DIAGNOSTIK Vloženo 12. Červenec 2017 Vloženo 12. Červenec 2017 Pokoušel se někdo vypnout SS na 2016? Citovat
Sudetak Vloženo 12. Červenec 2017 Vloženo 12. Červenec 2017 Směruj to na Ferdu do Strakonic, ten umí ledacos Citovat
Edwin-S Vloženo 12. Červenec 2017 Vloženo 12. Červenec 2017 Inspiroval jsem se tímto tématem. Zvládne to kdokoliv, kdo tomu trochu rozumí: Zakoupil jsem multifunkční časové relé CE 030, které jsem zapojil k tlačítku SS systému. Simuluje stisknutí tlačítka po nastartování motoru s nastavenou prodlevou. Vyrobil jsem si i mezikus mezi tlačítko a originální kabeláž a napájení zapojil odbočkou k pojistce zadního stěrače. Funguje to bez chyby a navíc není žádný zásah do řídící jednotky, nebo do orig. kabeláže. Tlačítko zůstává i na dále funkční a lze opět ručně SS systém aktivovat. Někdy se to může hodit :-). 1 Citovat
osobne Vloženo 6. leden 2018 Vloženo 6. leden 2018 (editace) Kde koupit tohle časové relé? Nějaký odkaz na ebay nebo aliexpress by nebyl? Editováno: 6. leden 2018, autor: osobne Citovat
Edwin-S Vloženo 7. leden 2018 Vloženo 7. leden 2018 Já koupil zde: http://www.hwpro.cz/oc/index.php?route=product/product&product_id=519 Citovat
milosrychtar Vloženo 5. Únor 2018 Vloženo 5. Únor 2018 https://www.nicomania.de/auto/start-stop-automatik-deaktivieren Citovat
K.Arno Vloženo 6. Únor 2018 Vloženo 6. Únor 2018 V 12. 7. 2017 na 15:41, DIAGNOSTIK napsal: Pokoušel se někdo vypnout SS na 2016? Zkus projít toto. Myslím si, že to pro Caristu nebude problém. Citovat
osobne Vloženo 20. Září 2018 Vloženo 20. Září 2018 (editace) Úplně nejjednodušší způsob deaktivace SSS je vytáhnout malý konektor od mínusového pólu autobaterie. Mělo by to tak fungovat na všech škodovkách s SSS, i vozidla jiných značek. Zároveň to deaktivuje rekuperaci energie a inteligentní dobíjení, což jsou funkce, které stejně EFB bateriím vůbec neprospívají. Teoreticky to díky chybějící rekuperaci energie může způsobit vyšší spotřebu PHM. Na druhou stranu je to jednoduše vratná operace, konektor jde kdykoliv znovu zasunout a vrátit zpět, což lze asi doporučit před servisní prohlídkou nebo měřením emisí. Editováno: 20. Září 2018, autor: osobne 2 Citovat
Tycoon Vloženo 15. leden 2019 Vloženo 15. leden 2019 (editace) Díky. Funguje na Yetim i Leonu. Deaktivuje to i tu tzv. rekuperaci, tedy řízené dobíjení akumulátoru. Napětí v síti je pak 14,2 až 14,4 V při venkovní teplotě kolem 5°C, když teploty klesnou pod nulu, tak je to 14,6 až 14,7 V. Uvidím, kolik to bude v létě. U auta s maxi-dotem se zobrazí chybová hláška "porucha start-stop", jakmile po nastartování déle stojí, ale pokud se rozjedu hned, tak až tehdy, když auto poprvé zastaví. Pokud je venkovní teplota nižší než přibližně 5°C, tak i auto s funkčním řízeným dobíjením přechází na režim, jako by to bylo deaktivováno. Editováno: 15. leden 2019, autor: Tycoon 1 Citovat
JiVi Vloženo 24. Březen 2019 Vloženo 24. Březen 2019 Hláška zmizí, pokud vypneš SS tlačítkem. Pak, po celou dobu jízdy "neotravuje" :-) Citovat
Mahlpo Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 Rizene dobijeni odpojenim toho konektoru bych opravdu nedoporucoval. A radit nekomu slovy:udajne......., pry...... je amaterske. Takze kdo si chce k..vit nove auto, tak je to jeho volba. Vizclanek zde:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/kdo-nebrzdi-motorem-tomu-driv-odejde-baterie-muze-za-to-stop/r~77793b4cc02711e9a305ac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu 1 2 Citovat
DušanV Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 No a já to doporučuji. Mám to takhle odpojené na tom konektoru již 1/2 roku od koupi nového vozu a pohoda. O Start/Stop se již nestarám,protože je trvale vypnutý vše funguje jak má, pravidelně si měřím voltmetrem dobíjení a stav baterie a OK. Řízené dobíjení je taktéž trvale vypnuté, baterie má v klidovém stavu napětí 12.5 - 12.6 V (měřeno minimálně 24 hodin po jízdě). Jen při startu motoru mi to na 2-3 vteřiny hodí chybové hlášení o Start/Stopu na displeji a pak to zmizne. Před případnou STK to znovu zapojím a po STK opět vypnu. Žádný problém. 2 Citovat
Mahlpo Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 A vis,ze kazda zavada se zaznamenava do ridici jednotky? To uz vim od opel corsa z 1996. Pokud jsi s tim po pul roce spokojeny,nebranim ti v tom :-) tak si holt baterku koupis po 2-3 letech novou az se ti rozpadne clanek az v zime nenastartujes. Filtr nemas,tak nemas duvod vypalovat pri jizde- co jsem cetl vypaluje se prave pri jizde s kvaltem. Jak pisu, kazdeho vec ;-) 1 2 Citovat
osobne Vloženo 21. Srpen 2019 Vloženo 21. Srpen 2019 Pises nesmysly. Zatim baterii po 2-3 letech kupovali novou nekteri z tech, kdo si nechali SSS, rekuperaci energie a inteligentni dobijeni zapnute. Vytazenim konektoru tyhle tri ekologicke zbytecnosti pekne jednoduse najednou a zdarma vypnes a baterie se pak nenici jako kdybys je nechal zapnute. 1 1 Citovat
DušanV Vloženo 22. Srpen 2019 Vloženo 22. Srpen 2019 před 12 hodinami, Mahlpo napsal: A vis,ze kazda zavada se zaznamenava do ridici jednotky? No a co má být ? Před STK si to vymažu přes diagnostický přístroj ( u mne MINIVAG, který koupíš za cca 2000,- a využiješ i na další věci), nebo to před STK zapojíš zpět dostatečně dlouho a po určitém počtu startů motoru bez vypnutého konektoru se chyba automaticky sama vymaže. Mám takový dojem, že u Škodovek se jedná o 40 startů bez zaznamenání závady a pak je řídící jednotka čistá. 1 Citovat
Mahlpo Vloženo 23. Srpen 2019 Vloženo 23. Srpen 2019 A kde jsem psal, aby si někdo nechával SS zapnutý? Je to na každým. Dle mě je lepší SS deaktivovat přes VAG anebo někdo kdo není levej si dodělá systém relátek (zase v záruce někdo nechce) pro automatické vypnutí tohoto nesmyslu. Psal jsem o uživatelých kdo nemají možnost si chyby vymazat. Už vidím, jak každý si dělá seznam co před návštěvou servisu STK zpět zapojit s dostatečným předstihem. Soudím, že tento postup může praktikovat 10 /100? Takže asi tak. 1 Citovat
osobne Vloženo 25. Srpen 2019 Vloženo 25. Srpen 2019 Nestaci jen deaktivovat SSS, chce to deaktivovat i rekuperaci energie a inteligentni dobijeni. 1 Citovat
vovik Vloženo 29. leden 2020 Vloženo 29. leden 2020 Tohle jste už někdo vyzkoušeli? www.aliexpress.com/start_stop_skoda Citovat
nedo Vloženo 29. Březen 2020 Vloženo 29. Březen 2020 Přikláním se k k uživateli Osobne, odpojení senzoru proudu sem provedl před 14 dny a není stím žádný problém. https://forum.skodahome.cz/topic/151207-deaktivace-start-stop/?tab=comments#comment-2456292 1 Citovat
osobne Vloženo 22. Duben 2020 Vloženo 22. Duben 2020 Nyní se finta s odpojeným konektorem dostala k novinářům a škodovka přispěchala se zastrašujícim prohlášením. No mě to neodradilo a nezastrašilo. https://www.garaz.cz/clanek/stop-start-lze-vypnout-snadno-a-navzdy-trva-to-par-sekund-21003800 3 1 Citovat
Johnyx Vloženo 11. Září 2020 Vloženo 11. Září 2020 Též nesouhlasím s amatérským odpojením, bastlením relátek a dalších věcí. Striktně je nedoporučuji. Pakliže máte zájem vyřadit startstop systém ve vašem voze kontaktujte mne. BRNO 3 Citovat
Libac Vloženo 11. Září 2020 Vloženo 11. Září 2020 To že s tím nesouhlasíš je tvůj boj ( nesmyslnej ) , nebuduj si tady s tím tvrzením obchod ... 3 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.