Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/22/22 ve všech sekcích

  1. Čínská verze Octavie IV "Pro". Dost možná by si některé prvky mohl převzít evropský facelift. Z videa bych očekával, že FL bude mít prošívané dveřní výplně (stejná změna byla u Kodiaqu FL), a že facelift převezme dotykovou lištu pod obrazovkou z Golfu 8, který má na ni i ovládání teploty, ne jen hlasitosti, jako nyní.
    2 body
  2. Dle posledního odboráře vyrábí nad plán. Sice nevyrobí to, co mají naplánované, ale určitě se brzy dočkáš :D
    1 bod
  3. Čínská verze má také infotaiment o velikosti 12 palců, jen pro doplnění. Bohatě by stačilo jeho odladění než nesmyslné zvětšování.
    1 bod
  4. jo, beru, chápu a provedu, nebo vykonám, podle národnosti ;-)
    1 bod
  5. FAT32 je typ souborového systému na flash disku. Lze jej použít při formátování flash disku do velikosti 32GB. Větší naformátuješ už jen vylepšeným systémem exFAT nebo NTFS. Já mám naformátován flash disk 128GB na exFAT a při přehrávání používám "random", tzn. náhodné přehrávání. Když přehráváč "ztratí paměť" a začne od první písničky, jen zapnu náhodné přehrávání. Trošku je problém, když mám na flash disku více složek s písničkami, musím se proklikat do té složky, kterou chci přehrát a teprve v ní zapnout náhodné přehrávání.
    1 bod
  6. @ZzzzzStačí napsat "@" a jméno dotyčného a odpovídáš konkrétnímu člověku (y).
    1 bod
  7. @Zzzzz a proto zde funguje systém křížových odkazů na uživatele, když chceš odpovídat konkrétnímu člověku.
    1 bod
  8. Největší změny Fabia a Eniaq zdražení.
    1 bod
  9. Zadni odvetravane na Sup 3 neexistuji...
    1 bod
  10. Ak čakať na ďalšiu generáciu Superba, tak by som počkal rovno na jeho druhý modelový rok. Ja osobne by som totiž nechcel byť ich beta tester (aspoň nie na aute kúpenom za vlastné a robiť to zadarmo), tak ako to bolo v prípade Octavie IV.
    1 bod
  11. Aj keď spotreba TSI je vzhľadom na objem, výkon a hmotnosť auta viac než dobrá, TDI bude papať určite o niečo menej. Otázka je, že o koľko menej, lebo čo tu čítam na fóre, tak úsporná je skôr 110 kW verzia než tá silnejšia. Preto ak TDI, tak by som určite išiel do 110 kW Evo (s deťmi na palube aj tak nebudeš lietať) o ktorej sa píše, že lepšie ťahá v nižších otáčkach, oproti silnejšej verzií. Zrátaj si, že na koľko kilometrov by ti to mohlo postačiť pri tom cenovom rozdiele! Tiež spomínaš, že máš garáž. Ak do nej cúvaš, uprednostnil by som benzínový motor, lebo aj keď dnešné TDI nedymia, stále veľmi smrdia. Mne osobne sa z toho dvíha žalúdok a neviem si predstaviť, že by som vždy vystupoval do toho smradu, o deťoch nehovoriac. Čo sa týka TSI, je svižnejšie, má aj o niečo lepšiu akceleráciu, a hlavne kultúra chodu je niekde úplne inde. Kamaráti so staršími TDI si to pochvaľovali. Diaľnice sa dajú s predpisovou rýchlosťou jazdiť so spotrebou okolo 6 litrov, okresky predpisovo aj za 5 ak nejazdíš spôsobom plný plyn a potom brzda, a skôr využívaš kinetickú energiu vozidla. Ak ideš svižnejšie tak pripočítaj asi jeden liter navyše. V meste je spotreba vyššia, ale ak sa už motor zohreje (čo sa podľa mojich skúseností deje dosť rýchlo, ale ešte nemám skúsenosti zo zimy), a dokážeš sa vyhnúť posúvaniu sa v kolóne, tak začne pomerne rýchlo klesať a dá sa dostať aj pod sedem litrov. Ak ale ideš brzda plyn, krátke trasy, prípadne sa posúvaš v kolóne, tak uvidíš aj spotreby cez 10 litrov, ale tam ani s naftou nebudeš jazdiť 4.
    1 bod
  12. K těm čipům ... četl jsem, že velký problém je v tom, že automobilky poptávají pro auta staré typy čipů, ale velcí výrobci vyrábí ve velkém nejmodernější modely čipů hlavně pro počítače a mobily. Morální životnost modelu auta je třeba 8 let (2-3 roky vývoj, a pak 2x facelift), a celou tu dobu potřebuje automobilka stejné čipy. Jednoduché, osvědčené čipy. Na výkon a spotřebu čipů se tolik nehledí (jako u PC a mobilů), důležitá je cena a spolehlivost. A automobilky vše dříve objednávali just-in-time, s jasnou perspektivou hodně dopředu. S nástupem covidu se vše roztrhalo, automobilky čekaly krizi a zrušili objednávky, výrobci odstavili linky na staré čipy, pak je automobilky najednou moc chtěly, ale nebyly už kapacity. Nyní, pokud se výrobcům čipů propadne odběr do PC a mobilů díky celkovému ochlazení, možná automobilkám ty čipy v dostatečném množství vyrobí, ale už ne za ceny jako před covidem ... odhaduji, že od objednávky do dodání čipů může uplynout klidně i rok, je to víceméně zakázková hromadná výroba, která se musí dopředu zaplánovat.
    1 bod
  13. Pro a proti jsi shrnul dobře. Těžko radit takto znalému, každý ti tu předloźí jen své osobní preference.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...