Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/17/23 ve všech sekcích
-
Proč by o tom přemýšlel? Máš tu jasný pádný argument, proč se mu hybrid vyplatí. Navíc to dobijí často zdarma. Já s @michal2009 naprosto souhlasím, na tyto krátké trasy a dvojnásob když je možnost do dobíjet prakticky zdarma přes FVE to dává smysl a jakékoli řešení mi přijde méně komfortní. 60km dojezd si myslím stačil 90% řidičům na 90% jejich cest. Reálně totiž málo kdo opravdu jezdí každý den větší porci km. Je to čisté, nesmrdí vám to ráno pod okny, nechá se to nabít bezplatně, je tam i komfortní prvek v zimě... opravdu spousty výhod. Myslím si že není daleko doba, kdy bude FVE na každé bytovce. Pokud má majitel bytu podzemní parkování a udělá si dobijecí panel a nechce čisté EV, tak toto je dobrý kompromis. Za mě by hybridi měli zůstat dostupný i nadále jako zelená varianta, určitě by ten přechod byl méně tvrdý než rovnou do klasických EV, ať už z pohledu financí, tak z pohledu zátěže na ekologii a náš průmysl.1 bod
-
Nepřemýšlel, pokud je to otázka na mě.. Provoz stylem, který jsem popsal výše, by nevoněl asi ani tomu benzínu (přímý vstřik = karbon, benzin v oleji, filtr pevných částic…). 90% cest by bylo se studeným motorem. Je to už docela extrém, ale co naplat. Děti do školky musí ať je zima nebo prší, na kole je tam vozit nebudu. A v neposlední řadě, když potřebuji, mám pod kapotou stále 245HP, to se hodí. Také je provoz na elektřinu levnější (dnes), tišší a mám fajn pocit když se někam dopravím “bez emisí”. Obzvlášť, když třeba dobiješ přes FVE. Pro upřesnění - nejsem žádný fanatik do zelené. Elektrika mě zkrátka neuráží, baví mě zkoušet “nové” věci.. Pokud se změní situace a budu muset dojíždět delší trasy, vezmu klidně benzín, případně naftu. Nejsem zaujatý vůči žádnému pohonu, pokud dává v dané situaci smysl.1 bod
-
Rovnaka chyba ako u mna pri prvej navsteve....nedodrzali navod ako spravne zadat aktivacne kody a piny....na druhy x uz je wlan v aute funkcny a funkcia aktivna.1 bod
-
@informator problém je, že ta 1.2 96 kW je zároveň vrcholová benzínová motorizace už prakticky celého Peugeotu, a ne každý chce PHEV, které musí mít kde nabíjet (+ ve vybitém stavu je ten Peugeot hybrid prý nic moc). Jinak ano, Peugeot má momentálně 8-stupňový Aisin (EAT8), klasický HDM, který by mohl být hlavně velmi spolehlivý. Hybrid ho má spojený s elektromotorem (e-EAT8). Jel jsem krátce obě varianty v x autech, obyčejný EAT8 mě moc neohromil při rychlé jízdě, zato u hybridu elektromotor vyžehlí propady tahu a funguje to hezky.1 bod
-
Jenže Peugeotu už nemá skoro žádný rozumný benzin a minimálně u 208/2008 v rámci FL i u té 1.2 nahrazují postupně ten meničový automat dvojspojkou…1 bod
-
Právě automatu bych se u peugeota nevyhýbal. Mám služební 508 GT 225 s osmistupňovým automatem a v režimu sport je už v továrním nastavení neskutečně přesný, hladký a hlavně rychlí. O proti DSG co se montuje v rámci koncernu je to nebe a dudy.1 bod
-
@Jan R. Jj taky čekám, peugeot se hodně napravil v posledních generací. nová 408 v solidní výbavě nevychází nějak dráž na OIV v solidní výbavě. Byl jsem si to auto hodně očíhnout, jízdní vlažnosti, motor, komfort, je typicky francouzký. Po otřesných interiech je ten nový styl mnohem příjemnější a nevrže. Bohužel i ta 408 prošla izolační liposukcí. Plechy jsou extrémně tenké a chybí antivibrační materiál z výroby. Auto má tedy při odporu vzduchu rušivé rezonance podobně jako nové octavie a superby - tady nechápu existující recenze, které tvrdí že izolace je luxusní, ne není. Plastové podběhy bohužel také bez jakékoli zvukové izolace, tj. krom odlétajících kamínku je slyšet i hukot od kol a pod. i když není to víc než v superbu. Nicméně tím to problémem bude trpět asi většina automobilek a tudíž doplnění izolace dveří a podběhů bude asi nutností u každého nového auta. Já jsem si toto už nechal udělat i u O3, která byla tak šok po přesednutí z O2 (chvíli jsem myslel že mi prodali rapida) Co se týka 308 tak tam je třeba jít do vybavenější verze, protože v základu nemá akustické okna (408 má akustické i boční okna snad v každé výbavě), ale platí to podobné co o 408, jen se mi tak nelíbí.1 bod
-
ok. Včera som absolvoval cestu ca 500km - tak ako píšeš, objavujú sa body v okolí cesty, napr. železničné stanice, kostoly, cintoríny, ČS, niektoré markety (Lidl, Tesco a pod). Toto funduje u mňa pri zväčšení mapy na ca 300m na mierke vľavo dolu. Nabíjačku som špeciálne nestretol žiadnu a určite som nejaké míňal v okolí cesty. Nastavenie mám takéto: - dynamickú zmenu mierky mám vypnutú. Ručne mám nastavené určité zväčšenie ktoré podľa toho či poznám cestu a navigáciu používam len z dôvodu dopravnej situácie alebo chcem vedieť čas príchodu napríklad na jednanie alebo si ho urobím väčšie ak potrebujem vidieť ulice kam mám odbočiť v neznámom prostredí. Tu by som upozornil na spôsob zväčšenia mapy - nie je v návode ktorý som robil a bolo by ho treba doplniť - ak obrazovku roztiahneš prstami v uhlopriečke tak sa po pár sekundách vráti naspäť do pôvodnej mierky. Ak chceš aby zväčšenie zostalo zachované, je potrebné prstami roztiahnuť mapu len v zvislom smere! - z POI mám vybrané (na obrazovke preferencie "zapnuté" prepínačom) len ČS, OMV, Parkovisko, nemocnica, servis škoda, bankomat. Tzn. POI, ktoré buď vyhľadávam často v okolí - OMV (máme tankovacie karty OMV takže potrebujem prioritne túto ČS), parkovisko, alebo sa môžu hodiť v kritickej chvíli - nemocnica. tieto POI (max 6) sú zobrazené ako ikonky v menu hľadanie cieľa. Napriek tomuto nastaveniu sa v mape pri jazde zobrazujú od zväčšenia 300m rôzne POI.1 bod
-
Tak to objednej normálně přes nejbližší servis škodovky. Je úplně jedno jestli to bereš přes e-shop nebo pultový prodej.1 bod
-
Ahoj, 50km/h nemá smysl být označená trvale, protože se ti automaticky mění omezením rychlosti podle značek přímo na rychloměru. Otázka lepšího analogu, nebo digitálu je jen o řidiči. Já osobně už bych analog nechtěl ( a to jsem na něj jezdil 40 let ). Nicméně mám nastavený většinou opravdu klasický vzhled ( dva budíky ), jen když jedu na navigaci, tak si ji hodím přes celý displej, abych nemusel koukat na středovku.......ostatní varianty se mi moc nelíbí......1 bod
-
S O4 mám 3 leté zkušenosti a cca 70.000 km a s kritikou ovládání klimatizace nesouhlasím. Klimatizace je automatická a funguje velice dobře. Jediné ovládání, které během celého roku používám je zvýšení/snížení teploty, které je ve spodní liště hlavního panelu. Intuitivní, v zorném poli řidiče. Odmlžení předního předního a zadního skla je na klaviatuře pod panelem, vyhřívání okna je buď automatické nebo si ho můžeš přidat do oblíbených, spolu se start-stop. Jednoduché a funkční Druhou O4 mám 03/22 a SW je bez problémů. Předchozí byla 12/20 a dva roky produkce jsou na autě znát. Žádné vrzání, zamlžená zadní světla, apod... PS: Výdechy klimy nejsou ideální, ale bez problémů se dají nastavit do komfortní polohy, že o nich člověk ani neví. PS: Podotýkám, že i druhá O4 byla má svobodná volba (soukromá osoba) a byla na základě dobré zkušenosti s mou první O4 (výměna byla z důvodu výhodného prodeje a nákupu nové)1 bod
-
No jo no., také jsem včera večer podobný článek četl, myslím na Seznamu.. A také jsem si vzpomněl na Dušana. Zajímavé, že článek nepostoval hned tak aktivně, jako to kompro na EV co tu jede snad každý den 😂1 bod
-
@Wdog Interiér i30 vs O4 je po vzhledové stránce i ohledně použitých materiálu taky nebe a dudy. To už radši faktu tu Kiu...1 bod
-
Technické pozadí Manžeta tlumiče je příliš zasunutá v horním uložení a volně se neotáčí, případně je již poškozená. nebo Tlumicí doraz tlumiče (viz Obr.1-2 , pozice 1) může při kontaktu s krycím víkem tlumiče přední nápravy (pozice 2) způsobovat hluky a hluky se mohou vyskytovat také tehdy, když se tlumicí doraz při řízení otírá o pístnici tlumiče (pozice 3). Opatření Pro odstranění uvedených rušivých hluků je nutno prověřit zda se manžety v uložení volně otáčí a nekladou odpor či nejsou poškozené a trvale defomrované. Pokud i po prověření a případně správném usazení manžety tlumiče hluky přetrvávají je třeba aplikovat silikonový tuk dle níže uvedených pokynů. • Posuňte prachovou manžetu pružicí jednotky nahoru a stáhněte tlumicí doraz (pozice 1) dolů z vedení ložiska pružicí jednotky. • Naneste cca 2,5 gramu silikonového tuku G 000 405 A2 mezi tlumicí doraz a pístnici (pozice 3). Tuk rovnoměrně rozetřete otáčením a vertikálními pohyby. • Poté zatlačte tlumicí doraz opět nahoru do vedení ložiska pružicí jednotky. • Na kontaktní plochu (červená přerušovaná čára) mezi tlumicí doraz (pozice 1) a krycí víko tlumiče přední nápravy (pozice 2) naneste silikonový tuk G 000 405 A2 - na každou stranu cca 2,5 gramu.1 bod
-
Sahara ten zadní černý spoiler budou mít zvláštní lakování - prý neumí do barvy1 bod
-
Slídu neodlepuj, má svůj účel do provozu, ne na transport. Jinak za mě prodejce férovej, to poškození bylo minimální a možná by se mu povedlo ti auto takto předat, aniž by sis všimnul. Pusť to z hlavy a užívej si auto.1 bod
-
Už sa to tu písalo - u VW group socky nemajú nárok na bezpečnosť. Dosť smutné... Chápem že za svetelnú show vnútri auta si musíš priplatiť, že za kontrolku niečoho si musíš priplatiť ale vonkajšie osvetlenie ktoré prispieva k bezpečnosti majiteľa socky ale aj všetkých okolo je trapas.-1 bodů