem.1 bod
-
@Baracek v zadu mám komplet ledky od blinkrů, couvaček brzd i mlhovky, jediné kde led nemám je v tom céčku, jsou tam 2 T10 a nenašel jsem nic co by nehlásilo chybu, na STK problém nikdy nebyl, do SPZ jsem si dal vláknové modré T10 protože ledky hlásí chybu a nemám nikoho na kódování. Takže svítí to do běla. Kámoš si dal do mazdy do spz ledku, podle mě to ničemu nevadí a technik měl kecy, že tehdy (2008) ještě mazda ledky nedávala, ale STK udělal. Je ale pravda že tam kde byl on poslední dobou remcají a když tam člověk jde na STK tak si připadá, že je obtěžuje. Za mě jdi do toho, minimálně ty couvačky jsou v základu tragické, led dost pomůže1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
dafro - rozdíl je v tom že auto si nabíjí jak chce a neumí regulovat proud při nabíjení ale nabíječka začne nabíjet 3,8A BOSCH C3, nebo 5A CTEK ale po dosažení cca 13,5V sníží proud na 0,8A až do konce. Což baterie svědčí. Zase ALE dáš plně nabitou baterku do toho počítače na kolech a co udělá. Hurá je nabitá tak nemusím dobíjet a šetřím CO a za chvíli seš tam kde před nabíjením.1 bod
-
A proč ne? Pokud chceš něčemu rozumět a pochopit i v souvislostech, tak Ti rozhodně nestačí znalosti pochycené někde na internetových fórech a diskusích . Je to hodně dlouhý a náročný proces, než člověk může říci, že v tom má aspoň trochu více jasno. Navíc ten text v odkazu je z hlediska přínosu pro pochopení problematiky autobaterií a jejich nabíjení hodně minimalistický, autor hodně základních věcí naprosto vynechal, navíc text taky již cca 15 let starý a v některých věcech v současnosti i nesprávný. Vývoj jde rychle dopředu, některé věci jsou již jinak chápány a interpretovány.1 bod
-
Tyto disky jsem měl dlouhou dobu také v hledáčku. Bohužel mají šířku disku 8palců což je na pneu 215/50 už dost a navíc mají jinou středovou díru. Z těchto důvodů jsem nakonec vybral ALUTEC ADX.01, který je velice podobný originálním diskům Vega. https://www.pneuleader.cz/znacky-hlinikove-rafky/alutec/adx01-399/7.5x18-et45-5x112-57.1-1057474?utm_source=compare&utm_medium=google-shopping&utm_campaign=alu&gclid=CjwKCAjwx46TBhBhEiwArA_DjK4UAHolrQaTbKtr91MyUU1W_YWPsGkNeBuFw8vh1IFovWDu2CjgJRoCSYUQAvD_BwE Zatím čekám na dodání.1 bod
-
Verze přestavby v mém autě. Ke krátké loketce je nutné koupit: - pravý kryt a levý kryt loketky - kryt USB slotů - USB jednotku s kabelem, jejíž výhodou je, že má už propojovací kabel s konektory pro propojení se zapalovačem, takže žádné řešení nového "drátování" . Pokud tedy uživatel nechce mít stálé napájení zásuvek. Pak je třeba postupovat dle návodu @wirer. Instalace nic složitého. Je nutné vyndat krytku pod řadičkou kvůli lepšímu přístupu k spodku zapalovače při jeho vydávání a protahování kabelu. Dále uvolnit střední tunel vzadu kvůli demontáži a vyndání nohy loketky, pokud se loketka mění z dlouhé na krátkou, jako v mém případě. Při montáži krytů postupovat s citem, aby všechny packy správně zapadly kam mají.1 bod
-
Je zajímavé, jak se v určitých intervalech toto téma stává tady na fóru středem zájmu. Z vlastní zkušenosti ale tvrdím, že dospějete ke stejnému závěru. Existují pouze tři možnosti: pravidelně dobíjet, potlačit tu rekuperaci sw nebo odpojit konektor. Jiná neexistuje. Vlastně je ještě jedna ... prostě to neřešit a jezdit. Je toho plné fórum a každý si musí sám vyhodnotit, pro co se rozhodne.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Viem ze tato chyba sa objavuje pomerne casto,presne takto zacina.Skus si na chvilu pozicat magnet prestavenia vacky a uvidis ako sa bude auto chovat.Takto to zacalo na svagrovej rs a po case isiel motor po zohriati na volnobeh ako traktor az dokazal aj zhasnut.Riesenie bola vymena prestavovaca na sacej vacke a je klud.1 bod
-
WR D4 mizí před očima na suchu. Takže doporučuju jenom do oblasti kde je často sníh. Navíc je lepší vzít za stejnou cenu nejnovější WR Snowproof. T index za 1107Kč/ks. Nejlepší jsou dle testu ale Bridgestone Blizzak LM005 , který jsou s T indexem za 1124Kč/ks. Bridgestone je při brzdění na mokru a sněhu na prvním místě a Nokian Snowproof na jedenáctém. Celkově je v testu Bridgestone na pátém místě a Nokian na třináctém. Pokud nelítáš v zimě přes 180km/h, tak vem v klidu T. U těch 15" je ten rozdíl fakt 200-300Kč/ks, ale třeba u 17" nebo 18" je často vyšší index levnější nebo je rozdíl třeba 50Kč.1 bod
-
zdroj: diskusia na https://www.tipcars.com/magazin/poradna/sest-duvodu-proc-ne-koupit-ojetou-skodu-superb-iii.html david_s, 03.01.2019 02:56 Zdravím, nejsem majitelem SuberB 3, ale napíšu krátkou osobní zkušenost z dvoudenní sl.cesty v Německu, cca 1700km.Shodou okolností jsme byli nuceni použít škodovku ( 2,0 diesel 140kW, 4x4, druhá nejvyšší výbava po LK), místo obvyklého přibližovadla. Nejdříve pozitiva.Dostatek místa pro 4 cestující a jejich zavazadla.A teď realita:Auto nejede, 140kW je jen papírových, stačí tak do 150km/h, pak se asi zatáhne ruční brzda nebo co.Tvrdé sedačky, po 2 hodinách jízdy jsme lezl z auta jak po 900km v jiném autě, 18" kola ve spolupráci s pérováním spolehlivě přenesou každý hrbol přímo do zad, po přesednutí dozadu to je ještě horší. Už dlouho jsem po každém nárazu (=přejezdu hrbolu) netrpěl jak tehdy. Zadní sedačky připomínají lavici, krátký sedák navíc neumožňuje moc měnit pozici.Dále hluk, neustálý otravný hluk, od kol, aerodynamický, od motoru. Auto je hodně citlivé na vítr, po cestě plave a udržet ho v přímém směru dá zabrat. Tenisový loket v autě, neuvěřitelné. Posilovna zdarma.K tomu se přidá dalších pár otravných nedodělávek, jakoby vývoj ustal v polovině, protože nebyl čas.Neschopná navigace, zmatená z každého směru, pomalá, neschopná reagovat na změny směru.Automatické udržování vzdálenosti je špatný vtip, reakce na změnu pomalá jak loď, než to znovu zrychlí, předjedou vás 3 auta.Otravný start-stop systém funguje trhaně a se zpožděním, šlápnete na plyn, chvilku nic, pak zařadí s trhnutím rychlost jak staré karosy a rozjede se. Dešťový senzor si žije vlastním životem.Jak to shrnout. Dokážu si představit, že je to ideální rodinné auto pro 2+2 , bebechy pro děcka nacpete do kufru a jedete na víkendový výlet. Ale do nějakého prémiového auta, jak masírují média, to ani náhodou nemá.Jen na první pohled.Tipnul bych to, že je 2 generace za AUDI . Vlastně ne, sedněte do 10let starého AUDI a pochopíte, o čem mluvím. Je to prostě jiná třída.Píšete, že hodně jezdíte, třeba Vám to auto sedne , projeďte se. Jestli trávíte v autě 50tis km ročně, tak se podívejte někde jinde. Jako řidič nepotřebujete hodně místa vzadu a velký kufr. Už jen ten první pocit, když zabouchnete dveře. ..taková dobře vypadající plechovka..1 bod
-
Záleží co preferuješ po stránce designu, u mě třeba vítězí kombi. Kufr sice stejný, ale kombi má třeba navíc vychytávky jako dělící síť (volitelně), střešní ližiny, schránky mezi podběhy v kufru namísto otevřených přihrádek a v neposlední řadě třeba více prostoru nad úrovní plata, což se pro rozměrné předměty hodí. Jízdní vlastnosti budou nepříliš patrné, ani jedno už není sporťák, u Passatu ale v tomto hledisku určitě vyhraje sedan, u SIII například combi, protože je otvor menší než u liftu. Navíc třeba Passat combi vs sedan je dost odlišný od SIII.. Osobně bych ale dal přednost Passatu (a ve firmě ho budu na podzim objednávat), přesně z důvodů které píšeš - lepší interiér, zpracování, systémy.. Superb bude vždy očesaný Passat a jediný relevantní důvod může být buď designová preference, nebo láska ke značce, jiný důvod najít nemůžu1 bod