Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahojte,

v poslednom čase som si všimol na svojej Fabii, vždy po naštartovaní a len na prvom rozjazde pri 17 km/h tam dva-krat niečo trosku cvakne, po zastaveni a znova rozjazd nič, a spraví to len vždy prvý krát po naštartovaní a v prvom rozjazde. Fabia má aj ESP tak neviem či to má vplyv. To cvaknutie nie je počuť vonku iba vo vnútri vozidla, a zvuk ide z dvoch strán ako keby od predných kolies. Nestretol sa niekto s takýmto cvakaním ......... Ďakujem za každú odpoveď.

Vloženo

V návode sa vo vzťahu k ABS na strane 138 píše: "Pri dosiahnutí rýchlosti okolo 20km/h sa uskutočňuje automatická kontrola, pri ktorej môžete počuť asi 1s hluk z čerpadla."

Vloženo

mám tiež TSI ESP, počujem to iba ak chcem a mám vypnuté rádio, na fóre sa píše o kontrole ABS

Uff, som čítal manuál a som si to nepamätal, ak je to len kontrola tak je to pohodka, ale som skušal to cvakanie v 63kW verzii bez ESP a tam to nerobilo, a ak to cvakne tak to trosku kopne do brzdového pedálu.

Vloženo (editace)

podle mě se vám po rozjezdu zamče víko kufru. Zastav a řekni někomu at si tam něco dá :-) Ale je možna i ta kontrola ABS i když se mě to moc nezda. Viděl bych to na ten zámek

Editováno: , autor: David C3
Vloženo

Žádné víko kufru, to cvakání je kontrola jednotky ABS. Zvuk vychází někde z prostoru řidičových nohou. Dělá to i Fabie I s ABS, akorát, že u ní je to o dost tišší.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Vloženo

To pozor ten kufr se opravdu zamiká při cca 20km/hod, a při otevření bočních dveří se opět odemkne zjistli jsem to když se manželka nemohla dostat do kufru když jsem přijel u marketu ke vchodu.

Vloženo

Neřekl bych, že by to dělal kufr. Ten se "zablokoval" po rozjezdu i u FI. Vzhledem k tomu, že otvírání kufru je zajištěno elektricky (zvenku je na víku pouze spínač, a ne mechanický zámek), tak stačí když řídící jednotka prostě nedovolí ten kufr otevřít (odpojením/ignorováním signálu spínače).

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Neřekl bych, že by to dělal kufr. Ten se "zablokoval" po rozjezdu i u FI. Vzhledem k tomu, že otvírání kufru je zajištěno elektricky (zvenku je na víku pouze spínač, a ne mechanický zámek), tak stačí když řídící jednotka prostě nedovolí ten kufr otevřít (odpojením/ignorováním signálu spínače).

To nie je cvaknutie zo zadu, ale to je počuť z dvoch miest pod prístrojovou doskou aj z Lavej a Pravej strany a len v kabine auta, vonku to nie je počuť ani pri otvorenej kapote, len nechápem prečo to niekomu necvaka a niekomu áno, ale asi priplatkovím ESP to nebude.

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...