Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/12/22 ve všech sekcích

  1. Hezky den, uprimne, tohle jsme posrali, co se dodavky tyce, ale neni moc fer psat "Je utery a hadejte, ticho po pesine a olej stale nemam.", kdyz s Vami vcera kolegyne mluvila po telefonu a vite dobre, ze jej odesilame az dnes. Moc nerozumim tomu, proc to delate. Za nase pochybeni se uprimne omlouvam, ac bysme moc radi, aby se problemy nestavaly, obcas se neco objevi. Jen na vysvetlenou: meli jsme na sklade 1ks, ktery byl spatne polepeny od dodavatele a nikdo si toho nevsiml, takze k Vam odesel 1ks ze skladu (ten jiny) a 6ks oleje primo od dodavatele - ty spravne lahve. Ve ctvrtek jsme objednali po Vasem hovoru jednu novou lahev, kterou jsme v patek meli odeslat, nikdo uz si u nas bohuzel v patek nevsiml, ze ji dodavatel nedodal (behem tydne nyni na zaklade teto situace implementujeme nove interni reseni na to, aby se to jiz nestalo). Preobjednavali jsme tedy olej jinde vcera, kdy jste take mluvil s kolegyni a vite o tom, ze jej posleme dnes, coz se jiz stalo. Za komplikace se moc omlouvam, promluvim i s kolegyni, protoze ja bych Vam na jejim miste vzhledem k casove tisni a tomu, ze byly svatky a minuly tyden fungovali vsichni dost nestandardne, uz ve ctvrtek nabidl, at si olej koupite jinde - napr. u lokalniho dealera, ze Vam vratime penize za tu jednu lahev a budeme kompenzovat i rozdil v cene dealer vs. cena u nas. Ponauceni nejspis pro obe strany, my implementujeme nova reseni pro kvalitnejsi sluzbu, za Vas zase idealni si priste zkontrolovat dodavku po doruceni - koukal jsem, ze jste mel balicek jiz pres tyden doma, kdyz jste zjistil, ze je tam neco spatne. Kazdopadne za skoda-dily.cz velka omluva, byli bychom radi, aby se takove situace nestavaly. Hezky den. M. Jakovec.
    4 body
  2. Dnes jsem konečně našel odpoledne čas na nalepení čalounění kapes a přihrádek. Lepil jsem na sucho, tvary seděly celjem dobře, ale chce to zručnost. Začal jsem raději zadními dveřmi, kam tak často nekoukám a končil dveřmi řidiče, kde už mi to šlo lepit o poznání lépe
    2 body
  3. Trasa Vyžlovka-Říčany-Štěrboholy-Bertramka
    1 bod
  4. @JirikHLups...diky za upozorneni ;-)
    1 bod
  5. Objednávám už jedině na www.motora.cz.. dodání bleskurychlé a mají daleko větší výběr vč. originálních dílů a olejů Škoda/VW. Když jsem si na OIV objednával komplet všechny filtry a olej, byl mezi těmito e-shopy rozdíl jedné tisícikoruny. A to se mi zdá hodně na to, že jsem porovnával identické, originální autodíly Škoda! Na motora.cz jsem ušetřil celou 1/3 ceny - takový rozdíl ta tisícovka udělala.
    1 bod
  6. Článek mi trochu smrdí. Vychvalují 1.0 tsi a 1.6 tdi, které nejen že duní jako prase, ale nafta má navíc problém se špatnými čerpadli, kdy se do okruhu uvolňují špony a pokud včas neklesne v railu tlak, aby to RJ nevyhodnotila jako chybu a rozsvítilo kuře, tak se špony dostanou až do vstřikovačů a papa. Mluvím z kamarádovo zkušenosti, který si koupil Scalu a měl jí měsíc. Škodovka na to má snad i TPI, takže to nebude jen ojedinělý problém. Navíc dají "ale" u 1.5 TSi, kde zmiňují variátor. V žádném ze servisů. kde jsem se ptal, tenhle problém zatím neřešili. Dále drahá výměna rozvodů. vyžadující AS. Opravdu to někdo považuje za mínus, když mají životnost přes 200k km? U 1.0 si to snad vyměním v garáži? To samé ostatní závady. 1.5 je složitější než 1.0, to je pravda, ale litr si snad taky někdo opraví před panelákem? :D Edit: jinak nastavovače vačkových hřídelí má i 1.0 TSi, takže stejný problém jako u 1.5ky. Stačí kouknout na doporučenou motorizaci a výbavu. Hádejte, která nejvíc frčí v operáku do firem a po roce se vrací zpět. No prodat se to nějak musí, tak to doporučíme lidem. Hlavně za 3 roky 320 tisíc km, to je do očí bijící. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
    1 bod
  7. Šokující obsah. Nevhodné výrazy. Nehody a zranění. Násilí. Zakrytí stěrače, protože údajně vypadá jako penis. Vadí vám, že YouTube rozhoduje, co můžete a nemůžete vidět? S tím je teď konec! Každý si zaslouží vidět pořádný stěrač! Tedy obsah! Myslel jsem obsah. Bez cenzury. Bez poplatků (zdravím kolegu dashcamera se zálibou v... očkování). Vedle cenzurovaných videí na YouTube, budou nově vycházet také necenzurovaná videa na Stream.cz. A to se vyplatí! https://www.stream.cz/brnenska-odchytova-dashcam/drsne-nehody-aneb-co-vse-se-muze-stat-kdyz-volant-drzi-blbec-64350157
    1 bod
  8. Tak jsem taky dorazil v sobotu úspěšně domů. Měl jsem strach z kolon, což bylo jen na cestě tam za mítnicí v Záhřebu, několik km to jelo docela pomalu. Zpátky v pohodě žádné kolony, jen klasicky zdržení na hranicích CRO-SLO, nikdo nic nekontroluje, ukážete v ruce doklady a mávnou jeď dál. Jinak jsem dálnici ve SLO neobjížděl. Při cestě tam mě navigace hlásila kolony na přechodu Macelj a vedla mě na malý přechod Rogatec. Tam jsem potkal pár Němců a nějaké krajany z Čech, takže asi tam nějaký problém byl. Jinak jsem tankoval až v CRO a opravdu mimo dálnici zatím byly PHM o 2-3 kuny levnější. Tankoval jsem naftu na Shellce za 13,08 a dokonce byla na stojanu hned pistole na Ad Blue tak jsem tam taky něco natankoval. Tohle mě docela překvapilo, ještě jsem to takto při jednom nikde neviděl (nejezdím teda zase tolik). Ve SLO je cena kolem 1,9 Euro a v Rakousku už přes 2. Jinak kdo jezdí přes Hatě, doporučuji se vyhnout a jet přes blízký přechod Hnánice. Mezi Znojmem a Hatěmi probíhá oprava vozovky za provozu a jsou tam asi 3 úseky se semafory. Při cestě tam jsem to nevěděl, zpátky už jsem byl připravený. Oprava by měla trvat do konce července podle informací na netu.
    1 bod
  9. Možná to bude tím, že nás to baví o tom se bavit a zjišťovat si informace a dělat věci správně? Chceme dát autům tu nejlepší údržbu. Ano, fungovat to bude i všude namazané, i s díly z gumy na žvejkačky. Aut, u kterých kde je údržba zanedbaná nebo prostě jen jezdí a někdo se o ně stará tak, že je dá do servisu a věří mu, že úkony udělá správně, jsou mraky. Naše to ale evidentně nejsou. Tak proto to prožíváme..... 😉
    1 bod
  10. Tak jsem dal brzdám (resp. autu) patřičnou péči, kompletní očistu brzd, nabarvení třmenů, nové kotouče i destičky a nové kola Torino. Myslím, že mu sluší :).
    1 bod
  11. @Libac jjj prvé auto 😀 pôvodné zadné boli v takom stave že ma nechceli pustiť cez STK (ryhy) @shrek_85 áno, tento stav bol od 12/2021 a teda celú zimu na plechacoch 15" @Martinak34 posielam tu, ale je to aj s výmenou oleja a brzdovej kvapaliny @ben06 aktívne brzdim auto jazdí aj dlhé trasy. čistič mam ale asi najviac sa na stav podpísal sneh a soľ na cestách, len ma prekvapilo že tento proces je taky rýchly 😀 pružiny mam tiez nahodené, ďakujem za reakcie 🙂
    1 bod
  12. Já to vidím lépe - Fabia nejde poměřovat se Scalou ani s Octavií. Každé auto jiné určení a cílová skupina. Možná podélnému místu i šířce se Scale dorovná, ale provedení plastů, výbavy ... Kufr je celý z plastu, zadní LED momentálně nejdou ani koupit. Do Scaly jdou el. tlumiče, Fabia určitě ne. El. sklopné tažné umí jen vyšší modely. Beru Fabii4 vylepšenou trojku se sebevědomou cenovkou. Vše, co v Octavii? Kde je el. ručka, která jde mimochodem připlatit i do Dacie. Za zadní kotouče se musí připlatit, Octavia standard. U 1.0 DSG u O4 je mild hybrid, F4 a Scala je přiškrcená 81čka.
    1 bod
  13. Niekedy je lepšie mlčať, ale keď už tu robíš svojim čínskym vedomostiam takú reklamu, tak pre tvoju info: SsangYong je juhokórejská značka, rovnako ako Hyundai, alebo Kia, a jej história siaha až do roku 1954. Má na Slovensku aj v ČR dlhoročné značkové zastúpenie, a importér pre náš región a ešte väčšie zastúpenie značky je v Maďarsku. A kto to bude servisovať? Kým je auto v záruke, tak značkový servis, a potom tiež ten, alebo hocktorý iný servis ktorý zvládne servisovať autá tejto značky aj teraz. Výmena sviečok a pár filtrov nevyžaduje nejakú extra výbavu, kto chce, zvládne to aj doma, fakt k tomu netreba nejaký špecializovaný servis. Čo sa týka automatickej prevodovky, je to japonský Aisin s ktorým si okrem autorizovaného serviseu určite poriadia v hocktorom servise špecializovanom na prevodovky. Áno, servisov je menej ako v prípade Škodovky, ale taký počet servisov nemá žiadna iná značka ani v ČR ani v SR. A povedzme si na rovinu, aj tie servisy Škodovky sú väčšinou iba dielne na výmenu súčiastok, často spôsobom pokus-omyl. Nejakú extra pridanú hodnotu tam nevidím. Každopádne, o SsangYongu to je reč kvôli tomu, že je to dobrá alternatíva k predraženej Škodovke, resp. k VAG koncernu, obzvlášť, ak sa pozeráme na cenník novej Fabie IV alebo ceny SUV. Samozrejme nie je to pre každého, ale veľa ľudom môže v určitých smeroch vyhovovať ešte viac ako Škodovka. A nakoľko tieto vozidlá majú nadštandardný pomer ceny a výkonu, určite stoja za zváženie aj napriek niektorým svojim horším vlastnostiam. Potom sa už musí každý rozhodnúť sám za seba, čo preferuje, alebo čo mu vyhovuje viac. Ale doporučujem pred tým ako niekto bude nad touto značkou lámať palicu, najprv zájsť do predajne a zobrať to auto na skúšobnú jazdu. Z mojej strany to je všetko, ak nebudú nejaké konkrétne otázky k SY, tak diskusia na túto značku je z mojej strany uzatvorená.
    1 bod
  14. Tých mladých rodín ochotných si kúpiť nové holoauto je ešte menej ako seniorov.
    1 bod
  15. Mladé rodiny do 30let, kteří nemají budget na lepší auto a vyloženě nechtějí ojetinu. My to taky tak měli, na kočárek a pár krámů to stačí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...