Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/27/23 ve všech sekcích

  1. Papoušek provokatér papoušek provokatér.mp4
    3 body
  2. Dovolte mi, abych Vás pozval na 3. sraz v roce 2023, konkrétně 27.5. v již tradičních 14:00hod na našem obvyklém místě. Kdo dojede? 1. Barenasparena 2. Pawouk 3. Ondra16V 4. VeteranChild 5. Martab ?? 6. ExecutedDonut 7. Radek Švec ?? 8. Malta ?? 9. Bikes 10. Skodzinek 11. Jozzi 12. Bullets 13. Tom01 14. Wirer
    3 body
  3. to je samý otaznikář... tak mě tam dej bez otazníku, ať se vyrovná skóre :D
    2 body
  4. zatím taky s otazníkem, ale chtěl už bych fakt tentokrát dojet
    2 body
  5. Mezi D a S můžeš radit jak potřebuješ a kdykoliv. Třeba před předjížděním se to hodí... Mělo by jít zařadit i Nko při jízdě.
    2 body
  6. Interiér Fabia IV-Karoserie_pra╠üce_vnitr╠îni╠ü.pdf
    1 bod
  7. Ziadny spodny,bocny,vrchny kryt motora pred kunou/lasicou nechrani,ale vdaka spodnemu krytu bude motor zospodu cistejsi a chraneny pred priamo striekajucim bordelom z cesty a aj trochu zvukovo viac utlmeny,s tym osobnu skusenost mam.
    1 bod
  8. tož ja nic,pro změnu budem v madarsku..kuloš-valoš-termáloš.tak někdy přííštéé.
    1 bod
  9. Prosím přidej mě do seznamu, Ondro. Díky! 🙂
    1 bod
  10. Mě zatím s otazníkem @xmenadisTak dojeď sám na otočku jak @Pawouk😁
    1 bod
  11. Zajímavé, že to vždycky nevyhovuje pár konkretnim jedincům 🤣 Za me taky otaznicky v te dobe uz se bude schylovat ke zkouskovemu a navic vikend predtim jsou Doksy
    1 bod
  12. Nápodobně, dopoledne už tam nějakou akci mám, tak uvidím jak budu stíhat.
    1 bod
  13. Když už mi to vyskočilo v emailu, tak také po dlouhé době zde odpovím. Ohledně přípravy, tak je zahrnuta i již vyříznutá díra včetně krytky. Takhle to mělo mé vozidlo 11/2016 Měl jsem v konfiguraci přípravu a určitě byla podmínkou, jinak bez ní to vozidlo nemá. Úplně stejně to je teď u nových vozů, také je potřeba dodatek skrze nějaké dodatečné věci.
    1 bod
  14. Je to popsáno v SSP100, liší se to podle emisní normy. 10.4 Sloučený systém nízkotlaké a vysokotlaké recirkulace výfukových plynů – motory s emisní normou EU 6 Motory MDB řady EA288 s novou emisní normou EU 6 mají dvě samostatné větve recirkulace výfukových plynů. Nízkotlakou a vysokotlakou. Princip nízkotlaké větve je identický s motory EU 5. Vysokotlaká větev neobsahuje oproti motorům EU 4 chladič výfukových plynů. https://uloz.to/file/OWE7U95JLiu4/ssp-100-motory-1-6-tdi-a-2-0-tdi-ea288-pdf#!ZGDjMGR2AJVmBGIxAwD2ZJWvAwEyLGE1nHj5MHIkrKyinGL5BN==
    1 bod
  15. Když je to ještě tak daleko, tak zatím s otazníkem. Každopádně bych chtěl dojet. 🙂
    1 bod
  16. Zdravím páni, tak po dlhom čase by som rád prispel do tejto diskusie a podelil sa o svoje skúsenosti, konečne prialo aj počasie a kamarát mal voľný zdvihák, tak som sa konečne pustil do opravy svetiel a tak ako písal @kvetosm že je to na 99 % "vypálená trubica" tak ho trochu poopravím je to na 100 %. Myslím že páni s " NDR niekde udelali chybu", tie ledky sú príliš blízko svetlovodu a časom to proste začne vypaľovať do takej miery, že sa ten svetlovod začne dokonca roztápať, bude to vidieť na fotke kde sa vytvorila taká kvapka(slza). Dopredu som si zohnal použité led moduly bez zahorených lediek (uvidíme koľko vydržia) cena 60 eur za pár na bazos.sk, tie staré sa pokúsim vyčistiť a dám potom vedieť ako to dopadlo. Ten svetlovod som najprv očistil orezávačom a potom som to vybrúsil ručnou frézou, založil som led moduly a hotovo :), ešte čo sa týka prístupu je potrebné zhodiť komplet podblatník a vybrať skrutku ktorá drží svetlo o nosník a plastovú maticu ktorou sa nastavuje svetlo, ja som si najprv odmeral vzdialenosť od vrchnej hrany matice po nosník aby som potom vedel ako hlboko bola matica dotiahnutá, nechcelo sa mi potom riešiť nastavenie svetiel, potom budete vedieť vybrať ten led modul, ktorý držia dve skrutky torx. Inak je to dosť boj odpojiť konektory od led mudulu, ešte že mám malé ruky :). No nakoniec sa to podarilo a výsledok je lepší ako som čakal. Aj keď to sem nepatrí, už keď som mal čas, vymenil som aj smerovky v spätnom zrkadle za dynamické ledky, pridám foto aj video :). 20230319_154149.mp4
    1 bod
  17. No vychytávají, ale stále není vychytané a to už se blíží FL. Stačí zajít na FB a tam jsou lidičky co mají auto pár dní a už se to sere. Z mého pohledu O4 hezké auto, mechanicky v pořádku, ale po elektronické stránce sráč. To by se měla Škodovka stydět a zákazníkům omluvit a kompenzovat jejich čas strávený po servisech.
    1 bod
  18. Listopad 22 a uz by chtel auto, ten je vtipnej
    1 bod
  19. Český zákazník není "hloupí"... Ale to už je jen detail :-)
    1 bod
  20. Tak zápach skutečně pocházel z elektrického příhřevu. Závada spočívala v uvolněném spoji. Mínusový svorník(šroub) topidla je jakoby nalisovaný(snýtovaný) s plíškem, který rozvádí napětí po topidle. V mém případě se toto spojení celé protáčelo, tím pádem byl špatný kontakt a celé se to vypalovalo. Topidlo jsem tedy celé rozebral, svorník odvrtal, nahradil novým šroubem shodné délky, doplnil vějířovou podložkou a množstvím kontra matek. Pak už zbývalo jen složit. Vše Funkční. P.S.:doporučuji si vyfotit jak jsou poskládáné topnice uvnitř topidla. Já to neudělal a pak to zabralo dost času dát to vůbec dohromady.
    1 bod
  21. Ahoj, sice nemám škodu, ale na mém Seatu Leon 1.6 81Kw CRKB r.v. 2015 sem řešil stejnou závadu. Auto má najeto cca 220 000 km a začala svítit kontrolka motoru a závady P2002 + 19226. S touto závadou jsem ujel zhruba 3000 km, než se to podařilo vyřešit. Filtr se vypaloval pravidelně po 600 až 700 km, koncovky výfuku byli čisté. Rozdílový tlak na volnoběh byl kolem 6 až 10 mbar. Nejdřív sem vyměnil čidlo rozdílu tlaku G505. Kupoval sem originál 04L 906 051 za 1500,- Kč. Toto čidlo je na levé straně a vede do něj jedna hadička. Výměna tohoto čidla nepomohla, tak jsem navštívil autorizovaný servis Louda Auto v Kolíně. Tam mi za 3300,- Kč řekli, že zkontrolovali čidla a že je potřeba vyměnit, nebo vyčistit DPF filtr. Cena výměny od nich by byla 46000,- filtr a 8000,- práce. Filtr sem tedy nechal vyčistit, ale stejné závady se po ujetí asi 60 km opět ukázali. Po zkušenosti jednoho uživatele zahraničního fóra sem zkusil vyměnit čidlo tlaku výfukových plynů G450. Je to stejné čidlo akorát je na pravé straně a vedou do něj dvě hadičky. Od té doby jsem ujel 2000km a závada se zatím neukázala. Doufám, že to někomu pomůže.
    1 bod
  22. Vypnout EGR aneb nejlepší cesta jak odpravit DPF. Rada nad zlato
    1 bod
  23. Pevne verim ,ze raz budete robit homologizaciu na svoje naklady svojmu autu za taketo zasahy.Ked nemas na banany naco ti opicu.
    1 bod
  24. 1 bod
  25. jj a pak je otázkou jestli dovětek "Pravidelný servis v autorizovaném servisu" znamená při prodeji body plusové, nebo naopak mínusové :-)
    1 bod
  26. Jsou to trysky pro SII (5M0 955986C), seřídil jsem ostřik na spodní třetinu skla.
    1 bod
  27. Přesně tak. Další zde netřeba dodávat a probírat. Tečka.
    -1 bodů
  28. nikto sa ta nepytal na nazor a ja som ten egr vymenil a probem pretrvaval tak som ho vypol aby mi nesiel ten bordel spät do motora aby neboli dalsie problemy
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...