Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

tiež neviem čo na tom nechápeš , čerpadlo je hnané piestom od vačky , takže ak tečie popri pieste tak ide benzín rovno do oleja , stačí ho vyskrutkovať von , povytiahnuť piestik a pustiť kľúč a hneď vieš na čom si... netesné palivové čerpadlo , jazda s tým a ignorovanie klepania stojí za 99% KO motorov kde je odídený spodok

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, suri. napsal:

tiež neviem čo na tom nechápeš , čerpadlo je hnané piestom od vačky , takže ak tečie popri pieste tak ide benzín rovno do oleja , stačí ho vyskrutkovať von , povytiahnuť piestik a pustiť kľúč a hneď vieš na čom si... netesné palivové čerpadlo , jazda s tým a ignorovanie klepania stojí za 99% KO motorov kde je odídený spodok

Menil si čerpadlo? Je potrebné meniť aj zdvihátko? Akú značku čerpadla odporúčaš? Auto je po záruke, takže asi budem meniť sám.

"povytiahnuť piestik a pustiť kľúč" - máš na myslí kľúč v spínacej skrinke aby natlačilo benzín a videl som či preniká??? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
před 43 minutami, Tachos napsal:

Kolik si od vymeny najel? Mi po vymene taky pribylo a po nejakem tom kilometru benzin zmizel. 

Len 200 km po meste a pribudlo min. 2dcl.  Ani predtým  toľko nepribudalo sa mi zdá.  Koľko tebe pribudlo po výmene cerpadla a koľko  km si najazdil.  A prečo  vlastne by malo ešte  pribudnúť keď  problém  by mal  byť  čerpadlom odstránený.  Nebude  problém  inde? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je divný, to je divný. Přes vstřiky se mně to zdá dost nepravděpodobné. Jak a kudy? Přes spalovací prostor a skrz pístní kroužky? Vstřikuje se 1) při sacím zdvihu, ve válci je podtlak, nemá co tlačit palivo skrz kroužky nebo 2) při malém zatížení na konci kompresního zdvihu, to by tlak byl, ale vstřikuje se malá dávka a do stlačeného tj. horkého vzduchu.... Pokud by se mělo už vstříknuté palivo tlačit skrz kroužky při kompresním zdvihu, tak proč to dělá jen u TSI?? Palivo je při kompresním zdvihu přítomné od začátku automobilismu a nikdy se skrz kroužky do oleje (ve významnějším množství) netlačilo. Proč u TSI??

Ještě by byla možnost, že při vypnutém motoru ukapává vstřikovač (zbývajícím tlakem v palivovém vedení). To by mělo ale špatně startovat, v alespoň jednom válci (v tom kde kape vstřikovač) by byla moc bohatá směs. 

Zkus sledovat jestli přibývání oleje nesouvisí s počtem odstávek motoru. Případně po delší odstávce motoru vyndat svíčky a podívat se do válců. 

 

Ale jak jsem psal na začátku, je to divný ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skúsil  som napísať  priamo  do škoda-auto so zvedavosti aká  bude odpoveď  ohľadom  danej  problematiky. No je to na zasmiatie :):):)

 

V prípade vykonaných krátkych vzdialeností, kedy sa nezohreje motor na pracovnú teplotu, môže dôjsť k zvýšeniu hladiny oleja. Je to prirodzené z hľadiska
 prevádzky vozidla, pri zohriatí vozidla na pracovnú teplotu sa začne benzín odparovať cez odvetrávanie. Preto je dôležité počas prevádzky vozidla zohriať motor na pracovnú teplotu a prejsť väčšiu vzdialenosť, aby sa benzín odparil.
Pokiaľ váš prejav zodpovedá uvedenému, nie je potrebné meniť žiadne komponenty motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni v podstatě odpověděli pravdu, tohle se prostě v motoru tsi děje a žádné řešení neexistuje pokud jezdíte krátké trasy. Výměna dílů nic neřeší. Akorát ještě zapoměli napsat "omlouváme se za potíže, které způsobili naší inženýři při vývoji motoru tsi, jelikož se jedná o konstrukční chybu, dostanete od nás nové vozidlo s jiným motorem" :-) ;-)

Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám svůj případ. Auto jezdí krátké trasy, od doby kdy jsem ho koupil v roce 2011. Jezdím s ním do práce, cca 4 km. Jednou za rok cesta do HR, v roce 2015 naposledy. Před čtyřmi roky jsem začal dávat do benzínu aditivum od VIF, po asi roce a půl začal problém s přibývajícím olejem, tedy benzínem v oleji. Ve Světě motoru byl test, že aditiva od VIF v benzínu fungují. Přestal jsem dávat aditivum, olej stále přibýval. Servis Škoda si nevěděl rady, pouze doporučil mít nasazenou masku na předku, kterou používám v zimě, i v létě. Změna servisu, už ne ten drahý autorizovaný servis, ale normální servis. Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze.  

Mimo téma: jinak se zasmějete co jsem našel dnes v motoru. Plasička v motorovém prostoru nainstalována a sprey proti kunám použit, tak kde je pak chyba? Už dvakrát překousnute kabely. Aspoň, že ten holub byl už skoro sežráný. Bylo aspoň míň práce.  

 

IMG_20180727_104601.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem uz mel peří v motoru :-). Ja uz problem nemam po vymene toho cerpadla. Jen me serou ty starty. Pred pribyvanim oleje jsem delal rozvody ale bez retezu na cerpadlo oleje. A po oprave  benzinoveho cerpadla to dela kraval jako prase. Uvazoval jsem jestli se nemohl tim benzinem nejak chytit ten hydro napinac. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22 godziny temu, Capucino napisał:

Přidám svůj případ. Auto jezdí krátké trasy, od doby kdy jsem ho koupil v roce 2011. Jezdím s ním do práce, cca 4 km. Jednou za rok cesta do HR, v roce 2015 naposledy. Před čtyřmi roky jsem začal dávat do benzínu aditivum od VIF, po asi roce a půl začal problém s přibývajícím olejem, tedy benzínem v oleji. Ve Světě motoru byl test, že aditiva od VIF v benzínu fungují. Přestal jsem dávat aditivum, olej stále přibýval. Servis Škoda si nevěděl rady, pouze doporučil mít nasazenou masku na předku, kterou používám v zimě, i v létě. Změna servisu, už ne ten drahý autorizovaný servis, ale normální servis. Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze.  

Mimo téma: jinak se zasmějete co jsem našel dnes v motoru. Plasička v motorovém prostoru nainstalována a sprey proti kunám použit, tak kde je pak chyba? Už dvakrát překousnute kabely. Aspoň, že ten holub byl už skoro sežráný. Bylo aspoň míň práce.  

 

IMG_20180727_104601.jpg

 

Olej Shell ma vice chemi myjici nez castrol edge profi . Vice ti motor vycisti z olejovych sracek nez castrol. Ja jsem udelal v druhou stranu - z castrola na Shell. Po vymene oleja hned jsem mel novy cerny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 7. 2018 na 8:13, Tachos napsal:

Taky jsem uz mel peří v motoru :-). Ja uz problem nemam po vymene toho cerpadla. Jen me serou ty starty. Pred pribyvanim oleje jsem delal rozvody ale bez retezu na cerpadlo oleje. A po oprave  benzinoveho cerpadla to dela kraval jako prase. Uvazoval jsem jestli se nemohl tim benzinem nejak chytit ten hydro napinac. 

To nebylo peří, ale půlka holuba bez hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zvláštní věc je ta, že ještě před rokem řeším problém s přibývajícím olejem, cca 2 roky jsem musel i odsát, protože už ho tam bylo až nad zlom, který je na měrce. A teď na dovolené, po ujetí cca 150 km po dálnici, musím dolívat. Před dovolenou byl v půlce měrky a tam byl na spodní rysce. Tak kde je problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor, toto je úplně něco jiného. Když mi přibýval benzín v oleji, on se na dálnici sice odpařil, ale ne v takovém množství. Jen pro informaci, od výměny oleje v březnu, byl olej pořád v rozmezí vrchní poloviny měrky, od poloviny až ani ne po vrchní rozmezí měrky, cca kolísal v rozmezí cca půl centimetru, jízdy většinou po městě. Teď to spadlo úplně dolů. Takový problém jsem před tím, když přibýval neměl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 27. 7. 2018 na 22:58, Capucino napsal:

Změna oleje Shell na Castrol, letos na jaře. A ejhle, olej od té doby nepřibývá. Možná bych řekl, že trochu ubyl. Styl jízdy a trasy pořád stejné. Tak čím to je? A to jsem chtěl měnit čerpadlo, asi by to byly vyhozené peníze.  

 

Musíme si niečo ujasniť. Tebe nepribúda olej, alej benzín v oleji. Toto treba mať stále na pamäti! Tým, že si vymenil olej a zrazu sa ti nezvišuje hladina oleja, neznamená, že vďaka zmene oleja ti zrazu nepribúda benzín, ale najskôr to, že okrem stáleho pribúdania benzínu do oleja ti auto ešte aj papá olej. Inak povedané, teraz máš problémy dva, do ubúdajúceho oleja ti ešte pribúda benzín, čo síce je fajn ak riešime iba hladinu oleja (s beníznom), ale toto v extrémnom prípade môže mať za následok, že namiesto oleja budeš "mazať" benzínom.

P.s.: Predpokladám, že sa bavíme a výmene oleja s rovnakou viskozitou a nie že si namiesto doterajšieho Shell s viskozitou napr. 0W-30 dal do motora Castrol 10W-40.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...