Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/08/22 ve všech sekcích
-
Já si myslím, že EU si emisním povolenkami řeže větev sama pod sebou. Podporuji čistší spalování. Je to vidět když jedete za starým autem (nedejbože nafťákem) a pak za novým s Euro6. Ale tyhle emisní poplatky jsou zločin. Neodpustím jim, že třeba zabily Fabii IV Combi.4 body
-
@kober Hezky, nechceš mi kostru toho mailu poslat? :D My jsme taky mezitím stihli otěhotnět a před 2,5 měsíci porodit. Tak jestli to funguje, jdu jim taky něco hezkého napsat. :-D4 body
-
Tak jak jsem v pondělí slíbil tak píšu další vývoj mé situace. Napsal jsem spolu s číslem komise na podporu Škody nepříjemný, ale slušný, email s tím, že čekat 21 měsíců je hardcore a že jsem auto kupoval kvůli synovi, který se měl narodit 5 měsíců po objednání a že ten už bude mít rok a auto nikde 😃 No a dnes mi volá dealer, jestli jsem náhodou něco neřešil se Škodou napřímo, že se dnes dívá do systému a auto už je zadáno do výroby (nikoliv jenom plán) na KT40. Takže za 3 týdny bych se snad měl dočkat konečně...4 body
-
Na druhou stranu to může být dobrý pobídka k reprodukci úspěšného obyvatelstva. Chcete nový vůz? Nechcete čekat 3 roky? Ke každému nově narozenému dítku nyní dodávka nového vozu včas. Neváhejte a pr*ejte! Akce se vztahuje pouze pro vozy střední a vyšší třídy (lůzy je dost).3 body
-
Ahoj, já bych připlatil 2000 za lepší výbavu ve scale a vzal tu... Nicméně já mám takovou trochu averzi k SUV módě, takže asi nejsem úplně objektivní. A pak bych si ještě rozmyslel to tažné. Buď bych dal komplet rovnou, nebo nic. Protože když tam bude jen příprava, tak už ho tam nejspíš nikdy nedodelas a platil bys to zbytečné... Dodělání stojí víc než kdzy je to z fabriky a navíc ještě jsi už zaplatil tu přípravu při koupi. Spotřebu budou mít asi hodně podobnou. Pokud nejezdís často dálnice, tak po okreskach to asi takový rozdíl nebude. Nicméně tohle všechno jsou moje osobní názory, třeba tu někdo poradi něco jiného 😊2 body
-
2 body
-
2 body
-
Když už by se dávalo čalounění dolů, je lepší dle mého rovnou doplnit komplet stavitelnou opěrku...1 bod
-
Keď už sme v sekciíí Superba, začnem od konca: kúp Superba, za ušetrené peniaze môžeš ísť do vyššej motorizácie, bude to jazdiť svižnejšie a ešte to bude aj menej žrať! Problém vyriešený. A teraz po poriadku, treba si zodpovedať zopár otázok: Koľko kilometrov ročne najazdíš a na koľko rokov plánuješ toto auto? Na čom si doteraz jazdil? Akým štýlom šoféruješ, resp. ako rýchlo jazdíš? Čo je najčastejší typ trás ktoré jazdíš? Musíš mať za každú cenu benzín, alebo môže byť aj TDI? Všeobecne, 2.0 TSI v 140 kW verzií (kód motora DNNA) sa aktuálne montuje do Superba výhradne s predným pohonom a 7-stupňovou DSG prevodovkou (DQ381) a motor má čisto priame vstrekovanie a hlavne funguje v tzv. Budackovom cykle, vďaka čomu je tento motor o niečo úspornejší. Úspornosť v tomto prípade znamená, že hlavne na dlhších diaľničných trasách a okreskách má lepšiu spotrebu, v meste ale ostávajú reálne aj dvojciferné čísla ak máš stop-štart systém vypnutý. Reálne spotreby sú v Superbe s karosériou liftback v Eco móde také, že Bratislava - Olomoc, ACC na 150 km/h, spotreba 6,8 litrov, späť predpisovo, alebo sem-tam jemne nad povolené limity, spotreba 6,0 litrov. Alebo pár kilometrov okresiek a potom Nitra - Bratislava po diaľnici, celá cesta 110 km/h, v Bratislave spotreba 5,0 litrov. Alebo Bratislava - Győr, pol cesty po diaľnici 120 km/h, potom okresky trochu pod limit, v Győri spotreba 4,9 litrov. Takže kto a vie jazdiť predvídavo, bude mať s týmto motorom naozaj pekné spotreby (pri Kodiaqu samozrejme treba nejaký ten liter pridať) ale zase kto chce jazdiť naozaj za málo, mal by stále siahnuť po naftovom motore, obzvlášť v SUV. Tie sú v tomto smere menej citlivé na štýl jazdy a 110 kW 2.0 TDI Evo je úplne špičkový motor čo sa týka spotreby. Na druhej strane ale nastáva otázka, že ten kto rieši spotrebu, prečo si vlastne kupuje ťažký Kodiaq ktorý ma aerodynamiku skoro ako nejaká dodávka? Takže späť k dileme 1.5 TSI vs. 2.0 TSI. Ak jazdíš kľudne, máš na háku či dorazíš niekam o minútu alebo dve neskôr, nelietaš po autobahnoch, vlastne potrebuješ sa dostať iba z A do B a nemáš potrebu predbehnúť úplne každé auto, tak ti postačí aj 1.5 TSI. Treba si uvedomiť, že aj keď to nie je kráľ ľavého pruhu na nemeckých diaľniciach, stále to má 150 koní čo na predbehnutie nejakého pomalšieho auta, autobusu alebo traktora stále bohato postačuje. Treba si zodpovedať vyššie položené otázky a motorizáciu (alebo auto) vybrať podľa toho.1 bod
-
To by mě zajímalo, jak se tam sedačky z O3 nebo F3 vejdou, když Rapid má užší kolejnice sedadel, stejně jako rám sedadla téměř shodný s Citigem... u F3 kolem sedadla není skoro žádný prostor, ale u Rapida je mezi sedadlem a prahem dveří, nebo sloupkem spousta místa, právě díky těm užším kolejnicím.1 bod
-
Jak píše Degren15, řešil bych to výměnou předních sedadel za sedadla z 0III, nebo FIII (nejlépe montecarlo) Ještě mě napadlo, nechceš sedačky na pokusy? Jsou jako nové, najeto cca 5000 km. Pravda bez airbagů, nemají výhřev, ani výškové nastavení. Proto jsem je taky vyměnil. Za symbolichých 1500 jsou tvoje :)1 bod
-
k.o.c.i.: při aktualizaci běží vše normálně - rádio, handsfree a dokonce i navigace. Aktualizace probíhá na pozadí.1 bod
-
jako provozovatel 2.0TSi mohu rici, ze me motor 1.5TSi v Superbu ve spojeni s manualem vubec "neurazel" .. byl jsem s nim naprosto spokojen. cekal jsem to horsi. zadny problem s nim nebyl. vypinani valcu nijak cloveka nezatezuje. je prijemne na spotrebu. nevadilo mi. neresil jsem vzhledem k pujceni na par tisic km zadne problemy vyplyvajici z dlouhodobeho provozu. a pisu jen o Superbu ... jinde jsem s nim nejezdil.1 bod
-
@15degren Oktávka do každé nové rodiny :D Níže posílám email, co jsem napsal na support i jejich odpověď (nicméně s výsledkem mě kontaktoval zatím jenom dealer, ne support). Můj email: Odpověď:1 bod
-
@k.o.c.i.Já vlastně nevím, sám mívám v tu dobu hudbu vypnutou, BT HF se tváří spojená s telefonem, teoreticky jde jen o update map, tak by zbytek mohl fungovat normálně. Jelikož mám stále původní baterku, tak při vypnutém motoru bych taky maximálně šetřil baterku, jak píše @alda811 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Podobné primitivní výkřiky, jejichž jediným smyslem je přihlouplý plivanec, jen svědčí o neorientaci autora. A dost o něm vypovídají. Pokud bych v době objednání věděl, že budu čekat 16 měsíců, jednal bych jinak - výběr ze skladovek, výběr jiného modelu či výrobce. Ale stejně jako všichni, kdo objednávali v polovině roku 2021, jsem nemohl tušit, že A) problém s chipy nabude takových rozměrů, B) Rusko bezdůvodně napadne svobodnou a nezávislou Ukrajinu a C) vyhoří Gruppo Antolin.1 bod
-
1 bod
-
Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů.1 bod
-
Je to možné nevím u rapid jsem to nikdy neřešil je to plečka kolem města neznám nikoho kdo by tam sedadla řešil. Vycházel jsem z toho že ho řadí mezi FIII a OIII, nenapadlo by mě že tam použijí atypické kotvení kolejnice. To je pak samozřejmě solidně na hovno... Zkusil bych se podívat jestli není ekvivalent od audi (u seautu to bude stejná bída a budou se špatně shánět), tam mají i ty nejnižší řady hodně pěkné sedačky o proti zbytku koncernu. Např. do O3 jdou nacpat sedačky z audin v ekvivalentu třídy a je to mnohem lepší posezení než většina továrních sedadel z OIII. Audiny mají delší podsedáky. Nebo možná polo?-2 bodů