kerim1 Vloženo 17. Červenec 2016 Vloženo 17. Červenec 2016 Ahoj, zajímalo by mě, kdy přesně se mění rozvody u O III 1,6 TDI 77KW. 1) Co všechno se mění? 2) Při kolika kilometrech nebo let 3) Cena !!! Předem dík Citovat
kerim1 Vloženo 17. Červenec 2016 Autor Vloženo 17. Červenec 2016 To by mě zajímalo, jestli to někdo bude měnit při 210 a taky jestli škodovka za to ručí. Citovat
Pawouk Vloženo 17. Červenec 2016 Vloženo 17. Červenec 2016 Nikdo za nic neručí. Můžeš si je přece vyměnit kdykoliv. Citovat
Pro_man Vloženo 18. Červenec 2016 Vloženo 18. Červenec 2016 Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ? Citovat
Pawouk Vloženo 18. Červenec 2016 Vloženo 18. Červenec 2016 Nikdy jsem o tom neslyšel. Jednoznačnou odpověď můžeš získat jedině v ŠA. info@skoda-info.cz Citovat
Walda RS Vloženo 29. Červenec 2016 Vloženo 29. Červenec 2016 210 vydržej, ale většinou do 100 odejde pumpa Citovat
kerim1 Vloženo 2. Srpen 2016 Autor Vloženo 2. Srpen 2016 Takže cca po 100 se mění pumpa a řemen a napínák atd se dává zpět do 210 ??? Mám najeto 120 000 Km a v servise mi řekli, že pumpa už se měnila. Citovat
Walda RS Vloženo 3. Září 2016 Vloženo 3. Září 2016 záleží v jakym stadiu se pumpa mění, pokud teče hodně a je i mokrej řemen, tak se mění komplet rozvody, jinak jen pumpa, takle to děláme u nás. Ještě se nestalo, že by řemen nebo kladky nevydržely 210 a to servisujeme cca 100 aut s timhle motorem... Třeba u 1,4tsi cng se udává jen kontrola ve 200tis, interval výměny neurčen Citovat
tomsoier Vloženo 28. Listopad 2016 Vloženo 28. Listopad 2016 (editace) Při studeném startu něco vrzalo jako řemen altíku, tak jsem to reklamoval. Vyměnili rozvodový řemen a kladku a je klid. Najeto 62000 km. Řemen už byl udajně natržený. Editováno: 28. Listopad 2016, autor: tomsoier Citovat
Krenstik Vloženo 7. Prosinec 2016 Vloženo 7. Prosinec 2016 Mám 170, takže na jaro je asi budeme dělat... i se spojkou to bude šupa faktura Citovat
15degren Vloženo 8. Prosinec 2016 Vloženo 8. Prosinec 2016 (editace) Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není ! Editováno: 8. Prosinec 2016, autor: 15degren Citovat
Pavel 5 Vloženo 7. Září 2017 Vloženo 7. Září 2017 Tak jsem se dostal k vytažení historie,rozvody nikdo nedělal,najeto 230 tis,o víkendu jdu na ně,jsem zvědav v jakém jsou stavu. Citovat
Pawouk Vloženo 7. Září 2017 Vloženo 7. Září 2017 Jestli můžeš, dej sem pak nějaké foto - pro zajímavost. Citovat
Zodiaque1 Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 Tak záleží kde v autorizáku to bude kolem 55-60 tisíc za obojí, šikovný servis to udělá i se spojkou za cca 35 tisíc. Nech si s rozvody udělat i vodní pumpu , v sadě není ! Mě řekli v servise že to je 210.000 km stačí zavolat/napsat do servisu a podle vinu sdělí kdy měnitOdesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk Citovat
Zodiaque1 Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 Jinak něco na tom bude. Mě při 99t km v rámci záruky měnili pumpu měla drobné úniky, nějaké kladky a řemen. Reklamoval jsem pískající cosi v motoruOdesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk Citovat
Clerfayt Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 V 18. 7. 2016 na 13:32, Pro_man napsal: Prosím, nedostanu se k materiálům.... jsme v seznamu prašných zemí :-) ? Ne, nejsme. Seznam zemí viz. dílenská příručka: Prašné země V těchto zemích je nutné provádět výměnu ozubeného řemene vačkového hřídelea napínací kladky u vznětových motorů Common Rail každých 120 000 km. EgyptGuatemalaMarokoSýrieAlžírHonduras Martinique Tádžikistán Arménie Hongkong Mongolsko Thajsko Ázerbájdžán Indie Nepál (Indický subkontinent) Tunisko Austrálie Indonésie Nigerie Turecko Bahrajn Irák Omán Turkmenistán Barbados Izrael Palestina Uruguay Bělorusko Jemen Panama Uzbekistán Burkina Faso (Horní Volta) Jordánsko Paraguay Venezuela Chile Kamerun Peru Kostarika Kazachstán Pobřeží slonoviny Djibouti Katar Réunion Dominikánská rep. Keňa Ruská federace Dubaj Kyrgyzstán Řecko Ekvádor Kolumbie Saúdská Arábie El Salvador Kuvajt Senegal Gruzie Libanon Singapur Ghana Libye Spojené arabské emiráty/ Abú Dhabí Guadeloupe Mali Súdán Citovat
Clerfayt Vloženo 13. Září 2017 Vloženo 13. Září 2017 Mám 160000 najeto a vodní pumpa drží :-) a nejsem sám. Je to přápad od případu a taky možná záleží na provozu vozidla. Kdo jezdí často s točkami motoru na 3000, asi pumpu více namáhá. Spíš by mě zajímalo, jestli v posledních ročnících těchto motorů nejsou pumpy odolnější. Vstřikovače taky už vydrží víc, než ty z kraje výroby.... Citovat
15degren Vloženo 14. Září 2017 Vloženo 14. Září 2017 (editace) Mám u auta vstřiky z první várky z roku 2009 a mají ted 270K km od siemense, neřekl bych že to budou výrobou, spíš o štěstí :-). Někdo neřeší vstřiky po 700K km a někdo je vymění ještě v záruce do 100k... Editováno: 14. Září 2017, autor: 15degren Citovat
Pavel 5 Vloženo 14. Září 2017 Vloženo 14. Září 2017 Rozvody vyměněny,myslím že by ještě vydržely hodně,žádné větší opotřebení a řemen také OK.Čerpadlo se měnilo cca ve 120 tis.Přesto jsem dal nové.Vstřiky jsou původní,najeto 230 tis. Citovat
BPetr Vloženo 12. leden 2019 Vloženo 12. leden 2019 Zdravím Vás, včera jsem nechával kompletně vyměnit rozvody + vodní pumpu + řemen a napínák alternátorovýho řemene. Musím říct, že rozvody teda nic moc, v prosinci začlo pískání od rozvodového řemen. Rozvodový řemen po vytažení nevypadal zrovna hezky, byly na něm celkem prasklinky. Vodní pumpa byla už načnutá taky, měla jemný úniky. Najeto na staré rozvody 133tis. Pískání se už neprojevuje. Citovat
Pavel 5 Vloženo 12. leden 2019 Vloženo 12. leden 2019 133 tis. a popraskaný řemen? Těm km by jsem moc nevěřil. To máš od nového? Citovat
BPetr Vloženo 12. leden 2019 Vloženo 12. leden 2019 Auto jsem koupil od prvního majitele, počet km sedí s elektronickou servisní knížkou a fakturami ze servisů. Trhliny nebyly nijak extra velké, ale byly tam,což mě docela překvapilo, nevím jak by to vypadalo třeba při 180. Citovat
Jarda-k Vloženo 12. leden 2019 Vloženo 12. leden 2019 Nedávno jsem dělal rozvody na S2 2,0 TDI (rozvody jsou stejné jako na 1,6 TDI) z roku 2012 najeto 220 tkm a stav nebyl nijak kritický a to byly původní. I vodní pumpa rosila jen nepatrně. Určitě by to ještě něco najelo. Na svém 1,4 TDI jsem je měnil na podzim, měly najeto 125 tkm za 4,5 roku a byly taky zcela OK. Byla to sada INA a vodní pumpa DOLZ, která byla taky OK, beze stop netěsnosti. Těm 133 tkm bych moc nevěřil.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.