Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI 132 kW RS


mira

Doporučené příspěvky

tak když si to tady čtu je to docela zajímavé.... s těma brzdama to mám zřejmě stené na zadní nápravě...kotouče jsou nerovné, mají rýhy a při brzdění jsou velice hlučné... A popravdě ani mě nenapadlo to reklamovat :D olej již je u mě v "pořádku" je to sice nad normou ale v pohodě, to mi bylo řečeno ve škoda auto. jinak to cukání pocituji jen teď v zimě a tak cca minutu od startování... po sešlapnutí plynu ať je více otáček se to ale srovná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravim. Som tu novy ale neda mi a prispejem aj ja svojimi skusenostami s fabiou RS. Kupoval som ju ako predvadzacie vozidlo s 15000 km v plnej vybave s predlzenou zarukou na 4 roky a za cenu ktorej sa nedalo odolat. Momentalne mam najazdenych priblizne 40000 km a musim povedat ze som maximalne spokojny. Jediny problem co som mal bola spotreba oleja cca 0,5l / 1000 km co som vyriesil vymenou oleja inej znacky (Castrol uz nikdy viac). Od vtedy mam pokoj. 10000 km a ani 1dcl oleja nezmizlo. A este v ramci zvolavacej akcie mi boli menene vyhrievane sedadla respektive vlozky v sedadlach. To je tak asi vsetko. Auto slape ako hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked som to kupil tak tam bol Castrol 5W30. Teraz som dal Valvoline synpower 5W40. Valvoline som daval do vsetkych aut ktore som mal a nikdy som nemal problem so spotrebou oleja. Proste ten Castrol tym motorom nejako chuti. Citat servisaka z autorizovaneho servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že ten rozdiel tu bude skôr v tom, že si zmenil viskozitu. Zároveň si tiež kontroluj aj vôňu oleja, aby sa ti náhodou nestalo to, že ubúdajúci olej ti náhodou nahradzuje palivo. Nechcem ťa strašiť, ale sú aj také kúsky a je to dosť nepríjemné, lebo ťažko sa to reklamuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V podstate ano. Zabezpecil som pri vyssich teplotach, respektive zatazi, lepsiu schopnost mazat. Tieto motory to potrebuju pretoze na oske turba sa olej zvykne velmi rychlo prepalovat a tak straca mazaciu schopnost. Olej zatial vonia olejevo. Priebezne to kontrolujem. Uz som o tom pocul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zhodou okolností Magnatec je jeden z olejov na ktorý takmer na každom fóre nájdem nejakú zlú referenciu. Niekto sa sťažuje iba na zlý zvukový prejav, niekomu sa s ním zanáša motor a u niekoho odišiel motor práve s týmto olejom. Treba to brať s rezervou, lebo je to rozšírený olej, ale je na zamyslenie, že prečo sa stále pravidelne objavujú nejaké sťažnosti práve na tento olej. Nie na iné značky, dokonca vrámci Castrolu ani nie na EDGE, alebo radu Professional, vždy iba ten Magnatec. Keď už Castrol, tak by som pre istotu zobral radšej EDGE, alebo Professional, hlavne RS-ka. Tiež je na zamyslenie, že prečo Castrol vyrába 7 (!) rôznych olejov s rovnakým schválením (VW 502.00) aj viskozitou (5W-40) v cenovom rozpätí 7-9 € za liter.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tých videí tam majú viac. Čo mňa ale zaujalo nie je ani samotný výkon, ale to, že to auto má točák 435 Nm a pritom 7°DSG prevodovku (ktorá je dimenzovaná iba pre krútiaci moment do 250 Nm), a ako čerešnička na torte, naprogramovali aj funkčný Launch Control. Ten soft by som do svojej prevodovky chcel aj ja. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podľa mňa je určite nejakým spôsobom upravená a to vidím prvý krát kto sa pustil do úpravy 7°DSG, keď aj niekto robí takéto úpravy tak tam radšej vymení prevodovku za 6°DSG ako je napr v Golf R a tú radšej upravia.

 

Náhodou nevyhodili s toho motora kompresor ??

 

EDIT: pozrel som si viac videi a podľa všetkého ho tam nechali ale ta prevodovka s tým Launch Controlom radi jak besna.

Editováno: , autor: marfan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten launch control si myslím, není tak těžké dodělat, i když nevím jak  :D . Ale kdysi dávno jsem zkoušel předváděcí Fabii RS a ta ho měla, ale byla to jedna z prvních, auto bez značek na jedné akci škodovky.. Spíš je ale šílené opravdu takový točivý moment hnát přes 7°DSG, bez zásadních uprav si myslím, že to není dlouhodobě možné. Je dimenzovaná tak aby vydržela do těch 250 Nm všechno, víc moc ne..Je dělaná co nejlehčí..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze pani,

 

zas auto v servise ... vymena celeho motora, dakeho serva a este nieco robili znova s DSG (tiez tam nieco menili) + vymena akehosi ramu sedacky ... opat sa mi potvrdilo to, ze tento motor uz nechcem ani do kosacky !

 

teraz uz by to malo byt ok, auto je v podstate ako nove. avsak moja nechut po tejto stranke k tomuto motoru a autu prerastla do dost znacnych rozmerov ...

 

... na druhej strane ... auto je v servise uz 3  tyzden a ked mam pravdu povedat ... strasne mi uz chyba. vozit sa v tom je celkom zabava :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový motor? Na jednej strane to naserie, na druhej ale poteší. Nový motor je predsa nový motor, takže ak už bude v poriadku, tak budeš mať o niečo dlhšiu životnosť auta. K dokonalosti chýba už iba to, aby podľa nájazdu motora platila aj záruka, ale to už by som asi chcel priveľa. :-)

P.s.: Dostaneš už ten novší inovovaný motor, alebo tam dajú taký istý aký bol?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nový motor? Na jednej strane to naserie, na druhej ale poteší. Nový motor je predsa nový motor, takže ak už bude v poriadku, tak budeš mať o niečo dlhšiu životnosť auta. K dokonalosti chýba už iba to, aby podľa nájazdu motora platila aj záruka, ale to už by som asi chcel priveľa. :-)

P.s.: Dostaneš už ten novší inovovaný motor, alebo tam dajú taký istý aký bol?

netusim ale dufam, ze novsi ... popytam sa na to a dam vediet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

Ahoj.

Koukám po této motorizaci s minimálním nájezdem.

Bojím se ale ceny servisu. Fabii chci jako druhé auto na léto a tak..Hlavní auto mám YETI 4x4 2.0 TDI 2016.

Jaký servis tam na mě může vyskočit? Jaký rozdíl v ceně servisu můžu očekávat oproti NE-RS škodovkám?

Jde mi o to jestli jsou třeba brzdy o hodně dražší...a tak..

Na co si mám dát při koupě ojeté FABIA RS TSI dávat pozor?

Kdyby prodávali FABII RS III tak bych asi šel do ní..ale bohužel.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia RS má rovnaké brzdy napr aj ako Fabia 1.2TSI 77kw. 288mm v predu  takže rozdiel oproti normálnej fabie v tomto smere nebude. Horšie to bude asi skôr z motorom a prevodovkou. Keďže nemám skúsenosť s touto motorizáciou ale niečo som o nej počítal tak. 

 

Treba sledovať u motoru spotrebu oleja čo je jeho asi najväčší problém. A meniť pravidelne olej v prevodovke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...