Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 911


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. deathskull

    deathskull

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      420


  4. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 978


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.8.2019 ve všech sekcích

  1. No, ať je to jak je to, Rapid k dnešnímu dni ujel skoro 110tis km bez větších poruch, to že tam bylo větší množství menších věcí je jiná věc. Když už se něco v záruce vyskytlo, hned se tomu věnovali a případně i opravili. Nikdo nic nelepil prasklého už při výrobě ve fabrice páskou apod. Auto i s mouchami bylo vždy pojízdné, což se u těch Tesel říct nedá, Rapid nereznul už pár měsíců od koupě atd. Dle mého Tesla brzo skončí, už teď je zadlužená jako prase a já osobně když bych nutně chtěl mít elektromobil v této prestižnější třídě, volím raději jistotu v podobě Audi e-tron a ne Dacii na elektriku made in USA ( a to Dacii navíc k tomu urážím).
    2 body
  2. Ahoj všem, je to klasický projev motorů CFFB, můj velmi dobrý známý je vývojář tohoto motoru. Tento motor je o něco hlučnější, jelikož je to CR, nicméně mnohonásobně spolehlivější než PD. U tohoto motoru můžete také zaznamenat cvakání ventilů regulace turba, egru a dalších .. Jsem stejný blázen do pazvuků kolem auta, ale pomalu si na ně začnete zvykat a už je neslyšíte : D PS tento motor byl vyráběn primárně do INDIE :D
    2 body
  3. Modrá titan třeba zde: http://www.teintes.fr/2019/07/skoda-kamiq-2019-couleurs-colors.html
    1 bod
  4. Nějaké další úniky. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nova-skoda-octavia.A190820_143037_autoservis_fdv
    1 bod
  5. No, asi z části luxusní pohon, ale hlavně jméno a rádoby prestiž spojenou s "ekologickým" provozem auta "bez emisí", jako, že jsem in, když mám takové auto, které stojí za hovno a ekonomicky a jinak je to úplně o ničem. To je něco podobného jako s Iphony ( ty ale alespoň fungují a fungovaly i když kdysi byl Iphon inovativní a přicházel s věcmi co nikdo ještě neměl) Pro mě je luxusní pohon V8 biturbo od BMW v 850i třeba. :-) :-) :-) A z určitého úhlu i můj Rapid má luxusní pohon, pojede maximální svojí rychlostí nonstop klidně několik hodin a skončí až tehdy dokud mu nedojde benzín. Tesla skončí v podobném režimu po 10min, co se začne přehřívat.
    1 bod
  6. Motosi, buď rád, že si Petrrr taky jednou stěžuje na jiný auto než Škodovku ???
    1 bod
  7. Ne, jako ta na víčku nevypadá. Je to taková do modrozelena. Viděl jsem ji na Kamiqu. Ale vypadá pěkně.
    1 bod
  8. Ahojte, dnes mi prehrali soft v tourane 1.5 TSI DADA MAN, technik hovoril, ze o ziadnom skakani doteraz nepocul, zaujimave:) Napisem ako sa to sprava ked trochu pojazdim. Zatial som isiel len zo servisu do prace par km. Subjektivne sa mi zda akoby by auto lepsie reagovalo na plynovy pedal, ale este je skoro hodnotit to. Uvidim cestou domov ked vychladne co bude robit.
    1 bod
  9. Tohle bylo první, na co jsem se podíval, když jsem zjistil, že online import do infotainmentu nemám k dispozici a docela mě to překvapilo. Napsal jsem si na infolinku o vysvětlení, tak jsem zvědav, co mi odpoví.
    1 bod
  10. Omlouvám se, na to jsem zapomněl. Karta byla úplně k ničemu. Několik vadných sektorů, takže jsem použil dočasně sd kartu, co mám v kameře a všechno proběhlo v pohodě. Teď se snažím zjistit, jak otevřít vývojové menu, měla by tam být možnost u softwaru vyššího jak 1233 nastavit vzhled jako má Columbus v Octavii po FL, ale právě skrze vývojové menu (testmode menu v němčině). Kdyby náhodou někdo věděl jak, uvítám jakoukoliv pomoct :)
    1 bod
  11. Dámy a pánové nedělejte si přehnaně optimistické iluze. Auto je pro dnešní společnost spotřební věc ( i když pořád dosti drahá), no a podle toho se věci kolem toho točí. Když kupujete, tak se maže med kolem huby, jinak moc neotravujte, Bohužel realita dnešní "rychlé" doby, a je to skoro jedno, jestli je to v ČR, nebo v Holandsku. Dostatečně početná kvalitní, slušná a dobře zaplacená kvalifikovaná pracovní síla v servisech, pneuservisech, na postech mechaniků, přejímajících techniků jakoby skoro vůbec neexistovala. A ani se tomu vůbec nedivím, aut je hodně, jsou stále složitější, mechaniků pomálu, servisní normy napjaté a problém vyměnit doma v garáži třeba obyčejnou žárovku obrovský. A paušálně dnešní nová generace řidičů a řidiček ani neví jak vyměnit píchnuté kolo za rezervu, nebo použít opravnou sadu. A taky proč by to dělali, když mají asistenci, že ? Každý rodič dnes chce aby jeho dítě mělo vysokou školu a kde se ti automechanici a spol. mají tedy brát, že !!!
    1 bod
  12. 1 bod
  13. @Aleš_BX dlho som rozmyslal, co odpisat, ale myslim, ze pre Teba je najvacsim trestom, ked Ta ludia ignoruju. Chvastat sa tym, ze som zviazany pravidlami velkej firmy mi pride ako chvastat sa ze som sice v base na Pankraci, ale mam tam velku LCD telku a masaz 3x tyzdenne. Takze bud kludny, na niekoho s vyssim IQ to urcite ako chvastanie neposobi, skor ako volanie o pomoc, pripadne ine riesenie ako to, nad ktorym premyslam. Bud tak dobry, a nechaj toto vlakno odpocivat v pokoji.
    1 bod
  14. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    1 bod
  15. Dnes rozhodnuto, bude to 2,0TDi 140kW, 4x4 DSG 7st. Dostal jsem nabídku na roční vůz, které nešlo říct ne. Mám rád nafťáky, takže u nich zůstanu + mám těžší pravou nohu, takže nafta u mě hraje prim. S benzínovými auty jsem se svezl. 1,4TSi velmi tiché svezení, ale pružné zrychlení při naloženém autě bylo pro mě slabé. Plus mi trochu vadí ten 2-válcový režim. Pak 2,0TSi je šupa motor, ale to bych jezdil asi za 10-12litrů při mém stylu. S TDi to vidím na 6-7litrů.
    1 bod
  16. @lukasberan treba pomuze...
    1 bod
  17. Otázka už mu byla dvakrát zodpovězena, není důvod to pitvat. Kterýkoliv autorizovaný servis i prodejce to potvrdí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...