Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/27/22 ve všech sekcích
-
No... v bazarech v Evropě je třeba nejstarší Tesla z roku 2011 (navíc většinou model Roadster s cenami okolo 130 tisíc Euro) a stejný rok platí i u vozu Nissan Leaf. Ostatně výroba Tesly ve větším měřítku před rokem 2010 rozhodně nebyla. Takže na relevantní data si budeme muset ještě pár roků (v tomto přípdě spíše ještě jedno desetiletí) počkat. Pravda, zase řešit 20 leté auto je tak trochu nesmysl a to jak elektromobil, tak samozřejmě i to se spalovacím motorem.2 body
-
1 bod
-
No a ty naši šašci??? Půl roku budou mluvit o -1,5Kč, mezi tím všichni o 2 až 3 kačky samozřejmě zdražili a pak vítězoslavně slevní👹👹👹 Ať jdou dop*dele!1 bod
-
Kamera na to nic, a já také ne. Pouhým okem jsou drátky takřka neviditelné, kamera je ani nezaostří.1 bod
-
1 bod
-
Potvrzuju, spíš to vadí v dešti mým očím...1 bod
-
Toť otázka, před pár lety jsem objednal Yetiho, na kterého jsem díky zvláštnímu lakování čekal na tehdejší dobu neuvěřitelné 3 měsíce a během té doby došlo ke změně ceníku a výbavy. Objednal jsem podle starého ceníku, ale dostal jsem výbavu podle "nového" ceníku ... ve finále jsem na tom byl cenově stejně, jen některé věci, co jsem připlácel, byly podle nového ceníku ve výbavě a naopak, o kterých jsem neuvažoval, byly ve výbavě podle new aktuálního ceníku, aniž bych něco doplácel ... celkově jsem ale dostal výbavově "lepší" embéčko, než jsem objednal ... V dnešní době budeš asi ale rád, když dostaneš alespoň to, co jsi měl objednáno ...1 bod
-
1 bod
-
Pro ty, co to nemají zaplaceno (Vzdálený přístup), je teď na webové verzi v sekci Obchod "Vyzkoušet zdarma na měsíc "1 bod
-
Pokud myslis s sos tlacitky to ma vzdy jenom novejsi model takze ten s celosklem Ale nemyslim si ze by to byla pakarna to opravit za me aktualizuje se jednotka a slape to1 bod
-
No, ono to ma ještě jinou rovinu za me a to, ze tyto “kecy” mají naprosto nulovou vypovídající hodnotu/relevanci. Značná část těchto “recenzentů” si takto drahé auto nikdy ani nekoupí, sami ani žádné auto často nemají a pokud ano, je to vylítána 15 až 20 let stará pastika a o sportovní jízdě toho vědí taky asi tolik jako koza o petrzeli. Jinými slovy, vyhrát “toto nenáviděné auto” by bylo snem jejich života. Ale tím, ze na to nemám a mít nebudu a je to “Skodovka”, musím ji nenávidět :). Taková je má zkušenost za ty roky. Ono, kdyz potom člověk někam přijede a řekneme například v zimě v Lungau se i s dieslovou verzi 4x4 drží kluků s Imprezami STI, vidí pak reálné reakce a to je opravdu daleko od těchto paeudohodnititelu 🙂.1 bod
-
Tak s tímto tvrzením bych byl docela opatrný... Přijde mi, že dávají sotva 15W (vzadu), ty přední snad i méně (Octavia 4). A to jsem zkoušel i s originálním Samsung kabelem.1 bod
-
Myslím že náklady na údržbu auta do toho nemá smysl moc tahat, můžou být silně individuální. Já jsem s 1.6 TDI s CAYC (DG - 2010) nalítal 250K km bez jediné poruchy a pak jsem si nechal nahrát DG SW přičemž se skoro hned vysrali vstřiky (no co si budem byly v hajzlu už před DG) čerpadlo, EGR i DPF vše do 270K Km a vše jsem dostal od škodovky nové - uhrál jsem to na DG záruku :-D , pak jsem to auto samozřejmě prodal, protože jsem začal jezdit krátké trasy. TSI EA211 mi žere úplně stejně jako mi žrala první generace 1.6 (nová generace žere méně ale podle mě má taky mnohem horší projev)... benzín je dražší většinu času než nafta. Nicméně bavím se tu o nových autech do 6 let stáří. Pokud někdo provozuje 6+ tak je jasný že na krátké trasy nikdy s naftou výhodněji nevyjde. Ty náklady co mi platil škodovka u CAYC dosahovali částky 380 tisíc. Takovou částku u TSI motoru nebudete mít ani když se vám ten motor potká. Za mě pokud někdo kupuje ojetinu tak vždy je lepší brát benzín z pohledů celkových nákladů na provoz má vyšší šanci že ušetří. Pokud auto nové s tím že po 5 letech jde pryč, tak se vždy vyplatí brát to co je na PHM úspornější bez ohledu na motorovou jednotku.1 bod
-
Mám pocit, že má pravdu, jakmile se prodalo těch 1000 ks, tak právě na základě toho udělali vlastně úplně stejnou Challenge Plus. Jinak to, že nejsou ty edice nějak výrazně odlišeny od klasického RS, podle mě přesně vystihuje podstatu RS jako takového. To prostě nikdy nebylo, nemá a asi ani nikdy nebude sportovní, ostrý náčiní. Pokud něco takového člověk chce, ať si koupí Golf R, který zrovna teď taky má limitku (a tam ty koníci navíc jsou). Octavia RS je prostě Rychlé / Radostné Svezení, perfektní univerzál a jak zaznělo v závěru testu, je to auto "pokud chcete mít jen jedno a na všechno". GTI může být třeba hravější, i30N může prdět do výfuku, ale jakmile potřebuješ odvést 4 člennou rodinu na dovolenou, musíš mít druhé auto. Jinak k té diskuzi - to už je taková klasika pod českými videi. Mám nakoukané snad všechny testy OIV RS na youtube, a pouze pod těmi českými je vždycky taková hrozná diskuze, v zahraničních je to z 90% chvála na to, jak je to dobré auto. Prostě v u nás na ní perfektně sedí "buď ji miluješ, nebo ji nenávidíš" :D Bohužel si ti hateři neuvědomují, že za ty peníze (necelý 1 milion), konkurent, který bude mít takovou výbavu, výkon, 600 litrů kufr, prostor na zadních sedadlech apod., v podstatě neexistuje.1 bod
-
Nemyslím si, že by Android Auto nebo Apple Car Play využívalo při navigaci nějaká data z auta.1 bod
-
Mne cuka len pri voľnobehu,motor BWA 220 000 km, na diag. pri kontrole meraných hodnôt mam na valci 3 občasný výpadok horenia, maximálne napočíta tak 3 výpadky a potom sa to vynuluje ide len o valec 3, za jazdy všetko ok bez výpadkov, sviečky vymenené, cievky som skúsil prehodiť medzi sebou, bez zmeny, pcv mam zaslepený ale robilo to aj ked som tam mal original, spotreba na voľnobehu 0.9-1.0L, palivoví filter vymenený, tankujem len 100ku, mam športové sanie od turba ale cukalo to aj ked som ho ešte nemal, vydím to už asi len na vstrek.1 bod
-
Nejde o vizuální kvalitu, ale o odolnost laku vůči mechanickému poškození (tloušťka laku a jeho tvrdost). Kapotu, nárazník a přední sklo je osekané od kamínků. O2 se 400.000 km měla od kamínku méně škozený lak než O4 se 40.000 km1 bod
-
1 bod
-
Jako že kdo na ovládání teploty v autě sahá častěji než 2x za rok je nenormální člověk? To je zase výplod z ranku "podle mě se točí zeměkoule" :D. Tak to možná má nějaký důchodec, který jezdí v kabátu a klobouku 3 km do Penny. Mnohem častější a reálnější scénář je, že ovládání teploty, stejně jako směr proudění vzduchu jsou velmi frekventované ne-li jedny z nejčastěji používaných ovládacích prvků v autě. Úplně typicky třeba v létě. Nastoupím rozpařenej do sluncem vyhřátýho auta. Klimu na 18°C, zapnu ofuk skla, kabiny i nohou pro co nejrychlejší výměnu horkýho vzduchu. Pokud nejedu rychle, tak i polostažená okna. Jakmile se uvnitř trochu ochladí (neby vyjedu za město), zavírám okna a přepínám ofuk jen do kabiny, teplotu na 22°C. Jakmile se aklimatizuju já, nastavuju teplotu na 22-24°C podle toho, kam svítí slunce. V zimě to samý. Když se vrátím vychladlej z tůry, lyží nebo kola, nastavuju výhřev sedačky na max, po chvíli na 1. stupeň. Teplotu nejdřív na 24-26°C, jakmile je interiér i já dostatečně zahřátý, stahuju na 22-23°C. Když mám studený nohy, dám ofuk jen na ně a nastavím +2-3°C oproti nastavení pro kabinu. To už mám vyzkoušený, že udrží stejnou teplotu v kabině a hřeje na nohy. Stejně tak když se v létě vracím odpoledne za největšího žáru, mám klimu nastavenou úplně jinak než když druhý den vyjíždím ráno a venku je 14°C... Někdy jedu v mikině a teplých botách, jindy v tričku a tenkých polobotkách... Někdy na mě svítí slunce, jindy ne. Atd. atd. Pro mě jsou kolečka pro teplotu a přímá tlačítka pro směr ofuku jasně nejlepší řešení.1 bod
-
1 bod
-
Nic proti preferencím každého člověka, nicméně nefunkční infotainment u auta, kde je jeho hlavním ovládácím prvkém je docela problém. Můžeš je hájit jak chceš, ale tohle je prostě průser. Kdyby to nebyl průser, tak by se o tom ostatně už nepsalo ve velkém i ve Škodováckém odboráři apod. Nevím, jaké informace od lidí chceš, když to auto je venku defacto teprve chvíli, díky koroně, zpoždění a chybám s e-call, se první produkční kusy ani dlouho prodávat nemohly, předváděčky musely být zamčené ve skladech dealerů atd. atd. Jinak lidem křivdíš, minimálně na tomto fóru se dost jedinců ozve i z pozitivními zkušenostmi, jen to bohužel aktuálně není záležitost Octavie IV. Věřím ale v to, co píšeš, snad se to brzy odladí a bude to ok.1 bod
-
Třeba já design, liftback není ani kupé, ani sedan, nikdy se mi proti kombi nelíbil... Jinak lidi, co vlastně chcete? Kdyby přišla škodovka s ještě ojebanějším, nebo stejně ojebaným (protože více to asi moc nejde) autem jako je OIII, každý by prskal, jaká sračka to je. Když tedy za mě udělá konečně správné rozhodnutí a dá ty prachy na líbivější design a lepší materiály, což jde nutně ruku v ruce se zdražením, zase všichni prskáte, jaká je ta cena sračka. Nechcete rovnou Rolls Royce zadarmo?... Stejně by si každý našel další důvod ke kritice.1 bod
-
i prd velebnosti. ovládá se to uplne v pohode. a hlavně - kolikrát v životě na to šaháš? to s tím furt kvedláš? normální člověk nemá důvod na to šahat víc, jak 2x za rok - na jaře a na pozdim.-1 bodů