Květen 21, 201411 r Je to taková mula mezi R a OIII, nevím no, jestli to teda zabijou klikama co má OIII tak nevím tedaPodívej se pořádně na fotky zepředu a zezadu a v bočním profilu ty kliky z OIII rázem uvidíš.
Květen 21, 201411 r Já mám takovej pocit, že se škodováci nechávali slyšet, že F3 bude mít velmi netradiční zadek. Já na tom teda nic moc netradičního nevidím. Tvar světel nejspíš falešnej nebude, když je tam i viditelný C prosvícení. No zatím mi to připadá jako taková šiřší a hranatější F2.
Květen 21, 201411 r Ja mám zo SME.sk informáciu že MQB bude tak neviem. Sú tam aj foto http://auto.sme.sk/c/7209886/pozrite-si-prve-fotky-novej-skody-fabia.html
Květen 21, 201411 r Jestli do fabi III VW plánuje new motory EA211, tak je bez změny platformy pod kapotu nedostane...
Květen 21, 201411 r zadek - ten previs - ala vision C predne svetla podla mna detto v style ako vision C mne to vcelku pride ako facelift FII, nevidim v tom nic sirsie a nizsie .. ako ohlasovali skodovaci ... a zas male kolecka obrovska masa plechu a tym vykrivenim spodnej hrany zadnych dveri bocnych .. este umocnuju pocit malickych koliesok palubovku by som tie cakal v dizajne ala Rapid / octavia .. Upraveno Květen 21, 201411 r od LUKY-007
Květen 21, 201411 r Co je ale přímo hnusný (a to vidím i teď skrze to maskování) je ta základní varianta předních světel. Je to takový prázdný a bez výrazu, když tam není ta čočka. Nelíbí se mně to ani na současný Fabii/Octavii/Yetim.
Květen 21, 201411 r osobne som viac zvedavý aká bude Fabia Combi, pretože na prvých renderoch ako by mala vyzerať tak to bola zmenšenina VW Golf Variant zo vzhladom Rapidu a to sa mi celkom páčilo. Mohla by konečne dostať Xenony aj za príplatok.
Květen 21, 201411 r Platforma by měla být původní a zřejmě s malými úpravami třeba pro upevnění motoru atp.
Květen 22, 201411 r Jestli do fabi III VW plánuje new motory EA211, tak je bez změny platformy pod kapotu nedostane... Stačí ak použijú to, čo už roky používa aktuálne Polo a Ibiza. Aktuálne Polo po poslednom FL už používa aj motory EA211, a dokonca aj s výkonom 110 koní, tak možno dajú toto namiesto MQB. Uvidíme.
Květen 22, 201411 r Upřímě jsem čekal, že se zopakuje něco jako když po felicii přišla první Fabia. Ale to byla jiná doba, Škoda se drala nahoru a mohla si v rámci koncernu dovolit daleko víc. Pamatuji si na mého strejdu - hrdého novopečeného majitele VW Polo (toho technicky shodného s FI) jak užasle zíral na provedení interiíru (ambiente) - měkčené plasty, čalounění... To Polo nemělo. Pak si s tím i - poprvé s fabií 1.4mpi - sjel a proti jeho HTP 40kw se zapnutou klimou jen chválil. No jo ty doby jsou už asi pryč. Dnes už se holt nestaví bytelná auta na věky s nezničitelnými motory. Ale stále pevně věřím, že v rámci třídy bude FIII jistě celkovou kvalitou (pokud se povedou nová TSI) čnít vysoko nad konkurenci z itálie, francie, z východu...
Květen 22, 201411 r Však jo - protože to, co používá jako platformu aktuálně vyráběná F II, se pro montáž nejnovějších agregátů použít nedá - aspoň ne bez radikálních úprav. Jenže z různejch stran zaznívají odlišný informace, jeden zdroj tvrdí, že F III bude na totožný platformě jako F II a tudíž de facto i shodný s F I (zcela zjevně v rozporu s tvrzením koncernu), další pramen uvádí pro F III rovnou novou platformu MQB, třetí zdroj informuje, že fábule ve III.gen. konečně dostane platformu shodnou s Polem neboli nebude to ještě MQB, ale bude to modernější než současná verze atd. Myslím že ten přechod na "spodek ze současnýho Pola" je nejpravdivější info - ostatně nechme se překvapit, už to nebude trvat dlouho a "trojka" bude na saloonech...
Květen 22, 201411 r A hlavne to väčšina z nás asi nebude riešiť, lebo ešte dlho budeme jazdiť s F1/F2. Upraveno Květen 22, 201411 r od e1.
Květen 22, 201411 r http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-0ja-/ak_aktual.aspx?c=A140521_152255_ak_aktual_fdv#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=clanek-box Další z mnoha článků o nové FIII, zajímalo by mě kde berou jistotu s tou MQB platformou. Podle fotek s dlouhým předním převisem bych si vsadil na PQ25.
Květen 22, 201411 r Stejně je platforma jedno, teda aspoň 80% lidem co si to půjdou koupit, bude je zajímat barva, spotřeba a jestli to má rádio
Květen 22, 201411 r Rozměry FIII dle Aktuálně .cz: šířka 1682 (jako Polo), výška 1468 http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/nova-skoda-fabia-2014/r~f8338b10e0f911e38a88002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=autabox&utm_campaign=B&utm_term=position-0 Vzhledem k tomu, že délka má být "do čtyř metrů" jsem zvědavý kde vezmou ten slibovaný 350l kufr a zachovají stejný prostor pro cestující.. Upraveno Květen 22, 201411 r od Olda47
Květen 22, 201411 r Ano, někde jsem četl, že 350L objem kufru je bez rezervy, tedy to počítají i s místem pro rezervu, už to tak je počítá i u F2
Květen 26, 201411 r http://www.novinky.cz/auto/337383-nova-fabia-na-dosud-nejlepsich-spionaznich-fotografiich.html
Květen 26, 201411 r Zatim teda vyslovene zklamani, neprijde mi to o moc lepsi nez F2, nicmene je stale mozne, ze az z toho oddelaji vsechno to maskovani, tak to bude uplne jine auto.
Květen 26, 201411 r Sice těžký maskování, ale stejně z toho mám pocit, že Kabaň zase dělal zbytečnýho machra. Stejně jako u OIII, na který taky nic moc k pokoukání není. V každém případě je dobře, že už spustili marketingovou kampaň :-)
Květen 26, 201411 r http://www.autoforum.cz/bleskovky/skoda-fabia-2015-nova-generace-uz-korzuje-po-cesku-s-mensi-kamuflazi/
Květen 26, 201411 r Prijde mi to, ze je to Polo s rovnou strechou (vice mista nad hlavou) a s maskou Rapida.
Květen 26, 201411 r Zase bez nápadu,fabii 1 jsem mněl ale všechny škodovky jsou na jedno kopyto,Z daveceti metrů nepoznate jestli je to rapid,octa atd.Proč nevyrobí auto s nějakou idividualitou,fakt otřes,
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.