Přejít na obsah

Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Zrovna tu Ibizu jsem taky zvažoval, ale musím říct, že to auto mě prostě nesedělo, měl jsem i zkušební jízdu a celkově jsem se nějak nemohl s tím srovnat. Ten interier se mě taky moc nelíbil a i k exterieru mám nějaké výhrady, hlavně tvar předního nárazníku a velka voština u chladiče, která se mě obecně nelíbí o ne moc pěkných zpětných zrcátkách nemluvě. Měl jsem vůz i nakonfigurovaný a za stejné peníze jak u Fábie některé věci chyběly at už multifunkční volant, vyhřívání sedaček atd. bylo toho víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale rozmyslam, preco je ochotny clovek dat 400k za Fabiu, ked za tu cenu ma slusne vybavene auto vyssej triedy. A v tomto pripade argumenty typu "vacsie auto nepotrebujem" su absolutne nevalidne. Za 400k mas peknu skladovku Leona ST (http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_cz/LIST/SEAT!cs!!!S!!!/STD/S/MB|Leon-ST-kombi/PF|sl/ID|S20150950024/detail.html), Astru ST (maju velke zlavy na odchadzajucu generaciu, ale za 400 zozenies mozno aj novu) alebo ak nemas predsudky tak kludne fungel i30 SW s 1.6 GDI s Festival paketom (http://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-2015/05b-i30-akcni-cenik.pdf). Tie modely mozem menovat do nekonecna, len treba trochu pohladat a nezameriavat sa cisto na Fabiu. :)

Přesně tak, za 400tis.kč se nabízí Peugeot 308  SW v pěkné výbavě(autoklima, park. kamera, i-cocpit a další serepetičky), C4 ve Feel Edition oba s motory 1.2 Puretech 110k, dále Astru nebo Focus... V autech jsem seděl, některá jsem řídil a je to jinde než Fábie kombi, nic proti ni, ve své tříde je dobrá, ale na segment C nemá. Nejvíce to poznáte na delších trasách a místě vzadu na nohy, tam FIII je žalostná, pak odhlučnění podvozku PSA a Fordu je o třídu výš. Auta segmentu C jsou cca o 10cm širší než FIII, to je na pocit prostoru v interiéru fakt hodně, dále delší rozvor dává lepší směrovou stabilitu, to nejsou fráze, poznáte to na dálnici i na sněhu :-), segment C rovněž nešetří na brzdách, opět to poznáte zejména na dálnici...  Jinak v akci občas vidím do 400kč i VW Golf, doporučuji se v něm projet, problém je, že pak i Rapid vypadá jako low-cost od Dácie :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nakonec se zarazíš na životnosti a spolehlivosti - protože sice třeba koupíš pekáč s čuprdupr vejbavou, ale i v průběhu záruky se najde "pár" závad, kde budeš muset doplácet - a nakonec ti takovej kchár odejde na závadu s cenou opravy 40 - 50 tisíc půl roku po ukončení prodloužený 4-5letý záruky ... A to nemluvím o "kyjakách" (například ze Žiliny), kterým jedině ta jejich 7letá garance drží prodeje - protože kdyby měli záruku standartně 2-letou a pak šlus, zákoši, hezky cáluj všecko z vlastní kešeně - tak už by si po 2 letech výroby nikdo tuhle značku nekoupil ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chtěl jsem se zeptat. pokud tady někdo obchazel autosalony ohledne nabidek. ukazovali ste jim, třeba lepši nabidku odjinud? A zkouseli zda pujdou dolu? Já mám z jednoho salonu nabídku na 333 tis (cena na uver) a druhy 357( take cena na uver) jde mi o to , že u té druhé nabídky dam na odkup své dosavadní auto za 130 tis. Když si u nich nové auto nevemu cena vykupu bude nižší. Jde mi o to, zda druhý autosalon by mi dal ještě slevu? aby se dorovnal prvnimu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže důležitá informace sleva se řeší v jiném tématu, přesuň se tam a prostuduj...

 

Abys ale nezůstal bez odpovědi, tak samozřejmě konkurenční nabídkou můžeš tlačit dolů a v mém případě jedni i dorovnali, ale většinou "brečeli do telefonu". Jak ale píšu v tématu o slevách, je nutné nabídku posuzovat komplexně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia Combi má kufr větší než Rapid Spaceback. Právě na úkor místa vzadu na nohy. Je delší jen o pár cm než Fábka. Normální Rapid sice větší, ale do kombika se prostě líp nakládají věci...

 

Vždyť to je hloupost. Rapid má výrazně delší rozvor než Fabia, rozdíl není daný větším kufrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, a kdepak jsi k tomu přišel, ty fáfyjo? (Nezdá se ti to být už trapné, to tvoje neustálé komolení různých slov? Vtipným to totiž přestalo být již hodně dávno.) Ono je to totiž přesně naopak...

Šířka (dle oficiálních katalogů):
FIII 1732 mm

SB/Lift 1706 mm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se do katalogu, je to tam celkem dobře vidět. Přes kličky to nejde. Jelikož Ekkar napsal, že je širší, ale neuvedl kde, tak jsem vzal vnější rozměry. Uvnitř je to o něco málo ve prospěch Rapida (vpředu 1401 vs 1418, vzadu 1386 vs 1428). Podle obrázků měřeno nejspíš v úrovni loktů. Ty třeba poznáš od oka rozdíl v šířce interiéru 17 mm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.vybermiauto.cz/autodata/skoda/fabia-combi/technicka-data#technicka-data

http://www.vybermiauto.cz/autodata/skoda/rapid-spaceback/technicka-data#technicka-data

Porovnejte si dole na obou stránkách rozměry kufru - dýlka, maximální využitelná dýlka, šířka a průchodnost. Fáfyja má proti rapu úzkou zadní nápravu, proto má užší kufr i menší šířku vzadu v loktech = má podběhy blíž k sobě než rap, kterej má zadní nápravu konstrukčně shodnou s nápravou z jedničkový octy, respektive z rooma (má sice jinej úhel tlumičů a hlavně měkčí nastavení - ale to nemá vliv na rozchod kol = šířku mezi podběhama).

http://www.vybermiauto.cz/porovnavac/obsah/6e8a267256ebcb7b1c963e8bf272a13c

nebo 

porovnani_aut.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej se do katalogu, je to tam celkem dobře vidět. Přes kličky to nejde.

 

 

post-14317-0-94493500-1465552621_thumb.j

 

 

Je vcelku známou informací, že mezigeneračně se Fabia rozšířila právě o kličky.

 

 

 

Podle obrázků měřeno nejspíš v úrovni loktů. Ty třeba poznáš od oka rozdíl v šířce interiéru 17 mm?

 

Je to měřeno v úrovni loktů. Což může a nemusí být vypovídající údaj.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V neprospěch Rapida hovoří jedna negativní skutečnost - je to nejvíce ošizené auto z nabídky AŠ.

fakt ? já zrovna jel včera služební Fábií do Polska.

 

1.4TDI, combi, edit: výbava ambition ambition v základu

 

Vzadu na opěradle ve dveřích plast, Rapid má aspoň koženku, zámek kapoty je ve Fabii jak od nějakýho šuplíku. Naše verze neměla vůbec automatický dojezd okna u řidiče. Rapid má aspoň dolu. Osvětlení zadních sedaček je jak z Trabantu. Člověk to zmáčkne a je to rána jak z... Překvapilo mě i ostřikování skla. Rapid nemá zpětný ventilek, ale aspoň je zpožděné stírání, U Fabie to začlo hned stírat suchý sklo...

+ Edit: velmi prťavé zrcátko atd.

 

Tím nechci říct že je Fabia špatná, jenom že v něčem se od Rapidu poučila, ale zase v některých věcech pohoršila. Nedá se paušálně říct co je nejhorší...

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já třeba vlastním Fábii 1.2 tsi 66kw 2016, ambition plus a stěrače mi stírají až po ostříknutí a nezačínají hned na sucho stírat.
Tak nevím kde teda udělali chybu v té zmiňované služební Fábii.
Pravda, že mě taky rozčiluje, že po vypnutí se s oknama nedá hýbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam taky Style a ty ostrikovace me pokazde vytoci - zacnou stirat a voda nikde... muzu to drzet kratce, dlouze, pumpovat

 

co se tyce mista vzadu - zatím nikdo, koho jsem tam vezl (i par set kilaku), si nestezoval... mozna, ze ze slusnosti, nevim. Ja vzadu jezdit nebudu, tak me to tolik netrapi   :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...