Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. jozzi

    jozzi

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      14 580


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 733


  3. RDMBR

    RDMBR

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 109


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 166


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 13.6.2020 ve všech sekcích

  1. Dnes poprvé naživo ? Modrá lava ji sluší??
    4 body
  2. @RDMBR tak přesně takhle bude vypadat ta moje :-)
    2 body
  3. Pár dotek LB - ten kufr opravdu velký, ta stříbrná a 18” asi nejhezčí kombinace. Polstrování i na 5.dveřích Také pěkné verze
    2 body
  4. Však to je správně, v momentě, kdy máš vyšlápnutou spojku, systém předpokládá že budeš řadit a pojedeš, proto motor nevypne. Spojka musí být uvolněná, interiér vychlazen/vytopen a delších asi 1000 věcí musí být splněno.
    2 body
  5. Problem je ten, ze to UZ je opravdu jenom blabol. Napriklad OIII je v mem pripade za poslednich 30 let zdaleka nejspolehlivejsi model. Takze pokud uz silna prohlaseni, tak i s tim B. Tedy kdy to bylo o tolik lepsi.
    2 body
  6. Mě nová Octavia neuráží ,ale těžko řeknu. "tu chci" i když si ji dovolit můžu nechci... nenašel jsem žádný důvod proč něco takového kupovat. Co to auto má a jiné ne ?? Nic. Spíš má dost věcí které nechci nebo jsou nastavené jinak než si představuju. Jestli se někomu líbí já mu to neberu ať si každý utratí svoje peníze za co chce.
    2 body
  7. Tak předpokládám , ze dotyčný myslel seznam kde a co udělat , změnit atd. Ne odkaz na to co kde kdo za kolik udělá ???
    1 bod
  8. Já uvažuji o: https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBAR7NX2LY017588 Nabízejí mi ji v Přerově taky po slevách lehce pod 700 000,- , s tím zadním stěračem se taky nějak srovnám. Dneska jsem se byl koukat a z venku je to nádherné auto. Uvnitř mi to ale přišlo "menší" než u mé aktuální O3...a ta cenovka taky bolí :-D (myšleno za 1,5 TSI v manuálu)....
    1 bod
  9. 1.6 neni na bezne jezdeni vubec problem. Spousta lidi ale mentalne tento motor nezkousne. Proto jsou ceny tam, kde jsou. Rozdil v dynamice 88kW verze prekvapive oproti treba OIII s 1.6TDI/77,81,85kW neni zasadni.
    1 bod
  10. Tak ti asi holt zbyva koupit ho v cesku.Dost se divim lidem kteri chteji za vic penez koupit OIV,ktera nema krome lepsiho volantu a laury nic extra navic a pritom stoji vic nez tyhle rocni Superby ktere jsou komfortem jinde:). Navic Supy maji za mensi penize vykonejsi motory:)..
    1 bod
  11. No, jo.....tak já to tady taky veřejně řeknu. Krásná, jednoduchá, dnes již stará OIII, budu na tebe vzpomínat. Mě se ty asijské designové křivky a některé tzv. cetky na OIV opravdu nelíbí. Asi by to chtělo návrat Kabaně přímo do Škodovky. Před mnoha a mnoha věky, když stvořil nádherný kukuč Yetiho s kulatými světly, no nebylo to krásné, když se Yeti neopičil po ostatních modelech a byl již z dálky rozeznatelný. I známý Jeremy Clarkson z Top Gearu byl z něho tehdy nadšen. Dnes abych hádal, co to ke mně vlastně z dálky jede, jestli Scala, Octavia nebo Kodiag, Karog, prostě uniformita non plus ultra.
    1 bod
  12. U RS se mi líbí přední část která je vzhledově lepší než u normální verze. Ta mě nenadchla.
    1 bod
  13. Ano pravda. Škodovka je dnes technologicky velice zaostalá. Zatímco v době O2 to byli technologičtí leadeři, tak v dnešní O4 je dost bída. Taky mi příjde, že těch technologií je zkrátka málo. O4 měla mít ještě například plně autonomní jízdu, převaděč spojitosti a mezigalaktický teleport. Navíc má málo displayů a sem tam ještě dokonce konvenční tlačítka. No zkrátka automobilový pravěk. A ještě je třeba velkohubě prohlásit, že ani ten design nenabízí, protože na základě mého subjektivního dojmu se mi Škodovky nelíbí. K ostatním bodům se ani nebudu vyjadřovat. Skoro se divím, že tu vůbec ztrácíš čas.
    1 bod
  14. Tak hotovson, za mě dobrý. Na chromování jsem se ptal, šlo by to prý jen na kov. Tak jsem to dál neřešil.
    1 bod
  15. no chcú za to 350€ to ma odrádza tak sa mi do toho moc nechce.Uvidím ako to bude jazdiť :) keď to budem mať dlhšie. Aký máš názor na chiptuning točívý moment by bol nie 200 ale 240Nm.
    1 bod
  16. Ja Karol auto ešte nemám takže presne neviem ako to je. Auto sa dnes vyrába. Tak hádam do koca mesiaca príde. Len som sa pár krát viezol tým autom pri skúšobných jazdách :)
    1 bod
  17. plánujem tiež do tohto auto s týmto motorom kupovať len 100 oktánový benzín. Predchádzajúcom modeli 1,2 PSA PURE tech som po 24000 mal už zanesené ventili lebo som tankoval 95 a škubalo mi z autom. Muselsom potom už len ten tankovať a mal som tam aj čistiacu sadu.
    1 bod
  18. Jde babička po návsi, ve vozíku televizi. Potká ji starosta: "Vezete ji do servisu matko?" "Ne, do kostela ke zpovědi, svini ulhanou!"
    1 bod
  19. Trochu zvláštní, ale proč ne, každý jsme nějaký. Když si koupíš sedmičku vína, tak z ní taky vypiješ jenom dvě deci a pak koupíš novou? Nebo to tak máš jenom s pneumatikama? Nicméně až se budeš zbavovat 5mm pneu, určitě napiš, rád si je od tebe vezmu.
    1 bod
  20. Perfektne sedi v zatackach nevim co s tim porad mate. Pokud nejezdim jak prase tak se mne v zivote nestalo, ze by mne v zatacce ustrelila guma. At je to Cina nebo Barumka
    1 bod
  21. Ve Scale (a tedy i v Kamiqu) to funguje takto: Pokud je aktivovaný, svítí zelená ikona. Pokud dochází k přibližování k okraji jízdního pruhu, svítí ikona oranžově a pokud máte výchozí nastavení, začne vibrovat volant. Pokud dojde k přiblížení až k bílé čáře, systém sám zatočí (ale neumí auto srovnat, tzn. začne se přibližovat k opačnému okraji jízdního pruhu). Tento stav trvá cca 15 vteřin. Pak následuje zvukové varování i varování v kokpitu. Pokud varování ignorujete a nepohnete s volantem následuje intenzivnější zvukové varování a varování v kokpitu. Pokud i toto varování ignorujete, systém se zcela vypne. Tedy již nezasahuje do řízení ani nevaruje. Opět se automaticky aktivuje po zásahu dořízení a překročení rychlosti 60km/h. Systém nefunguje ve vyšších rychlostech (nad 100km/h), nefunguje v řadě případů, kdy začíná levý odbočovací pruh (přerušovaná čára), obecně přerušované čáry s většími mezerami v zatáčkách, flekatá silnice, mokrá silnice, vyjeté koleje, sníh nebo písek na silnici. Automat na výchozím chování nic nemění.
    1 bod
  22. Cauky ... tak to procitam a u nas se da koupit plno techto adapteru .. proc vsichni kupuji na aliexpressu ? to zadny nefunguje pro info o DPF ?? s VAD DPF ??
    -1 bodů
  23. Uz nikdy viac ziadne ceskoslovenske produkty. Nie som kkt aby som ohrozoval rodinu a seba.
    -1 bodů
  24. Michelin dělal testy opotřebených pneumatik v porovnání s konkurencí . Samozřejmě se jim to hodilo ukázat ,že jejich pneumatiky mají při opotřebení pořád dobré vlastnosti o proti konkurenci , protože některé značky pneumatiky mají opravdu o hodně jiné vlastnosti hlavně za mokra při opotřebení než když jsou nové a ty testují všichni. Edit: hlavně pneu značek noname ... Čína a podobně to byla katastrofa. Jsi se měl rovnou zeptat kluků přímo od Michelinu. Dělají si vlastní testy produktů od konkurence a určitě by jsi se i nějakou zajímavou Story dozvěděl.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...