Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dneska mi prodejce psal že  Škoda do Rapidu filtr nemontuje, tak pak jim věřte, ale novej motor by snad mel byt kvalitnejsi, výkon to má, a woody by mel mit cistej vyfuk bez sazí.... no a já vlastne taky :-) 

 

Editováno: , autor: Sklennny
Vloženo

Ono tak nejde ani o ten mírně nižší výkon, jde spíš o jeho průběh a tím podstatně horší pružnost. Pawouk dával dva články o Fábii, ale motor je to stejný jako v Rapidu:

 

Vloženo (editace)

Asi tam mas ten hrnec na vyfuku jenom jako, nebo nejaky mezityp :-), me osobne to nevadi kdyz tam bude... a pochybuji ze by na jedne lince instalovali dva rozdilne motory, proste tam davaj ten novejsi ktery je uz pro filtr pevnych castic... Ikdyz ten hrnec na vyfuku je jen filtr na zbytky spalenych castic z gpf :-0

Editováno: , autor: Sklennny
Vloženo

Nějak mi nejde do hlavy, jak by se mohl prodávat současný Rapid teď bez filtru částic (u přímovstřikovaných motorů, jiné v Rapidu ostatně ani nejdou). Navíc, proč by tam byl ten druhý katalyzátor, když motory bez GPF jej nepotřebují.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Na konec chtěli po mně vin a že to prověří. Vin zasláno a odpověd nikde. Tak jsem to dnes urgoval a po pár hodinách mi volali. Od modelového roku 2019 je v rapidu filtr. Tak se mě paní zeptala kdy jsem rapida objednával, říkám mám skladovku MR 2019. Ona na to že to neexistuje protože je rok 2018. Po tomto jsem měl dost. Říkám vy nevíte od kdy je nový MR? Tak se paní omluvila,že se spletla a já prý mám filtr, protože záleží na výbavě jestli ho auto má nebo ne. Po tomto jsem hovor ukončil, protože tento hovor neměl vůbec smysl. Paní neměla o tom vůbec ponětí.

Vloženo (editace)

Taky mi spousta lidí tvrdila, že do Rapidů se filtr nemontuje. Je to nesmysl, souhlasí kódy motoru DKR, DKL i předpis u spotřeby 2017/1347 AG.
Dneska jsem se ohnul pod auta, a je to stejné jako u Fabií, holá trubka u MR2018 a katalyzátor u MR2019.

65d605e38bda8e81eb36d87212b14269.jpg9e176e8fc308f5e50d1fd1b7578cfbaa.jpg

Editováno: , autor: david_smid
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Ofic podklad ke studiu B)

SSP 558.pdf

 

A musím říci, že z laického pohledu tady VAG už neví, kde lhát více, viz str. 9 o tom, jak DI benzínový motory vlastně PM částice téměř neprodukují ve srovnání s MPI ...

 

Přitom díky uplatnění EGR technik pro sundání NOx hodnot maj všechny dosavadní FSI/TSI výfuky jak peklo ...

https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407

SSP_296 FSI engine with the chain.pdf

Editováno: , autor: rayx
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
  • o 6 let později...
Vloženo (editace)

Ahoj obnovuji toto téma! Zajímá mě nezkoušel ho někdo vyndat? A nahradit holou trubkou jako u předešlé verze do MR 2019?
Zájímá mě jestli by to šlo bez úpravy SW?

Editováno: , autor: Víteq

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...