dolezelu Vloženo 10. Duben 2019 Sdílet Vloženo 10. Duben 2019 Mrkni na expanzní nádobku zda nemáš málo vod, nebo není čidlo zanesené. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marass Vloženo 25. Duben 2019 Sdílet Vloženo 25. Duben 2019 Tak,tak dělá to čidlo v expanzce, znečistěná kapalina, nebo prostě stáří, kontakyty zoxidují a už svítí a to krásný infarktový pípnutí hned po nastartovaní :D to čidlo je součástí expanzky-takže výměna celé nádobky cena cca 250(polsko ,čína) až 650, výměna v pohodě doma. Řešení oškrabání kontaktů šroubovákem nemá většinou dlouhého trvaní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 Ahoj. Přítelkyně má Fabii I 1,4 AUA Řeším několik problémů. Někdy nefunkční palivoměr - v zimě fungoval, v létě ne. Diag psala přerušený obvod nebo zkrat na kostru. Zjištěná příčina: pravděpodobně přerušené vedení od snímače plováku k přísrojové desce. Dneska jsem zjistil, že na snímači není zem. Vyřešeno přizeměním snímače na karoserii. Původní zemnící bod je za přístrojovkou. Palivoměr je funkční. Nesmyslná teplota na displeji - Venku cca 20°C na displeji v otáčkoměru ale teplota -31,5°C. Po chvíli se vyšplhala na +6,5°C. Po několikerém nastartování najednou skočilo +19°C. Domnívám se, že závada může být opět v přerušeném vedení od čidla venkovní teploty. Dotaz: Kde se to čidlo fyzicky nachází? Nenašel jsem jej. Červená kontrolka chladící kapaliny a výstražný signál - aktivuje se nahodile, bez zjevné příčiny. Teplota na teploměru přístrojovky je v půlce stupnice, podle diag je teplota chladící kapaliny kolem 87°C. Mám podezření na vadné čidlo, nebo opět přerušené vedení k ŘJ. Dotaz: Kde se tohle čidlo v motoru nachází? Je to čidlo v domku termostatu, nebo čidlo na horní pravé straně bloku? Uvítám všechny rady, tipy, návody. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2019 To si ze mě děláš srandu? Jaký název má toto téma? Tak se podle toho zařiď, nebo to budu muset udělat já a to nedopadne dobře. Respektuj pravidla fora a zaměření jednotlivých témat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Za jízdy mi stále bliká, zkusím vyměnit nádobku s čidlem a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 je fajn vyměnit i vodu. Nicméně z vlastní zkušenosti to pomohlo jen na nějaký čas. Nakonec jsem dal do konektoru drátek spojující oba kontakty, zacvakl konektor zpět a byl klid navždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 Já měnil celou nádobku i s proplachem okruhu a zatím 4 roky a cca 65tiskm v pohodě, snad to vydrží :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2020 Zkusím kdyžtak propojím drátky. Fridex také nechám vyměnit, netuším bod tuhnutí. Auto stálo od dubna, bude se muset rozjezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 7. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2020 Tak pro ostatní - mechanik doporučil trochu to přelít a stejně to nepomohlo, drátky jsem spojovat nechtěl. Nakonec výměna, 650 a za 10min po problému. Asi to bude druhovýroba, bez účtu, daně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2020 tak uvidíš, jak dlouho to vydrží bez pípání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepernicka Vloženo 6. Duben 2021 Sdílet Vloženo 6. Duben 2021 Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deem500 Vloženo 30. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2021 V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal: Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. V 6. 4. 2021 na 13:46, Pepernicka napsal: Hezký den, mám pro Vás malý tip. S tímto problémem jsem se mordoval docela dlouhou dobu. Napřed to byl nějaký olej v nádobce a brousila se hlava. Za pár let na to jsem přišel na to, že olej v nádobce v malém množství nijak nevadil a závada byla úplně jinde. Dráty od čidla mají druhý konec v budících palubní desky na takovém ne zrovna moc inteligentním jemném konektoru. Po letech se konektor postupně vyklepal a zrovna kablík od expanzky jako první, je to myslím nějaký úplně krajní pin (cca. 16, hned vedle je imo). Pak začal odcházet imobilizer atd..... Stačilo jen opatrně přepájet piny mikropájkou. Ani jsem budíky nerozdělával. Oprava za hodinku i s montáží a auto zase jezdí už pět let bez pípání. Jinak tam žádný mechanický spínač není. Jen dva plechy měřící odpor. Při menším množství kapaliny svítí nedostatek, při prázdné nádobce ječí teplota motoru. Tento pan ma uplnu pravdu,mne to pomohlo. Diky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fabik8001 Vloženo 18. Května Sdílet Vloženo 18. Května Zdravím, mám problém s F1 1.4 MPI ohledně chladicí kapaliny. Během jízdy nebo hned po nastartování mi začne blikat a pípat kontrolka chladicí kapaliny, i když je nádržka plná, jen trochu špinavá (fotka je před výměnou nádržky). Víčko od oleje je čisté. Problém je v tom, že když kontrolka začne blikat, tak mi spadne ukazatel benzínu na nulu. Někdy se vrátí zpět, jindy zase ne. Kapalina a olej se nemísí, z výfuku nejde bílý kouř. Před půl rokem se dělalo nové těsnění pod hlavou a vyměnila se nádržka s chladicí kapalinou. Problém zůstal i po té opravě. Bliká to už asi rok, ale auto jinak funguje normálně. Blíží se mi technická a nechci, aby to kvůli tomu neprošlo. Nevíte, v čem by mohl být problém? Je to elektronika nebo něco jiného? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.