Přejít na obsah

Klimatizace - nefunkční, problémy


Bemo

Doporučené příspěvky

LUDIA UZ TO MAKA AKO MA

pisal som ze to auto som kupoval nedavno stotou chybou

ze ta klima ide a napisal som ti aj to ze neviem co tam oni robili ci vobec robily nieco takze

Zaplatil som za opravu 108€

technik mi povedal ze to mu platim za rozum a nie za suciastky jeden cely den lamentoval nad tym a vies co spiatocka stuplik a klima stuplik boli zamenene!!!!!!

STALO MA TO 108,€ KURVA ANI NEVEDIA CO ODPITAT

TECHNIK dodal len nahodou prisiel na to stuple boli zamenene!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LUDIA UZ TO MAKA AKO MA

Vies co pisal som ti ze to auto som kupoval nedavno stotou chybou

ze ta klima ide ALE VZDY IDE NEVIPNE SA a napisal som ti aj to ze neviem co tam oni robili ci vobec robily nieco takze

Zaplatil som za opravu 108€

technik mi povedal ze to mu platim za rozum a nie za suciastky jeden cely den lamentoval nad tym a vies co spiatocka stuplik a klima stuplik boli zamenene!!!!!!

STALO MA TO 108,€ KURVA ANI NEVEDIA CO ODPITAT

TECHNIK dodal len nahodou prisiel na to stuple boli zamenene!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim,vag mi vyhodil tuto chybu,ale nejde mi smazat.Jak ji odstranit a co chyba přesně znamená?díky za reakce :) .

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

Komponent a/nebo - verze: Klimaanlage X0830

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

1 Nalezeny chyby:

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

55-00 - adaptace neprovedena

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani,

dnes se mi prihodil tenhle problem, snad nekdo poradi..

Vzdy, kdyz jsem mel auto na VAGu, napsalo mi to chybu : ridici jednotka klimatitzace vadna, ale normalne ji to nacetlo, klima fungovala 100%. Takhle to bylo cely dva roky.

Dnes jsem sedl po praci do auta, zapnu klimu a nic. Nechladi. Otevru motor, netoci se mi ani jedna vrtule na sahare. Inu, odpojil sem spinaci napeti do kompresoru, pripojil voltmeter, zapnu klimu a tam 13,5V, coz predpokladam, ze je ok. Kabel ted doma nemam, tak nemuzu pripojit na VAGa, pojistky jsem prolezl, vse dobry. Napln v klime je ok, to jsem mel na budikach. Nesetkal se s tim nekdo? Jak sou spinane sahary? Podle tlaku v okruhu ci si to ridi klima nejak specialne?

Jinak je to 1,9TDi, 2001, manual klima.

Diky vsem za podmety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím pánové,

minulý týden se asi minuty po zapnutí klimatizace ozval z motoru zvuk jak kdyz neco drhne, okamzite sem vypnul klimu a podival se pod kapotu, v okoli klimakompresoru byli plastove reziny, predpokladam ze pravdepodobne z elmag spojky kompresoru, pri zapnutem motoru se spojka normalne protaci jak ma,ale nemam odvahu zkusit znovu zapnout klimu. Jinak sem zkousel otocit vnitrni casti spojky a jde, takze snad zadrene to nebude. Potreboval bych radu co s tim nebo jestli se s tim aspon nekdo uz nesetkal, dik za odpovedi, jinak 1,4MPi 50kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravím pánové,

minulý týden se asi minuty po zapnutí klimatizace ozval z motoru zvuk jak kdyz neco drhne, okamzite sem vypnul klimu a podival se pod kapotu, v okoli klimakompresoru byli plastove reziny, predpokladam ze pravdepodobne z elmag spojky kompresoru, pri zapnutem motoru se spojka normalne protaci jak ma,ale nemam odvahu zkusit znovu zapnout klimu. Jinak sem zkousel otocit vnitrni casti spojky a jde, takze snad zadrene to nebude. Potreboval bych radu co s tim nebo jestli se s tim aspon nekdo uz nesetkal, dik za odpovedi, jinak 1,4MPi 50kw

Už jsem pročetl vše o klimě.Tak snad poradím.Mám Fabku 1,2 ,tak předpokládám že máme stejný kompresor.Tenhle kompresor nemá žádnou el.spojku.Spínání spojky řídí tlakový ventil.Když náhodou se kompresor zadře,tak se střihnou gumové hroty a začne se protáčet volnoběžka.Je to pro to aby se nedřel řemen a nedošlo k přetržení.Neříkám že je to tvůj problém,ale vypadá to tak.

Je pravda že,mě dlouho komresor hučel.Jako když je přidřený.Po naplnění a kontroly zvuk zmizel.

post-10623-1279301925,5186_thumb.jpg

Editováno: , autor: Ropyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem pročetl vše o klimě.Tak snad poradím.Mám Fabku 1,2 ,tak předpokládám že máme stejný kompresor.Tenhle kompresor nemá žádnou el.spojku.Spínání spojky řídí tlakový ventil.Když náhodou se kompresor zadře,tak se střihnou gumové hroty a začne se protáčet volnoběžka.Je to pro to aby se nedřel řemen a nedošlo k přetržení.Neříkám že je to tvůj problém,ale vypadá to tak.

Je pravda že,mě dlouho komresor hučel.Jako když je přidřený.Po naplnění a kontroly zvuk zmizel.

Asi mas pravdu, podle tech plastovych pilin kolem by to odpovidalo tomu zadreni. No nic, tak asi novy kompresor. Dik moc za radu,aspon vim na cem jsem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim

Mam Fabii 1.9TDI r.v.00, klima se vypina v prubehu chlazeni, vzdy se vypne samovolne (tlacitko stale sviti) na minutu a vic a pak se opet zapne, nevite nekdo prosim cim by to mohlo byt? A take jsem si vsiml ze to dela vzdy ve vyssich venkovnich teplotach(28°C a vic), jinak při nižšich teplotach klima funguje plynule a nevypina se samovolne. Dekuji za rady.

VAG vyhazuje chybu:

Číslo dílu řídícího modulu: 6Y0 820 045

1 Nalezeny chyby:

00898 - Buzeni kompresoru klimatizace

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, mám stejný problem jako ...GeOrGe.., VAG hlásí toto:

7 Nalezeny chyby:

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

28-00 - zkrat na plus

01271 - Servomotor teplotni klapky (V68)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

41-10 - blokovano nebo bez napeti - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01596 - Servomotor klapky cerstveho/cirkulujiciho vzduchu (V154)

28-10 - zkrat na plus - Sporadicky

Servomotor teplotní klapky stoji okolo 2000 Kč. Myslíte si, že jeho výměna všechno vyřesí? (popř. jestli někdo ví jak to opravit :) )

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nedával si doplňovať klímu? Myslím,že tam máš moc chladiva a pri vyššej teplote ti to vypne tlakový spínač. Ten freón sa hodne rozpína podľa teploty. Takže dať to prevážiť, alebo v garáži podľa oka trochu s toho odfúknuť.

Editováno: , autor: scoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ehm, to mas v prdeli snad celou klimatizaci:-) Ja mel taky problem s klima- manualni... stacil vymenit ten Snimac vystupni teploty vyparniku (G263) ktery je pod palubovkou a vse je o.k. V servise na to maji 2 normo hodiny, ze pry musi sundat celou palubku ale vim ze to jde udelat za 15min. Kamarad mi to menil a vedel presne kam sahnout, takze to jde za 15min... stoji asi 800,-

¨

Ahoj, mě to našlo chybu Snimac vystupni teploty vyparniku a nějaký typ (řekli mi, že to je pod palubkou) a že za to chtěj 5 litru v servisu. Je nějaká možnost výmeny (tech 15mnt ) ? Klidně někam dojedu :-) Dík D. !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Neviem sa s VAGom pripojit na klimu. Pristrojovka vypisuje chybu 18043 P1635 35-00 datova zbernica pohonu, chyba odozva RJ klimatizacie. Jednosmerne som pomeral CAN L a CAN H medzi konektorom diagnostiky (piny 6 a 14) a RJ klimy (piny 8 a 11 konektor T16e) a tie su OK. Vsetko na RJ klimy funguje ( osvetlenie, vetrak, kurenie, ziarovky pre zapnutie klimy a vnutorneho obehu vzduchu). Vie niekto poradit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny.Před 2 měsíci jsem koupil Fabii 1,4 16V r.v.2006 a potřeboval bych v tomto chladném počasí zjistit, jestli funguje klima.

Už asi dva dny procházím fórum a čtu různé příspěvky na toto tema, které se většinou zvrhnou na diskuzi pro a proti. Jediné, co jsem se zatím dozvěděl,

že se velmi rychle odmlží okna (mě se zatím nemlží,takže to nepoznám)a že se zvedne spotřeba při volnoběhu asi o 0,5 l/hod. Zkoušel jsem při zahřátém

motoru,(venku teplota 9 stupňů)zapnout vetilátor na 4 a nastavil teplotu na 20 stupňů. Když jsem zapnul tlačítko AC (které se přitom podsvítilo)anebo

vypnul, nepozoroval jsem žádné změny.Teplota foukaného vzduchu stejná, volnoběh stále 800 a spotřeba 0,7 l. Pokud jsem otočil ovladačem teploty úplně doleva, foukal stále stejně chladný vzduch (neměřeno teploměrem, pouze subjektivně).Mám ještě nějakou laickou možnost ověřit funkčnost klimatizace?

Známého s VAG nemám. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím mám sice MPi ale třeba je to stejné .Když zapnu klimu při volnoběhu zvednou se otáčky z 800 na 950 ot/min a tento výkend má být teplo takže by to šlo vyzkoušet musí foukat studený vzduch ,dát hřbet ruky na mřížku výdechu a de cítit že je opravdu studený ne vlažný.Jinak vag zjistí vice.

Jinak ovladač teploty otočit na studený doraz ( 18 C ) jinak přitápí .

Editováno: , autor: martin71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se vždycky bojím napsat někam odpověď jako první, protože je vždy riziko, že přijde moderátor a pošle nás někam, že už se to tu někde řeší, což je klidně možné, já to tak narychlo nikde nenašel. :) Tak se pokusím nějak alespoň trochu poradit...

Klimatizace funguje pokud je nad pět stupňů, což by teď mělo vyhovovat. Zaparkoval bych někde na sluníčku, nastartoval bych motor, nechal ho zahřát, spotřeba je dejme tomu 0,6 l/hod, nastavil bych volič na nejnižší teplotu a zapnul bych ji. Rozhodně by měl být znát rozdíl ve spotřebě (klidně jen 0,1 l/hod) a na výdeších ventilace musí být cítit studený vzduch, chladí opravdu hodně, když je na max. chlazení... Takhle jsem to ověřoval já, prostě na nejstudenější je to fakt studený vzduch, pokud ne, je buď málo chladícího média, nebo je nějaký jiný problém. Jestli je někde nějaká chyba, tak to zjistí bezpečně v servisu. :) V Praze případně VAG mám. :)

EDIT: Než jsem to napsal, tak už nejsem první. :D Za tepla se to vyzkouší nejlíp, to je fakt.

Editováno: , autor: samurai
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

dobry den mam takovy problem kdyz mam zaplou klimatizaci delsi dobu a jedu treba po dalnici pak ve meste stojim tak klimatizace vydava divne zvuky takovy huceni kdyz pridam plyn tak je to jeste horsi kdyz ji vypnu tak je hned ticho zapnu a zase to sami a kdyz to dela ty zvuky tak se mi houpou otacky nahoru a dolu.napadlo me ze by to mohl byt tim ze neni olej v kompresoru kazdopadne budu vdecny za vsechny rady predem diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chlapci mam taky to problem ... dnes som bol naplnit klimatizaciu kedze od kupi auta uz tam klima bola prazdna (od ruky som kupil auto) tak ze ju dnes dam naplit, chlapik co mi to dnes plnil mi povedal ze do klimatizacii mi voslo len 150 g plynu ci ako sa to vola .. kazal mi nastartovat auto aby mi zoplo klimu a naplnila sa uplne.. no len ze nastartoval som auto zapol klimu a ono ju nezoplo viete mi poradit v com moze byt problem ??? na VAG mi pisalo pred plenim klimi slaby tlak ... tak som si povedal je prazdna klima naplnim ju no ale nastal vyssie spominany problem .. za kazdu radu dakujem Auto Skoda Fabia 1.9 TDI

Editováno: , autor: Whitefabia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...