Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/10/24 ve všech sekcích
-
Však ta sofistikovaná řešení od jiných pánů inženýrů použij. Jiní léta letoucí používají jiné řešení, které nikomu nevadí. A nedělají z toho raketovou vědu.2 body
-
Ahoj, neřešili jste někdo aplikaci folie na stříbrné lišty v kabině? Na palubovce mám lištu černou, ale dveře + další tenká lišta na palubce jsou klasicky stříbrné. Už se mi párkrát stalo, že se od toho fakt nepříjemně odráží slunko do očí. Napadlo mě to nechat polepit černou matnou folií. Nemáte s tím někdo zkušenost, zda to má požadovaný efekt?1 bod
-
Červený fták je benzínka, ktorá má takéhoto červeného fogla v znaku. Ak tam bude Shellka tak tam bude znak Shell. každého ftáka a iné zvery ktoré sa tu objavia sa dajú identifikovať veľmi jednoducho - stačí klepnúť prstom na zobrazenie a natiahne sa okno v ktorom je celý popis všetkých zobrazených ikon - v tvojom prípade to bude - elektrická nabíjačka - majiteľ, výkon nabíjačky, miesto kde je - fták - názov čerpačky, s možnosťou zistiť ceny a otváracie hodiny - práca na ceste - čo je to za obmedzenie a možnosť obísť toto obmedzenie k tomu čas cesty k danému objektu a možnosť zobraziť ho na mape.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravim, mam presne tento isty problem na Kombi verzii. Z kufra som vybral vsetko (roletku, dvojitu podlahu...) dokonca sklopil sedadla a stale pocujem buchanie / hrkotanie ked prejdem cez nerovnost. Vsimol som si, ze "oko zamku" (foto nizsie) ma volu cca 1mm v smere otvarania kufra, tym padom by mi mohli buchat piate dvere pri prechadzani po nerovnostiach, alebo ta vola je v poriadku? Mam elektricky ovladane piate dvere a pri zavretych dverach necitim, ze by tam bola vola.1 bod
-
Když tam dáš jednu dobře dlouhou tažnou pružinku tak to udělá práci stejnou. Vyzkoušeno zákazníkem předtím než přišli s touhle inovací1 bod
-
Aj ETBE sa považuje tiež za biozložku, akurát nie je problémová ako čistý etanol ktorý sa dáva do bežných benzínov. Prakticky ale každý výrobca musí dodržiavať to, že musia dávať do benzínu biozložku, akurát môžu namiesto etanolu dať ETBE. Každopádne mne to pripadá tak, že zbytočne robíš paniku. Pár dní, dokonca aj pár týždňov státia nie je problém ani pre bežný E10 benzín, nie to ešte pre E5. Možno si len narazil na zlú /kontaminovanú várku Verva 100-ky. Nepoteší to, ale to neznamená, že zrazu sú všetky benzíny zlé.1 bod
-
@roubic 206kw se s manualem nedela a ja chtel 206kw, auto je tak tiche ze manualni razeni v nizkych otackach se stejne neda radit pocitove podle zvuku - takze jsem rad ze mam automat. Ted jsem vyzkousel radit volici pakou, a jak rika @hamoun , padla jsou lepsi. Radit dvojku smerem od sebe je divne 😀 . Je fakt ze kdyz jsem jel jizdu do vrchu se serpentynama, tak jsem podrazoval padlama, a pred zatackou uz mel prerazeno na stupen co chci na vyjezdu, takte pri otaceni volantu/ruckovani radit nebylo treba. No budu zkouset oboje, a uvidim co mi vyjde lepe - tusim ze padla.1 bod
-
@haf pokud si jezdil s bmw, tak si nezvyknes na to, ze je to opacne ...1 bod
-
Prosím o radu. Na infotainmentu Bolero používám CarPlay s iPhone 11. Vše funguje perfektně, pouze při hovoru se sporadicky stává, že se zasekne zvuk. Já volaného neslyším, on mě ano. Jedinou cestou, jak to opravit je během hovoru přepnout na telefonu hlasitě/carplay/hlasitě/carplay. Poté opět hovor jde bez problému. Tento problém zaznamenali i ostatní kolegové z práce, kde jezdíme všichni s O3FL a máme stejné infotainmenty. Kolega, který má Karoq, tak má ten samý problém. Je nějaké řešení, jak tento nešvar opravit? Díky moc za každou konstruktivní radu.1 bod
-
Našel jsem video, kde to rachotí. Když jsem chytl to táhlo bylo volné jak řešíte výše. Řešil jsem v rámci záruky. Co je zvláštní je to že mám motor DPCA a to táhlo co posíláš je pro DADA. Vyjádření servisu: Hluk jsme odstranili montáží opravárenské sady 05E198701A.1 bod
-
Zdroj: https://audiklub.cz/forum/tema/407334-sq7-2021-z-havex-auto Co bych zmínil s obrovským vykřičníkem je VERVA100. Do RS6 i motorky jsem netankoval nikdy nic jiného, ale bohužel, EU, respektive EK se rozhodla posrat nám autíčkářům život už opravdu velkolepě. Už přes rok se míchá Verva s biosložkou ETBE, ale teprve od Q3/2023 se podstatná část české distribuce domíchává nově v Kralupech a tady bohužel začíná ten průser. Dokud pravidelně jezdíš a auto nestojí, tak není problém. Jakmile Ti ale auto začne víc stát, než jezdit, nastává průser. U mě stačilo, aby auto týden stálo, pak 2 dny jelo, pak 5 dní stálo, 1 den jelo, atd.. ETBE se pomalu vysráží na dně nádrže do podoby mazlavého žluto-hnědého šlicu, který se následně další jízdou dostává do soustavy. V mém případě následně začal krystalizovat na vstřikovačích a auto začalo být lehoulince přidušené a v -10 za studena občas i škublo. Zachránil mě přípravek od BG na vyčištění benzínové palivové soustavy, začal jsem tankovat OMV100 a je po problému. Takže bacha na biosračky a bacha na karbonizaci, nemá to rádo krátké vzdálenosti a poskakování v kolonách .. .. - tankujem len 100okt Slovnaft, je tam E5, takze 5% biosajrajtu - additiva (VIF) od druhej RS6 nemiesam, zistili sme, ze na katalyzatoroch sa vytvara zvlastny povlak . . . OMV 100 by malo byt bez biozlozky, ale kedze na moj email neodpovedali, nemam to potvrdene ... takze zaver, lieh je zlo, biolieh tiez, ETBE tiez, ked benzin stoji dlhsie (ako PAR DNI) tiez, aditivum tiez, takze riesenie je diesel ?1 bod
-
Servisni plan vymenu remene olejoveho cerpadla nijak nezminuje a je povazovan za 'dozivotni'. Tim ze je remen namoceny v oleji netrpi ani tak na oter jako spis na degradaci v olejove lazni. Pokud vim, zatim nejsou hlasena masivni selhani tohoto remene. Jeho pretrzeni ale znamena okamzite zastaveni mazani motoru a v pripade snahy jeste nekam kousek dojet, zcela jiste i vazne poskozeni motoru. Cena remene pohonu olejoveho cerpadla je vzhledem k celkovým nakladum na vymeny rozvodu celkem zanedbatelna. Takze vzhledem k jeho umisteni je jeho vymena pri vymene rozvodoveho remene vice nez vhodna. Navic se pri vymene rozvodoveho remene zpravidla musi menit i predni plastovy kryt, ve kterem je gufero na klice. I kdyz byl kryt jako dil nekolikrat modifikovan, byva casto zdrojem uniku oleje v oblasti remenice na klice. Takze pokud uz je kryt stejne dole, je nejjednodussi stary remen prestrihnout, vytahnout a novy nasadit na remenici na klice. Pro nasazeni remene na remenici olejoveho cerpadla je potreba cerpadlo povolit a to znamena demontaz olejove vany. Pokud je ale motor pri vymene rozvodu podepreny spodem, je jeji demontaz mozna az po dokonceni vymeny rozvodoveho remene a nasazeni predniho drzaku motoru. Pokud je motor zavesen na montaznim pripravku vrchem, lze udelat vse naraz. Osobne pocitam s tim, ze pri vymene rozvodoveho remene zcela jiste vymenim i remen pohonu olejoveho cerpadla. Navic je mozne zkontrolovat stav saciho kose. Pro ty co meni olej po 15tis. km to bude spise formalita, ale co by clovek neudelal pro klid duse.1 bod
-
nevim jeslti to pomuze, ale u AA mam zakazany pouzivat telefon, a pouzivam ho pres vestavenou HF. Netusim, jeslti tohle jde u CA nastavit taky - zakazat opravneni telefon u aplikace CA?1 bod
-
1 bod
-
Ne, to byl jiný produkt. Vygoogli "X-SHADES Škoda Octavia IV" nabízí to více e-shopů.1 bod
-
Dobrý den, podařilo se problém někomu vyřešit? Pokud ano, prosím, o více informací. Děkuji1 bod
-
Ani to jít nemůže, protože octávky pro český trh nemají osazené patice v lampě.1 bod
-
Pokud má pod 12V i po nabíjení tak je po baterce. Dokonce i těch 11,5 před nabíjením je už špatné. Můžeš vyměnit baterku sám, akorát je potřeba do ŘJ zapsat, že je nová. Nemusí to být hned, ale doporučují co nejdříve. Podle toho se prý k ní auto chová (dobíjí). Já si to nechal dělat přímo u prodejce baterek.1 bod
-
Za mě venku tankovat 98 jsou vyhozené peníze, pokud jsi nejsi jistý čerstvým závozem. Z zvětší části případů má 98 nebo dokonce 100 horší vlastnosti protože je zdegradováná dlouhým skladováním jak 95 která se v cisternách otáčí a ty si přidáš sám svoje aditiva. A teď do mě .👍1 bod
-
Jenže peníze vybrané z emisních povolenek nelze volně použít a utrácet jak se státu zamane. Než tady zase budeš spřádat zběsilé teorie, tak si o tom něco zjisti. Do konce loňského roku mohlo být maximálně 50% vybraných peněz využito "volně" pro potřeby státního rozpoču. Od letošního roku je to 0%. Veškeré výnosy z prodeje emisních povolenek, kterými členské státy EU disponují, musí být využity pouze pro účely spojené s ochranou klimatu (klimaticky prospěšná opatření).-1 bodů
-
Hlavní věc je diagnostika baterie, Kde pak při určitých věcech by auto potřebovalo znát hodnoty napětí a to věřím, že tak je. Jako podle mě určitě chce vozidlo znát všechny své parametry a možnosti reakce na ně. A odpojením kablíku je to prasárna. To beze sporu. Vše je provázáno se vším. Jako amatérští "garážisti" nebudou vědět co je vše zakomponováno v SW řídících jednotkách co vše se sleduje a vývoj el.systémů jako takových. Určitě obyčejní lidé neznáme všechny detaily. To může znát jen konstruktér a SW inženýr konkrétního auta. Každá věc má svůj důvod a ne jediný. Obzvlášť v tomto případě. Nehledě na to, že s baterii která není stavěna na konstantní nabíjení se baterie také degraduje. Čili měníte tady více faktorů v el.systému - napětí - proud v podstatě na nouzovém režimu - do vyřešení "závady" s odpojeným kablíkem. Určitě je lepší použít jiná sofistikovaná řešení bez odpojování kablíku..-1 bodů
-
Nerozumím, 50 % se ti zdá být málo? A vůbec pro mě i pro tuto diskuzi je zcela lhostejné, kam přesně ty peníze směřují. To podstatné je, že opouštějí naše peněženky a tečou do byrokratického nevěrohodného kolosu, kde jsou tyto peníze nevratně pohlceny obchody s uměle vytvořenou zelenou agendou, hned potom co jich polovinu požere byrokratický proces a jako bonus se na tom ještě přiživí spekulanti při obchodování s povolenkami. Nepíšu o žádných divokých teoriích, je to bohužel realita. Vše co požere stát i z větší části EU, neskončí tam kde má z toho důvodu není vůbec podstatné jestli si stát může reálně nakládat s penězi nebo s částí peněz jak chce, podstatné je že s nimi nemůžu nakládat já a rozhodovat o tom co se s nimi stane. Téma diskuse je cena benzínu, a podle dat, která jsem prezentoval a která vycházejí z reality, nikoli z teorií, jasně vyplývá, že cena benzínu zásadně poroste. Proto úplně nerozumím, proč se tu vyjadřuješ tak emotivně o tom, že stát nemůže s penězi nakládat libovolně, když to pro můj příspěvek ani pro téma diskuse nemá žádný význam. Jen ses potřeboval vyjádřit nebo co tím chtěl básník vlastně říct?-2 bodů