Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

a ty poface zadní světla sis tam dával sám, nebo už to bylo jednou bourané?

Petrkiller a na tom že HTPka bere olej jsi byl kde? ;), čtu tady toto fórum už 6 let a nikde jsem to nezaregistroval (pokud neměla vyloženě nějaký tech.problém), na rozdíl od prvních ročníků 1,4 16V 74kW, kde to bylo pravidlem. A i jako majitel spolehlivé haťapky s poctivými 217 800 kilometry na hrbu jsem nikdy nekoupil víc jak 3 litry oleje, určené výhradně pro výměnu ... ne pro pozdější dolévání :p ... takže za těch 14 výměn oleje co jsem už udělal mi nikdy neklesla hladina pod rysku lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi se za 12 000 kilometrů na 12V ztratily možná 2 milimetry, což bych bral i jako chybu měření, řekl bych, že to bude kusová záležitost, než vlastnost modelu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi se za 12 000 kilometrů na 12V ztratily možná 2 milimetry, což bych bral i jako chybu měření, řekl bych, že to bude kusová záležitost, než vlastnost modelu.

ale jo, tohle beru, ale to není že by to žralo olej ... pojem žere olej pro mě znamená že musím do další výměny nalít litr až dva, nebo více (jak tady popisují majitelé 16V)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však já to také myslel na obranu 12V. Teď jsem se po loňské říjnové výměně podíval na měrku a je trošku pod polovinou, servis naléval do poloviny. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja uz nevim kde ae opravdu jsem tu cetl ze 12V zere olej .. a znamemu se stalo ze jel myslim do chorvatska s roomstrem 1.2 12V a v polovine cesty mu zacla svitit kontrolka oleje a jak to zkontroloval tak merka na suchu .. doliva olej ale nevim kolik koupil to od novoty ted to ma nejak 45 000 km moc nejezdi ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dal jsem si tu práci za tebe a musím říci že jsem našel akorát 2 (slovy dva lol ) uživatele co si tady stěžovali, že jim to žere olej, přičemž tomu jednomu to začalo až co mu přeskočil rozvoďák a opravili mu ho v autorizáku .... a mimochodem bylo to i mimo jiné v tobě založeném tématu ;) ... takže tvrdit na základě jednoho kamaráda a dvou zdejších příspěvků, že hátépéčka obecně žerou olej je víc než odvážné lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak se asi mesic rozhoduju o znacce auta pro zenu do mesta. Chtel jsem Fabii, ale nevedel jsem jakej motor.Ted jsem si tady precetl clanky o motorech ve fabiich a nevim nevim :kuk: ted jsem v rozhodovani zase na zacatku.Mohli by jste mi nekdo napsat jakemu motoru dat teda prednost.Bylo by to auto jen do mesta. dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nove tak nova HTP 44kw do mesta staci .. ale ojete to je tezke :( Do mesta .. HTP poruchy,1.0MPI do mesta zrout a maly vykon .. 1.4 MPI zrout ve meste hlavne na popojizdeni zere i asfalt .. co rict .. vhodneho do mesta nic :D HTP jedine ale to te MOZNA utrapi na poruchach mozna ne .. chce to risknout a pocitat s opravou opravarenskou sadou ..a nebo 12V verzi ale tam jsou zase jine problemy ikdyz ojedinele

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak ti nevadi zvuk vysavaca, pre zenu do mesta by som volil urcite HTP 47 kW, pri slusnom zaobchadzani to je nezmar. ma to moja segra, po motorickej stranke je to auto v uplnom poriadku, nikdy s motorom nebol problem. spotreba do 6.5, do mesta zive, dobre sprevodovane, rychlo dosiahne prevadzkovu teplotu. edit: som zabudol napisat ze tento motor ma za sebou cca 100 tisic km.

vyvaroval by som sa HTP 40kw - to mam ja, takze viem o com hovorim. ten motor je ako casovana bomba, jedine chulostive miesta su vsak vyfukove ventily, ventily sa podpaluju. ale tiez nie na kazdom motore, ja som to mal v priebehu 120 tisic km uz dva krat. oprava u znaleho garaznika stoji asi 400 eur. skodaservis pyta za to cely majland. ak si dokazes sedla opravit sam, tak material(voditka, ventily) stoja asi 100-150 eur. vyhoda takejto zavady je to, ze to nepride nahle. nie je to tak ze rano prides a auto uz nenatocis, pride to postupne. cize sa stihnes na opravu psychicky pripravit :) spotreba u tohto motora je cca 5.7, na plyne robim 6.3.

ine problemy som u toho motora ale nemal, olej nezerie. aktualne mam na nom natocene 185 tisic km, z toho 40 tisic na plyne. okrem ventilov je spolahlivy a nikdy ma nikde to auto nenechalo. taktiez do mesta dobre sprevodovane a zive, pre 1 az 2 ludi uplne staci.

na druhej strane - taky isty HTP40kw ma nas znamy, ma na nom cca 130 tisic a podpalene ventily este nemal. takisto spolahlive, nikde ho nikde nenechalo.

40kw je proste loteria.

ja som urcite za HTP 47kW :kol-47:

Editováno: , autor: slant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,mám možnost koupit od kolegy z práce Fabii 1.4 50KW ve výbavě Comfort rok 2001.

Poctivých 150 tis najeto.

1.Majitel

4 měsíce po stk,

Nové destičky vepředu a nová prasátka vzadu.

Nová baterie

Auto bylo před půl rokem na servisu a kontrole motoru.

Co jsem koukal na podvozek,tak vše vypadá dobře.Při jízdě nikam netáhne.

Akorát: nefungují zadní vzpěry na 5té dveře...

Auto je po lehkém ťukanci na předek,Tzn. nová svetla,nová maska a stále původní nic moc nárazník bez mřížek.

Semtam důlek a škrábance(S autem jezdila čerstvá řidička) :-)

V prahu za zástěrkou už je na místě řidiče vyhnilá díra :feve:

O auto se prostě nikdo nestaral a jen jezdil a měnil spotřební díly.Koroze a škrábance se neřešily.

A co mě nejvíc odrazuje je padající okénko u řidiče.Prostě to sklo nedrží ve vedení a je volné.Drží jen v rámu dveří.Stačí ťuknout a spadne až dolu.Motorek vypadá,že vrčí.

A svítí kontrolka airbagu.

Auto by bylo za 30 tis i se zimní sadou kol.

Měl bych ho pro sestru mojí přítelkyně.

Má už 3 roky papíry a od té doby nejezdila a auto by teď kvůli nové praci atd potřebovala.

To znamená,že to bude opět auto jen na trénink :)

Co myslíte je to fajne koupě?

Jak by mohla být složitá oprava okénka?

Přijde mi to lepší než Felda za ty peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel 1.4 44 kw s 141 000 r.v. 2001 comfort za 76 tisic :) .. dostal jsem k tomu zimni kola a hlinikace na prodej takze nakonec konecna suma asi 70 000 .. Nemam tam sice korozi jako tahleta ale nejaky zadelany skrabanec se tam obcas najde .. musel jsem si opravit stahovacku okna spolujezdce a podvozek je trochu vymlaceny jako tim myslim silentbloky na ramenech .. :) Takze za tech 30 000 bych to i bral pokud ta koroze neni nejaky extrem ale prohnila dira uz asi extrem bude ..

Vzpery se daji sehnat si myslim do 1000 kč ..

To padajici okenko bude asi znicena stahovacka .. chce to na vrakaci sehnat cely vnitrek dveri a opravit me to stalo 1000 kč .. staci vyloupnout ten tapec dveri odsroubovat a dat novou asi bude zlomeny bily jezdec co drzi okno a pojizdi s nim .. pak bych jeste vycistil skrtici klapku pochybuju ze ji cistili .. kontrolka airbagu muze byt ze tam zadny bag neni nebo byl vystreleny pri te nehode a nebo jen je zlomene to komunikacni kolecko ve volantu ( casta zavada u HTP ) oprava stoji v oreginal servise asi 2000 kč nejsem si jisty ale taky cokoliv jineho to nevis ..

Muj verdikt jeste jednou .. za 30 000 je to si myslim docela hodne slusna cena .. jestli ta dira neni extremni da se to urcite opravit :) v bazaru si myslim pokud tam neni jiny problem by mu za to dali tak 40 000 mozna ..

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...