Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      19

    • Počet příspěvků

      16 938


  2. Barenasparena

    Barenasparena

    Uživatel


    • Body

      16

    • Počet příspěvků

      279


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      15 134


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.2.2020 ve všech sekcích

  1. @stanmar A ona to měla být nějaká "velká pecka"?? Jen tak obecně, má to jistě řadu much, spíše daných politikou koncernu než použitými technologiemi, ale fakt nechápu, co tu řada z vás pořád naříká? Tu nad asistenty, nad "ošklivými" koly, nad divnými barvami laku, nad virtual kokpitem nebo na Matrix LED atd. atd. Proč? Máte přeci i alternativy... Ukažte mě prosím na jakoukoliv srovnatelnou konkurenci, která umí za takové peníze takové vyspělé a vybavené auto ? A za příplatek v podstatě i výbavu, o jaké se může jiným automobilkám jen zdát? Není třeba, aby tu každý hýkal, nad tím, jaké revoluční auto O4 je (a to myslím je, byť ne třeba úplně pozitivně), ale já osobně jsem v něm několikrát seděl i jel, a to auto vypadá báječně, vyspěle a moderně. Jisté má těch pár zmíněných much, ale které nemá?
    4 body
  2. No nevím, neřekl bych teď, že je to nějaká velká pecka.
    2 body
  3. Rychle žil, rychle zestárl a ještě rychleji zemřel ?
    2 body
  4. DQ500 má takýto olej a iný filter DQ381 má iný olej a výrazne drahší G 055529A2
    1 bod
  5. Já nenaříkám, jen jsem napsal svůj názor. Nemusí být všichni nadšení z představení novinky. Stejně tak neberu názor tomu, jenž je naopak nadšen.
    1 bod
  6. Řeč je o páčkách blinkrů a stěračů, které nejsou sériově podsvícené...
    1 bod
  7. S motorem take spokojenost. Kombinace vykonu a spotreby je z meho pohledu vytecna. Na kazdou nadrz najedu v pohode pres 1000km. Motor je tichej, olej mi nezere.
    1 bod
  8. Jak jsem říkal, ale prý je v plánu to umožnit používat i tak, ale musíme ještě počkat než to oznámí ofiko škoda. Tohle je info od dealera, že jim to na školení sdělili pracovníci škody.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Víte jaký je rozdíl mezi černým, brutálním a morbidním humorem? Černý: Deset cikánů v jedné popelnici. Brutální: Jeden cikán v deseti popelnicích. Morbidní: Deset popelnic v jednom cikánovi.
    1 bod
  11. Tak už i já mám za sebou výměnu blues za swing s bt. Vše jede bez problému a kdo by chtěl taky vyměnit tak v Ostravě není problém. Mění to: auto heller Ostrava auto adiv Ostrava i Opava autodum vraná Havířov mohl jsem si donest vlastní radio ja se jen rozhodoval kdo výměnu provede co nejdříve a vyhrál adiv Opava. To je má zkušenost z Ostravy.
    1 bod
  12. Kdyby jen vyvijet, ale ony jsou vyrobne levnejsi.
    1 bod
  13. Jelikož mne nebaví čekat (auto jsem koupil nedávno) až mi přijde ten správný (doufám) BT adaptér ELM 327 (ten co mám doma podporuje až moc protokolů což se aplikaci CARISTA nelíbí a proto s ním nekamarádí :-)), půjčil jsem si HEX+CAN kabel, VCDS a začal shánět informace a testovat. Tady toho moc není, tak jsem nastudoval návody a diskuze na Octavia II,III, Fabia III Superb II, stemei.de, briskoda.net atd.... Výsledek je, že jsem si nakódoval některé funkce, tak se podělím o vědomosti, snad tím někomu ušetřím čas. U mne to funguje 1,4 TSI MR 2017, VCDS 18.2.1. Jinde bez záruky :-) - Zobrazení tempomatu na displeji. V levém dolním rohu MFD zobrazte rychlost nastavenou na tempomatu. Tento režim bude zobrazovat skutečnou rychlost, po 1 km / h. Rychlost je viditelná, když je tempomat zapnutý a vozidlo se pohybuje, jinak se zobrazuje celková ujetá vzdálenost. Pokud jsou čísla malá, znamená to, že je nastavena rychlost, ale tempomat není aktivní, pokud jsou čísla velká, je tempomat aktivní. nastavení - Řídicí jednotka 17 - Přístrojová deska, Přizpůsobení – 10, Kanál (1B) - IDE03721-Zobrazení tempomatu High změnit na aktivní. - HillHolder Jednotka 03-ABS brzdy, Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/Bajt 16, povolit Bit 0 Nastavení délky přidržení – Jednotka 03-ABS Brzdy/ Přizpůsobení-10/kanál 09 brzdy asistent/hodnota 0–standard, 1-nízký a 2-vysoký. - Automatická světla Vyměnit vypínač světel za vypínač s polohou Auto č. dílu 5L0941431E – důležité je označení E na konci. Také musíte mít vnitřní zpětné zrcátko samozatmavovací s čidlem deště a světla. pak: Jednotka 09-Centrální elektrika/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/ Byte 17, Bit 4 – Assintance řízení světlo (ADL) aktivní. Zkontrolovat Byte 21, Bit 5 – snímač deště a světla (RLS) aktivní. Ještě musím poladit citlivost čidla, protože to tlumená světla pouští docela brzo, když je ještě světo. - Coming/Leaving Home/ jednotka 09-Centální elektrika/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/ Byte 17, povolit Bit 5 a 6, v případě, že to má fungovat přes mlhovky, tak bit 3. - funguje normálně s vypínačem světel na AUTO v závislosti na tom jestli je tma nebo světlo...V menu na maxidotu si můžu funkci vypnout. - Sklopení P zrcátka při zařazené zpátečce Jednotka 52-PP dveře/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/Byte 4/Bit 2 – Sklápění zrcátka při zpátečce aktivní. jednotka 09-Centrální elektrika/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/ Byte 4, Bit 3 – Sklopení zrcátka při zařazené zpátečce - XDS – elektronická uzávěrka diferenciálu Jednotka 03-ABS/Kódování 07/kalkulačka pro dlouhé kódování/Byte 17, Bit 3 (rozšíření) elektronická závěrka diferenciálu (XDS-PR-UG3/UG4) aktivní/instalovaný - Corner Funkce -přisvětlení mlhovkami do zatáček Jednotka 09-Centrální elektrika/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/ Byte 14, Bit 7 – rozsvěcuje se při otočení volantu i při puštění blinkru, při couvání svítí obě mlhovky. Start/Stop Našel jsem různé návody na změnu napětí, teploty, nic z toho se mi nepodařilo, nenašel jsem možnost nastavení, nemám bezpečnostní kódy na jednotku 19-Gareway ani 09-Centrální elektrika. Nakonec jsem na to šel přes jednotku 19-Gateway -> Přizpůsobení II-0A zde jít na kanál 13, není nijak popsaný/zde změna kódu 002000 na D02000. Zobrazí hodnotu (50°C místo -50°C). Dost jsem přemýšlel nad vypnutím rekuperace (řízení dobíjení baterie). Zkoušel jsem různé kombinace vypínání jednotlivých položek v Jednotce Centrální elektrika a 61-regulace baterie. Vždy to nějak fungovalo (ta posr.... rekuperace) a vyhazovalo to chybu v jednotce regulace baterie (chybné kódování). Zkusil jsem i rozpojit konektor u - pólu u baterie (do řídící jednotky kontroly akumulátoru), který je zde na různých místech několikrát zmíněn a také to vyhazovalo chybu v jednotce regulace baterie. Zatím jsem neměl odvahu vypnout v řídicích jednotkách úplně vše co se týká systému SS a rekuperace (u několika voleb je SS/rekuperace spojena do jedné položky nastavení), a nevím jestli se někdy v blízké budoucnosti odvážím. Auto je ještě v záruce a bylo dost drahé :-) . Nicméně jsem měřením zjistil, že po rozpojení konektoru u - pólu baterie, je za chodu motoru v palubní síti napětí cca 14.2 - 14,6V - při plně nabité baterii (za normálních okolností při aktivní rekuperaci tak od 12,2 až přes 15 V a baterii to udržuje na cca 12.2V). Jak jsem výše napsal zapíše se chyba v řídící jednotce regulace baterie, to však lze vyřešit kódováním. Stačí v jednotce 61-regulace baterie/Kódování 07/Kalkulačka pro dlouhé kódování/ Byte 0 zrušit zaškrtnutí bit 1 - baterie/proud snímač s LIN-Databus spojení instalovaný . Pak se chyba při rozpojeném konektoru v jednotce neobjeví. Ale pokud konektor zapojíte, je to nutno nakódovat zpět!!!! Mám to vyzkoušeno. Navíc při rozpojení konektoru se nemusí řešit S/S kódováním protože nefunguje. Auto sice nemá informace o stavu baterie, ale to ani ve starších autech, kde baterie vydrží násobně déle. Dlouhodobě mám vyzkoušeno skoro dva roky a vše bylo OK. Teď zkouším toto pořešit kódováním se zapojeným konektorem na - pólu baterie, což jsem vyčetl někde na seat fóru, kde to někdo praktikoval na Alhamabře. Tedy pouze v jednotce baterie, dlouhé kódování v byte 1 deaktivovat bit 3 - rozšířená rekuperace aktivní a v jednotce centrální elektrika, dlouhé kódování v byte 26 deaktivovat bit 2 - aktivní rekuperace instalována. Mám s tím najeto zatím tak 150 km. Nějakým způsobem dobíjení pracuje s aktuálním odběrem. Napětí v palubní síti se pohybuje od 13,5 V do 15V. Nekleslo nikdy pod těch 13,5 V, takže dobíjí pořád i když je motor v plném zátahu. K těm 15 V to stoupá při brždění motorem a při větším odběru, třeba když zapnu vyhřívání sedadel. Určitou "inteligenci" nabíjení to tedy vykazuje, ale dle mého názoru akceptovatelnou :-). Dále jsem zkusil vypnutí signalizace nezapnutí bezp. pásu, jiný způsob upozornění na nezapnutý pás, test ručiček otáčkoměru a tachometru při zapnutí klíčku.... jde to bez problémů, ale já nepoužívám. Teď už jen co bych chtěl aby se sklápěla zrcátka při zamčení auta, abych nemusel držet tlačítko DO delší dobu tak, jak je to teď. Pokud by někdo znal postup, jakým toho docílit, bych bych vděčný za každou radu. VCDS mám v češtině, je to tak nějak podivně přeloženo, takže kdo má EN, DE, tak musí asi dost přemýšlet. :-) Kdo neumí vůbec s VCDS, nedoporučuji se do toho pouštět, CARISTA je asi jistější. Zde na fóru v sekci Fabia III je ke stažení pěkný návod na práci s VCDS, doporučuji nastudovat https://wirer.sk/vcds2-2/ (tímto děkuji autorovi, dost pomohlo při pochopení fungování a základní orientaci). Pak zálohovat původní nastavení, dokumentovat všechny změny. Program vytváří i logy, kam se změny ukládají.
    1 bod
  14. Toto se mě taky stalo a nakonec jsem zjistil ze jsem měl málo utažené šrouby servorizeni do nápravnice jsou tam tři šrouby na pravé straně jeden a na levé dva. Utahovaci moment 50NM+pootočit o 90stupnu. A když to tím nebude tak dej podložky pod napravnici a bude ticho!
    1 bod
  15. Já mám páčky řazení na volantu podsvětlené ...
    -1 bodů
  16. [emoji6] Odoslané pomocou Tapatalku
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...