Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/02/22 ve všech sekcích
-
Tak jsem nakonec pořídil za pár stovek čerpadlo na Alze a odsál jsem cca ten půl litr. Oleje je tam teď lehce nad půlku mezi min a max. Tak snad už to bude v pohodě a budu to vždycky po servise kontrolovat. Nechápu, jak to může někdo tahle přelít.4 body
-
Pánové, neřešte tady převodovky a s nima spojeny motorizace, už moc se odkláníte od tématu . Dík.4 body
-
@filda88 Jo, to je rozmezí od prodejce, který mi řekl někdy před 3-4 týdny. Od té doby jsem s ním v kontaktu nebyl. Je možné, že v tuhle chvíli už tam bude zaplánován nějaký konkrétnější datum, stejně tak je možné, že už to zase posunuli :-D Uvidím, příští týden napíšu zase prodejci, tak dám vědět.3 body
-
2 body
-
Změnily se mi nečekaně plány na víkend, tak bych se pokusil dorazit. Pokud teda nenastane nějaká nepředvídatelná událost, zúčastním se. 🙂2 body
-
2 body
-
Ono se v průběhu zimy vystřízliví, pokud bude z čeho vyrábět, pořadníky prořídnou.2 body
-
Koupíš si za svoje ušetřené peníze auto a nějaký lemplovský vemeno, který k tomu má manuál co má přesně udělat a vy..kašle se na to a ještě ho omlouvat? Nehledě na to, že tento konkrétní případ byl myslím dvakrát v servisu a i přesto se na to z vysoka než si to majitel našel sám! To je neomluvitelné a já bych to určitě tlačil jiným směrem než omluvou! A to nemluvíme o tom, co tomu může potažmo být, i když škodovka samozřejmě dá papír že nic, nejsou blbý.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kolega objednával 06/22 liftback RS s manuální převodovkou a dle prodejce by jej měl mít vyroben do konce tohoto roku. Zázrak to ovšem není, neboť byla pouze změněna objednávka jiné zákazníkem odmítnuté RS Octavie z důvodu dlouhého čekání..1 bod
-
1 bod
-
Já si tedy nemůžu pomoc, ale jestli si mám vybrat mezi 1.6 85kW a 2.0 110KW při rozdílu v ceně 100K tak si rozhodně vyberu 1.6. Co si budeme ta 110KW je udušená a pokud v autě jedu sám, tak rozdíl ve výkonu horko těžko poznám, ujistí mě až 6q na řadičce. Zásadní rozdíl cítím až u 140KW verze a ta je tuším jen v RS nebo v superbu. Klasická Octavie je zoufale nudné auto ve všech směrech, takže z mého pohledu by vítězila koupě podle stavu a ceny motor bych měl asi úplně u zadku, protože všechny jsou líné a o kvalitně podvozku raději ani nemluvě.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pac cerpadlom to mozem robit z hora, s kravatou a sakom. Nemusim hladat podlozku, liest niekam, cakat co mi spadne do oci a riskovat ze bude kapkat olej spod tej skrutky. A mat zababrane ruky pripadne ak sa zadari vsetko okolo. A ano v lidli stoji to cerpadlo par euro, a kedze servisi su ake su. Tak si to treba kupit. A pri rych novych turbo olejozracoch to tam po 10tkm beztak vratis spat.1 bod
-
Že bych měl konečně v něčem "malou kliku"? Mám objednaný manuál, tak by se na mě mohlo dostat :-D KT 37-39/20221 bod
-
Přijde blondýnka na čerpací stanici a s pláčem se ptá obsluhy: „Prosím vás, já jsem si zabouchla v autě klíčky, nevím, co dělat, mohl byste mi pomoci?“ Pumpař jí poradí jak vyháčkovat zámek i drátek jí půjčí. Slečna poděkuje a odejde. Za chvíli přijde další zákazník a může se umlátit smíchy. Pumpař se ptá, co že tak zábavného viděl. Ten mu povídá: „Víte, venku stojí u auta blondýnka a drátkem se snaží vyháčkovat zámek od auta.“ Pumpař na to: „A co je na tom k smíchu, sám jsem jí to poradil.“ Chlap odpoví: „Jen to, že v autě sedí druhá a říká: Ještě trošku do leva, ještě trošku do leva…“ Přihlásily se tři ženské do soutěže plavání stylem prsa přes kanál La Manche. Vyhrála brunetka, pár minut po ní dorazila zrzka a asi za hodinu totálně vyčerpaná blondýnka. Když ji zabalili do dek a nalili do ní pár loků kávy, vzpamatovala se a povídá: "Nechci si stěžovat, ale mám pocit, že ty zbylé dvě soutěžící používaly ruce!"1 bod
-
Jako sorry pánové, ale jsme lidi, ne roboti. Že mechanik, kterej má stejný starosti jako máme všichni buď v práci nebo osobním životě apod a zrovna u jednoho z 1000 aut co udělá zapomene vyndat dorazy se bohužel stát může. Vyjádření, že je auto zralý do šrotu je fakt velmi úsměvné. V televizi nám hrnou co se jim hodí do krámu a sledovanosti. Není nic jednoduššího než v tomto případě pořešit se servisem a pokud nedošlo k poškození vozu tak holt spadne důvěryhodnost prodejce, resp. servisu a život může jít dál. V opačném případě se řeší individuálně. Jestliže má někdo potřebu hned všechno medializovat, tak se pak nemůže divit, že ho třeba i dotyčný prodejce pošle k šípku. třeba i za cenu nějaké ztráty kytičky. Jsme lidi a dá se vše rozumně řešit. Když je vůle... Peace :-)-2 bodů