Přejít na obsah

Vady a neduhy


Ajfl

Doporučené příspěvky

Pouze skvrny.

 

Ad.: Pred tim nez to zacnes cistit, tak si to zkus na nejakem malem kousku nekde kam temer nekoukas, abys videl jak ten pripravek ucinkuje.. Kdybys videl ze Ti to tu stropnici vicemene necisti, nebo rozmatlava, tak se na to vykasli a pouzij jiny (nebo to nechej vycistit nekde kde tepuji interiery). 

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Mlzeni oken, rany pri prejeti kdejake nerovnosti,ustrelujici zadek na nerovnostech v zatackach,hluk od kol patrny dost a to zejmena na nekvalitnim asfaltu,piskajici klima u me klimakompresor polske znacky sanden, hluk z ofuku topeni pri zvyseni rychlosti ventilatoru na 5 a vic dilku,spatne razeni pri sklopeni loketni operky, hure zavirajici kufr, na palubku a bocni vyplne dveri vubec radsi nesahat vse se lehce odre,ale auto vypada jinak hezky....

Editováno: , autor: Josef_1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mas asi jinak stavene ruce :)jinak to s tim psem si me pobavil,ja mam skrablou uz jak palubku pred spolujezdcem tak bocni tapecir dveri u ridice a to ani nevim jak,k autu se chovam velmi slusne,proste na to ze mam auto 5 mesicu,tak bych do nej 400 tacu nikdy uz nevrazil,silene predrazeny,holt zivotni chyba, uz jen cekam kdy se zacne co kazit jak to tady ctu na foru,sice auto v zaruce,ale na nasrani a nemazme si med kolem ust. Vse bych tsk nejak zatim prekousl,ale to hrozne neodhlucneni od kol a rany do podvozku pri prejeti cehokoli je proste vizitka odflaknutosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

špatné odhlučnění kol/podběhů, má více automobilek na daleko dražších autech. Taková Mazda 6 by mohla vyprávět. Rapid je odhlučněný dobře, na rány do podvozku by nějaký tlumící materiál moc nepomohl. Plasty na to že jsou tvrdé, vypadají opravdu dobře. Jejich citlivost na poškrábání je cajk. Výplně dveří jsou průser, jak jsou svařované z několika segmentů a jsou velice lehké, tak na kostkách dělají neskutečný bordel. U loketky je problém s ručkou, s řazením ne. 5 dveře u liftbacku jsou špatně zavřít proto, protože jejich plocha hrne dovnitř obrovské množství vzduchu. U auta za 350tis zas nemůžete chtít automatické dovírání co má mercedes :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Petrrr napsal:

Jezis, pes v aute. To si ani Rapid nezaslouzi. Nejlepsi chutovka je auto pejskare.
Ale hlavne, pes ma lepsi sluch nez clovek. Ten se z toho vrzani interieru musi posrat. Tedy dobre mit zavrena okenka nebo by spachal sebevrazdu skokem z okna pod kamion. emoji23.png

 

Pes ma vzadu na sedacce plachtu a je pripoutanej tak v tom nevidim problem. Jednou za 14 dni vyluxu a je zas jak novy ;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si Rapida koupil z bazaru. Žena chtěla něco menšího do města s malým najezdem. Je-li jsme pro oktavku 2012,odjeli jsme Rapidem 2014 se 44 tis najeto. Na autě nevidím zadne opotřebení interiéru ani exteriéru,auto je jak nove ,krom dost poskrabanych skel kterých sme si při koupi nevšimnuli . 

Trochu mi vadí hluk od kol na špatně silnici,holt je to levné auto,do města stačí,na dovolenou bych s nim asi jet nechtěl.

Nov

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak me by teda velmi zajimalo u tech novych faceliftovych rapidu jak to maji ve skutecnosti s odhlucnenim neb vsude v recenzich pisou jak je auto oproti predchozi verzi lepe odhlucnene.PS: jinak divne jak vsude v novych recenzich pisou o vylepsenem odhlucneni noveho rapidu a tady nekteri na forech pisou jak je puvodni rapid vlastne skvele odhlucneny,takze to asi tak super nebude. Jinak co jsem cetl tak skodovka ani u octavek neni nijak super ticha co se tyka hluku od kol, asi to skodovka neumi:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

né že Rapid je super v odhlučnění, ale že to je průměr. Motor má velmi dobře odhlučněný,  při vyšších rychlostech cajk - průměr, to samé zvuk od kol. Rány od podvozku podprůměr. Ale i tak jsou horší auta :)

Já bych spíš tipoval, že nový Rapid bude na tom hůře - přišel například o odhlučnění kapoty.

 

PS: on hlavně u Rapida je  problém  ten, že plno lidí na něj přechází z horšího, tak jim to přijde cajk :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem presel na rapida liftbacka z megana classic 1997:D coz je rozmerove zhruba stejne auto a jsem velmi zklamany co se tyka odhlucneni kol a tlumeni razu, jinak auto je to hezke...:),jinak je jasne ze francouzi to maji a meli vzdy pohodlnejsi-mekci ty auta a taky u megosa jsou uzsi kola,ale i tak po 20 letech jsem u auta za zhruba stejnou cenu co jsem kupoval tehdy cekal alespon v oblasti odhlucneni stejnou kvalitu,ale urcite ne takovy propadak, to je muj skromny nazor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč mi příjde, že dříve to nedělalo? Určitě s tím zajedu do Servisu ale zrovna u Rapidu pokud budu tyto věci řešit, tak abych tam nebyl každý den. Nevím jestli nelituji, že jsem si nevzal Fabii 3 ale Rapida mám 2016 a tam je rádio, maxidot a volant stejný jako u té Fábie, která bude beztak stejně ošizená.Kamarád taky přemýšlel o Rapidu ale nakonec si koupil Audi A4 rv.2010 a nyní mu tiše závidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základem při jízdě je audio ON :)   Jednu dobu to bylo dost slyšet a nyní již při vypnutém rádiu není skoro slyšet. To větší rambajs mi dělají ramínka se stěrači, tam je asi nějaká vůle a pořádnej rachot. U FI to bylo tichounký jen to svištělo po skle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...