Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Jaká "papírová" spotřeba? Existuje jenom normovaná spotřeba, stanovovaná za normovaných podmínek a uváděná v dokumentaci vozidla, a provozní spotřeba, kterou vozidlo dosahuje za různých podmínek v praktickém provozu. Provozní podmínky se mohou značně lišit od normovaných podmínek, proto se provozní spotřeba značně odlišuje od normované.

Editováno: , autor: dodge
Vloženo

Konečně rozumný názor na spotřebu,že spotřeba podle normy není provozní neví nikdo z novinářů.Ve všech testech operují se "spotřebou

udávanou výrbcem" nebo "za kolik to má jezdit".Když jsem se jich ptal kde tento údaj berou,koukali na mě jako na blázna.

Vloženo

No, ja teda mam 1.4 motor na plyn, mam na nem na plyn najeto 110 000km a jedine kdy smrdi je kdyz tankuju a obsluha vytahuje  pistol.. ver tomu,ze doba 120tek, kdy plyn smrdel v celem aute je davno pryc... pokud vedle sebe postavim 2 auta tak ti garantuju, ze krome zlute nalepky a diry na plneni LPG nepoznas, ze je auto na plyn.. takove ty kecy, ze v LPG aute smrdi plyn jsou fikce hodne do poradu verte-neverte. To teda daleko vic smrdi nafta + problemy s moznym zamrzanim nafty v zime.. jeste mam v zive pameti, kdyz kamosum na horach zamrzla nafta pri -25 na horach pred 4ma rokama.. a to tam lili aditivia..  :lol::lol:

Vloženo

Já tim myslel to, že u velkobjemu je papírová a skutečná stejná. Už v roce 2000 jsem jezdil s opel omega 2.5 v6 automat. V papírech 11.5 l/100 a skutečnost 11 a bylo jedno jesli se jelo město nebo venku. A pochopitelně dostávala záhul jako Mohelnice Brno za 55 minut. Sorry za ot.

Vloženo

Ještě k názvosloví. Pro normálního člověka je to ta provozní. Pro firmu a stát při výpočtu náhrad je to normovaná. A tím je zaděláno na problém. A ten rozdíl je právě dán tou metodikou. A jelikož to je vymyšlené tak že to jde oblbnout fičurkama na motoru které v provozním stavu spotřebu zvyšují. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak to byla koneckonců i EA111, těsně před ukončením výroby :-)

U EA211 ze začátku nebyly úplně ok přestavovače vačkové hřídele. Tátovi mého kolegy z práce se na oktávce za jízdy vysypal, výsledkem byla výměna celého motoru.

Vloženo
před 1 hodinou, MilanHos napsal:

Leda žeby plyn, lepší zas než do tříhrnků. Ale jinak je už 1.2TSi v nejlepší formě, paradoxně těsně předtím než ji nahradí 1.0tsi.

 

proto jsem si pospíšil a kupuju ještě 1.2.TSI 4-válec ..tu moji TSI mám 2,5 roku a ještě bych ji dalších 2,5 roku splácel..tak jsem ji rychle doplatil ...doufám že bude šlapat motor jak u této dosavadní bez problémů

Vloženo (editace)
před 11 hodinami, Maverick napsal:

A duvod?

Kvůli spolehlivosti. Za 6 let a 140000 km vč. LPG, bez jakékoliv závady. No třeba se ale TSI také osvědčí. Plyn už tam naroubovat samozřejmě nenechám a interval výměny oleje snížím na pevný, jako u současné 1.4

Editováno: , autor: Vojta.MM
  • o 3 měsíce později...
Vloženo
V 4. 2. 2017 na 1:53, Maverick napsal:

A duvod?

Jeden důvod by se našel - důvěryhodnost a jednoduchost prověřená kilometry i časem. EA211 je sice prověřen kilometry u majitelů, kteří jezdí hodně, není ale prověřen v čase u majitelů, kteří jezdí málo. Zatím nikdo neví, co bude odcházet po 10 - 15 létech nikoliv z důvodu opotřebení, ale z důvodu stárnutí. Jako tzv. jistota na důchod pro málo jezdícího majitele je pro mě důvěryhodnější 1,4_16V_MPI 63kW, byť jsem nově majitelem 1,2_16V_TSI_66kW. Ale třeba budu mile překvapen, tak jako jsem byl u motoru 1,2_12V_HTP_47kW, který (přes různé nepěkné zvěsti) těch 10 let bez problému vydržel (a i kdyby se teď vysypal, tak celková GO stojí v Motorservisu Ivan Kasl z dnešního pohledu směšných 25000Kč).

Vloženo

@veliz Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka.. 

Pokud jde o téma jaký motor do F3 a jelikož není co jinýho vybrat a je zcestný řešit tady 1.4i tak si dovolím říct že jedině TSi.

Automobilový trh jde s dobou a poptávkou, chceme levné a vybavené auto tak ho máme. Pokud auto chceš mít dýl jak 10 let tak koupit nové a chovat se k němu tak aby vydrželo.

 

Vloženo (editace)
V 8. 5. 2017 na 21:42, MilanHos napsal:

Co odejde po 10-15 letech? Asi to stejný co může odejít po 15 letech na 1.4i 63kw(ale nemusí) Na TSi je bohužel navíc turbo co může odejít jinak co jinýho. A repas po 15 letech může být za stejnou cenu u nějakýho garážníka...

 

Turbo jistě, já jsem měl spíš na mysli rozdíl přímý - nepřímý vstřik, vysoký tlak - nízký tlak. Vstřikovače TSI jsou v principu podobné těm z TDI CR, a ty jak známo odcházejí, žádný garážník je neopraví a jsou extrémně drahé. Ale což, nakonec já jsem první majitel, mám 5 let záruku a co odejde po 10 létech nebo po 100000km už mě třeba nebude zajímat.

Editováno: , autor: veliz
Vloženo

No oni jaksi ty vstřiky na TSI moc neodcházejí. Ta podobnost je jen vzdálená, minimálně je tam ohromný rozdíl v tlaku paliva a samozřejmě v ceně, kdy vstřikovací ventil na TSI stojí někde kolem 1800 Kč... To se s dieselem absolutně nedá srovnat.

Vloženo (editace)

@veliz Neznamená to že když jsou možná podobné tak že můžou stejně trpět. 

Přesně tak, s novotinou tě to moc trápit nemusí, zároveň bohužel jsi odkázaný příště zase na novotinu, protože za 5 let bude situace s ojetinama asi zas o něco horší :D

Editováno: , autor: MilanHos
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Jaky motor doporucite pro takovyto mini najezd:

Kazdy den do prace 3km tam a 3km zpatky pouze ve meste. Plus parkrat tydne rozvoz deti a opet pouze mesto 3+3km tam/zpet.

Editováno: , autor: hlr

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...