libero Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 nádobka na foto origo nie je ...konektor opraviť/vymeniť ...vidím,že je tam niečo robené aj s kabelážou ...a nasaď poriadne tú hadičku na prepad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rominator33 Vloženo 10. Duben 2016 Sdílet Vloženo 10. Duben 2016 tu pásku jsem tam dával já,protože s konektoru čouhaly dráty, hadičku nadsadím, jak tedy vyměním konektor za nový nevím jak vytáhnout ty dráty, myslíte že mám vyměnit nádobku za origo, kdyby to bylo těsněním pod hlavou tak by to asi vypadalo jinak že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 Ahoj, s hlášením závady na expanzní nádržce mám problém již dva roky. Vyměněna chladící směs, poté se čistila a následně měnila i expanzka. Problém přetrvává i když ty dva drátky propojím. Skoušely se měnit i budíky, nic nepomáhá. Někdy to nezapípá a jindy hned po nastartování. Někdy s teplým motorem po jeho vypnutí a zase nastartování to přestane. Potřeboval bych v budících přerušit to pípání ale hlavně vyhodit kontrolku teploměru. Trufl by si na to někdo? Jára Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 A není lepší to opravit_? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 14. Duben 2016 Sdílet Vloženo 14. Duben 2016 co trba zkusit promerit kabeli ? muze byt nekde seknuty dratek a muze to hazet zkrat a atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rominator33 Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 Mi tvrdil mechanik, že je to těsnění pod hlavou, že vůbec nemusí být nádobka moc zanesená stačí prý trošku nějakého svinstva nebo mastného oleje. Když jsem se ptal na kolik to vyjde tak začal, výměna těsnění,srovnání hlavy,záleží jak to tam bude vypadat co bude třeba ještě vyměnit, olej,filtry,chladička, průplach cca do 10 tis. , tak jsem mu poděkoval a myslel si svoje, jo ještě řekl pokud si auto necháš 2 roky neřeš, pokud déle tak to oprav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 (editace) Tak nejjednodussi kontrola je natlakovat chladici system a zjistit zda je tam nejaky unik, at uz z hadic nebo do motoru. Pokud tlakova zkouska dopadne dobre, tak kontrola nadobky, kabelu atd (to uz tu ale bylo napsano). Pokud je nejaky unik tak pak patrat dal kde je problem... Editováno: 15. Duben 2016, autor: Terenius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 (editace) Únik kapaliny není, Wag neudává žádnou chybu. Proměřit káblíky se nedaří, jejich tam tolik ( u řídící jednotky) že nenvíme které měřit. Misumi, co tam chceš opravit chytrolíne, polamáné kolečko? Jinak díky za rady.Novou řídící jednotku kupovat nehodlám, nějak odpojím pipák a přelepím kontrolku. Editováno: 15. Duben 2016, autor: Jaroě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 15. Duben 2016 Sdílet Vloženo 15. Duben 2016 Možná, že jsem chytrolín,. ale nás učili doměřit se až k závadě a tu potom opravit -je to mnohdy levnější ,rychlejší a účinější, než bezhlavě měnit a měnit-holt jsem ale chytrolín-beru to jako lichotku-dík 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Jak to chceš proměřit, je tam snad stovka drátů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 když to neumíš tak to dej někomu pro koho to není problém, nebo to prodej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 LNejlepší to hodit někde do jámy, Škocna co víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misumi Vloženo 16. Duben 2016 Sdílet Vloženo 16. Duben 2016 Jak to chceš proměřit, je tam snad stovka drátů. Drát vede z bodu a do bodu b. Bod a je explanze a b zjistíš ve schématu. Pak jen prozvonit. Chce to jen čas a chuť. Za tu dobu co zde píšeš bys to měl 3x změřený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jožko Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 Mne to robí iba ráno pri štartovaní v mraze.Ak motor vypnem a znova naštartujem ,neprestane to.Musím prejsť aspoň 200m a znova vypnuť a naštartovať a potom to prestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 14. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2016 aj mně a to jsem nádržku před rokem vyměnil, ale už jsem rezignoval, prostě též po chvilce udělám restart a je klid, další nádržku, abych měl na chvilku klid kupovat už fakt nebudu, jen občas skouknu hladinu, zda to přece jenom není hladinou a jinak na to kálím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 V 14. 11. 2016 at 20:43, Jožko napsal: Mne to robí iba ráno pri štartovaní v mraze.Ak motor vypnem a znova naštartujem ,neprestane to.Musím prejsť aspoň 200m a znova vypnuť a naštartovať a potom to prestane. je toho plný net ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 (editace) Tak se mi po třech letech opět rozsvítila kontrolka chladící kapaliny (předtím výměna nádobky, poté výměna těsnění hlavy a rovnání hlavy). Tentokrát mi to ale nedalo, koupil jsem si novou nádobku sám, s tím, že se kouknu, jestli v ní nejsou vidět ty dráty, které je potřeba očistit, stejně jako to jde udělat v Oktávce. Vidět jsou, ale jenom trošku, protože inženýři vymysleli, jak je schovat. Níže posílám fotky, stačí kouknout z vrchu, kde je připojen kabel a pak pod víčkem strčit šroubovák mezi ty dva zobáčky a najít ty dva dráty a pořádně šroubovákem oškrábat (oba dva), aby byly trochu čisté a kontrolka sepla = nebude svítit ani pípat. Když tam máte kapalinu, tak moc vidět nejsou ani takhle z boku, takže je to naslepo, ale "kov na kov" pocitově rozhodně poznáte. Vyzkoušeno na mé Fábii a funguje. Sice teda ještě propláchnu motor čističem chladiče, ale i kdybych tohle měl dělat jednou za měsíc, tak je to lepší, než nic. Rozhodně doporučuju vyzkoušet toto řešení, než to tahat do servisu, kde primárně budou z principu měnit díly. Editováno: 18. Prosinec 2016, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 zkusím ... poté co jsem loni na podzim vyměnil nádržku za novou a nebral jsem Činu, tak jak se ochladilo pod nějakých +5°C, tak mi stejně pípá každý den a musím po mírném zahřátí, dělat každý den restart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kruty2 Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Odpojit el. od nádržky, svorkovnici proklemovat a do smrti pokoj. Jednou za čas vizuelně zkontrolovat hladinu kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 .. asi to tak dopadne, páč jsem se díval a rozhodně v mé nádržce, není na kontakty vidět ... a už mě to nebaví denodenně restartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 (editace) Nevím hele, jestli to vidět není, tak asi nemáš přesně tuhle (ta nejdražší)? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6ru121407-vyrovnavaci-nadobka-chladici-kapaliny-skoda-12068.html Tahle origo přímo od škodovky je (dráty) tam vidět takhle má a šlo mi to tím šroubovákem ošmrdlat, jestli to není není vidět u jiných nádobek, to nevím. Asi to bude u jiných výrobců různě dostupné/viditelné. Holt to chce vyzkoušet, trošku mi to připomíná situaci s termostatama, kde naopak originální jsou horší a ty polské díky lepšímu materiálu vydržej 2x tolik... Editováno: 18. Prosinec 2016, autor: Wyder Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 bral jsem tu EU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Taky mi to pípá, chci se zeptat, když otevřete nádržku (studený motor), mám ji jakoby "natlakovanou" je to normální? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Citovat Víčko ti určitý tlak má držet,tak pokud nemáš z motorem jiné problémy -přehřívání,ztráta chlad. kapaliny tak je to v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 18. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2016 Díky, jen mne zarazilo, že když jsem otevřel kapoto, tak hladina byla kousek pod min a když jsem povolil víčko, tak vyskočila těsně pod max. Každopádně nová nádobka už je v kufru, tak snad nějakou dobu vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.