z.docekal Vloženo 19. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2011 Jo dopad, ale za krkem mě bolí ještě dneska asi to už bude doživotní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 a ty poface zadní světla sis tam dával sám, nebo už to bylo jednou bourané? Petrkiller a na tom že HTPka bere olej jsi byl kde? , čtu tady toto fórum už 6 let a nikde jsem to nezaregistroval (pokud neměla vyloženě nějaký tech.problém), na rozdíl od prvních ročníků 1,4 16V 74kW, kde to bylo pravidlem. A i jako majitel spolehlivé haťapky s poctivými 217 800 kilometry na hrbu jsem nikdy nekoupil víc jak 3 litry oleje, určené výhradně pro výměnu ... ne pro pozdější dolévání ... takže za těch 14 výměn oleje co jsem už udělal mi nikdy neklesla hladina pod rysku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Znamy ma HTP 12V a zere mu to olej .. a tady asi blbe ctes vsude se tu pise ze HTP 12V zere olej 6V nezere ale i tak je to srotacek :X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Mi se za 12 000 kilometrů na 12V ztratily možná 2 milimetry, což bych bral i jako chybu měření, řekl bych, že to bude kusová záležitost, než vlastnost modelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Znamy ma HTP 12V a zere mu to olej .. a tady asi blbe ctes vsude se tu pise ze HTP 12V zere olej 6V nezere ale i tak je to srotacek :X to bych to tvoje "všude" fakt rád viděl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Mi se za 12 000 kilometrů na 12V ztratily možná 2 milimetry, což bych bral i jako chybu měření, řekl bych, že to bude kusová záležitost, než vlastnost modelu. ale jo, tohle beru, ale to není že by to žralo olej ... pojem žere olej pro mě znamená že musím do další výměny nalít litr až dva, nebo více (jak tady popisují majitelé 16V) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Však já to také myslel na obranu 12V. Teď jsem se po loňské říjnové výměně podíval na měrku a je trošku pod polovinou, servis naléval do poloviny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Ja uz nevim kde ae opravdu jsem tu cetl ze 12V zere olej .. a znamemu se stalo ze jel myslim do chorvatska s roomstrem 1.2 12V a v polovine cesty mu zacla svitit kontrolka oleje a jak to zkontroloval tak merka na suchu .. doliva olej ale nevim kolik koupil to od novoty ted to ma nejak 45 000 km moc nejezdi .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 dal jsem si tu práci za tebe a musím říci že jsem našel akorát 2 (slovy dva ) uživatele co si tady stěžovali, že jim to žere olej, přičemž tomu jednomu to začalo až co mu přeskočil rozvoďák a opravili mu ho v autorizáku .... a mimochodem bylo to i mimo jiné v tobě založeném tématu ... takže tvrdit na základě jednoho kamaráda a dvou zdejších příspěvků, že hátépéčka obecně žerou olej je víc než odvážné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 Me po 100 000 km 12V nevzala ani trochu oleje, to je zas nejaka hospodska informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 a já už měl strach, že patřím k těm z menšiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stejski Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 kolega ma najeto na 1.2 12V cca 100 000km a olej rozhodne nebere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 kolega ma najeto na 1.2 12V cca 100 000km a olej rozhodne nebere. já mám 16V 74 kW a olej rozhodně bere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 11. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 My jezdíme radši na benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 já nejraději na plyn lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 12. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2011 Mně po 110 000 km též olej nežere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2011 Tak pardon asi jsem si to spletl ale tomu znamemu fakt 1.2 12V olej zere a ne malo .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 13. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2011 HTP 12V rok 2004, 100 000km a v životě jsem nedolil ani kapku oleje, ani žádný jiný problém s motorem nebyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 13. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2011 Tak pardon asi jsem si to spletl ale tomu znamemu fakt 1.2 12V olej zere a ne malo .. tak pak má tvůj známý nějaký problém s motorem, páč jak vidíš normální to není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Tak se asi mesic rozhoduju o znacce auta pro zenu do mesta. Chtel jsem Fabii, ale nevedel jsem jakej motor.Ted jsem si tady precetl clanky o motorech ve fabiich a nevim nevim ted jsem v rozhodovani zase na zacatku.Mohli by jste mi nekdo napsat jakemu motoru dat teda prednost.Bylo by to auto jen do mesta. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 (editace) Pokud nove tak nova HTP 44kw do mesta staci .. ale ojete to je tezke Do mesta .. HTP poruchy,1.0MPI do mesta zrout a maly vykon .. 1.4 MPI zrout ve meste hlavne na popojizdeni zere i asfalt .. co rict .. vhodneho do mesta nic HTP jedine ale to te MOZNA utrapi na poruchach mozna ne .. chce to risknout a pocitat s opravou opravarenskou sadou ..a nebo 12V verzi ale tam jsou zase jine problemy ikdyz ojedinele Editováno: 8. Září 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 8. Září 2011 Sdílet Vloženo 8. Září 2011 Fabií je teď všude dost, spíše bych koukal po dobrém stavu, do města vyhoví i úplně základní motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 9. Září 2011 Sdílet Vloženo 9. Září 2011 (editace) ak ti nevadi zvuk vysavaca, pre zenu do mesta by som volil urcite HTP 47 kW, pri slusnom zaobchadzani to je nezmar. ma to moja segra, po motorickej stranke je to auto v uplnom poriadku, nikdy s motorom nebol problem. spotreba do 6.5, do mesta zive, dobre sprevodovane, rychlo dosiahne prevadzkovu teplotu. edit: som zabudol napisat ze tento motor ma za sebou cca 100 tisic km. vyvaroval by som sa HTP 40kw - to mam ja, takze viem o com hovorim. ten motor je ako casovana bomba, jedine chulostive miesta su vsak vyfukove ventily, ventily sa podpaluju. ale tiez nie na kazdom motore, ja som to mal v priebehu 120 tisic km uz dva krat. oprava u znaleho garaznika stoji asi 400 eur. skodaservis pyta za to cely majland. ak si dokazes sedla opravit sam, tak material(voditka, ventily) stoja asi 100-150 eur. vyhoda takejto zavady je to, ze to nepride nahle. nie je to tak ze rano prides a auto uz nenatocis, pride to postupne. cize sa stihnes na opravu psychicky pripravit spotreba u tohto motora je cca 5.7, na plyne robim 6.3. ine problemy som u toho motora ale nemal, olej nezerie. aktualne mam na nom natocene 185 tisic km, z toho 40 tisic na plyne. okrem ventilov je spolahlivy a nikdy ma nikde to auto nenechalo. taktiez do mesta dobre sprevodovane a zive, pre 1 az 2 ludi uplne staci. na druhej strane - taky isty HTP40kw ma nas znamy, ma na nom cca 130 tisic a podpalene ventily este nemal. takisto spolahlive, nikde ho nikde nenechalo. 40kw je proste loteria. ja som urcite za HTP 47kW Editováno: 9. Září 2011, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 Zdravím,mám možnost koupit od kolegy z práce Fabii 1.4 50KW ve výbavě Comfort rok 2001. Poctivých 150 tis najeto. 1.Majitel 4 měsíce po stk, Nové destičky vepředu a nová prasátka vzadu. Nová baterie Auto bylo před půl rokem na servisu a kontrole motoru. Co jsem koukal na podvozek,tak vše vypadá dobře.Při jízdě nikam netáhne. Akorát: nefungují zadní vzpěry na 5té dveře... Auto je po lehkém ťukanci na předek,Tzn. nová svetla,nová maska a stále původní nic moc nárazník bez mřížek. Semtam důlek a škrábance(S autem jezdila čerstvá řidička) :-) V prahu za zástěrkou už je na místě řidiče vyhnilá díra O auto se prostě nikdo nestaral a jen jezdil a měnil spotřební díly.Koroze a škrábance se neřešily. A co mě nejvíc odrazuje je padající okénko u řidiče.Prostě to sklo nedrží ve vedení a je volné.Drží jen v rámu dveří.Stačí ťuknout a spadne až dolu.Motorek vypadá,že vrčí. A svítí kontrolka airbagu. Auto by bylo za 30 tis i se zimní sadou kol. Měl bych ho pro sestru mojí přítelkyně. Má už 3 roky papíry a od té doby nejezdila a auto by teď kvůli nové praci atd potřebovala. To znamená,že to bude opět auto jen na trénink Co myslíte je to fajne koupě? Jak by mohla být složitá oprava okénka? Přijde mi to lepší než Felda za ty peníze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 15. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2011 (editace) Ja mel 1.4 44 kw s 141 000 r.v. 2001 comfort za 76 tisic .. dostal jsem k tomu zimni kola a hlinikace na prodej takze nakonec konecna suma asi 70 000 .. Nemam tam sice korozi jako tahleta ale nejaky zadelany skrabanec se tam obcas najde .. musel jsem si opravit stahovacku okna spolujezdce a podvozek je trochu vymlaceny jako tim myslim silentbloky na ramenech .. Takze za tech 30 000 bych to i bral pokud ta koroze neni nejaky extrem ale prohnila dira uz asi extrem bude .. Vzpery se daji sehnat si myslim do 1000 kč .. To padajici okenko bude asi znicena stahovacka .. chce to na vrakaci sehnat cely vnitrek dveri a opravit me to stalo 1000 kč .. staci vyloupnout ten tapec dveri odsroubovat a dat novou asi bude zlomeny bily jezdec co drzi okno a pojizdi s nim .. pak bych jeste vycistil skrtici klapku pochybuju ze ji cistili .. kontrolka airbagu muze byt ze tam zadny bag neni nebo byl vystreleny pri te nehode a nebo jen je zlomene to komunikacni kolecko ve volantu ( casta zavada u HTP ) oprava stoji v oreginal servise asi 2000 kč nejsem si jisty ale taky cokoliv jineho to nevis .. Muj verdikt jeste jednou .. za 30 000 je to si myslim docela hodne slusna cena .. jestli ta dira neni extremni da se to urcite opravit v bazaru si myslim pokud tam neni jiny problem by mu za to dali tak 40 000 mozna .. Editováno: 15. Říjen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.