Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Patrik1971

    Patrik1971

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      3 137


  2. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      7 288


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      16 938


  4. DušanV

    DušanV

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 591


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.1.2021 ve všech sekcích

  1. Jj, to vlákno jsem tam zakladal ja a dodnes nechápu k čemu je to dobré. Vlastně jsem to jednou využil k vystrikani letní kapaliny aniž bych drbal stěrače. ;-)
    2 body
  2. Tak 5.dveře vyměněny 👍 od 4.ledna auto v servisu, 6. dorazily nové dveře, týden v lakovně, 15.ledna hotovo. Teda ještě nemám spojler, prý dorazil nějaký zdeformovaný tak čekám na nový. Musela být vyměněna i kamera. Jen mohl být nápis Škoda v černé barvě, Superb a 4x4 se lepí trochu někam jinam, ale to už jsou detaily.
    2 body
  3. Ahoj, posílám fotky jak jsem sliboval. Je to tento malý konektor na baterii. Doporučuji po odpojení něčím omotat, olepit aby se nešpinil a semtam zapojit, aby se stáhly aktualizace systému.
    1 bod
  4. To KT 22/2014 znamená výrobu auta od 22. týdne roku 2014, tedy chápu to tak, že máš auto z roku výroby 2013 a tím pádem máš mít převodový olej G 052 171 A2, pokud tedy máš 6-ti stupňovou převodovku. Jinak v autorizovaném servise určitě mají možnost se dle VIN auta dozvědět, jaký předepsaný převodový olej tam je potřeba, ale jestli to tam opravdu lijí, nebo tam lijí něco co mají zrovna na skladě, tak to je ve hvězdách. Pokud Ti tam dávali cca těch 2.2 l oleje, tak by si měl mít naúčtováno přesně tohle množství, pokud tam budeš mít naúčtováno 3 litry, tak jedině, že Ti to plnili z jednolitrových obalů, no a pak by si měl dostat ten zbytek oleje domů. Pokud si nic nedostal a účtovali 3 litry, tak je to špatně. Ta cena těch cca 2000-2500,- Kč může být OK za ten olej G 052 171 A2 a za práci.
    1 bod
  5. Dnes jsem objevil v sekci Kamiq funkci nebo chybu o které jsem netušil. Pokud odemknete auto a nezapnete zapalování, jsou funkční ostřikovače bez spuštění stěračů, vyzkoušeno a je to tak. Nechtěl jsem kvůli tomu zakládat vlákno.
    1 bod
  6. Já mám MR18 a řazení zpátečky je zmáčknout a dozadu...
    1 bod
  7. Čas na to mám, rád se rypu v autech a hold tohle mám místo sezení u PC ... Olej měním vždy po zimě protože sem tam jezdím kratší trasy a hold dostává se mi část benzínu do oleje ale to tu rozepisovat nebudu protože na to je jiné téma ... @DušanV zatím spokojenost má to rozmezí tuším od 20 do 200NM s tím že ukazuje už od 0.1NM což je velká výhoda za tu cenu je to prima hračka, má to paměť na 10 různých momentů s tím že až se blíží k té hranici tak to akusticky upozorňuje
    1 bod
  8. Nejde a nepůjde, pokud to nebylo funkční už od začátku. Tzn. pokud nemáš MIB3, tak to bez přídavného dongle nerozchodíš.
    1 bod
  9. No já jsem asi taky stará škola, ale zrovna ty svíčky u své bývalé 1.2 Tsi jsem řešil a měnil poprvé až v cca 50.000 km a rozhodně by těch předepsaných 60.000 km daly. Jinak třeba olej měním po cca 10.000 km, u filtrů taky zkracuji předepsané intervaly, ale zrovna těm svíčkám prostě z nabyté zkušenosti věřím. Léta u nich většinově dojíždím výměnu až po předepsaný interval a nikdy žádný problém. No ale každý se k tomu stavíme po svém. :-). Navíc, dnes již spíše řeším má bolavá záda a tak bohužel se do nějaké "přehnané" údržby už moc nehrnu. I ta pouhá výměna oleje a ležení pod autem mě způsobuje pomalu třídenní nevyspání, ale raději to překousnu, než to dávat do servisu. Servisy mě několikrát škaredě zklamaly a tak i když kolikrát se skřípěním zubů si to raději dělám sám. Není to o penězích, je to o vzájemné důvěře, nebo nedůvěře, asi jsem antiservisní paranoik.
    1 bod
  10. Tak, tak... Ja mením sviečky po 30 000km...
    1 bod
  11. Ano pokud kolega řeší 0,2 a nechává svíčky až na limit? Jsem stará škola a nikdo mě nepřesvědčí že je správně 60 tis., atd., jako olej, filtry a další nesmyslné prodloužené lhůty.
    1 bod
  12. No on to holt má každý u svého/svých aut jinak. Někdo řeší i tu zvýšenou spotřebu o 0.2 l, prostě protože ho to baví, jiný nemá na to čas, nebo to je mu šumafuk, každý jsme jinej. Taky jsem dříve řešil u svého auta úplně všechno, prostě byl jsem mladý a řešil jsem tehdá jen ženské, auta, pivo, zábavy a těm věcem jsem se věnoval opravdu podrobně a do hloubky. :-) Jinak chtěl jsem se @hardba zeptat, jakou máš zkušenost s tím momentovým digitálním adaptérem a co je to za značku a jaký to má rozsah v Nm?
    1 bod
  13. Je to tady napsáno už nejmíň tisíckrát stejně jako v návodu k obsluze. Připojíš, nastaví čas, poř. dorazy oken a jedeš. Možná budou nějakou dobu svítit kontrolky. Pokud nezhasnou - servis. To se ale asi nestane.
    1 bod
  14. @titanius doporučil bych nějaké odborníky co se tím zabývají - dělají odhlučnění, výměny repro, dodání nového zesilovače + ekvalizéru a nastavení. Určitě by ti poradili. Třeba ahifi.cz nebo carmedia.cz.
    1 bod
  15. Si to dohodnite cez SS ....
    1 bod
  16. A napriklad na erwin take nieco nie je?
    1 bod
  17. Se Superbem 1.5 TSI DSG ve výbavě ambition doplněné o paket Ambition Plus a navigaci Amundsen jezdím od srpna 2020, dosud najeto 27 tis. km. Jezdím v drtivé většině případů sám, jen s osobními zavazadly, kombinace město / dálnice, okresky minimálně. Co hodnotím kladně: ticho & pohodlí podstatně lepší sladění motoru a převodovky oproti 2.0 TDI s nímž jsem jezdil předtím (méně cukání a škubání, plynulejší rozjezdy z místa) velmi rozumná spotřeba (dlouhodobý průměr dle výkazu spotřeby 6,08 litru / 100 km příznivá pořizovací cena a sazba pojištění adaptivní tempomat (až na drobný zápor uvedený níže) Co hodnotím záporně: nesmyslně ukazující palivoměr - natankuji plnou nádrž (do prvního cvaknutí tankovací pistole), ujedu 150-200 km, ručička palivoměru se nehne, stále ukazuje plnou; poté co ujedu od natankování 700 - 800 km ukazuje palivoměr stále cca polovinu nádrže a za dalších 300 - 400 km spadne k rezervě. Hladové oko naštěstí funguje spolehlivě, viset bez benzinu jsem nikde nezůstal. za hustého deště nebo sněžení často dojde ke znečištění senzoru adaptivního tempomatu, objeví se chybová hláška a tempomat přestane fungovat. Bohužel nelze přepnout z adaptivního na neadaptivní režim, musí se buď zastavit a očistit senzor, nebo přepnout tempomat na omezovač rychlosti a stát celou cestu na plynu spotřeba oleje cca 0,5 litru na 20 tis. km Celkově vzato je Superb 1.5 TSI DSG přijatelným autem na každodenní použití, které mne ničím zásadním neštve. A to považuji za dobrý výsledek.
    1 bod
  18. Chapem nespokojnost,sklamanie a rozcarovanie,ved kazdy chce dostat to,co si za svoje peniaze kupil a vykladal....ale zaraza ma tu dost casto sa opakujuca vec....to je fakt bezdrotove pripojenie,connecty,zrkadlenia a podobne moderne blbiny dovodom na vyber vozidla? Asi som uz stary,ale je to stale auto a u neho ma zaujimaju uplne ine parametre a kriteria. Drzim Vam palce a pevne nervy prajem,ale predpokladam,ze oficialne cez Skodu mate smolu a nic nevyriesite ani nevyreklamujete. Mozno opat priestor pre upravcov typu Ferda25,ktory Vas s tym snad dokaze pomoct.
    1 bod
  19. No já taky raději koupil O3 s pár km. O4 ani zadarmo...
    1 bod
  20. Dnes jsem byl u dealera projet skladovou Octavii 3, bavili jsme se i o 4ce. Potvrdil mi ze to je jeste porad hruza a hruza to taky zustane jeste dlouhou dobu. Sam rikal ze lidi odrazuje od toho si to koupit, ale pry jsou takovi co do toho stejne jdou. Dle jeho slov to nevypada ze by to behem jednoho roku melo vsechno vyresit. No jestli si ted nejake auto koupim tak to urcite nebude 4ka.
    1 bod
  21. Diky! Prozatim jsme v najmu ale chteli bychom ho pripadne koupit jen majitel zatim nechce 🤣 domecek je to uplne bezny bungalov ale ta garaz 😍 to je splneny sen!
    1 bod
  22. Strasne me stve ze jsem musel po dlouhe dobe vynechat sraz z duvodu stehovani... Vikend byl masakr najezdil jsem asi 1000km 🚐 ale od nedele bydlime!
    1 bod
  23. Je to přesně naopak, dříve se AC kompresor zapínal elmag. spojkou jen při požadavku na chlazení, dnes se (tuším již od Fabie 2, se kterou se to dokonce zátěžově testovalo kdysi v Údolí smrti v Kalifornii) používá spojitá regulace výkonu kompresoru (nějak se myslím mění jeho pracovní objem - to budou vědět ti informovanější), který je stále připojen, stále se točí. To mj. vylučuje značně poruchovou spínací spojku kompresoru. K tomu co psal @Lancelot výše bych dodal, že nejen u elektromobilů, ale i u jiných aut se čím dále více prosazuje elektrický (ne elektronický) pohon AC, což má mj. výhodu možnosti její činnost i bez nastartovaného spalovacího motoru.
    1 bod
  24. nevieš nikdy kedy sa to zíde ... ....trebárs pre fórum
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...