Přejít na obsah

Škoda Octavia III facelift


schimmer

Doporučené příspěvky

Tak jestli te bavi srat se s drzakem, nabijenim a telefonem jako takovym, tak proc ne. Mne stve uz jenom nutnost mit kvuli AA pripojene nabijeni. Vyzkousel sis nekdy vestavenou navigaci?

 

Nema nekdo odkaz na video s ovladanim v Leonu? To by napovedelo mnohe.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, bojler napsal:

Tak jestli te bavi srat se s drzakem, nabijenim a telefonem jako takovym, tak proc ne. Mne stve uz jenom nutnost mit kvuli AA pripojene nabijeni. Vyzkousel sis nekdy vestavenou navigaci?

 

Nema nekdo odkaz na video s ovladanim v Leonu? To by napovedelo mnohe.

 

Hmm, dřív byly jen papírové mapy a telefon byl pouze v budce na rohu ulice (nebo na poště) a i tak jsem měl potěšení z jízdy s autem....

To se ovšem dnes vytrácí a tyhle novinky mě osobně nepřesvědčí k tomu abych jim nějak zvlášť tleskal. Tím nechci říct, že bych byl nějak proti pokroku.

A je samozřejmě dobře, že i Škoda se snaží jít s dobou.

Jen bych byl ovšem raději, kdyby si dali takovou práci třeba s motorem (mám v OII 1,8 TSI...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martab: Ale já Waze přestal používat záměrně. Nějaké debilní sociální komunity jsou mi obecně cizí, ještě abych sbíral nějaké body, troubil na ty, kteří se mi vetřou do seznamu a všem na světě ukazoval, kde a kdy zrovna jsem.. To vše bez možnosti ovládat rádio, či hudbu. Upřímně nic pro mě, to je asi dokonalá aplikace pro milovníky typu nesmyslů jako Xichtbook ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, bojler napsal:

Vyzkousel sis nekdy vestavenou navigaci?

 

 

 

Používám jenom Amundsena a musím říct, že uplně v pohodě. Nemám s ním jedinej problém. Jedině snad, že by na začátku mohl být rychlejší (reakce v menu)...ale i tak žádná tragédie. Mapy sedí, navigace v pohodě.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Najezdil jsem cca 10 000 km v nejvybavenejsich Superbech a proste aspon pro me ty navigace nejsou extra. Ano, urcite jsou lepsi jak treba u konkurence, jako je Alfa Romeo a dalsi, ale proste i tak, prijde mi to moc chaoticky, jako je treba zadavani cilu, nekdy to nechce najit a clovek si musi zkontrolovat jestli je to opravdu ono, nevim no, rika se ze si postupem clovek na cokoliv zvykne, to asi ano, taky uz je to u me lepsi, ale proste i tak.

Zlaty navigace v mobilu, nacvakam a uz to ma najity.

Ale je to muj nazor a aspon takhle ja to pozoruji ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já třeba mobil a Google navigaci nepoužívám vůbec, je to na hovno. Uplně nejlepší je navigace nová od Garminu, jednoúčelové zařízení dělané na navigování. Jenže na něj musím myslet a když ho potřebuji, nemám ho sebou. Tohle u vestavěné navigace odpadá, prostě když ji potřebuji, tak tam je a hned ví, kde jsem, protože běží na pozadí celou dobu. A hlavně, žádná nabíječka, žádné dráty, žádná přísavka, žádná demontáž, aby to někdo neukrad.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11/4/2016 at 19:16, Clint napsal:

Ale jinak ten introš v té světlé vypadá pěkně.....

 

Nejhorší je fakt, že aby to auto takhle vypadalo, tak je za 800 :D

 

Jenže to je Laurin a Cement. Kdo si sakra koupí Octavii v takové konfiguraci, když za ty prachy může mít Superba nebo podobně vybaveného Passata? ;)

 

V 11/4/2016 at 22:42, stanmar napsal:

Nevím, jestli je dotykový infotaiment tím správným krokem ke zvýšení bezpečnosti provozu ...

Alespoň že do toho nenacpali ovládání klimatizace.

 

Samozřejmě že není, ale to nejsou ani dotykové telefony. Něco jiného by samozřejmě bylo, kdyby tam byla nějaká zpětná vazba při stisknutí tlačítka, například mírná vibrace. Prostě aby si byl člověk nějak jistý, že to opravdu zmáčkl. Pokud to bude jen tupé a tiché zařízení, bude to nepoužitelné. A úplně nejvíce bude, když to bude házet chyby v tom smyslu, že k nastavení navigace musí člověk stát na místě a dodržovat bezpečnosti.

 

před 23 hodinami, Clint napsal:

Co furt všichni blbnou s nějakou konektivitou? To chtějí připojit auto doma k pračce, nebo snad k sousedovic psovi? Tyhle píčovinky jsou pro mě zbytečný, mě stačí maximálně telefon a BT sada.

 

Ten propojovací systém, který funguje na nových systémech je relativně fajn. Možná jsi jen stará generace, ale osobně v autě používám Waze a Spotify na hudbu. Ovšem na obě věci by mělo stačit právě to BT.

 

před 23 hodinami, Clint napsal:

A k čemu? Navigace v autě je, rádio tam je....a když potřebuju na internet, kouknu prostě do mobilu, za jízdy to stejně nejde.

 

Jenže ta navigace je zastaralá, nereaguje na uzavírky, zácpy, neukazuje hlídky policajtů a dalších padesát blbostí. :D

 

před 17 hodinami, _Denis_ napsal:

@Martab: Ale já Waze přestal používat záměrně. Nějaké debilní sociální komunity jsou mi obecně cizí, ještě abych sbíral nějaké body, troubil na ty, kteří se mi vetřou do seznamu a všem na světě ukazoval, kde a kdy zrovna jsem.. To vše bez možnosti ovládat rádio, či hudbu. Upřímně nic pro mě, to je asi dokonalá aplikace pro milovníky typu nesmyslů jako Xichtbook ;)

 

Ve Waze se to dá skvěle všechny vypnout a neřešit vůbec komunitu okolo. Jediné, co bude na té aplikaci fungovat komunitně, budou právě ta hlášení. Jezdím s Waze v podstatě denně, mám nastavený neviditelný profil, aby mě nikdo na cestách neviděl a dokud mi žena neřekla, že v tom jsou statistiky, vůbec jsem to neřešil. Waze používám, protože je to jediná „real-time“ navigace na trhu, je zdarma a používá aktuální mapy. Například navigace od Nokia (jejich slavné Here nebo Go+ nebo jak se ta břečka jmenuje), stále nemá zavedený trójský most, který funguje již přes tři roky...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už jsme  u těch světel - zajímalo by mne, "co" se nachází v té vnitřní části (blíže k masce)? Možná, že je rozdíl mezi LED u FL a Xenony u předFL verze ale u té předFL verze s xenony v tom místě není zhola nic. Vše je řešeno jen jednou čočkou xenonové výbojky.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No parkovačky jsou u predFL řešeny LED páskem, tady to bude řešeno asi stejně.

 

U halogenů je to asi jasné, "vevnitř" bude denní svícení/dálkové, "venku" potkávačka. Ale u LED světel FL mi to vrtá hlavou od doby, co jsme to uviděl. Z fotek a propagačního videa to vypadá, že tam bude jen LED pásek denního svícení a nic víc. :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podivejme se na SII. FL ten ma po stranach ( vice do blatniku ) denni sviceni, takze zde u OIII. FL  je to tak reseno stejne, pak pokracuje smerem k predni masce klasika halogen,.. jakonevypadalo to nejak spatne. Blinkr sice blikal u halogenu, ale nejak jsem si nevsimnul kde presne v jakych mistech, pokusim se na to zamerit jak u halogenu tak i full led svetel,....

 

Co se tyce u Full Led svetel, tak nejsem si jist ale melo by to byt prazdne misto, parkovacka a blinkr jsou v prouzkach a jsou v obou castech, potkavaci a dalkove svetlo v cocce.

 

Ale na to se taky zkusim zamerit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...