masterboy Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Zdravím Vás, chtěl jsem se zeptat, máte někdo zkušenost z provozem O III s TDi motorem na krátké vzdálenosti např. ježdění po městě? Vím, že se obecně říká, že nafta jen na dlouhé vzdálenosti, ale slyšel jsem i opačné názory. Je tu někdo kdo má tuto zkušenost? Na co se připravit, pokud takto člověk jezdí s TDi motorem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Nejvíc dostane zabrat filtr pevných částic. Takže časté regenerace a často nedokončené regenerace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 před 53 minutami, masterboy napsal: ale slyšel jsem i opačné názory. Neřeš názory ale techniku, jak ten diesel funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Co je kratka vzdalenost? 5 km? 20km? Jezdil jsem sedm let dyzly po praze - cca 40 km (dvacet tam, dvacet zpatky) a autom to nevadilo. pravdou je, ze o vikendu to bylo prokladano dlouhymi jizdami po republice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterboy Vloženo 8. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 No v mém případě jsou to trasy 3 km sem 3 km zpátky a nějaká ta cesta mimo město o víkendu. Vzhledem k tomu, že tu byl zmíněn filtr pevných částic, nestačilo by např. jednou za měsíc auto protáhnout po dálnici a byl by klid? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 (editace) Před hodinou, masterboy napsal: Zdravím Vás, chtěl jsem se zeptat, máte někdo zkušenost z provozem O III s TDi motorem na krátké vzdálenosti např. ježdění po městě? Vím, že se obecně říká, že nafta jen na dlouhé vzdálenosti, ale slyšel jsem i opačné názory. Je tu někdo kdo má tuto zkušenost? Na co se připravit, pokud takto člověk jezdí s TDi motorem? Zakarbonovany motor, vysoka spotreba, vyssie opotrebenie, zapchaty DPF filter a v zime neposlednom rade mrznutie v aute . Naco riesis diesel, ked chces jazdit po meste. Hociaky TSI motor aj tak jazdi lepsie a mozes snim jazdit, kde chces. Editováno: 8. Květen 2018, autor: Romiiken Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 3 km tam a 3 km zpatky? Na to bych si smad ani nekupoval auto 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skyjko Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 (editace) Nerozumiem preco ludia su stale zastancami dieslov. Nevravim ze niesu fajn ale ked nerobis 30k dialnicnych km rocne tak by som po nom ani len nehrabol. Spotreba benzinov je uz davno na inej urovni ako pred par rokmi. Sam jazdim do prace 4km tam a 4 naspat priemerka u starej O1 1.9tdi 81kw bola tak tych 6-7 a teraz mam 1.5TSI a spotrebou nad 7 sa nedostanem. Mimo mesto krasnych 4.5-5 a dialnica 6.5 max 7 ked na to dupem jak zbesily. A musim suhlasit s Romiiken to mrznutie v aute v zime je vazne super Ale je to furt to iste dookola. DPF, zakarbonovanie dlhe zohrievanie takze v zime nic moc mazanie . Editováno: 8. Květen 2018, autor: Skyjko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Přesně jako píše Romiiken. Na takové vzdálenosti je nafta hloupost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterboy Vloženo 8. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 Děkuji za váš názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 8. Květen 2018 Sdílet Vloženo 8. Květen 2018 před 5 hodinami, masterboy napsal: ale slyšel jsem i opačné názory jaké? Diesel se na krátkých vzdálenostech nezahřeje, tudíž dostává mechanicky neustále zabrat. V moderním motoru navíc přibývají starosti s DPF, kterému opakovaně přerušíš vypalování a ucpe se. Nenapadá mě mnoho důvodů, proč tohle řešit zrovna u OIII, která má celou řadu výborných turbobenzínů s nízkou spotřebou. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 13. Červen 2018 Sdílet Vloženo 13. Červen 2018 No, neviem, či ti takúto okatú reklamu schvália... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 13. Červen 2018 Sdílet Vloženo 13. Červen 2018 neschvália Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 31. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2018 V 8. 5. 2018 na 19:35, Twisted napsal: jaké? Diesel se na krátkých vzdálenostech nezahřeje, tudíž dostává mechanicky neustále zabrat. V moderním motoru navíc přibývají starosti s DPF, kterému opakovaně přerušíš vypalování a ucpe se. Nenapadá mě mnoho důvodů, proč tohle řešit zrovna u OIII, která má celou řadu výborných turbobenzínů s nízkou spotřebou. Jeden důvod by tu byl. V nabíce ŠkodaPlus je řádově víc vozů s motorizací 2.0TDI a ty s nájezdem okolo 20tis. km se dnes prodávají i za ceny shodné s 1.4TSI. Naftový dvoulitr má ale zpravidla lepší výbavu. Pak se neřeší vstupní investice, ale porovnávají jen provozní a servisní náklady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 1. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2018 (editace) Jedna vzdálená příbuzná měla Sharana 2.0 TDI CR od novoty a provozovala ho po Praze denně jen na jízdu do školky, na nákup atd. Ucpala DPF tak, že musel být vyměněn. A to nemluvím o dalších negativech pro motor Editováno: 1. Srpen 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 (editace) Docela zajímavá by byla informace, kolik km s tím filtrem celkem najela? Editováno: 2. Srpen 2018, autor: j57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 kolem 30000. Ale to je celkem jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Jenom? To musela bejt pěkný kopyto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 2. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2018 Proč? Když jí někdo koupí nafťák na popojíždění 3km. Defakto neusále se studeným motorem.... Ta ženská ani neví že tam něco jako DPF má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 No ale musela už dlouho svítit kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 No to asi jo. Kontrolku asi ignorovala. Auto jelo, tak naco se zabývat něčím tak přízemním jako kontrolka, když jich na přístrojovce svítí víc a stejně nevím co znamenaj. To víš, ženská logika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 3. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2018 Jj, máš recht. To já jsem si ženu doma v tomhle vychoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 25. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2018 Pokud jsem někde na servisu u zákazníka, tak třeba týden až dva jezdím krátké trasy fabrika - hotel, asi po 4-8mi dnech auto začne spouštět regenerace, samozřejmě to nevypálí, potom napíše výhružnou zprávu o regeneraci na maxidotu, nakonec to vypálí cestou domů, naposledy cesta do Bělehradu, tam 10 dní 3km tam a 3km zpět. Chce to aspoň 20km na jednu jízdu, pak je to OK, má dost času na vypálení DPF. Stejně se chovala předchozí OIII 1.6TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 1. leden 2019 Sdílet Vloženo 1. leden 2019 (editace) Ja bych se toho tak nebal sice nejezdim o3 ale o2 a s2 obe auta maji dpf o2 je Pd s2 je cr do prace to mam 1km jezdim denne a ani s jednim autem nikdy nebyl problem s regeneraci natoz aby se rosvitila kontrolka O2 najeto 258tkm s2 328tkm Chodit pesky neni cas.. Editováno: 1. leden 2019, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.