Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Tak já mám zkušenost,že se to dá zjistit...zašel jsem k prodejci Škoda v našem městě a viděl jsem celou servisní historii, i když jsem auto koupil v Německu.

Akorát jsem si to všechno nezapamatoval. ;) Nesmějí to tisknout :(

PS: Ale nejde to u každého VINka...když jsem ptal na jiné VIN (asi 10 VINek-inzeráty z s-bazaru), tak servisní historie jsem viděl jen asi u 3 případů...zbytek byl bez historie <_< A byly to auto z CR,D,,I,H atd....

Editováno: , autor: Jiří Zubek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jaký je v tom systém...když jsem se ptal u nás na ty VINka,tak některé mělo historii a některé ne...třeba jedno české mělo jedno německé ne,holandské mělo ,italské ne...tak různě...vůbec jsem v tom neviděl logiku...

Tak mě napadlo,jestli se ta historie nejde vymazat...přetočím km,zatajím různé vady a opravy a hurá na tipcars a pod. <_<

Dneska už fakt nejde věřit žádnému ojetému autu,pokud ho nemám pod dohledem od novoty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jsem již navštívil prodejce škoda na jižní moravě, které jsem měl v plánu.

Autocentrum ROS - velmi vstřícné jednání, prodejce okamžitě pochopil o co se mi jedná a napsal maximální slevu, kterou může dát - doporučuji

Porsche BRNO - reakce na konkurenční nabídku, také velmi vstřícné jednání, snaha nabídnout lepší cenu

Agrotec Hustopeče - reakce na konkurenční nabídku, nabídnuta cena stejná jako u rose

VistaCAR Hodonín - k mému překvapení nabídli lepší cenu než ros a porsche, nejlepší přístup k zákazníkovi, ochotní, vstřícní, vtipní

Samohýl Zlín - jestli se chcete setkat s arogantním přístupem, doporučuji, pán mi řekl, že se se mnou nemá o čem bavit

ARAVER Uherské Hradiště - nejhorší nabídka ze všech

ARAVER Strážnice - ještě horší než hradiště

Editováno: , autor: EMAN VRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Měl bych dotaz. Mám možnost koupit Škodu Octavii II, 1.9 TDi PD (77KW), 2006, koupena v CR, serviska, nebourane, komplet po rozvodech,nova spojka atd.Problem je, že má najeto 270tis. Je to sluzebni auto příbuzného, který ho má od novoty a vím co na něm kdy bylo děláno a jak se o něj staral a jak jezdi. Octa je jako nova. Jen nevím co tyhle motory na takovou nalož kilometrů? Mám do toho jít nebo ne?Cena je 170tis. Rocne moc nenajedu, tak 10-15tis.

BTW. Není to kšeft s příbuznýma. Jen, že na autech firmy pro kterou dělá končí leasing a je taková cena a stav. Auto znám dobře od novoty, jel jsem s nim a mám ho na očích...

A nevíte někdo jak je to s ověřením km a servisní historie dle VIN? Dá se na to spolehnout,kdybych kupoval auto v bazaru? Pac tam vsechny maji servisky a 70tis. najeto a skutečnost je dost jiná...

Má někdo zkušenost a co byste mi poradili?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli s tím jezdil příbuzný od funglovky a ty máš zaručenou historii, tak bych se nebál.

Osobně jsem to taky tak vloni udělal a moje auto má najeto 240tis.

Navíc máš hotové rozvody a spojku - což se počítá ;)

Píšeš o náloži km. Ber to tak, že plno lidí má najeto i víc a ani o tom neví :smich:

Co se týká motoru, tak bych neviděl problém i po 500tis.km. To spíš ale odejdou jiné díly (karoserie apod.)

Ono taky záleží, jestli s tím autem jezdil třeba trasu Praha-Brno, nebo někde po horách.

Ověřit km se dají přímo z řídící jednotky vozidla. Historie dle VIN záleží na tom, zda-li byly servisky dělány u servisů,

co to do té databáze zapisují.

Každopádně kdybych si měl vybrat mezi autem co popisuješ a autem z bazaru, tak volba by byla jasná! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plne souhlasim s prispevkem nademnou....

jit do bazace a koupit neco treba od aaa mas jistotu ze jsi koupil za drahej peniz neco co ma vic najeto nez 300km (priklad).

Jinak pokud to je TDi (nevim zda v tom je rozdil)

od jisteho roku se do ridici jednotky pridelala vecicka "pocet najetych km" pry je tato hodnota nemenna ("ale asi by stacilo vymenit ridici jednotku a asi urcite kdyz se chce jde vsechno") nicmene moje zkusenost je takova ze jedou na lidi co to moc neresej tak stocej jen to co ukazuje tachometr na displayi. (to jsou 2 ruzne hodnoty...) Osobne jsem tu drive taky hledal podobnou radu dopadl jsem tak ze jsem odmitl octu co mela nejeto 125000 a servisku plna palba a koupil si od kamose o 20000 levnejc octu sice v anbiente a s 122000 ale tema 122000 jsem si jistej na beton.

Jistota je jistota chlape.

cest

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono když si koupíš v bazaru auto s najetýma 80tis km tak to může mít taky tolik nalítené, vždyt to tu pořád píšou, jak se stahuje. Ale tady bys měl jistotu kolik má nalítané a hlavně víš že není nic zanedbané. Šel bych do toho :palec2: Aneb lepší 270tis od známého než 50tis z bazaru a 3 majitel lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám s kamarádem Š. Octavii I , 1,9 tdi a oba přmýšlíme o Octavii II v dieslu. Slyšel jsem spoustu názorů na 2.0tdi 103 kW většina názorů bylo : ,, NEBRAT ,, . Když Octavii II tak 1.9 77kW . Já mám teď 66kW a samozřejmě bych chtěl silnější takže mi láká ten dvoulitr, ale opravdu spoustu známých říká nebrat. No a druhý dotaz : zda manuál nebo DSG ... podělí se někdo o zkušenosti???? díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám s kamarádem Š. Octavii I , 1,9 tdi a oba přmýšlíme o Octavii II v dieslu. Slyšel jsem spoustu názorů na 2.0tdi 103 kW většina názorů bylo : ,, NEBRAT ,, . Když Octavii II tak 1.9 77kW . Já mám teď 66kW a samozřejmě bych chtěl silnější takže mi láká ten dvoulitr, ale opravdu spoustu známých říká nebrat. No a druhý dotaz : zda manuál nebo DSG ... podělí se někdo o zkušenosti???? díky.

Ja síce nemám TDI, ale tiež by som odporúčal 1,9 TDI (s oboma v rôznych výkonových verziách som jazdil v kadečom). Je tichší, má plynulejší záťah a nenakopne tak pri zrýchľovaní. 2,0 TDI fakt nie je tak úplne bezporuchový motor a výmena vstrekovačov je 10 násobne drahšia, než u FSI/TSI. Pokiaľ ale chceš nové auto, tak by som možno počkal aj na nové motory 1,6 TDI CR. Sú kultivovanejšie, tichšie a aj spotreba je veľmi dobrá.

Ak chceš automat, tak je to dobrá voľba. Ja mám OII 2,0 TFSI s manuálom a Audi 2,0 TFSI s DSG. Automat je lepší do mesta, hlavne ak človek potrebuje často zastaviť alebo sa posúvať v kolónach. Naopak po okreskách mi robí väčšiu radosť naopak manuál, mám dojem takého lepšieho kontaktu s autom. Automat totiž na rozdiel od vodiča nevie predvídať. Takže ak sa v radení vyžívaš, ber manuál. Ak s tým má jazdiť aj tvoja polovička a ty berieš auto hlavne ako približovadlo, tak v pohode automat.

Editováno: , autor: Diamant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja mozna budu trochu jinde nez panove doposud. V praci mame dve 103kw je pravda ze ted prochazi 3roky co je mame a jsou eleganc, ted jsem si ja koupil 77kw ambiten a srovnani je takovyto:

103Kw eleganc - r.v. 2007 s najezdem 120tis - zatim motor bez poruch, ted davany novy brzdy, nikdo je v praci nesetri, jezdit rozume ze studenym motorem ci tak neco ci se nejako chovat k turbu, bych rekl ze nehrozi, pulka lidi co s tim jezdi ani nevi jak s takovym autem jet oproti beneli, a auta porad OK, na jednom piska turbo ale to bych rekl ze popiskava od vyroby. Na jednom zabira turbo driv na druhym trocha pozdeja, ale co se motoru tyce luxus, 6kvaltu pohoda jak mesto tak dalnice, proste motorove super kara. Prumerna spotreba nekde kolem 6litru a papa olej.

moje 77kw - r.v. 2005 s najezdem 250tis - je poznat ze auto je starsi, co se tyce motoru, jede ale neda se srovnat ze 103 a to ma novy turbo a setrvak, je poznat i po vymene setrvaku ze motor neni tak klidnej jak 103 a co do trocha ostrejsi jizdy se taky neda srovnat, jezdim klidne ale kdyz dam peknou muziku tak se proste neudrzim a ze 103 je to proste basnen, kdezto z mou 77 to je proste takovy nuceni aby to jelo trocha svizne, ale kdyz tomu slapnes tak to jede. Prumer nekde kolem 5,5l a olej zatim sem nedolival ale asi si taky veme co sem cetl.

HOdnoceni necham na tobe ale ja bych uvazoval takto: kdyz mas prachy na oravy pac hodne lidi rika ze se 103 sere tak bez do 103kw a eleganc a budes nadsenej, pokud prachy nemas nebo mas jenom na ojetinu jako ja, a pak horko tezko na opravy, tak bez do 77 a pak je otazka co splasis za rok a vybavu. Jestli splasis 05-06 tak se divej na vnitrni prahy pac muzou bej porezly jak mam ja, mrkni na turbo, setrvak, a na podvozek a modli se at je vse ok, no a vybavu, co nekopis dodelas zase a jenom za prachy :) tak hodne stesti preju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 103kW a naprosto bez problémů. Je zde sice hodně názorů na kvalitu tohoto motoru a těžko jim nevěřit, ale také to neznamená, že je to nějaký šmejd. 103kW je fun, 77kW je standard. Jestli máš rád sportovní jízdu tak ti 77kW nebude stačit.

taky se si koupil 103 tak doufám že nebudu litovat a nebudu pořád v servisu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě existuje spousta lidí, kteří s motorem 2.TDI PD jezdí a budou jezdit bez problémů. Tady jde ale o procento pravděpodobnosti, že se na tomhle motoru něco posere. A ta pravděpodobnost je prostě vysoká, mnohem vyšší, než u 1,9 TDI. Můžeme o tom diskutovat, můžeme vést dokonce i spory, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

103 jasná volba... a úplně nejlepší pokud možno najít motor BMM 8 ventil bez filtru pevných částic

ale nebojte se ani 16V BKD - jak už výše někdo psal - taky jich máme v práci plno, nikdo je nešetří, turba pískají, všechny přes 100 tkm, některé se blíží 200 tkm, jezdí, dostávají standard servis a normální (čti: ne-od-JZD...) naftu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ti povim, jak je to u těch služebních aut. Jezdí s tím obvykle kdekdo a každýmu je jedno, jestli řve turbo, on to snad dá někdo opravit a do tý doby si pustím nahlas rádio. Když uniká voda prasklou hlavou, tak se to taky neřeší, voda se prostě dolejvá a hlavně, že to jede. A blbý starty ? Noco tak prostě točím se starterem dýl. A že to nějak poškubává na volnoběh, když jsou v prdeli vstřiky ? No a co, moje to neni. A že to žere enormně olej ? Firma na to přece má. No a pak ti někdo řekne : máme těch aut hafo a všechny bez problémů. Ale na tom svym autě, každej zkoumá kdejaký vrznutí, čehož je tohle fórum zářným dokladem. Takže takhle to chodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...