lukino200 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Nevim no..uvidime....dolil sem zas na risku max tak sem zvědavej...achjo.....asi půjde z domu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandisan Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 a neukapává ti to někde? kapka ke kapce a je z toho najednou litr. Já dolil za těch 3,5 roku 1x max. 2x. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Uvidím jak bude nebo nebude ubejvat dál.....něco jinýho se mi kupovat nechce...... ale nikde to neteče co sem koukal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 20. Září 2014 Sdílet Vloženo 20. Září 2014 Jak to mate kluci s fridexem..ja před měsicem doléval a teď sem zase asi půl centimetru pod riskou max..zas ubylo To, že Ti ubyde studená kapalina z max. pod max. je normální, ohřevem kapalina zvětšuje objem a přebytečné množství se automaticky odpustí tlakovým ventilem (ten má samozřejmě nějaké funkční - tlakové tolerance), aby uzavřený systém nebyl přetlakován a měl optimální pracovní tlak. Takže vychladlá kapalina bude zase někde mezi max. a min. (dle těch tolerancí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Takže když doleju na max za studena a za studena pak tam je zase miň je normalni teda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Kdyby to utíkalo přes víčko, tak je to potečené. Ovšem teoreticky dochází na ložisku turba, možná nejteplejší části k odparu a pak se voda ztrácí.I návody říkají, že nestačí pouze dolévat není-li zřejmý únik přes hadice. Indikuje to větší problém. Pokud to servis nezjistil, vyměň ho a jeď "jinam". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Finley Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Takže když doleju na max za studena a za studena pak tam je zase miň je normalni teda? Když to "míň" se poté již dlouhodobě! nemění, tj. zůstává mezi max. a min., tak ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Jj zatim sem to pod minimem neměl..většinou přesně na středu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 No a je to.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Děkuji za vysvětleni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seal Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Zjistil jsem obdobný problém u Rapid (2013) 1,2 TSI - ztrácí se voda. Už jsem objevil i 2 cm pod min. Dle mého názoru to normální není. Může to být tedy čerpadlem nebo čím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 (editace) Mě utekly za cca 1,5 roku a 25tkm nějak asi ty 2 cm. Asi je to normální u nového auta. Tak jsem doplnil a od té doby pořád stejná hladina. Podle nejnovějších doporučení z podzimní technické konference ŠA (někde to tu je ke stažení ) doporučeno doplnit destilkou, ne obyčejnou vodou. Editováno: 9. leden 2016, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 10. leden 2019 Sdílet Vloženo 10. leden 2019 V 5. 6. 2011 na 14:35, David C3 napsal: Môj príspevok vložím tu. Hádam ma Pawouk nezablokuje :-) Dneska som si bol prevziať od svojho garáž majstra moje auto fabia combi II, 1,2 tsi/63kw/CBZA/ ročník 5/2010. V poslednej dobe som zaregistroval také hrkotanie, alebo pazvuk v oblasti rozvodového mechanizmu motora. Najskôr som si myslel, že ide o nejakú kladku. Neskôr sa mi však začala strácať chladiaca kvapalina z nádržky/cca. 2 cm. po jazde na 40 km./. Pod autom nebol viditeľný únik chladiacej kvapaliny. Začal som mať podozrenie na vodnú pumpu, ktorá pravdepodobne odišla :-). Neskôr sme si všimli, že chladiaca kvapalina uniká pri zapnutom motore cez spomínanú vodnú pumpu- 03F 121 004B. Táto vodná pumpa vydržala 145 800 km. Pohybová časť je vylagovaná. Pravdepodobne vnútorne ložisko odišlo(nemal som to rozobraté. Asi tam je ložisko :-)) Ako náhradu som tam dal, teda mechanik ,,hepu"- vodnú pumpu. Hádam vydrží čo najdlhsie. Možno tento príspevok niekomu pomôže, pri probléme s tratiacou sa chladiacou kvapalinou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.