suri. Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 tiež neviem čo na tom nechápeš , čerpadlo je hnané piestom od vačky , takže ak tečie popri pieste tak ide benzín rovno do oleja , stačí ho vyskrutkovať von , povytiahnuť piestik a pustiť kľúč a hneď vieš na čom si... netesné palivové čerpadlo , jazda s tým a ignorovanie klepania stojí za 99% KO motorov kde je odídený spodok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 Výmenu vysokotlakového čerpadla zvládnem sám, či je potrebné to dať do servisu? Že vraj okrem cerpadla zároveň treba ešte niečo vymeniť, zdvihatko či čo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 Zvladnes vymenit sam pokud mas na to naradi. Akorat si pak uvnitr zkontroluj ten kovovy pistek( valecek ) jestli neni trosku pridreny. Je treba jej namazat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 "TACHOS" - aký kovovy pistek( valecek )???? Myslíš zdvihátko? -viď foto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 před 4 hodinami, suri. napsal: tiež neviem čo na tom nechápeš , čerpadlo je hnané piestom od vačky , takže ak tečie popri pieste tak ide benzín rovno do oleja , stačí ho vyskrutkovať von , povytiahnuť piestik a pustiť kľúč a hneď vieš na čom si... netesné palivové čerpadlo , jazda s tým a ignorovanie klepania stojí za 99% KO motorov kde je odídený spodok Menil si čerpadlo? Je potrebné meniť aj zdvihátko? Akú značku čerpadla odporúčaš? Auto je po záruke, takže asi budem meniť sám. "povytiahnuť piestik a pustiť kľúč" - máš na myslí kľúč v spínacej skrinke aby natlačilo benzín a videl som či preniká??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 2. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2018 Ja to zdvihatko nemenil. A ano cerpadlo pripojis bokem a staci otevrit dvere a melo by ti zapnout cerpadlo v nadrzi. Pokud ne tak zapni klicek zapalovani. Potom uvidis jak ti zacne mokvat ta pruzina na vysokotlakem cerpadle co mas pripojene mimo ventilove viko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 3. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2018 (editace) jop klúč v spínacej skrinke , podľa mňa tam moc značiek na výber nie je , alebo niekedy nebolo ... 03C127026R , zdvihátko podľa poškodenia Editováno: 3. Červenec 2018, autor: suri. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 14. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2018 (editace) Vymenené, teraz už len dúfam že nebude viac problém s prenikanim benzínu do oleja Editováno: 20. Červenec 2018, autor: dodko-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 Benzín stále preniká do oleja, nepomohla ani výmena vysokotlakového čerpadla. Čo ďalej? Kde bude problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 Kolik si od vymeny najel? Mi po vymene taky pribylo a po nejakem tom kilometru benzin zmizel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 před 43 minutami, Tachos napsal: Kolik si od vymeny najel? Mi po vymene taky pribylo a po nejakem tom kilometru benzin zmizel. Len 200 km po meste a pribudlo min. 2dcl. Ani predtým toľko nepribudalo sa mi zdá. Koľko tebe pribudlo po výmene cerpadla a koľko km si najazdil. A prečo vlastne by malo ešte pribudnúť keď problém by mal byť čerpadlom odstránený. Nebude problém inde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 Mel jsem olej mezi ryskama a pribylo na merce po max. Najel jsem cca tisic a vratilo se to mezi rysky. Pak uz je dalsi moznost pres vstriky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2018 To je divný, to je divný. Přes vstřiky se mně to zdá dost nepravděpodobné. Jak a kudy? Přes spalovací prostor a skrz pístní kroužky? Vstřikuje se 1) při sacím zdvihu, ve válci je podtlak, nemá co tlačit palivo skrz kroužky nebo 2) při malém zatížení na konci kompresního zdvihu, to by tlak byl, ale vstřikuje se malá dávka a do stlačeného tj. horkého vzduchu.... Pokud by se mělo už vstříknuté palivo tlačit skrz kroužky při kompresním zdvihu, tak proč to dělá jen u TSI?? Palivo je při kompresním zdvihu přítomné od začátku automobilismu a nikdy se skrz kroužky do oleje (ve významnějším množství) netlačilo. Proč u TSI?? Ještě by byla možnost, že při vypnutém motoru ukapává vstřikovač (zbývajícím tlakem v palivovém vedení). To by mělo ale špatně startovat, v alespoň jednom válci (v tom kde kape vstřikovač) by byla moc bohatá směs. Zkus sledovat jestli přibývání oleje nesouvisí s počtem odstávek motoru. Případně po delší odstávce motoru vyndat svíčky a podívat se do válců. Ale jak jsem psal na začátku, je to divný .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 26. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 Skúsil som napísať priamo do škoda-auto so zvedavosti aká bude odpoveď ohľadom danej problematiky. No je to na zasmiatie V prípade vykonaných krátkych vzdialeností, kedy sa nezohreje motor na pracovnú teplotu, môže dôjsť k zvýšeniu hladiny oleja. Je to prirodzené z hľadiska prevádzky vozidla, pri zohriatí vozidla na pracovnú teplotu sa začne benzín odparovať cez odvetrávanie. Preto je dôležité počas prevádzky vozidla zohriať motor na pracovnú teplotu a prejsť väčšiu vzdialenosť, aby sa benzín odparil. Pokiaľ váš prejav zodpovedá uvedenému, nie je potrebné meniť žiadne komponenty motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 26. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2018 Ale pokud ti evidentne to cerpadlo tlaci pres tesneni tak je treba ho menit. Skodovka kolikrat sama nevi ktera bije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mkaba Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 Oni v podstatě odpověděli pravdu, tohle se prostě v motoru tsi děje a žádné řešení neexistuje pokud jezdíte krátké trasy. Výměna dílů nic neřeší. Akorát ještě zapoměli napsat "omlouváme se za potíže, které způsobili naší inženýři při vývoji motoru tsi, jelikož se jedná o konstrukční chybu, dostanete od nás nové vozidlo s jiným motorem" :-) ;-)Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capucino Vloženo 27. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2018 Přidám svůj případ. Auto jezdí krátké trasy, od doby kdy jsem ho koupil v roce 2011. Jezdím s ním do práce, cca 4 km. Jednou za rok cesta do HR, v roce 2015 naposledy. Před čtyřmi roky jsem začal dávat do benzínu aditivum od VIF, po asi roce a půl začal problém s přibývajícím olejem, tedy benzínem v oleji. Ve Světě motoru byl test, že aditiva od VIF v benzínu fungují. Přestal jsem dávat aditivum, olej stále přibýval. Servis Škoda si nevěděl rady, pouze doporučil mít nasazenou masku na předku, kterou používám v zimě, i v létě. Změna servisu, už ne ten drahý autorizovaný servis, ale normální servis. Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze. Mimo téma: jinak se zasmějete co jsem našel dnes v motoru. Plasička v motorovém prostoru nainstalována a sprey proti kunám použit, tak kde je pak chyba? Už dvakrát překousnute kabely. Aspoň, že ten holub byl už skoro sežráný. Bylo aspoň míň práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 28. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2018 Taky jsem uz mel peří v motoru :-). Ja uz problem nemam po vymene toho cerpadla. Jen me serou ty starty. Pred pribyvanim oleje jsem delal rozvody ale bez retezu na cerpadlo oleje. A po oprave benzinoveho cerpadla to dela kraval jako prase. Uvazoval jsem jestli se nemohl tim benzinem nejak chytit ten hydro napinac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 28. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2018 22 godziny temu, Capucino napisał: Přidám svůj případ. Auto jezdí krátké trasy, od doby kdy jsem ho koupil v roce 2011. Jezdím s ním do práce, cca 4 km. Jednou za rok cesta do HR, v roce 2015 naposledy. Před čtyřmi roky jsem začal dávat do benzínu aditivum od VIF, po asi roce a půl začal problém s přibývajícím olejem, tedy benzínem v oleji. Ve Světě motoru byl test, že aditiva od VIF v benzínu fungují. Přestal jsem dávat aditivum, olej stále přibýval. Servis Škoda si nevěděl rady, pouze doporučil mít nasazenou masku na předku, kterou používám v zimě, i v létě. Změna servisu, už ne ten drahý autorizovaný servis, ale normální servis. Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze. Mimo téma: jinak se zasmějete co jsem našel dnes v motoru. Plasička v motorovém prostoru nainstalována a sprey proti kunám použit, tak kde je pak chyba? Už dvakrát překousnute kabely. Aspoň, že ten holub byl už skoro sežráný. Bylo aspoň míň práce. Olej Shell ma vice chemi myjici nez castrol edge profi . Vice ti motor vycisti z olejovych sracek nez castrol. Ja jsem udelal v druhou stranu - z castrola na Shell. Po vymene oleja hned jsem mel novy cerny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capucino Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 V 28. 7. 2018 na 8:13, Tachos napsal: Taky jsem uz mel peří v motoru :-). Ja uz problem nemam po vymene toho cerpadla. Jen me serou ty starty. Pred pribyvanim oleje jsem delal rozvody ale bez retezu na cerpadlo oleje. A po oprave benzinoveho cerpadla to dela kraval jako prase. Uvazoval jsem jestli se nemohl tim benzinem nejak chytit ten hydro napinac. To nebylo peří, ale půlka holuba bez hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capucino Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Zvláštní věc je ta, že ještě před rokem řeším problém s přibývajícím olejem, cca 2 roky jsem musel i odsát, protože už ho tam bylo až nad zlom, který je na měrce. A teď na dovolené, po ujetí cca 150 km po dálnici, musím dolívat. Před dovolenou byl v půlce měrky a tam byl na spodní rysce. Tak kde je problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Nikde, resp. pořád stejný - do oleje jde benzin. Při jízdě po dálnici se benzín z oleje odpařil, proto ho bylo najednou málo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capucino Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Pozor, toto je úplně něco jiného. Když mi přibýval benzín v oleji, on se na dálnici sice odpařil, ale ne v takovém množství. Jen pro informaci, od výměny oleje v březnu, byl olej pořád v rozmezí vrchní poloviny měrky, od poloviny až ani ne po vrchní rozmezí měrky, cca kolísal v rozmezí cca půl centimetru, jízdy většinou po městě. Teď to spadlo úplně dolů. Takový problém jsem před tím, když přibýval neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2018 Ovšem toto není téma řešící mizející motorový olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 5. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2018 V 27. 7. 2018 na 22:58, Capucino napsal: Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze. Musíme si niečo ujasniť. Tebe nepribúda olej, alej benzín v oleji. Toto treba mať stále na pamäti! Tým, že si vymenil olej a zrazu sa ti nezvišuje hladina oleja, neznamená, že vďaka zmene oleja ti zrazu nepribúda benzín, ale najskôr to, že okrem stáleho pribúdania benzínu do oleja ti auto ešte aj papá olej. Inak povedané, teraz máš problémy dva, do ubúdajúceho oleja ti ešte pribúda benzín, čo síce je fajn ak riešime iba hladinu oleja (s beníznom), ale toto v extrémnom prípade môže mať za následok, že namiesto oleja budeš "mazať" benzínom. P.s.: Predpokladám, že sa bavíme a výmene oleja s rovnakou viskozitou a nie že si namiesto doterajšieho Shell s viskozitou napr. 0W-30 dal do motora Castrol 10W-40. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.