Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak mi v pneuservise řekli, že jsou mírně koplá kola a že je to pravděpodobně tím. Nechal jsem opravit..oprava jednoho vyšla na 800 bez DPH a světe div se, po vibracích ani památky :) Vyvážení proběhlo na normální vyvažovačce.

 

Snad to někomu pomůže.

Editováno: , autor: Danoda
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Vloženo

hlinikova napravnica je klasika OII + hlinikove konzoly na uchytenie + ramena co k nej patria ,... existuju aj hlinikove ramena co tam pasuju - Passat 3C , pripadne aj hlinikove otoce tiez z passata ... vyzera to fajn , je to lahsie a tuhsie ale netvrdim ze to musi riesit tvoj problem

 

ak auto trasie v tahu , zvlast DSG bude skor KO niektory vnutorny klb , boli vyskusane bezvadne kolesa ?

tento problem trasenia zase az taky systemovy nie je , ako sa tu z toho robi , tych aut co maju plechove vsetko jazdi tisice a rozhodne netrasu vsetky

Vloženo
V 14. 8. 2019 na 7:10, Czuba napsal:

Zdar chlapi. Take mam s timto problem. Nekde se tady nekdo zminoval, ze menil ramena z jineho auta, ktera jsou hlinikova a nikoli plechova. Nevite nahodou jaka ramena se daji pouzit? Take mne to vibruje cca od 120 do 160 kmh a pouze v tahu. Budu menit brzdy, pruziny a tlumice tak bych to udelal vse najednou. 

 

Nechci menit cely spodek a proto se radeji zeptam, je-li nekdo schopny rici, co vse menil aby vibrace prestaly? 

 

Dekuji Vsem za ochotu

Dan

Být tebou, zašel bych prvně na kvalitní vyvážení kol s přítlakem. Dělalo mi to taky a tak jsem to nechal převážit, ale nepomohlo to. Zašel jsem tedy na ten přítlak a ajhle, tam to ukázalo nadměrnou házivost jednoho kola, pomohlo pootočení pneumatiky na disku o 1/4 a vše je ok. Normální vyvažovačka to neukáže. 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Jsem v klubu vibrujících. Nejhorší je to v tahu do kopce a to od cca 120 - 130 km/h. Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí. Řekl bych, že postupem času se mi vibrace zhoršovaly až do dnešní neúnosné situce. Nemůžu na dovolenou jezdit Německem 120 km/h. Budu to muset řešit. Vyvážit kola, pak prověřit nápravu (nápravy). Měl bych dotazy:

 

1) Kde v Praze provozují Hunter a umí s ním?

2) Jak se pozná spatný vnitřní nebo vnější kloub na poloose?

 

Moc Dík za odpovědi

 

 

Vloženo
před 48 minutami, koudy_123 napsal:

Když sundám nohu z plynu, tak vyibrace zmízí.

Vzhledem k tomuto, bych příčinu hledal u kloubů.

 

Připadné nevyvážení je pořád stejné, tak by na vibrace ubrání plynu nemělo mít vliv.

Vloženo

No mně to vibrovalo hlavně nad 120 km/h, v kopci a pod plynem, po ubrání to polevilo, rovněž v zatáčkách se to chovalo jinak (myslím levá-pravá, úhel stoupání). Dělala to jedna pneumatika, po pootočení na ráfku je vše ok. Teď po dovolené v Chorvatsku pořád ok i při plném zatížení a rychlosti.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Mě už nebavilo pořad zkoušet draze vyvažovat kola atd.  Na bazoši jsem si koupil hliníkovou nápravnici k tomu jsem koupil nová litinová ramena i ze silentblokama +komplet nové šrouby, přeskladal jsem to a o vibracich už nevím. Mám s tím najeto už cca 10000km a přijde mě ze to auto je i klidnější a komfortnější. Vyšlo mě to na 4800kc +800kc geometrii. ale nepočítám práci dělal jsem si to sám. A tu plechovou napravnici dam do sběru třeba za ni ještě něco dostanu?
Tady jsou čísla všech potřebných dílu.

napravnice: 1K0 199369G

drzak ramene levý: 1K0 199295F

držák ramene pravý: 1K0 199296F

silentblok ramene 2ks:1K0 407182

silentblok zadní levý: 1K0 199231J

silentblok zadní pravý: 1K0 199232J

sada šroubu 2 sady=lemforder: 3839701 
srouby krytu motoru 3ks: 1K0 825951

To je vše,všechno ostatní pasuje a jen to přeskládáte. Pokud se do toho pustíte jako já tak hodně zdaru je to jednoduché a nic na tom není ?

Editováno: , autor: Xanticek4400
Vloženo

Radpav: mě po výměně za hliník bez vibrací. Měl jsem to udělat už dávno. Ve finále to byla nejlevnější oprava protože před tím jsem měnil nové poloosy originály za 16tis v domění ze vibrace zmizí. Pak drahé vyvažování a pootáčení pneumatik a tolik času promarněného. 
včera už jsem dával zimní kola vyvažování na obyčejný vyvazovačce a vibrace žádné a u plechové napravnice to vibrovalo.

Vloženo

Vibruji. Řeším to již 3měsíce. Vyměněny vnitřní klouby, nápravnice s rameny, silentbloky na motoru, dve sady pneu. Klasika, v tahu 120-140, do kopce kope vic z kopce miň. Když nepomohla nápravnice, tak asi cestou poloos, že? 

Vloženo (editace)

Znacku kloubu z hlavy nevim. Kola jsme dávali i jiná. Přijde mi divné, že ,,vadné vnitřní” by se projevovaly stejně jako nové neorigo. Nazul jsem pneu sava za 2400 pneu. Následná výměna za pirelky eliminovala pocitově vibrace o dobrých 80%+. A koplá kola by měly vibrovat s rostoucí rychlosti dle frekvence otáček, bez zpětné vazby zda je auto v tahu či ne :/

Editováno: , autor: Krtek536
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Jak tu již někdo psal. Nové kola nové pneu a vibrace nikde- o pár tisíc km, vibrace znovu přišly. To samé u mne. Mě už zbývají jen komplet poloosy a zadní horní uložení. Můj tip. Neni to ani nápravnice, ani nakopaná kola. Řesění zatím nemám.

Editováno: , autor: Krtek536
Vloženo

To jsme na tom stejně. Letni kola (hliník) lehce vibrují i po vyvážení. Zimní na plechu jsem vyvažovat nenechal pro změnu vůbec a jízda krásně hladká. Že by vlastnost materiálu, která se na starém křápu víc projeví?

Vloženo (editace)

Mírně nakopnutá kola, nebo vymačkané vymezovací kroužky, nebo špatné gumy. Pokud to na plechách nedělá, je to jedna s těchhle variant ,)

Editováno: , autor: Danoda

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...