Přejít na obsah

Cvakání při stálé jízdě 1.2 TSI 81 kW


lujetu

Doporučené příspěvky

Ahoj všichni. Poslední dobou slyším z motoru pri klidné jízdě takové podivné cvakání - je to slyšet hlavne na dvojku a trojku (pote uz se jede moc rychle a neni to tak zřetelné). Rekneme, ze jedete na dvojku třicet a jen tak simrate plyn - v tu hvili je to dost zřetelně slyšet (na studenem motoru trochu vice, ale i pri ohratem motoru je to slyset pomerne dobre). Ve chcili, kdy date nohu z plynu, tak to utichne. Jakmile zas chcete drzet daniu rychlodt, je to slyšet.
A hlavne mi prijde, ze je ten zvuk chvilemi i nepravidelný.
Mam podezření na vstřikovače, ale nejsem mechanik. Horší je, ze na volnobeh to není moc slyšet, respektive to nedokazu nasimulovat a tak nevim, jak by na me koukali v servisu (auto mam se ctyrletou zárukou / 60 tkm, vyrobeno 12/2015, MY2016, najeto mam ted 38 tkm).
 
Mate nekdo stejny problem? Nebo je to normalni chování a jsem jen precitlively na zvuky?
 
 
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normální to určitě není, každopáně nenech se v autorizáku odbýt. Já už jsem si taky poslechl ty jejich pohádky, že majitel vždycky slyší i duchy. Tchýni taky nechtějí uznat reklamaci, cvaká ji v motoru - asi čerpadlo. Za tepla i za studena, i na volnoběh. Vymlouvají se jak AS, tak Škodovka, že je to normální zvuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi budou vstřiky, taky to slyším při vypnutém rádiu a ventilátoru a pomalé jízdě. Takové cvakání (bzučení).  Myslím že to je normální projev, přece jen tam nějaký tlak je. Asi 5 až 15barů,  prý až 20barů u nejnovějších motorů. Což je 20Mpa. Pro představu 2bary = 200kpa to je tlak v pneu. Dřív těch 15barů to byl normální vstřikovací tlak pro diesel motory.

Editováno: , autor: mára
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu jsi me uklidnil, ze nejsem jediny - ale zvuk je to hroznej. Vylozene, jako by se melo neco kazdou chvili stat.