TraCker Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 (editace) Zdravím. Je jasné, že klepat tam může kde co. To je ten problém a jen tak lehce to asi nezjístím, ale přece jen se zkusím poradit. :-) Měl jsem to štelované po bouračce. Hned jsem si všiml, že trochu trčí z podběhu levé kolo. V servise řekli, že to ještě jednou proměří a poštelujou na nápravdnici (netuším jak). Nevím co přesně udělali, ale po tomdle to začalo na dírách klepat. Jde to jakoby z levě strany, ale přechází to na střed. Čepy to asi nebou, že? Je to takové spíše kovové zaklepání vždycky. A hlavně ne vždy. Spíše myslím, že se ptám zbytečně, že to takhle asi neodhanete, jen to zkouším. Díky Editováno: 22. Únor 2015, autor: TraCker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 takové ,,cvaknutí,,? mně to dělá podobně, zkus jet tak 30-40km a delat volantem ,,naše vaše,, zprava doleva prudce.. muže se ozývat takové tukaní... je to axiální ložisko na předních tlumičích, já jsem se s tím trápil cca 20t km, měl jsem to v servise, ale ti kokoti umí tak leda vyměnit olej za 3000 ale opravit ,,něco,, asi neumí... může to být ještě stabilizátor... ale určitě to chce návštěvu servisu, měli by to odhalit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 22. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 no předtím, než dělali to kolo, bylo to vše OK... vrchem ho jakoby dostali více do podběhu.... jakoby sklon upravili... nevím čím tam mohli hýbat nebo co povolovali... myslím, že chyba je někde kvůli tomu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 22. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 takové ,,cvaknutí,,? mně to dělá podobně, zkus jet tak 30-40km a delat volantem ,,naše vaše,, zprava doleva prudce.. muže se ozývat takové tukaní... je to axiální ložisko na předních tlumičích, já jsem se s tím trápil cca 20t km, měl jsem to v servise, ale ti kokoti umí tak leda vyměnit olej za 3000 ale opravit ,,něco,, asi neumí... může to být ještě stabilizátor... ale určitě to chce návštěvu servisu, měli by to odhalit. todle jsem vyzkoušel... a nic.... ale kolem 100km/h mi příjde, že auo plave a je ůle lehce ve volantu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 23. Únor 2015 Sdílet Vloženo 23. Únor 2015 Problém našich silnic, horní uložení předních tlumičů se po 3000km vymačká a můžeš kupovat nový když chceš aby auto "šumělo". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TraCker Vloženo 31. Červenec 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2015 Ahoj. Starší problém je vyřešen. Jednalo se o utržený silentblok na rameni. Ale pomaličku se objevil další. Ach jo.. :-) Jde o to, že při jízdě pořád cítím jakoby lehkou vůli v nulové poloze. "při jízdě rovně". Když stojím s vypnutým motorem "servo nejede" a začnu "chechlat" s volantem sem, tam, tak kleme od nápravy. Koukal jsem, ale nejde to od tlumičů, ani od od čepů. Jakoby z prostřed. Řízení? Co by to mohlo být? Pokud řízení? To bude asi pěkná pálka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 (editace) Zkus seřídit řízení - přitáhnout přítlačný kámen. Postup je v DP. Pokud to nepomůže, tak je vůle na hřebenu = výměna převodky. Editováno: 31. Srpen 2015, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 31. Srpen 2015 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2015 Než začneš něco přitahovat tak se podívej na axiální táhla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. Září 2015 Sdílet Vloženo 1. Září 2015 Ahoj prosímvás poraďte někdo .. taky mě klepe v nápravě něco. Myslel jsem si že to je vůlí v poloose která je asi 2mm (nevím jak je to možné!) Podle mechanika někdo špatně vyměnil ložiško na kole a nebylo dobře dotáhlé. Po dotažení už jen vůle. Do té doby to při každém přeřazení a pouštění spojky LUPLO, BOUCHLO nevím jak to nazvat. Teď to lupne, někdy i řádně bouchne jako by se něco vzpříčeného povolilo ale jen pokud vytáčím kola a ne pravidelně. Jen někdy. Mechanik říkal že se mu poloosa i kloub vnější zdá vpořádku. A že mu připadá jako by to lupnutí, bouchnutí šlo od převodovky.. Co myslíte že by to mohlo být? Je mě jasné že je tam plno věcí ale může to být třeba vnitřní kloub? Nebudu muset měnit celou převodovku že ne? Auto má najeto poctivých 127 000km!!! Jestli budu měnit převodovku tak už nikdy škodovka nejde do baráku ani k němu na blíže než 5 metrů od zdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sven01 Vloženo 3. Září 2015 Sdílet Vloženo 3. Září 2015 Urcite zmen mechanika ked nedokaze aspon narychlo skontrolovat vsetky capy a silent bloky. Takto sa tazko radi ked to nepocujeme a nevidim cez telefon ake to je auto. Na jednotkovych fabiach bezne odchadzali ulozenia ramena hlavne zadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 3. Září 2015 Sdílet Vloženo 3. Září 2015 Omlouvám se pokud jsem to neuvedl. Jedna se o F2 1.6tdi. . On to kontroloval ale čepy se mu zdají dobre. Byl problém s nedotáhlym nnábojem kola. Bude to tedy muset rozebrat :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 rozobrať čo,náboj? ....stačí dotiahnuť,ak teda už neodišlo ložisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 6. Září 2015 Sdílet Vloženo 6. Září 2015 Dotáhnul náboj a ložisko vypadá fajn. Jen ono je to zvláštní ale po výměně toho chladiče na stlačený vzduch to jednou luplo po výjezdu od mechanika a od té doby klid.. Nechápu to Ale začal jsem opatrněji dělat se spojkou takže to možná bude i tím. Každopádně v útery vytáhne poloosu i s klouby asi a říkal že podle vůlí už pozná jestli to je špatné a že to typuje na homokineťák tak uvidíme.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 Kamarád mi zvedal auta a řekl mi, že bych si měl vyměnit pravou vnitřní spojovačku. Snažil jsem se tenhle díl někde najít, ale neúspěšně. Mám ho hledat pod jinym názvem? A případně jeslti mi můžete poslat odkaz? Jedná se o vůz Škoda Fabia II 1,2 51kw. Díky. Adam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2015 pravou vnitřní spojovačku. sorry...čo si mám pod týmto predstaviť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 Zřejmě má na mysli axiální táhlo řízení: http://www.autodily-cardo.cz/podvozek/pricne-tahlo-rizeni-lemforder-lmi-30833-01/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 kurňa to by stačilo napísať "tyčka riadenia" a bolo by Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 26. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2016 Řešil jsem teď různé vibrace a klepaní v přední nápravě na mé Fabii. A mám z toho jednoznačný závěr, že většina dílů z druhovýroby je naprosto nepoužitelná, vč. těch dražších.Všude se doporučuje např. Lemforder, že jde o výrobce originálních dílů, kde jsou vybroušená loga VW a čísla dílů. Loga opravdu vybroušená jsou, ale samotný čep je tam jiný než u originálu (to je viditelné okem). Je to naprosté bláto, které mi bez vůle vydrželo pár týdnů, v lepším případě měsíců. Šlo o čepy ramen a řízení + axiální tyčky řízení. Už vodítko je, že novým čepem lze rukou celkem lehce hýbat, což u originálu jde hodně ztuha.Jediné co mi zatím drží jsou čepy a tyčky řízení Moog. Ty šly rukou také dost ztuha. Ale mám na tom jen pár tisíc. Tyčky řízení jsou v originále hodně drahé. Pokud ani Moog nevydrží, tak ty peníze holt objetuju.Doporučuju tedy originál díly. Protože to, co ušetříte na experimentech s druhovýrobou, dáte do geometrie.Problémy jsem měl i s ložisky kol. Bral jsem FAG a 2 ze 4 mi po pár tisících km mírně házely. Navíc mi ve FAG krabičce přišelo konkurenční SNR Francie... Je to prý běžná praxe výrobců. Blbý je, že když si cíleně připlatíte za lepší značku, tak můžete dostat "horší" ložisko, které jste mohli mít za nižší cenu.Toť má zkušenost. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 27. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2016 Pokud by mi ve FAG obalu přišlo SNR, tak bych to reklamoval. To přece musel někdo vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csbot Vloženo 28. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2016 me osobne tez neco klepe, byl jsem na technicke si to nechat zkontrolovat, nic nenasel.Menil jsem horni ulozeni tlumicu (po debate s technikem) a ani to nepomohlo.Musim jeste vymenit vlnovec a vyfuk, je volny, tak doufam, ze to je tim, jinak uz nevim :-D .Jinak se naseru a na jare vymenim vse co pujde sam.(tyce stabilizatoru, kulove cepy...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 2. leden 2017 Sdílet Vloženo 2. leden 2017 bud to je tyčka stabilizátora,alebo jeho uloženie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csbot Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Tak jsem byl u druhého technika a ten mi taky nic nenašel.Rekl mi že už jsem druhý co to mám a řekl, že na té jiné fabii měnil vepředu vše.jak tyčky tak ulozeni ramen.tak i tlumice, horní ulozeni, čepy a furt to dělá :). Tak už opravdu nevím.Dela to právě jen na drobných nerovnostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 17. leden 2017 Sdílet Vloženo 17. leden 2017 Vyměň gumy na stabilizátoru a budeš mít pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csbot Vloženo 19. leden 2017 Sdílet Vloženo 19. leden 2017 vymenim sam nebo servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 8. Březen 2017 Sdílet Vloženo 8. Březen 2017 Jediné co mi zatím drží jsou čepy a tyčky řízení Moog. Ty šly rukou také dost ztuha. Ale mám na tom jen pár tisíc. Tyčky řízení jsou v originále hodně drahé. Pokud ani Moog nevydrží, tak ty peníze holt objetuju. Doporučuju tedy originál díly. Protože to, co ušetříte na experimentech s druhovýrobou, dáte do geometrie. Tak čepy a tyčky řízení Moog vydržely bez vůle 5 měsíců a asi 8000 km. Už tam vpravo je malá vůle. Takže budu muset rozbít prasátko a holt jít do originálů. Snad bude konečně klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.