pmultimix Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Ahoj, rád bych si pořídil filtr a svíčky na fabii, rv 2000, je to 1,4 MPI 50kw hatchback, najeto hodně málo. Zaujal mě filtr K&N asi za 1100,-, přímo na tento typ fabky. no a pak bych rád nějaké dobré svíčky, orig. jsou tam bosh, ale kamarádi říkali Brisk Platin a jeden nějaké Tenzo iridium a právě těhle se bojím, aby se mi něco nepodělalo, za to to nestojí. Máte někdo s tímhle zkušenosti? díky moc Citovat
luckyluck Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 přečti si pár témat kolem, já to řešil taky. Nakonec jsem zatím koupil standardní vzduchovej filtr, protože mě výhody "sportovních" nějak nepřesvědčily. Ale svíčky mám teď Brisk Premium LSG a plná spokojenost, protože teď auto na volnoběh méně škube a navíc super startuje (což nevím, jestli je zásluha svíček). Ale někdo tu taky psal, že mu pak auto začlo cukat, což já neposoudím. Cukalo předtím, cuká i teď, ještě jsem to nevyřešil... Ještě jsem se dočetl, že někomu vzrostla spotřeba. Spotřebu mám pořád stejnou, dokonce průměr za poslední dny (Praha), je nižší než normálně. Citovat
pmultimix Vloženo 15. Říjen 2006 Autor Vloženo 15. Říjen 2006 Aha. No já nevím tedy, a co to je vlastně to škubání? To znamená, že když mám brzdu ruční a neutrál, tak že to občas zaškube? Citovat
bastien Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Denzo Iridium..., cca 800 kč kus. Vybodni se na tyhle nesmysly, dej tam origo svíčky a filtr jsou jen vyhozené peníze. Iridium mám doma a vydržely mi v motoru cca 1000 km a letěly do sklepa. Věř tomu, že v MB vědí, jaké svíčky tam dávají..... Citovat
luckyluck Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 (editace) Když stojíš s autem v klidu, máš tam neutrál, tak si ten motor autem pěkně poškubává. Někomu víc - někomu míň, někdy víc - někdy míň. A právě tohle, to mi ty svíčky Brisk LGS poměrně odstranily. Já bych taky nekoupil svíčky za 800 kus, ale tyhle stojej 160, tak jsem to risknul. Ale nejde jen o tohle, kvalitní svíčky mají rozhodně víc výhod. Bohužel sám nevím co kupovat, hodně jsem tu četl, protože i šíleně drahé svíčky se mohou ve tvém autě "chovat" blbě. Mám teď radost, takže já to beru jako dobrou investici.. Njo, jinak pak jde o "cukání", to dělá auto mě, a to je třeba při rozjezdech, že to auto kope do zadku.. nevím, jak bych to lépe vystihl. Editováno: 15. Říjen 2006, autor: luckyluck Citovat
Tomas.cz Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Chlapci, nevím jakou máte verzi, ale pakliže tu, co plní emisní normu Euro4 nebo D4 má tedy dva katalyzátory a dvě lambda sondy, asi vám bude jasné jakou dá poměrně jednoduché elektronice práci ukočírovat motor konstrukčně z 60tých let aby emise splňil. Tom Citovat
srandek Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Když stojíš s autem v klidu, máš tam neutrál, tak si ten motor autem pěkně poškubává. Někomu víc - někomu míň, někdy víc - někdy míň. A právě tohle, to mi ty svíčky Brisk LGS poměrně odstranily. Já bych taky nekoupil svíčky za 800 kus, ale tyhle stojej 160, tak jsem to risknul. Ale nejde jen o tohle, kvalitní svíčky mají rozhodně víc výhod. Bohužel sám nevím co kupovat, hodně jsem tu četl, protože i šíleně drahé svíčky se mohou ve tvém autě "chovat" blbě. Mám teď radost, takže já to beru jako dobrou investici.. Njo, jinak pak jde o "cukání", to dělá auto mě, a to je třeba při rozjezdech, že to auto kope do zadku.. nevím, jak bych to lépe vystihl. tohle jsem se naučil odstranit lepší prací s plynovym pedálem. Dříve to auto sebou škublo při každym zařazení a puštění spojky, ale když trošičku přidáš plyn před puštěním spojky, ale ne moc, ať nejezdíš jak začátečník tak to zmizí. Já to neumim vysvětlit, to chce si to vyzkoušet, ale ten motor chce mít víc pod plynem a hlavně dříve než jiné motory. Možná teď působim jak idiot, ale mě to funguje Prostě a jednodušše, na MPI to chce s citem a kdo ho pochopí a dá tomu motoru co potřebuje, poskytne mu myslim dobrou službu Citovat
luckyluck Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 njo, chápu.. já taky už vím, jak to tu mojí "popelnici", aby jela lépe, ale to mě úplně neuspokojuje. To co píšeš, to odstraní kopání do zadku při řazení, ale nepomůže to mě. Mě to navíc přiškubne vždy v zátahu motoru, prostě když na to šlápnu, tak se propádá výkon, jinak řečeno se to dá nazvat i škubnutím. Tohle potřebuju odstranit,jojojo.. Citovat
bastien Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 njo, chápu.. já taky už vím, jak to tu mojí "popelnici", aby jela lépe, ale to mě úplně neuspokojuje. To co píšeš, to odstraní kopání do zadku při řazení, ale nepomůže to mě.Mě to navíc přiškubne vždy v zátahu motoru, prostě když na to šlápnu, tak se propádá výkon, jinak řečeno se to dá nazvat i škubnutím. Tohle potřebuju odstranit,jojojo.. Přesně tenhle mi způsobovaly svíčky Brisk LGS, po výměně zpět na NGK bylo vše v pořádku. A to že motor na vonoběh běží nepravidelně, tak to dělají všechny auta - v tom bych neviděl žádný problém. Citovat
luckyluck Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 no, tak to jsem zvědavej, čím to nakonec bude. Ale dělalo mi to i původně a to tam byly ještě origo svíčky.. Citovat
Tomas.cz Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 Já jsem spokojen. Ještě budu muset vyměnit termostat, ohřeje se až za dýl :-( Citovat
bastien Vloženo 15. Říjen 2006 Vloženo 15. Říjen 2006 no, tak to jsem zvědavej, čím to nakonec bude. Ale dělalo mi to i původně a to tam byly ještě origo svíčky.. Co kabely ke svíčkám? Citovat
peetr Vloženo 16. Říjen 2006 Vloženo 16. Říjen 2006 no, tak to jsem zvědavej, čím to nakonec bude. Ale dělalo mi to i původně a to tam byly ještě origo svíčky.. Co kabely ke svíčkám? No a taky tuningovej rozdělovač, když už Citovat
pmultimix Vloženo 17. Říjen 2006 Autor Vloženo 17. Říjen 2006 A co takhle čiptuning z sportmotor.cz nebo cimbu.cz? Riskantní co? takhle kurvit motor, aby vydržel třeba třetinu, co by vydržel při zátěži, na jakou se stavěn .. Citovat
jargoon Vloženo 18. Říjen 2006 Vloženo 18. Říjen 2006 Kluci, to dělá špatný palec. A někdy kladívko. Citovat
Bohouš Vloženo 18. Říjen 2006 Vloženo 18. Říjen 2006 A co takhle čiptuning z sportmotor.cz nebo cimbu.cz? Riskantní co? takhle kurvit motor, aby vydržel třeba třetinu, co by vydržel při zátěži, na jakou se stavěn .. Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale tohle <viz ci(n)tát> mi trošku překvapilo . Bylo tu hodně zkušeností s chipováním, ale nezaznamenal jsem žádnou vyloženě negativní. Spíše naopak... Citovat
pmultimix Vloženo 21. Říjen 2006 Autor Vloženo 21. Říjen 2006 A co takhle čiptuning z sportmotor.cz nebo cimbu.cz? Riskantní co? takhle kurvit motor, aby vydržel třeba třetinu, co by vydržel při zátěži, na jakou se stavěn .. Omlouvám se za příspěvek mimo téma, ale tohle <viz ci(n)tát> mi trošku překvapilo . Bylo tu hodně zkušeností s chipováním, ale nezaznamenal jsem žádnou vyloženě negativní. Spíše naopak... Opravdu?? tak tím líp. Kámoš je taky spokojený, hodně, ale já se stejně bojím. I kdybych byl jediný a rozbije se mi motor, nebo nevratně poškodí, kdo mi zaplatí nový?? Citovat
janouch69 Vloženo 26. Červen 2011 Vloženo 26. Červen 2011 Dobrý den chlapy, Chtěl jsem se zeptat kde najdu svíčky na fabii r.2000 1.4 MPI 50 kw ? Bylo by možné prosím nějaké foto,nebo tak něco?Popř.nějaký popis.Děkuji moc Citovat
Malta Vloženo 27. Červen 2011 Vloženo 27. Červen 2011 svíčky uvidíš hned před sebou když zvedneš hauptnu pod zapalovací lištou (č.1 na obrázku). svíčky MPI.pdf Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.