Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

KubinoPv: Mna by zaujima jedna vec ohladom F3 combi.

Mna sklamal priestor vzadu na sedackach u F3 combi. Naozaj F2 combi bola lepsia vzadu ako F3. Zase sa Skoda nepoucila s O1, kde mysleli, ze kufor je nadovsetko, tak sa zda aj u F3. Nadrzaka ubrali miesta vzadu cestujucim len nech je kufor megalomansky................. Ako toto vminaju zakaznici (majitelia starsich Fabii)

 

p.s.: Pre mna sklamanie.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KubinoPv: Mna by zaujima jedna vec ohladom F3 combi.

Mna sklamal priestor vzadu na sedackach u F3 combi. Naozaj F2 combi bola lepsia vzadu ako F3. Zase sa Skoda nepoucila s O1, kde mysleli, ze kufor je nadovsetko, tak sa zda aj u F3. Nadrzaka ubrali miesta vzadu cestujucim len nech je kufor megalomansky................. Ako toto vminaju zakaznici (majitelia starsich Fabii)

 

p.s.: Pre mna sklamanie.......

 

 

Myslím, že se na to díváš špatně. Škoda se poučila u OI, proto nabídla Rapida s velkým kufrem i místem vzadu, nabídla Rapida Spaceback s velkým místem vzadu a nabídla FIII Combi, která má méně místa vzadu a velký kufr. Já jezdím z 90% případů sám, max. ve dvou a spíše než místo vzadu mne zajímá kufr kvůli nákupům a třeba cestám do bikeparků (kolo na střechu, vybavení do kufru).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě filozofie ŠA oslovuje a  vyhovuje, proto sem docházím a čtu veškeré příspěvky. Upřednostním větší kufr nad místem vzadu, páč u auta častěji použiji kufr, než převoz pasažérů. Moje FII i VW Polo mě na dovolenou s rodinou 2+1 nebo 4 dospělí pokaždé bez problémů dovezli a s místem nemám problém. Proto směle a neochvějně tvrdím, že i krátká F může být rodinným autem, přestože v práci jezdím s OII Combi pouze sám a natolik zásadní rozdíl fakt necítím a třeba mě za živa ukamenujte! Kdo má opačně preference nebo je jen zhýčkaný, pak zvolí jiný model nebo značku, jeho volba! Žabomyší války o značku neřeším, ačkoliv po přečtení dopisu Vošického, se mi chce zvracet. Jde totiž jen o můj prospěch a potěšení a pokud zvolím koncernový vůz, je to jen moje volba, kterou si nedám vzít, ale nebudu kvůli tomu kastrovat konkurenci nebo jiné názory. Prostě design a ergonomie koncernu je mi bližší a nemám potřebu, chuť, čas ani důvod to komukoliv vyvracet nebo vnucovat. Fórum mě v mnoha věcech obohatil o plno zkušeností z praxe, proto to tak prosím nechte a odprostěte se od názorového ega, zvlášť, když to do této sekce nepatří, jako můj příspěvek. Pojďte zpět k FIII, ok.

Editováno: , autor: fufal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá smysl, význam ani účel někomu něco zazlívat, vyčítat nebo ospravedlňovat. Snad má každý svůj rozum a je mentálně způsobilý. Ať si každý vybere podle sebe, případně dá na něčí doporučení nebo rady, ale nemůže přece kvůli tomu oponovat opačnému názoru. Ten nechť vyhodnotí, případně vnitřně zatratí, ale není nutné o tom psát celé slohy příspěvků!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty příplatky (černý kola, panorama, Style Advance) už tam nepřináší téměř žádnou užitnou hodnotu navíc

 

Já  bych třeba auto bez panoramatické střechy nechtěl. Jestli chceš srovnávat, srovnej OIII s Kessy, Climatronicem, panoramou. Jestli nechceš uvedené prvky, tak srovnávej cenu Fabie bez těch prvků. Každej ať si koupí co chce. Navážet se tupě do ceny auta v okamžiku, kdy má výbavu neporovnatelně bohatší než o třídu vyšší alternativa je blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřebu, průměrnou ovlivňuje spousta faktorů a tudíž je zbytečné ji paušalizovat. Předváděčky, nezajeté mají při předváděcím a městském režimu kolem sedmi. První klienti jezdí kolem 5,7. Ale jsou tu i tací co ještě se starým TSI v Rapidu jezdí za 5,1 a já v Roomovi jezdil za 6,3. A teď s Yetim ještě malinko víc, ovšem to je zima, dynamičtější jízda,více města, nebo přesunů po dálnici a těžší auto. .

Jasný to chápu,když se to motá mezi 5-6l tak to jde,bo mně ta 1.4 u fabie 1 byla žravá,mám stále stejný styl jízdy a s tím co teď mám jsem na tom o hodně lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ale ono se taky nemůže říci po městě mě to žere jen 6L že, taky něco jinýho když pojedu po Olomouci, po 4 proudovce pomalu pořád 50kmh z jednoho konce na druhej a defakto mám zařazenou pořád čtverku, něco jinýho se jít zamotat třeba do takovýho Kroměříže, nebo menšího 50tis města kde se jezdí pomalu na trojku, dvojku, to už je pak spotřeba i 8L to je jasná. :)

 

Vorlajz: Tsi má už 66KW, ta 63KW je EA111 verze, tu bych asi nechtěl, v Octávce jsem viděl právě motory 77KW EA111 kompletně vyměněny, bylo to i na tipcars, kde bylo v popisu "celý motor vyměněn". :)

Editováno: , autor: Pitrsman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost mě zajímá jak si vedou nové TSI ohledně spotřeby... Já například jezdím s HTP po městě a dost krátké trasy průměrně 7-8l s tím, že to občas někde protáhnu :) Naopak na dálku při dobré trati není problém 5l s horší tratí, nebo rychlejší jízdou to jde na 6-7l... O nové fábii dost přemýšlím a zajímá mě hlavně o kolik by šla spotřeba cca dolu? Co jsem jel 2x předváděčkou fabie, tak 1x to byla 66kW a ta mi přišla, že jela za hodně, zato druhá 81kW jela za málo :) ale těžko hodnotit po 15km jízdy :D Ona celkově mě ta 66kW dost zklamala, protože vlivem strašně dlouhé převodovky mi to přišlo línější, než HTP (do rychlosti asi 80km/h) :D

Editováno: , autor: Aleš Veigend
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubino... jaká je zatím nejprodávanější motorizace... chci si Fábii vyzkoušet na víkend a přemýšlím, co mám chtít za motorizaci... samozřejmě nevím, jestli nebude výběr omezen, což asi bude... 

 

jinak tu někdo říkal, že jsem mimo, když říkám, že F I mě přijde pocitově větší jak F III... myslím, že pocit z toho takový mít můžu... a to nemluvím o F II, ta je uvnitř pocitově úplně stísněná... 

 

ještě jsem před tím psal, že jsem okukoval F III a sedl jsem si i do Rapida, a ten je uvnitř hezčí a samozřejmě o dost větší... otázkou je, jaký je rozdíl v ceně, mezi F III combi a podobnou konfigurací Rapida...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci ale ono se taky nemůže říci po městě mě to žere jen 6L že, taky něco jinýho když pojedu po Olomouci, po 4 proudovce pomalu pořád 50kmh z jednoho konce na druhej a defakto mám zařazenou pořád čtverku, něco jinýho se jít zamotat třeba do takovýho Kroměříže, nebo menšího 50tis města kde se jezdí pomalu na trojku, dvojku, to už je pak spotřeba i 8L to je jasná. :)

 

Vorlajz: Tsi má už 66KW, ta 63KW je EA111 verze, tu bych asi nechtěl, v Octávce jsem viděl právě motory 77KW EA111 kompletně vyměněny, bylo to i na tipcars, kde bylo v popisu "celý motor vyměněn". :)

 

 

Dost mě zajímá jak si vedou nové TSI ohledně spotřeby... Já například jezdím s HTP po městě a dost krátké trasy průměrně 7-8l s tím, že to občas někde protáhnu :) Naopak na dálku při dobré trati není problém 5l s horší tratí, nebo rychlejší jízdou to jde na 6-7l... O nové fábii dost přemýšlím a zajímá mě hlavně o kolik by šla spotřeba cca dolu? Co jsem jel 2x předváděčkou fabie, tak 1x to byla 66kW a ta mi přišla, že jela za hodně, zato druhá 81kW jela za málo :) ale těžko hodnotit po 15km jízdy :D Ona celkově mě ta 66kW dost zklamala, protože vlivem strašně dlouhé převodovky mi to přišlo línější, než HTP (do rychlosti asi 80km/h) :D

Pitrsman- proto jsem za exota ve spotřebě, že je to jaksi moc, ale přijeď k nám a uvidíš ta čísla. Každopádně se spotřebou TSI nemám sebemenší problém vs. dynamika a projev.

Aleš- 66 kW trpí na převody, to už se propíralo :kol-26: . Ovšem pořád nesrovnatelné s podobně, případně výkonnější atmosférou. Spotřebou oproti HTP budeš na nižší úrovni, ale než se odnaučíš jezdit s využíváním dynamiky, resp. přestaneš blbnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlajs:Krátká většinou 1.2 TSI 66 KW-většinou Style.U combi občas předváděčky s 1.2 TSI 81 kW-Ambition a Style.

 

Kubino:Se sebezapřením ne,spíš musíš jezdit v limtech,vyřazovat z kopce a tak a nejezdit plyn-brzda,pak to jezdí úsporně.V TSI 63 KW jsem se jenom vezl-má známej.S 1.2 TSI 66 KW jsem jel a působil na mě vlažně.Abych musel na dálnici,když chci přejet náklaďák podřazovat,tak nic moc.Jinak na okresce a ve městě motor OK.Ve středu uvidím,co ta 81 KW verze v combi.Snad to bude lepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubino... jaká je zatím nejprodávanější motorizace... chci si Fábii vyzkoušet na víkend a přemýšlím, co mám chtít za motorizaci... samozřejmě nevím, jestli nebude výběr omezen, což asi bude... 

 

jinak tu někdo říkal, že jsem mimo, když říkám, že F I mě přijde pocitově větší jak F III... myslím, že pocit z toho takový mít můžu... a to nemluvím o F II, ta je uvnitř pocitově úplně stísněná... 

 

ještě jsem před tím psal, že jsem okukoval F III a sedl jsem si i do Rapida, a ten je uvnitř hezčí a samozřejmě o dost větší... otázkou je, jaký je rozdíl v ceně, mezi F III combi a podobnou konfigurací Rapida...

Varianta 66, kotouče vzadu,style, pakety plus nebo multimédia plus.

Jest-li už ten pocit není ovlivněn i30kou. Pocitově je FII malá, protože je interiér situován vertikálně včetně stoličkového posazu a trpí silnějšími dveřními výplněmi. Ty má FIII užší.

Rapid je krapet, ale vepředu ne o moc širší,vzadu pochopitelně víc, měřeno a i katalogy tak píší. Vepředu Rapid navíc asi 2 a vzadu 4 cm díky rozcházejícímu se profilu vozu směrem dozadu(dědictví po Roomsteru). Vzhled Rapidu uvnitř je právě takový aby nepůsobil pro majitele nemající na OIII a nechtějící z5 FII nebo FIII lacině a byl s rezervami řečeno honosnější. Fabie ho má naopak míň usedlý a pro mne víc pro mladé a nebo stále akční lidi.

http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-fabia-katalog.pdf

http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/rapid-katalog.pdf

 

K ceně- pokud půjdu pře Freshku,tak s doplněním toho co má FIII ve Style tak to je jak říkám pokaždé. Cca 30 rozdíl

http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/65054229

 

Na půjčení 66 dobrá, 81 samozřejmě lepší. Mému už klidnějšímu naturelu 66 stačí-vyhovuje. Což nemusí jistě každému, ale pokud 81, tak DSG. Viz "moje konfigurace".

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, tak takhle to dál nejde. Když nevíte kdy přestat, tak přistoupím k razantnějším opatřením. Zapomínáte, že nejste někde ve volné aréně, či na novinkách. cz, kde se semele cokolik kohokoliv napadne. Téma pročistím a dotyčné přestupitele pravidel podělím příslušným ohodnocení. Téma je o FIII a ne o nějakých sračkách o jiných autech (na to máte příslušné téma) a dalších přímo nesouvisejících věcech. Jestli chcete blábolit, přesuňte se do Hospody - tam si piště, co chcete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pratele nechci tady cerit vodu ale delal jsem jednu events pro skodu a pokud jsem rozumnel dobre chysta se FIII RS a Monte Carlo tento rok a RS by mela byt i s manualem benzin i diesel, zrejme se bude letos na co jeste tesit. 

Editováno: , autor: KoNG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...