Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

kdyby byl sklopny tak ho sklopíš a můžeš víc položit opěráky...což bohužel nejde...tak mohli uděla nějakej easy clip na vyndání opěráku aspoň, aby vznikla skoro rovina...takle je to naprd protože sklopený opěráky jsou furt dost šikmo

Vloženo (editace)

a jde to lehce odcvaknout a vyndat? (samozřejmě že vím že opěráky jdou sklopit). Spíš by se totiž asi hodilo sundat opěráky než sedáky :) protože opěráky nejdou sklopit do roviny že...

 

Taky mně tu někde znepokojila informace že nejdou sundat ty opěrky hlavy vzadu :D

Opěráky lze sundat. U dělených opěráků v jejich střední části je pod plastovou krytkou přišroubován kryt středového čepu. Po odstranění krytky a kovového uložení středového čepu lze jednotlivé sedáky nadzvednout a vysunout z jejich bočních čepů a vyjmout z auta. Pozor přitom na bezpečnostní pásy. Stačí aspoň takový popis? Jak jsou řešeny nedělené opěráky nevím.

Editováno: , autor: jazzleba
Vloženo (editace)

..předpokládám že opěráky nadzvednout, ne sedáky..

Jo stačí...ale je to přesně to nesimply clever řešení...jakmile se musí použít šroubovák je to nesmysl...kdyby tam dali jen něco co jde odšroubovat rukou nebo easy clip nebo tak, jak je to teď moderní a přitom by to určitě tolik nestálo....

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

Otázka je, na kolik je takové řešení politicky vhodné a chtěné.

Vloženo

nevím jak ta krytka vypada a kd eje tam ten sroub (dneska mrknu) ale jsou i srouby ktery jdou odsroubovat ručně...tak jednoduche reseni by to bylo a mohli by to pridat do tech jejich simple clever fíčur...naopak výklop sedáků, to chápu že už je náročnější (panty atd)...

Vloženo

To je právě jedno z těch laciných řešení co mě aspoň u těch sedadel štve. Kromě šroubováku musíš použít i nářadí. Středový čep je zajištěn šroubem s hvězdičkou. Bohužel teď z hlavy nevím rozměr.

Vloženo

U O1 to byla hračka, ty výklopné sedáky vyndat nebo sklopit, ale zase když jsem měl sedačku přední nastavenou na sebe, tak pak ty sedáky nešli úplně s těma opěrákama sklopit a měl jsem to stejně dokopce. Málo místa vzadu a furt člověk musel vyndavat zadní opěrky hlavy a otázka zněla při přepravě kam s nima. Tady člověk nemusí, stačí když je dá nadoraz dolu.

Vloženo

Rogerere, ten plastovej kryt je takový ježek v kleci. Je tam nacvaknutej a musíš si najít polohu jak ho mezi sedáky vydolovat. Zapoměl jsem ještě že je  překrytej tapecem

Vloženo

tak teď aspon vim ze operaky proste sundavat nikdy nebudu :) to si radsi pujcim kombika od kamose...tohle je proste skoda :) Jednodusi je tedy odendat sedáky (pokud to není závislé na čepu opěráků) a opěráky sklopit a mělo by to být rovné?

Kdyby šly sedáky odklopit tak opěráky se sklopí téměř do roviny ne?

Vloženo

Opěráky jsem myslím trochu sklopil a na sedák trochu zatlačil směrem k opěráku a celý sedák vyjmul a už na mě koukaly dráty asi od plováku nádrže.

Vloženo

F1 s výklopnými sedáky tam má taky přímo dráty, záslepky a kastli, žádné krytí.

Vloženo (editace)

Na druhou stranu za celou dobu provozu Rapidů si doteď nikdo z uživatelů na pevnou lavici nestěžoval. A to nezměníme žádnou úpravou. Musíme to vzít tak jak to je. Škoda jen toho nabízejícího se nevyužitého prostoru. To by byl Rapid opravdu bezkonkurenční.

Editováno: , autor: jazzleba
Vloženo (editace)

Zdravim tak môj rapid po necelých 5tis  začína vydávať divný zvuk prejavuje sa po zohriatí motora keď sa otvorí kapota nieje nič počuť mam to aj nahrané ale nechce mi to sem moju nahrávku pridať je to akoby niečo kovové šúchalo o seba musí byt vypnuté rádio inak to nieje počuť má tu stým niekto takú skúsenosť? :kol-140:

Nová nahrávka 2.mp3

Editováno: , autor: cecil55
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Dnes cestou na nákupy čirou náhodou kolem salonu kde jsem rapida kupoval asi cca 1 km před ním auto začalo po přidání plynu cukat, jako když jede ABS. Po chvíli se rozsvítilo znak esc a kontrolka EPC. Esc svítilo i stojicího  auta. Vypnul jsem motor a po opětovném nastartování auto naskočilo a kontrolky zhasly. Po cestě do servisu jsem jel skoro na neutrál /je to mírně z kopce/ protože po přidání plynu auto drncalo jak s abs, ale tentokrát bez kontrolek.

V servise diagnostika a zjistili poruchu třetího válce, otevřeli kapotu a hned bylo vidět pálený kablik na svíčku, svička ohořelá i s kloboukem na svíčku. Auto zůstalo v servise, prý takovou vadu ještě neměli. Budou posílat fotky do Bolky a potom se uvidí co se bude vše měnit. Prý jsou tam i opálené nějaké krycí plasty nebo plechy. 

Tak jsem zvědav, jak to dopadne  :kol-26:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jeden krasný neduh mám taky , a to vrzaní gumevého těsnění ve dveřích , jak auto jede po nerovne cestě tak to vrže :kol-26: , a navíc je to odvisle od venkovní teploty  :kol-28: , mazal jsem gomuvé těsnění dveří vším možným na chvilu to pomohlo ale pak se to zase vrátilo :kol-131:

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

,Drnčení plata jsem nezaznamenal, "jen" to klepání někde asi na levé straně od podvozku či dveří řidiče. Fakt nevím co to může být a zdá se mi, že to dělá když se auto trošku podélně rozkývá na nerovnostech

 

v menších rychlostech, třeba na přejezdu.

Zdravím,

také se mi to v autě teď ozývá, dělá mi to přistrojovka dole u dveří, když ji přitlačím směrem k motoru tak přestane. Asi je to tam nějak špatně uchycený.

 

Co mi na autě vadí:

 

- posilovač - auto je přeposilovaný, kazí to požitek z jízdy

- navigace a mapy - drahé aktualizace

- nastavení sedadel - páčka působí nejistě, toto se jim vůbec nepovedlo

- dekorativní rámeček u prostředních výdechů ventilace - pokaždé co svítí slunce hází nepříjemné odlesky do očí. (nakopat do řiti ze předu)

- ovládání ventilátoru klimatizace - někdy musí prosit kolečko aby se ventilátor víc roztočil.

- el. ovládání předních oken - někdy mám strach, že to tlačítko urvu, jakou na to musím působit silou. O dojezdech se bavit nebudu a ani o tom, že nejde ovládat zadní okna.

- řazení R rychlosti - i při jemném a pomalém řazení se ozývají docela hnusné zvuky z převodovky, u tak starého auta mi to přijde hodně divné.

 

Jinak OK 

Auto mám Rapid Elegance 1,6 TDi 77kW, 17-ky kola

Editováno: , autor: Shaney
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj, jak píšete o tom občasném ťukání po přejetí nerovností z levé přední části a nejde identifikovat odkud to je, tak já jsem na to přišel, co to dělá. Taky jsem si s tím lámal hlavu, až na kanále jsem zalomcoval převodovkou a ozvalo se to. Byl to silentblok, na kterém visí převodovka. Zajel jsem do servisu, ukázal co jsem zjistil a po projížďce s technikem ( kdy to zrovna nedělalo) si tam auto nechali a ještě po jedné zkoušce silentblok vyměnili za nějaký zesílený. Chybu ani vadu na tom původním nenašli, ale po výměně je klid. Vše proběhlo v záruce a zdarma.

 

Mám ale teď jinou závadu, se kterou tam jedu a to, že se stalo, že auto topilo, ikdyž jsem měl teplotu na 18°C, Musel jsem  vypnout klíček a opět nastartovat a pak se to srovnalo a zase funguje. Řekli mi, že to dělá software jednotky klimatizace a že ho přehrají, že je výskyt této závady hlášen od Škody. Údajně dojde k chybnému zavření klapek...

A dnes se mi stalo to, že jsem přejížděl koleje, auto se zachvělo a problikly kontrolky a zůstala svítit kontrolka na servo. Poznal jsem, že jde tíž řízení, tak jsem zastavil, vypnul klíček a opět nastartoval a vše zase OK. Tak jsem zvědav, co mi na to zítra řeknou. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Vloženo (editace)

O silentbloku je tu celé dlouhé téma http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/126219-Klepání-(ťukání)-v-levé-přední-části-vozu---vadný-silentblok-uložení-převodovky

Tak je nás zas o jednoho víc.

S tou elektronikou je to blbý. Asi blbnou nějaký čidla nebo holt máš šotka v programu ŘJ. S tím ti pomůže asi jen servis, zvlášť u auta v servisu.

Editováno: , autor: miklisek

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...