Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/03/24 ve všech sekcích

  1. Tak si odpovím sám . Pro ty, které by to taky zajímalo, tak podle autorizáku a jejich informací by měl být tento motor dostupný v průběhu prosince.
    3 body
  2. Dnes zachyceno, zase trochu pribylo.
    2 body
  3. SmartLink WLAN rozšíření | Oficiální E-shop Škoda Auto (skoda-auto.cz) Ale aktivacia ce Skoda dealera,tak to radsej objednaj cez nich.Preveria ti aj kompatibilitu pre tvoje auto.
    1 bod
  4. O bastlení turba na 1.4 MPI je zde již dávno jedno téma. A co se rozdílů týká, hledej, na fóru jsou i škodovácké učební manuály o těchto motorech.
    1 bod
  5. Kliky i svazky si muzes objednat treba na aliexpressu, neni to kopie jen jsou asi ukradnute v mistni fabrice daji se sehnat i varianty s podsvicenim klik. Jednotka umoznuje aktivaci nebo deaktivaci individualnich klik ale myslim ze fyzicky musi byt osazene obe(vsechny ctyri) tim si ale nejsem stopro jisty ale kdyz jsem si to u sebe montoval (na jinem modelu nez superb) tak pri spatne zapojene klice to hlasilo chybu kessy i kdyz dana klika byla v kodovani deaktivovavna. Nevim jak je to s jednotkou superbu ale moje treba jeste potrebovala parametrizaci (tu ti v servisu neudelaji autorizak nemuze protoze tvoje auto to z vyroby nemelo a v neautorizaku pravdepodobne nebudou mit pristup k potrebnym souborum) pak je tu par specializovanych garazi a ty si samozrejme reknou o peknou palku, pritom v domacich podminkach se to da udelat pomerne snadno a pritom stale na urovni.
    1 bod
  6. Tak pozná se to i podle "syčení" z výfuku. Ve stavu vozu by to mělo psát - nutný chod motoru, pokud bude vypnutý start stop. Pokud nebude vypnutý start stop tak se motor nevypne.
    1 bod
  7. Spíš se nabízí otázka, proč by člověk používal v S4 waze/AA/google mapy či cokoli podobného... Úplně zbytečné.
    1 bod
  8. Bych určitě nedělal. Součastná elektronika má moc slabé kabely a bůh ví, kam to nateče. Hezky vodou a hadříkem.
    1 bod
  9. @rudasn Buďmne rádi, že tu je i nějaký cizinec, člověk co česky neumí asi nemůže psát česky a použít translator, no to už by jsme mu nemuseli rozumět nikdo...
    1 bod
  10. I am sorry but I do not know Czech and I didn't want to use translate tools as they usually make awful mistakes. Just wanted to share my experience with you as the biggest forum of our Czech cars. Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
    1 bod
  11. Článek na toto téma: http://www.auto.cz/motorove-oleje-0w-20-zelene-ridke-a-tezko-dostupne-111485
    1 bod
  12. Tu je aktualny zoznam schvalenych 508iek 508.00&509.00.pdf
    1 bod
  13. Tak to jsem zvědavý, jak ty motory budou vypadat po 100tkm při LL režimu s VW508 ... Vzato z posledního manualu pro Octu, na Fabce to bude to samý.
    1 bod
  14. After igniting a big informational chaos between my service and Skoda Poland, I got a call from Skoda/VW Poland headquarters today in which they officially confirmed that EA211 1.2-liter engines allow using VW 508 00 norm oils. They apologized for the previous misinformation (initially they responded via the web form that the oil was not OK), and that the service was right. So, a new oil for new (eco) times... Povzdech But I think I will return to 504 00 oil next year. Durability first.
    1 bod
  15. Doba pokročila. Součásti se po sobě nepohybují jen díky dynamickému tření, kdy je mezi dvěma povrchy souvislá a silná vrstva oleje, ale i při mezním, polosuchém a suchém tření. Například pístní kroužky, vačky a vahadla .... V těchto místech žádný olej nezajistí souvislou vrstvu oleje pro dynamické tření. Poškození těchto třecích ploch brání aditava v oleji - proti otěrové přísady. Obsah a kvalita těchto aditiv je dán výkonostní specifikací, ne třídou SAE. viz http://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=356716 Můžete o tom vést spory, můžete s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu můžete dělat.
    1 bod
  16. Lednová exkurze v motorárně (hala M2A montáž EA211), taková 750m dlouhá linka, návštěvní trasa vede i okolo plniček olejů (5W40, 0W30, 0W20) a já zeptal do čeho to lejou. Průvodkyně musela zavolat nějakýho maníka z výroby. Začlo s 1.0TSI a od prosince všechny EU6 motory pro středoevpský a západoevropský trh. Jo a ten olej je už jako čerstvý pěkně do hněda, nikoliv do medova. Zaváží až 2x týdně, mají spotřebu 9 kubíků denně.
    1 bod
  17. @elqbenzo Prosím používat, pokud možno, český jazyk. Ne všichni jsme sběhlí v cizích jazycích a navíc je to zejména pro naše uživatele. Nic na tom nemění ani fakt, že si to můžem přeložit. Dík
    -1 bodů
  18. Jediná odpověď na toto téma je vzít TSI 4x4 LaK a dovybavit vším co je možné, vč. 5 let záruky a předplaceného servisu. Udělal jsem to a jsem spokojen. Připlácel jsem nezávislé topení, tažné, zadní stěrač (liftback) ochrannou plastovou lištu kufru, střešní nosič, vak na lyže a přímé měření tlaku v pneumatikách. Ušetřil jsem na metalíze, 19" kolech a slevě od prodejce 182 000,- Kč. Takhle je vyřešen filtr pevných částic, aby tolik neomezoval protitlak výfuku, předpokládám, že jsou to filtry pevných částic, snímače tam jsou před i za. Katalyzátor předpokládám je hned za turbem. Vzadu je to potrubí zase rozdvojené a jsou tam dva koncové tlumiče.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...