Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/23 ve všech sekcích

  1. Dobře, ale když s tím pohne, tak další protočení klikovky a vačkového hřídele by mělo, za předpokladu tesnicich ventilů kompresi vytvořit ne?
    2 body
  2. Mám 230 tis., manuál, motor bez problémů, měněny ložiska v diferenciálu a jedno přední ložisko. Rozvody stále původní a servis se zatím nezmiňoval o výměně. Servis stále ve značce, není důvod kvůli cenám jezdit jinam. (Nebo jsem prostě líný, nechávám si od nich dělat i STK).
    1 bod
  3. tak, SA code uz berie... postup bol zas: otvorena kapota, otvorene dvere, zatiahnuta rucna odinstaloval som vsetky 3 verzie VCDS, ktore boli v pc nainstalovane a aj vsetky loadery od sikmaca. nasledne som cez special soft odinstaloval aj vsetky tie chujoviny typu registre, nastavenia usb portov ci co to je a podobne-proste komplet vymazane ako keby to ani nikdy na PC nebolo nasledne som nainstaloval najnovsie VCDS 23.3 a najsnovsi loader od sikmaca 08.023. sikmac si to inak pravidelne updejtuje v zlozke na mega (link ak by niekto chcel) https://mega.nz/folder/CIk2UaLI#ORjmykOKTDgGkFClCYpHRA pustil som loader, nasledne VCDS, vykonal test, aby sa kabel "chytil" no a potom som uz s malou dusickou v central electrics zadal SA code a ono ho konecne zobralo :D mal som asi pol hodku cas takze som hned dokodoval dalsie veci. zatial teda dokodovane: 1. mnozstvo paliva k dotankovaniu-vyskusane 2. lap timer-vyskusane 3. intenzita vetraku v auto mode klimy-vyskusane 4. staging cize pretocenie ruciciek budikov-vyskusane 5. komfort blikanie smeroviek (zmenene z 3 na 5), na dialnici to bude dobra vecicka-vyskusane 6. zatvorenie okien, po zamknuti auta (aj cez kessy), super vecicka v lete obzvlast-vyskusane 7. prisvetlovanie do zakrut (corner) zvysene zo 40kmh na 60km-zatial nevyskusane
    1 bod
  4. A pro toto téma platí to stejné: Jenom poznámka - DSG má svoje témata, sem tedy debata o ní nepatří!
    1 bod
  5. Treba si uvedomiť, že DSG pre tento motor bude DQ200 so suchými spojkami. Jazdiť to jazdí dobre, ale má to svoje muchy a treba mať bokom nejaké peniaze na prípadnú výmenu spojkovej sady, dvojhmoty alebo repas mechatroniky.
    1 bod
  6. No nechci být poslem špatných zpráv , ale jestli jsi ve správném tématu o motorizaci 1.4tsi CNG, tak těch aut s reálným nájezdem kolem 100tis. moc extra teda nebude. My ho máme jako druhé auto do rodiny, kupováno 2018 s nájezdem 70tis., najeto pár dovolených, nějaký hory a pak už s ním jezdila žena do práce a služebně. Teď má cca 125tis. Není to teda DSG. Jinak já k tomu autu, co se motoru týče, nemám výhrady. Ale máme rok konec 2014 a cca do 2 měsíců bude obměna (nejspíš zůstaneme u značky a koukáme po Karoqu). Motor je kultivovaný, až tak tichý, že člověk přemýšlí, jestli to nezdechlo. Výkon relativně dostatečný, reálně bude mít o něco víc, než papírových 81kW. Ale nejsou nějaký extra fanda a znalec, spíš uživatel.
    1 bod
  7. Zelená Cosmic a na druhé těžko říct - může to být Hot Chilli nebo Cinnamon a vedle toho Volcano
    1 bod
  8. 1 bod
  9. U stojícího motoru: Spalovací prostor není těsný. Pístní kroužky nejsou kroužky, ale C-čka a netěsností mezi "konci" tlak dřív nebo později uteče. Brzdí vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... U běžícího motoru při zavřené škrtící klapce: ano, při kompresním zdvihu se energie spotřebovává na stlačení plynů nad pístem. ALE!!! ihned po kompresním zdvihu následuje zdvih expanzní, kdy se energie ve stlačených plynech opět uvolní a tlačí píst k dolní úvrati. Na stejném principu se ztrácí a získává zpět energie při sacím a následném komresním zdvihu. Ve válci je podtlak. který napřed pohyb pístu brzdí a pak zrychluje. A co brzdí? Opět vždy přítomné tření mezi písty s kroužky a válcem, ve všech klikových ložiskách, v rozvodovém mechanismu, převodovce .... Howgh
    1 bod
  10. DADA M6, Liftback, 235/45 18, 2+2+full kufor
    1 bod
  11. A co kdybys tedy laskavě napsal, co to tedy brzdí?
    1 bod
  12. Sundat nárazník a čidlo vrátit na své místo.
    1 bod
  13. Zkusil bych nabít baterku, občas mi to déle startovalo když jsem jezdil hodně krátkých tras.
    1 bod
  14. blbost, u Toleda jsem měl kotouče nádherný oproti Scale. Jsou to šmejd kotouče, obrousit to nejde ani ručkou za jízdy ani puštěním z kopce pozadu a prudkým bržděním, tohle jsem u žádnýho auta neviděl.
    1 bod
  15. Řeší se to dokola u F3 i u Rapida. Na zadek to brzdí málo, chce to občas víc bezpečně probrzdit. Byl jsem u Rapida taky zklamaný a čekal jsem to, ale stav mám dle fotky teda lepší.
    1 bod
  16. Už jsem to rozchodil, nebo spíše sebe :) Musím vždy po kopnutí poustoupit od auta a pak se otevírá :) Já předtim honil nohu pod nárazníkem...
    1 bod
  17. Nevím proč rušit sledování tlaku v pneu když je to lepší řešení než pomocí čidel ve ventilcích a nestojí to nic navíc. Mě třeba minulý týden nahlásilo nižší tlak v jedné z pneumatik, no a byl tam vražený vrut. Mě to přijde jako dobrá pomoc než každý týden kontrolovat tlak v pneu.
    1 bod
  18. Když použiješ AndroidAuto a tam si spuštíš google navigaci, budeš ji mít i na VC a také info si to bere z google portálu, takže nepotřebuješ rozchodit TMC.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...