Fosgen Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Pawoukovi děkuju za negativní hodnocení, ale dohadovat se nebudu. Dělám to tak a dělat dál budu. Nejsem sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Dříve jsem se snažil dávat k horní rysce, ale dvakrát jsem musel po preliti odpustit, dělal jsem to trubickou při teplém motoru a tak teď taky dávám mezi rysky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Ty dvě deci bych vůbec neřešil. To tomu motoru nijak neublíží. Jestli mezi rysky nebo na max je dle vkusu každého soudruha, je to úplně jedno.To že je ten olej tak brzo po výměně černý je dobře. Je to tím že dobře rozpouští karbon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února (editace) Myslím, že je absolutně zbytečné bavit se o tom kolik, kdo oleje dolévá. Je předepsaná oblast A což, je zhruba od 1/3 měrky po max. Realita je taková, že pokud máš olej mezi minimem až maximem, tak se vlastně nic neděje. Rozhodně i tyto rysky nejsou vyloženě hraniční, je tam z výroby nějaká tolerance, kterou asi nikdo neznáme a proto jsem se ptal. Pokud, ale budu hnidopich a budeme se bavit o středu nebo maxu. Tak max. má pro mě více výhod: 1. větší množství oleje dokáže zachytit více bordelu, tím myslím hlavně oxidaci. 2. větší množství oleje se hůř ohřívá, což může být výhoda i nevýhoda. 3. TSI pravděpodobně spíš olej žere než, aby se natolik ředil benzínem, takže je tam větší rezerva. 4. Při nějakých brutálních náklonech a odstředivých silách je menší riziko nenasátí oleje. Po dnešním odsátí odhaduji, že rozdíl mezi středem a maxem je tak 0,4L, což není úplně málo. Jinak to auto mám krátce, jezdilo na olej každé dva roky. Teď mám najeto 74K a výměny byly 21k - 42k - 63k - 74K. Nalil jsem tam momentálně Ravenol SMP 5w-30 a plánuji ho tam nechat jen chvilku ať posbíra bordel a naleju tam VMP. BTW: když je olejová náplň 4,5L a vymění se vlastně jen cca. 4L, kde zůstává ten zbytek oleje? V hlavě? Editováno: 20. Února, autor: vfi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ales-r Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února Však to je dobře že je černej, jde vidět že funguje a rozpouští karbonové úsady, u TSI je takováto barva normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Února Sdílet Vloženo 20. Února když uděláš "kapkový test" = kapneš na bílý list papíru, tak to tak tragicky vypadat nebude. https://www.znackoveoleje.cz/fotky303/fotov/_ps_932Motor_checkup-CZ.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března Tak jsem byl dnes na stk a byl jsem nemile překvapen. Teče mi olej kolem výpustného šroubu. Olej měněn před 500km, použil se nový šroub i podložka, utaženo na 30nm. Otázka, co s tím. Trochu se obávám, že novej šroub s podložkou tomu nepomůže. Před výměnou bylo sucho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ejveen Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března Nikdy jsem nepochopil "nutnost" měnit šroub a podložku při každé výměně, nedává mi to smysl, naopak každý nový šroub bude mít trochu jiný závit a opotřebí závit v hliníkové vaně. Na jednom autě měním olej už 12 let, pořád stejný šroub a pořád všechno OK. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března to vfi: míval jsem taky kapku na vypouštěcím šroubu, zkusil ho vyměnit, ale nakonec jsem ho začal více dotahovat a již nepropouští. Nemám ale momentový klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března A co to "po instalatérsku" pojistit teflonovou páskou na závitu??? A nebo těsnicí kroužek natřít těsnicím tmelem na motory??? Možnosti jsou ..... Blbý je, že to, že to "teče" zjistíš, až když tam naleješ olej a já bych kvůli tomu olej nevypouštěl. 😉 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března před 6 hodinami, ejveen napsal: Nikdy jsem nepochopil "nutnost" měnit šroub a podložku při každé výměně, nedává mi to smysl, naopak každý nový šroub bude mít trochu jiný závit a opotřebí závit v hliníkové vaně. Na jednom autě měním olej už 12 let, pořád stejný šroub a pořád všechno OK. Ja mením olej po 3-7000km s vždy ide nova skrutka, stojí originál 1euro. Na octavii 2 mi kvôli nej raz tiekol olej nie je to sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vfi Vloženo 6. Března Sdílet Vloženo 6. Března Tak vyřešeno asi. Jsem blbec. 1. Plechová vana má mírně zdeformovanou dosedací plochu pro podložku. Buď je takto z výroby a prý se to stává, nebo to někdo utáhl více. 2. Špatná podložka, má tu být dutá hliníková, která se zdeformuje při utažení, vždycky tedy novou. Upřímně pásku ani tmely používat nechci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.