Přejít na obsah

Výměna rozvodů


pava

Doporučené příspěvky

Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky.

 

https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

je to tak,ale kluk ze vývoje škoda-auto doporučil při 240.000 výměnu.Prý je tam nějaký spešl řemen,rádius prohnutí při skladování je povolen max.na úroveň spodního kola na klice,jinak prý tam můžou prasknout vlákna a odolný řemen se může vyhodit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cosby: dokonce na to bylo vydáno TPI, kde varují před přílišným ohnutím řemene - akorát by mě zajímalo, jestli to v servise někdo řeší a podle toho s tím nakládá... 
Jinak tedy ten interval 240tkm a to ještě jenom doporučení na kontrolu je obdivuhodnej. Kort když člověk vzpomene na problémy předchozích TSI motorů s řetězem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 let později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj kluci nechal jsem vymnenit rozvody na mém 1.4 tsi chpa 2013 a nepovedlo se jim to, svítí mi ESP a motor , když jsem to kontroloval tak mi klika nevěděla vůči vačkám, tak tak jsem se srovnal tak by to sedělo na aretaci, motor zlí lépe ale stále svítí kontrolka ale jen když zastavím když se rozjedu a chcipnu a zapnu tak běží bez kontrolek zastavím a vyběhne mi kontrolka nevíte co a jak ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď nevím jaké má ten motor vačky, ale pokud jak naftove motory, nalisované palce na trubce, tak jsem tu řešil potkana, kdy motor s řemenem o 4 zuby mimo aretaci jel naprosto normálně jen svítila chyba synchronizace. Po nastavení na přípravky sice nic nesvítilo, ale motor vydával rachot a nejel.

Proto se ptám o kolik to bylo.

 A ještě napiš jaká chyba je v jednotce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A máš to nastavené opravdu top? Co máš za přípravky?  Ta chyba je nesoulad. Co pro to můžeš udělat je vyndat snímače na vačkách a mrknout jestli jsou obě impulsní kola vůči otvoru stejně. Pak jedině zkusit ještě znovu nastavit. Bacha na přípravky, měli jsme nějaké polské z Allegra a sací vačka nešla kloudně zaaretovat. Přípravek tam neseděl ikdyž se tvářil že je tam jak má být, jen byl drobet vyosený. Pak jedině že by fixlovalo některé čidlo nebo dělal bordel některý variábl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím. Možná jo. Já když to dělám,.snažím se aby to bylo top. Aby ten přípravek šel nasadit naprosto lehce a klika musi být opřená. I ten trn dolů by se měl dotahovat momentem. Ale jak píšu. Setkal jsem se s tím že přípravky můžou být šmejd. My měli nějaké z allegra a kupovaly se pak tady ještě nějaké dražší, páč ty z allegra moc neseděly. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...