Přejít na obsah

Drnčení plastů a pazvuky v interiéru


Lucasse

Doporučené příspěvky

Am 5.5.2016 um 19:03 schrieb roti:

Ja mam najeto 1200km a pri prejezdu nerovnosti mi zacalo "bzucet" kolem navijece pasu u ridice! :kol-44:

tak po ujeti 10.000km drnceni zmizelo. Ted mam 20.000km a stale nic nedrnci. Pristi mesic dorazi S3 Combi, tak jsem zvedavej co tam bude drncet. Udajne se objevuji nejaky zvuky v palubovce jako u S2 :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tady po case zpatky. Mam najeto 16 tis km a z auta se stala diskoteka ruznych zvuku.

-  vnitrni zpetne zrcatko - drncelo. V servisu vymenili za nove a to rezunuje jeste vic:) Jsou v nem nejake pruziny a ty to delaji. Reseni: precvaknuti do druhe polohy a je klid

- bouchani v zadni casti - palivo v nadrzi. Skoda setri, nadrz nema prepazky. Reseni: neni, jedna se o vlastnost

- NOVE skripani od praveho zadniho sedadla. Poprve jsem sklopil zadni sedaky a od te doby se ze zadu ozyva pri skripeni. Reseni: nechat sedak sklopeny:) Jine zatim nemam. Pomuze prosim nekdo?

- Drnceni v pp casti palubovky. Nebudu rozepisovat, resi to tady ve foru skoro kazdy.

- NOVE vrzani na prave strane predni napravy. Zatim jen pozoruju, kdyz se bude zvetsovat tak povalim do servisu.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, bohužel ty pazvuky jsou a budou a Ti, kteří píší, že jim to nic nedělá, jsou buď hluchý, nebo jezdí se zapnutým radiem a nebo nejezdí ve středočeském a pražském kraji, kde jsou silnice defakto stejné jako jízda na poli s traktorem :-)

 

Jinak mnoho pazvuků jsem eliminoval (viz mé příspěvky výše) a teď něco k Tvým:

NOVE skripani od praveho zadniho sedadla - nevím, zda je to stejné, ale mně dělalo skřípaní ten mechanizmus, kterým sklopíš zadní sedadlo. Jak máš tu rukojeť, tak je tam ještě taková pacička a mezi těmito "díly" u mne byla lehká vůle. Vrazil jsem tam kousíček elektrické pásky a je po pazvucích. Sedadlo jsem již několikrát sklápěl a ta páska tam drží, nevypadává, prakticky není vidět a svůj účel plní na výtečnou! Zkus tam jen tak něco vrazit, třeba kousek nějaké látky, abys vyzkoušel, zda je to ono, a pak tam finálně použít něco estetického, co nebude tak vidět... :-)

Drnceni v pp casti palubovky - to bude asi schránka (má to snad každá O3). Mně se to podařilo na chvíli eliminovat (více v mém příspěvku výše), ale včera jsem to bohužel zase zaslechl :-(. Mám v merku ještě jedno řešení, pokud bude fungovat napíši, co a jak...

NOVE vrzani na prave strane predni napravy - Jo, tak tohle mne SE.E asi nejvíc!!!! Už jsem byl třikrát v servisu a výsledek NULA!!! Nejdřív promazali silentbloky, k ničemu, pak prý byla prasklá nějaká manžeta, k ničemu. No a po třetí návštěvě jsem dopadl tak, že servis psal na ŠA, zda mohou vyměnit tlumiče. Zatím se čeká na vyjádření ŠA...

 

Je to škoda, že O3 má tyto pazvukové problémy, auto je to jinak dobré, hezky vypadá, dobře jezdí, velmi pěkné prvky výbavy, prostor atd. Nicméně je pravda, že podobné problémy, ikdyž asi v menším měřítku, mají i automobilky jako BMW (vím od kámoše, který tam pracuje) a to si myslím, že je ještě horší, přeci jen to jsou auta za milion a více...

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cvakání od zadní pravé sedačky mám taky, už od koupi vozu. Zkoušel jsem kde co a zatím jsem na to nepřišel....:(

Vrzání od nápravy nepozoruji, najeto 62tis km. Ale těch pazvuků je mraky. Mě nejvíc sere do levého ucha z B sloupku. Teď v létě je klid, ale jak se venku ochladí, začne B sloupek plastově vyhrávat ;) Jediné, co jsem zjistil, že to dělá mechanismus posuvu pásu, ten plastovej bezmek. Stačí, když na něm podržím ruku a je klid. Zkoušel sem tam něco mezi ty dva kusy nacpat, ale nepomáhá....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne drnci budíky, strašně mi vrze těsnění u řidiče na B sloupku mezi dveřmi, mezi těma lesklyma sloupkama... Řeším reklamaci...zatim mi bylo sděleno že je to způsobeno atypickým nastupováním....to mne dostalo, tak jsem si nechal podat vysvětlení co to je... Teď jsme porizovali videozáznam a nahrávali vrzání a posílali do MB... již se nad tím bavím... Přitom těsnění je na pohled vymačkane za 1 rok a 20 000 km... A hodně mne cosi lupe a praská ze zadního kufru - kombi... Když je chladno... Bude to něco z roletkou, když ji nechám otevřenou tak je ticho... Jak ji zatahnu tak to lupe....





Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint:
mechanismus pásu v B sloupku má v sobě kromě toho jezdce skrze který jde pás ještě pružinu a další dva plastové bazmeky (u OII to tak je, u OIII to bude stejné, protože to celkem dobře funguje) takže bych hledal problém uvnitř toho mechanismu a ne mezi pláštěm sloupku a vrchním dílem jezdce

Marek_Proksa:
na té roletce zkus oblepit textilní el.páskou ten zobáček co jezdí ve vodící liště, u kamaráda to dělalo taky a byla velká vůle mezi tím zobáčkem na roletce a tou drážkou ve které to jezdí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já bych osobně do toho systému úplně dovnitř nešel, bude tam pružina a jak vystřelí tak podle mě buď půjde zpátky hodne blbě, nebo ji tam nedáš a máš vyděláno nějakých 2000kc počítám...
Navíc já OIII nemám, měl jsem jenom firemní a to byl sedan s platem, takže úplně nevim jakou tyčku myslíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadni sedak

Mam odzkouseno, ze pri sklopeni nic nevrze. Vrzani je patrne pri krouceni kastle, staci sjizdet a najizdet na obrubnik.

Tipuju to na zamek, ktery se zacvakava do oka v kastli presneji receno na stycnou plochu techto dilu.

Musim vystrachat vazelinu a oko se zamkem maznout. 

 

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zadni sedak vyresen operativnim ale funkcnim zasahem:) Vazelinu jsem nehledal. 

Stvalo me to tak, ze jsem zastavil a oko co se do nej sedak zacvaka jsem omotal detskym vlhcenym ubrouskem Pampers. Ano tim co se detem utiraji zadky. A je klid.

 

A objevila se dalsi vec:) Zmizela chladici kapalina. Zitra to vezu do servisu, podezreni pada na vodni pumpu. Je potreba tech 20 tis necim oslavit

Editováno: , autor: acom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

čauvec, tak opět kvalita škodovky se začala projevovat... Tentokrát mám problém s pravými dveřmi (zřejmě). Když fouká více vítr, tak mi zřejmě někde od dveří začne něco rezonovat. Původně jsem myslel, že to souvisí s nerovnostmi na silnici, ale pak když jsem najel na úplně novou, krásnou silnici, tak to dělalo stejně a přisuzuji to právě větrnému počasí. Při klidném počasí to nedělá. Z toho usuzuji, že se vítr dostane do dveřního prostoru a "rozvibruje" něco, co následně rezonuje. Těm pitomcům ve škodovce (ikdyž to mám v záruce) to dávat nebudu, jednak by muselo foukat a druhak i kdyby foukalo, tak by to určitě neslyšeli nebo by museli psát škodovce, co mají dělat, místo toho, aby sundali tapec a zkusili to vyřešit sami... Prosím, neřešil někdo z Vás něco podobného? Chápu, že mi nezbyde nic jiného, než sundat tapec a zkusit to vyřešit sám, ale nechci zbytečně sundavat tapec, páč při této kvalitě škodovky se obávám, že tím sundávím, rozvibruji nebo spíše přispěji k drnčení něčeho jiného....

 

Jo a v okně to není, dělao to jak při staženém, tak při zataženém okně. a Zámek to taky nebude...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 10. 2016 at 13:03, tttt napsal:

čauvec, tak opět kvalita škodovky se začala projevovat... Tentokrát mám problém s pravými dveřmi (zřejmě). Když fouká více vítr, tak mi zřejmě někde od dveří začne něco rezonovat. Původně jsem myslel, že to souvisí s nerovnostmi na silnici, ale pak když jsem najel na úplně novou, krásnou silnici, tak to dělalo stejně a přisuzuji to právě větrnému počasí. Při klidném počasí to nedělá. Z toho usuzuji, že se vítr dostane do dveřního prostoru a "rozvibruje" něco, co následně rezonuje. Těm pitomcům ve škodovce (ikdyž to mám v záruce) to dávat nebudu, jednak by muselo foukat a druhak i kdyby foukalo, tak by to určitě neslyšeli nebo by museli psát škodovce, co mají dělat, místo toho, aby sundali tapec a zkusili to vyřešit sami... Prosím, neřešil někdo z Vás něco podobného? Chápu, že mi nezbyde nic jiného, než sundat tapec a zkusit to vyřešit sám, ale nechci zbytečně sundavat tapec, páč při této kvalitě škodovky se obávám, že tím sundávím, rozvibruji nebo spíše přispěji k drnčení něčeho jiného....

 

Jo a v okně to není, dělao to jak při staženém, tak při zataženém okně. a Zámek to taky nebude...

 

 

tak jestli to dela se stazenym  i vytazenym oknem tak to vetrem nebude,zkus doraz na dverich vic vysroubovat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clint: s těmi větrnými mlýny jsi mě pobavil :-). Koukám, že mi dva asi nejvíc pozorujeme pazvuky a uvědomujeme si, že O3 na tom z hlediska kvality interiéru není bůhví jak dobře... Jinak k Tvému poslednímu příspěvku, musím jen souhlasit, teď jak šly teploty níže, tak i u mne začaly další pazvuky... Mimo jiné mi něco začalo drnčet od spolujezdce a to docela dost, že i přes rádio jsem to zřetelně slyšel. Při jízdě jsem zkoušel identifikovat původce a zjistil jsem, že to dělá páčka spolujezdce, kterou se nastavuje výška sedla. Drnčí o ten plast sedadla - podlepil jsem a je zatím klid.

 

Asi v příštím roce zainvestuji do vytlumení dveří, protože u O3 je každý bas a hlavně zlepšení kvality zvuku velkým plusem, který přispěje k eliminaci vnímání všeho toho orchestru, co O3 v interiéru vydává :-) Nevěřil bych, že to řeknu, ale zlatí Frantíci, co do kvality interiéru a zejména třeba nové Peugeoty....

Editováno: , autor: tttt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...