Přejít na obsah

VCDS - Dá se něco dokódovat do Rapida?


Woody

Doporučené příspěvky

Autohold (u dsg) pokud je zaply dělá to, ze při stani v křižovatce nemusíš stát na brzde , ale přitom muze byt zarazene D (resp. S).

Představ si to jako hillhold, který funguje bez ohledu na to, jestli stojis v kopci, či na rovině, a není omezen casem, ale je aktivovany neomezene dlouho od zabrzdeni až po přidání plynu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ASISTENT rozjezdu do kopce??

Asistent rozjezdu do kopce umožňuje pohodlné rozjíždění do svahu bez rizika nechtěného couvnutí i bez použití ruční brzdy. Aktivuje se automaticky při sklonu vozovky větším než 5 %, a to při rozjezdu vpřed i při couvání.

Pokud řidič po zastavení v kopci uvolní brzdový pedál, udrží asistent po dobu 1 až 2 sekund tlak v brzdovém systému. V tomto intervalu se můžete pohodlně rozjet.

a AUTOHOLD

Dynamický rozjezdový asistent v novém Passatu, Passatu Variant, Passatu CC a Tiguanu zvyšuje komfort řidiče při rozjíždění. To znamená: Řidič se může jednoduše rozjet, aniž by předtím uvolnil elektromechanickou parkovací brzdu. O účinnou pomoc se jedná zvláště při rozjíždění do svahu.
Pro zajištění optimálního rozjíždění mají modely Passat a Tiguan s mechanickou převodovkou čidlo, které vyhodnocuje práci spojky a zajišťuje tak optimální reakci systému. Rozjet Passat nebo Tiguan, k tomu stačí přidat plyn a uvolnit spojku. U modelů s automatickou převodovkou řidič jednoduše sešlápne pouze plynový pedál. Z technického hlediska vyhodnotí řídicí jednotka parkovací brzdy signály o točivém momentu a počtu otáček motoru, úhel stoupání svahu a polohu plynového, resp. spojkového pedálu, aby určila ideální okamžik pro uvolnění brzdy.
U nového Passatu CC je dynamický rozjezdový asistent „Auto Hold“ doplněn o možnost jeho personalizace. To znamená, že prostřednictvím multifunkčního ukazatele „Plus“ si řidič může nastavit možnost, automatické aktivace systému „Auto Hold“ po nastartování motoru. Má tím pádem zajištěnou permanentní aktivaci systému „Auto Hold“ při nastartovaném motoru, což poskytuje maximální komfort a bezpečnost při cestování.

 

Dle mě je to prakticky totéž totéž a manuálu funguje, např u ABS typu, MK60EC1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asistent rozjezdu do kopce asi úplně stačí. Nový Golf má autohold (i u manuálu) a funguje to prostě tak, že přijedu k semaforu, zastavím, vyřadím. Stop-start vypne motor, rozsvítí se kontrolka brzd a já nemusím stát na brzdě. Jakmile šlápnu na spojku, tak se motor nastartuje, jakmile na plyn, tak se brzda uvolní. Asistent rozjezdu do kopce prostě jen drží tlak v soustavě brzd po nějakou dobu a jen v kopci – přijedu na semafor, stojím pořád na brzdě, pustím brzdu a pár vteřin auto necouvne.  

Není dobré střídat auto s autoholdem a bez, člověk si na něj lehce zvykne a pak to může překvapit. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem si nechal dokodovat ten sportovni rezim posilovace rizeni a je to supr. je to mirne tuzsi, rozhodne o moc prijemnejsi pro jizdu.

krom toho mi tam rovnou i dodal pocet litru k dotankovani, nicmene, tam mne stve, ze to neni moc presne a pocita to pouze po 5 litrech.

 

btw. nevite zda jde dokodovat, aby pri dennim sviceni svitily zadni svetla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...