Pawouk Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 Snad jedině,že by myslel na "rozpad" kluzné lišty,na kterou tlačí napínák,případně vodící lišty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 (editace) Otázka: Kdy budou odstraněny závady s přeskakujícím řetězemu motorů 1.2 TSI a motory budou spolehlivé? Odpověď ředitele Škoda Auto ČR Petra Pečenky: Vámi popisovaná závada byla odstraněna a podle mne dostupných informací se u nově vyráběných motorů nevyskytuje. Pro majitele dřívě vyrobených vozů je připravené servisní řešení, v případě pochybnosti nebo dotazů prosím navštivte autorizovaný servis Editováno: 9. Únor 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 (editace) "Pro majitele dřívě vyrobených vozů je připravené servisní řešení" takže maji nějaké nové řešení ? Nebo je servisni řešení měnit ,měnit a zase měnit řetěz ? Editováno: 9. Únor 2013, autor: zbek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Únor 2013 Sdílet Vloženo 9. Únor 2013 Jó,tak to už pan ředitel neřekl,co tím myslí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Poslouchej ty dvanáctý králíčku, viděl jsem to na Golfu jak mu praskla zřejmě napinačka, na dálnici ve 160 km, ono to moc nebylo poznat co se vlastně stalo než se motor potkal, protože ta sranda skončila ve svodidlech. Jo jinak ti gratulují k třicátému prvnímu příspěvku. Takže jeden chytrák jede kolem vidí golfa ve svodidlech a je jasný, že mu praskla napínačka. Jsi prostě nejlepší. Ty asi nemáš 1,2 ani 1,4 TSI, ale víš o tom vše. A pro příště nejsem králíček, ale král! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seidl Vloženo 10. Únor 2013 Sdílet Vloženo 10. Únor 2013 Jen pro upřesnění - podle ETKY pro novější motory od 24.10.2011 (tady z mě neznámého důvodu nesedí datum s tím,které škdovka uvádí v tom TPI -18.6.2011) ani opravná sada neexistuje,řetěz G a napínák D jsou k dispozici samostatně. Z toho si nic nedělej, máme doma Fabii 63kw, výroba konec 9 měsíc 11 a už tam je prý taky řetěz nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 (editace) Pro atnartus: No napínací kladku jsem nemyslel, myslel jsem spíš tohle 06H109467T Editováno: 12. Únor 2013, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 Takže jeden chytrák jede kolem vidí golfa ve svodidlech a je jasný, že mu praskla napínačka. Jsi prostě nejlepší. Ty asi nemáš 1,2 ani 1,4 TSI, ale víš o tom vše. A pro příště nejsem králíček, ale král! Zase máš pravdu kraličku, já bych si auto s motorem o kterým se už několik let ví že je šmejd opravdu nekoupil. Musím uznat že jako pomocná síla v kuchyni máš docela dobré znalosti. Jo mimochodem už jezdíš tankovat sám nebo ti ještě jezdí na benzin tvá maminka, která ti to auto koupila????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krall12 Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 Nejhorší v životě, je srážka s blbcem!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 To mi povídej, by mě zajímalo kolikrát si ten motor rozebral? Jinak u Golfika to bylo napínacím elementem na 100%. Měj se kraličku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 12. Únor 2013 Sdílet Vloženo 12. Únor 2013 Ako male deti..... Každý si kupi to čo chce. Ja som bol takisto kupou tsi-čka unesený a aj som- jazdne vlastnosti toho motorika su super. Potom ako som si ho kupil som pozeral fora a poviem vám mal som pár bezsenných noci. Ja len dufam že auti ktore bolo vyrobene koncom roku 2012 bude už ako tak ok. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lesek87 Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 Zdravim všechny,mám problém s motorem 1.2 Tsi 63kw.najeto 63000 km, a po startu oranžová kontrolka motoru a konec...Nevite nekdo co s tím??Podle info,zřejmě ohlé ventily na hlave...Prosim o radu co s tím...Děkuji David Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 skontrolovať nastavenie rozvodov,ale na to treba prípravky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2013 Sdílet Vloženo 16. Únor 2013 (editace) libero,on už založil téma tady: Editováno: 16. Únor 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 čítal som to aj tam...ja som hodil odpoveď sem a o sledovaní dodržovania pravidiel sú tu A/M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Zdravim Vas pani, Chcem sa s vami podelit o moju novu skusenost. Mam auto volkswagen polo 1.2 Tsi 77kw, mam najazdenych 19150 km. Auto bolo vyrobene v 4. mesiaci 2012. Tento tyzden som navstivil autorizovany servis auto Boat, s tym, ze po starte pocujem drncanie rozvodovej retaze. Bol som oboznameny servisnym poradcom ze v motoroch 1.2 TSI sa postupne davali od roku 2011 modifikacne retaze. Ja osobne som mal uz 2. inovovanu retaz, a aj ta bola vytahana ! V servisoch teraz je nejaka uplne nova, v servisnom ukone sa poslednym pismenom oznacuje ako B. Retaz mi vymenili, a prehrali mi najnovsi soft do RJ, auto je na volnobehu tichsie, a chod motora a Tah je citelne plynulejsi. Pri startovani sa neobjavuju ziadne zvuky... Drncanie starej retaze sa objavovalo nepravidelne pri studenych a dokonca aj teplych startoch. V poslednom case sa to stupnovalo, potom nasledovala navsteva servisu.. Technik mi dokonca povedal, ze od toho roku 2011 sa dava dokonca kryt rozvodov zo zarazkami proti preskoceniu retaze. Tieto zarazky ked su opotrebovane, technici menia aj olej z dovodu opotrebovania tychto zarazok, pretoze obrusovany material sa dostava do oleja. Dufam ze auto uz nebude mat problemy, a ostatnym odporucam ktori si niesu isty motorom nech navstivia servis, bolo mi povedane, ze rozvody menia aj po zaruke zadarmo tym ludom, u ktorych sa problemy objavia... Pekny vecer, Peto z Bratislavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 ja už to vzdávam 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mino2 Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Aj mna to prekvapuje že roč. 2012 a už druhá retaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iwoteck Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Zdravim Vas pani, Chcem sa s vami podelit o moju novu skusenost. Mam auto volkswagen polo 1.2 Tsi 77kw, mam najazdenych 19150 km. Auto bolo vyrobene v 4. mesiaci 2012. Tento tyzden som navstivil autorizovany servis auto Boat, s tym, ze po starte pocujem drncanie rozvodovej retaze. Bol som oboznameny servisnym poradcom ze v motoroch 1.2 TSI sa postupne davali od roku 2011 modifikacne retaze. Ja osobne som mal uz 2. inovovanu retaz, a aj ta bola vytahana ! V servisoch teraz je nejaka uplne nova, v servisnom ukone sa poslednym pismenom oznacuje ako B. Retaz mi vymenili, a prehrali mi najnovsi soft do RJ, auto je na volnobehu tichsie, a chod motora a Tah je citelne plynulejsi. Pri startovani sa neobjavuju ziadne zvuky... Drncanie starej retaze sa objavovalo nepravidelne pri studenych a dokonca aj teplych startoch. V poslednom case sa to stupnovalo, potom nasledovala navsteva servisu.. Technik mi dokonca povedal, ze od toho roku 2011 sa dava dokonca kryt rozvodov zo zarazkami proti preskoceniu retaze. Tieto zarazky ked su opotrebovane, technici menia aj olej z dovodu opotrebovania tychto zarazok, pretoze obrusovany material sa dostava do oleja. Dufam ze auto uz nebude mat problemy, a ostatnym odporucam ktori si niesu isty motorom nech navstivia servis, bolo mi povedane, ze rozvody menia aj po zaruke zadarmo tym ludom, u ktorych sa problemy objavia... Pekny vecer, Peto z Bratislavy Taky tě zdravím,nemohl jsem si nevšimnout tvého příběhu a doufám že ti ty rozvody vydrží.Mám zmiňované označení B a bohůžel po třech tisících km se mi opět ozivá řetaz takže jsem vcelku naštvaný:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 Rozvody 1.2 TSI jsou,jak je vidět,nekonečný příběh... Tím B myslíš koncový index opravárenské sady? Ta obsahuje řetěz G a napínák D. Ale jak tak koukám do Etky,tak u Fabie (ani u Pola) již žádné opravárenské sady nejsou. Jen jednotlivé díly (řetěz,napínák,atd.) samostatně. Tak tomu už nerozumím. To bude asi nějaké inovativní vyřešení problémů s rozvody. Dnes byl u Fabie pád do nouzáku s rozsvíceným EPC. Po restartu to fachá normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Březen 2013 Sdílet Vloženo 1. Březen 2013 asi preto,že ETKU nemáš tak pravidelne aktualizovanú,ako ŠA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zbek Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Otázka:Kdy budou odstraněny závady s přeskakujícím řetězemu motorů 1.2 TSI a motory budou spolehlivé?Odpověď ředitele Škoda Auto ČR Petra Pečenky:Vámi popisovaná závada byla odstraněna a podle mne dostupných informací se u nově vyráběných motorů nevyskytuje Neměl by mu někdo zavolat že i tady už se vyskytuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Ale on to jistě moc dobře ví... Přece neřekne veřejně,že je to klumpr,ať to lidi nekupují. Navíc,ví někdo z nás tady,kolik % motorů 1.2 TSI má tento problém? Či kdo z obyčejných zákazníků,co nebrousí po netu,má o tomto povědomí? Mizivé procento,nebo spíš promile,a tak se tato (jinak povedená) motorizace asi dobře prodává. Pohroma případně přijde až za nějaký čas. Pokud možno po záruce. A kulance je jen nenárokový "příslib". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peti_o Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Rozvody 1.2 TSI jsou,jak je vidět,nekonečný příběh... Tím B myslíš koncový index opravárenské sady? Ta obsahuje řetěz G a napínák D. Ale jak tak koukám do Etky,tak u Fabie (ani u Pola) již žádné opravárenské sady nejsou. Jen jednotlivé díly (řetěz,napínák,atd.) samostatně. Tak tomu už nerozumím. To bude asi nějaké inovativní vyřešení problémů s rozvody. Dnes byl u Fabie pád do nouzáku s rozsvíceným EPC. Po restartu to fachá normálně... Cauko, Tak dnes som vam opisal presny vyklad servisneho ukonu ktory mi zapisali do servisnej knizky : Stav km: 19 074 Datum: 27.2.2013 Poznamky: Vymena opravnej sady rozvodov - 03F 198 229 B Potom dalej je tam este peciatka a podpis servisu. Chalani mate skusenosti z tymto oznacenim vymeny rozvodov ? Servisny technik mi dokonca tvrdil ze moje auto to toho datumu dostalo prve taku opravnu sadu. 2 dni na tu sadu cakali a posielali ju vraj priamo s Wolfsburgu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Březen 2013 Sdílet Vloženo 2. Březen 2013 Budeš tady asi první...bohužel. I vzhledem k tomu,že máš Polo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.